Auttakaa!!

Anonyymi

ÄLÄ LUE JOS TRIGGERÖI, MAINITSEN NUMEROITA!! Oon tällä hetkellä taas sairaalassa ja joudun syödä toooosi paljon! Oon ollut noin viikon ja tarkoitus olisi päästä ens viikolla kotiin. Paino nyt 33.3kg. Ja syön/juon päivässä vähän alle 2000kcal. Kauanko kestäisi laihduttaa paino pois? Miten estää uudestaan osastolle joutuminen, mutta samalla laihduttaa? Tahdon olla kotona, elää vapaana ja laihduttaa niin paljon kuin pystyn. Olen alaikäinen joten pakko hoito lihottaa mua koko ajan ja mun paino menee 📉📈📉📈📉. Oon ihan hyvä oksentamaan, mut en tiiä mites se et äiti huomaisi.

7

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä hinku noin laihalla on laihduttaa? Luinen ihminen ei ole kaunista katseltavaa, ainakaan jos paino on alle miniminormin.
      Ethän halua vahingoittaa itseäsi syömättömyydelläsi?

• Anonyymi

Mä en välitä muiden mielipiteistä, että ei olisi kaunista. Mä itse ajattelen että se on kaunista. Ja ainoastaan mun mielipiteellä on asiasta väliä. Tykkään miltä näytin kun olin laiha. Sekä laihduttaminen on muutenkin hauskaa. Enkä tiedä miksi. Tiedostan kaikki riskit asioissa mutta en vaan jaksa välittää. En itsekään ymmärrä aina miksi jatkan vaikka aina päätyy samaan pisteeseen, mutta se on koukuttavaa eikä pysty päästämään irti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en välitä muiden mielipiteistä, että ei olisi kaunista. Mä itse ajattelen että se on kaunista. Ja ainoastaan mun mielipiteellä on asiasta väliä. Tykkään miltä näytin kun olin laiha. Sekä laihduttaminen on muutenkin hauskaa. Enkä tiedä miksi. Tiedostan kaikki riskit asioissa mutta en vaan jaksa välittää. En itsekään ymmärrä aina miksi jatkan vaikka aina päätyy samaan pisteeseen, mutta se on koukuttavaa eikä pysty päästämään irti..

Miksi sä oot sairaalassa jos sä oot kerta läski?Eihän silloin pidä olla sairaalassa kun on läskissä kehossa.Sun pitää sanoa että sä oot läski ja sun ei kuulu olla sairaalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä oot sairaalassa jos sä oot kerta läski?Eihän silloin pidä olla sairaalassa kun on läskissä kehossa.Sun pitää sanoa että sä oot läski ja sun ei kuulu olla sairaalassa.

Sitähän minä tässä rämpyttänyt noille olen, että tarvetta ei ole täällä olla. Eivät vaan välitä mistään mitä sanon :(

• Anonyymi

Miksi vessa vieti positettiin kun aloittaja kysyi mietn voi oksentaa ilma että äiti tietää.Minä neuvoin mutta viesti poistettiin.

• Anonyymi

Kirjoittaisitko viestin vaikka uudestaan? En tiedä miksi poistettiin. Neuvoja kaipaan ja niitä saa antaa.

• Anonyymi

Mikä trauma on moisen pakkomielteen taustalla? Syömättömyyshän ei ratkaise asiaa. Ala syömään vaikka pullaa niin tulee parempi mielikin :)

Hyvä puoli laihuudessa on että kun ruokahalu palaa, niin voi syödä mitä vaan ja napsia karkkeja, eikä haittaa vaikka paino nousee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2483
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      889
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      99
      870
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      305
      865
    9. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    Aihe