Auttakaa!!

Anonyymi

ÄLÄ LUE JOS TRIGGERÖI, MAINITSEN NUMEROITA!! Oon tällä hetkellä taas sairaalassa ja joudun syödä toooosi paljon! Oon ollut noin viikon ja tarkoitus olisi päästä ens viikolla kotiin. Paino nyt 33.3kg. Ja syön/juon päivässä vähän alle 2000kcal. Kauanko kestäisi laihduttaa paino pois? Miten estää uudestaan osastolle joutuminen, mutta samalla laihduttaa? Tahdon olla kotona, elää vapaana ja laihduttaa niin paljon kuin pystyn. Olen alaikäinen joten pakko hoito lihottaa mua koko ajan ja mun paino menee 📉📈📉📈📉. Oon ihan hyvä oksentamaan, mut en tiiä mites se et äiti huomaisi.

7

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä hinku noin laihalla on laihduttaa? Luinen ihminen ei ole kaunista katseltavaa, ainakaan jos paino on alle miniminormin.
      Ethän halua vahingoittaa itseäsi syömättömyydelläsi?

      • Anonyymi

        Mä en välitä muiden mielipiteistä, että ei olisi kaunista. Mä itse ajattelen että se on kaunista. Ja ainoastaan mun mielipiteellä on asiasta väliä. Tykkään miltä näytin kun olin laiha. Sekä laihduttaminen on muutenkin hauskaa. Enkä tiedä miksi. Tiedostan kaikki riskit asioissa mutta en vaan jaksa välittää. En itsekään ymmärrä aina miksi jatkan vaikka aina päätyy samaan pisteeseen, mutta se on koukuttavaa eikä pysty päästämään irti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en välitä muiden mielipiteistä, että ei olisi kaunista. Mä itse ajattelen että se on kaunista. Ja ainoastaan mun mielipiteellä on asiasta väliä. Tykkään miltä näytin kun olin laiha. Sekä laihduttaminen on muutenkin hauskaa. Enkä tiedä miksi. Tiedostan kaikki riskit asioissa mutta en vaan jaksa välittää. En itsekään ymmärrä aina miksi jatkan vaikka aina päätyy samaan pisteeseen, mutta se on koukuttavaa eikä pysty päästämään irti..

        Miksi sä oot sairaalassa jos sä oot kerta läski?Eihän silloin pidä olla sairaalassa kun on läskissä kehossa.Sun pitää sanoa että sä oot läski ja sun ei kuulu olla sairaalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä oot sairaalassa jos sä oot kerta läski?Eihän silloin pidä olla sairaalassa kun on läskissä kehossa.Sun pitää sanoa että sä oot läski ja sun ei kuulu olla sairaalassa.

        Sitähän minä tässä rämpyttänyt noille olen, että tarvetta ei ole täällä olla. Eivät vaan välitä mistään mitä sanon :(


    • Anonyymi

      Miksi vessa vieti positettiin kun aloittaja kysyi mietn voi oksentaa ilma että äiti tietää.Minä neuvoin mutta viesti poistettiin.

      • Anonyymi

        Kirjoittaisitko viestin vaikka uudestaan? En tiedä miksi poistettiin. Neuvoja kaipaan ja niitä saa antaa.


    • Anonyymi

      Mikä trauma on moisen pakkomielteen taustalla? Syömättömyyshän ei ratkaise asiaa. Ala syömään vaikka pullaa niin tulee parempi mielikin :)

      Hyvä puoli laihuudessa on että kun ruokahalu palaa, niin voi syödä mitä vaan ja napsia karkkeja, eikä haittaa vaikka paino nousee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe