Nyt kun vihdoin on saatu Savonlinnaan valmiita aterioita kotiinkuljetuksella, niin käytättekö niitä?
Esim
Foodora.fi
- ja onko muitakin tullut sinne?
Kyselen mielenkiinnosta, koska sehän on mitä mainioin tapa saada nopeasti ruoka kotiin. Hinnakasta toki, mutta kuitenkin.
Toki parasta olisi, jos saisi kauppakassit kotiin toimitettuna, mutta sitä ei taida Savonlinnassa vielä olla - vai onko?
Käytättekö kotiinkuljetusta aterioissa/kauppakasseissa? Mistä?
8
337
Vastaukset
- Anonyymi
Manun elintarvike (pikkukauppa) Kirkkokadulla on toimittanut kauppaostokset koteihin jo pitkän aikaa. Hovikulmassa kotiinkuljetus ja kai ilmeisesti Cittarissa. Prismasta en tiedä. Joku Lokki-niminen ateriapalvelu kai toimittaa arkipäivisin valmiit ateriat kotiin. Itse en ole käyttänyt enkä tarvitse, mutta tiedän että vanhuksille kauppakasseja menee.
- Anonyymi
Ok, Manun elintarvike on hyvä juttu ja Hovinkulma.
Lokki näyttää olevan pysyvästi suljettu.
Kauppakasseja minäkin olen Prismasta hakenut, mutta harmi kun ei ole kotiin toimitusta.
Kotiin toimitusta nimittäin olen kuullut monien ihmisten "peräävän". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, Manun elintarvike on hyvä juttu ja Hovinkulma.
Lokki näyttää olevan pysyvästi suljettu.
Kauppakasseja minäkin olen Prismasta hakenut, mutta harmi kun ei ole kotiin toimitusta.
Kotiin toimitusta nimittäin olen kuullut monien ihmisten "peräävän".Kyllä Lokki on edelleen auki. Toimii Pääskylahdessa nykyään.
- Anonyymi
Eipä ole foodoraa Savonlinnassa ainakaan nettisivujen mukaan, Liekkö lähiaikoina sitten tulossa
Lienet siis mainostamassa tuota ylihinnoiteltua palvelua- Anonyymi
En nyt tiedä, että mikä on minulla mennyt vikaan, mutta saan tilattua nyt kokeilumielessä kartalla Anttolan yli, Kerimäelle päin Foodoran kartan mukaan, joten toimii ja toimittavat tuon mukaan.
https://www.foodora.fi/restaurants/new?lat=61.883831202813255&lng=29.090024220856606&vertical=restaurants - Anonyymi
No Foodora kylläkin toimii Savonlinnassa. Paikkoja joista toimitetaan, ei tosin ole kuin muutama (mm. Sahmaran). Ja Wolt on näemmä tulossa lehtijuttujen ja rekrytointi-ilmoitusten perusteella. Molemmat isot ketjut (K ja S) toimittavat ostokset kotiin. S:llä kauppana on Prisma, joka toimittaa ostokset kotiin Savonlinnan taajama-alueella. K-ryhmän kaupoista kotii toimitus näkyy olevan Cittarilla. Mertalalla, Eväskellarilla, Hovikulmalla, Kirkkokadulla sekä Hernemäellä. Myös Punkaharjun Kruunulla näkyy olevan ostosten kotiinkuljetus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Foodora kylläkin toimii Savonlinnassa. Paikkoja joista toimitetaan, ei tosin ole kuin muutama (mm. Sahmaran). Ja Wolt on näemmä tulossa lehtijuttujen ja rekrytointi-ilmoitusten perusteella. Molemmat isot ketjut (K ja S) toimittavat ostokset kotiin. S:llä kauppana on Prisma, joka toimittaa ostokset kotiin Savonlinnan taajama-alueella. K-ryhmän kaupoista kotii toimitus näkyy olevan Cittarilla. Mertalalla, Eväskellarilla, Hovikulmalla, Kirkkokadulla sekä Hernemäellä. Myös Punkaharjun Kruunulla näkyy olevan ostosten kotiinkuljetus.
On siellä Foodoralla useampi ravintola kun toimittaa Savonlinnan alueella. Hyviä paikkoja ellellisen lisäksi myös mm Bella pizza ja wing it.
Paikat näkyvät, jos paikka on sillä hetkellä avoinna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PIZZERIA SAVON SOLMULLA PIZZOJEN KOTIINKULJETUSTA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883