Ihmiset eivät halua Skodaa enää. Myynti on pudonnut -41.7 %. Sen sijasta he ovat sankoin joukoin siirtyneet laadukkaisiin merkkeihin, kuten Opeliin, Toyotaan ja Kiaan. Näistä jokainen kasvatti myyntiä alkuvuonna.
Loppuisiko vihdoinkin se itäkippojen rahtaaminen Suomeen?
Skoda -41.7 %
72
742
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikinä ymmärtänyt mikä niissä skodissa vetoaa. Monta uutta autoa ostanut mutta en koskaan katsonut yhtään skodaa.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa et ole ikinä ostanut uutta autoa jonkun vanhan paskan nissanin olet ostanut kato sulla ei ole rahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa et ole ikinä ostanut uutta autoa jonkun vanhan paskan nissanin olet ostanut kato sulla ei ole rahaa
Se ettei skodistilla ole varaa oikeaan autoon ei tarkoita etteikö muilla olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa et ole ikinä ostanut uutta autoa jonkun vanhan paskan nissanin olet ostanut kato sulla ei ole rahaa
Kateellinen havaittu
- Anonyymi
Venäjän boikotti.
- Anonyymi
Käytännössä -100% vaikka maahantuoja rekisteröi varastosta vanhoja romuja tilastojen parantelun vuoksi
Skoda Octavian myynti -67,1 %.
Aikansa pystyy näköjään harhauttamaan ostajia mutta ei enää. DSG ja TSI -viritysten kehno laatu tulee vihdoin ilmi ja vaikuttaa ostajiin.- Anonyymi
Kuukausittain on oltu 2015 asti miinuksella, vuosittain tuo on melkoinen romahdus. Maahantuoja kikkailee nyt sitten eri malleilla että saadaan yksi "muka korkealle" tilastoissa edes yhdeksi kuukaudeksi
- Anonyymi
Mikä siinä skodan ulkonäössä on vika kun ei ole koskaan viehättänyt.
Jotenkin olleet kauhean vanhan näköosiä. Katsoo vaikka uutta octaviaa. - Anonyymi
Venäjän boikotti puree
- Anonyymi
Hahahahahah ! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ooppeli tai Kia mukamas laatumerkki , Hahahah 😂.... onhan Tojota ihan ookoo auto, mutta Skoda-ostajien kannattaisi siirtyä Mazdaan.
- Anonyymi
Siirtyminen länsiauto Fiatiin olisi skodistille suuri suuri askel kohti edistystä, vaikkakin hyttysen aivastus ihmiskunnalle.
Kävin ajamassa paria Opelia hiljan.
Verrataanpa:
Grandland / Kodiaq
Astra / Scala
Insignia / Octavia
Corsa / Fabia
Mokka / Karoq
Ylivoimaisesti parempia malleja Opelilla. Joku Skodan litrainen TSI/DSG -rimpula vaikkapa Opelin 130hv Puretechiin verrattuna häviää mennen tullen niin laadussa kuin suorituskyvyssäkin.
Esimerkiksi Opelit eivät syö öljyä ja niiden automaattilaatikot ovat luotettavia Aisinin valmistamia bokseja toisin kuin Skodassa on tunnetusti surkeat DSG-laatikot mukana. On niissä ihan hyvä ominaisuudet, mutta se DSG laatu on probleema. Sitten Opeleissa etenkin äänettömyys sisätiloissa tekee suurta eroa Skodan meluisaan ohjaamoon.
Sitikasta on hyvä siirtyä Opeliin. Skoda ei ole edes vaihtoehto.- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Kävin ajamassa paria Opelia hiljan.
Verrataanpa:
Grandland / Kodiaq
Astra / Scala
Insignia / Octavia
Corsa / Fabia
Mokka / Karoq
Ylivoimaisesti parempia malleja Opelilla. Joku Skodan litrainen TSI/DSG -rimpula vaikkapa Opelin 130hv Puretechiin verrattuna häviää mennen tullen niin laadussa kuin suorituskyvyssäkin.
Esimerkiksi Opelit eivät syö öljyä ja niiden automaattilaatikot ovat luotettavia Aisinin valmistamia bokseja toisin kuin Skodassa on tunnetusti surkeat DSG-laatikot mukana. On niissä ihan hyvä ominaisuudet, mutta se DSG laatu on probleema. Sitten Opeleissa etenkin äänettömyys sisätiloissa tekee suurta eroa Skodan meluisaan ohjaamoon.
Sitikasta on hyvä siirtyä Opeliin. Skoda ei ole edes vaihtoehto.Eikös Euroopan Ooppelit myyty jollekin ranskanpatongille? Rellulle? Vain sähköautot jäi GMlle itselleen.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Euroopan Ooppelit myyty jollekin ranskanpatongille? Rellulle? Vain sähköautot jäi GMlle itselleen.
Sillä itse asiassa on varsin vähän merkitystä, kuka tehtaat omistaa - paitsi mielikuvatasolla joillakin kuluttajilla. Merkkiin liittyvän laatulupauksen ja sen toteuttaminen järkevällä tavalla, on mikä ratkaisee.
Tästä tullaankin siihen, että millainen laatulupaus Skodalla on automerkkinä? Lupaus jättää tielle vai onko se lupaus viedä max 1 litra öljyä per 1000tkm?- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Kävin ajamassa paria Opelia hiljan.
Verrataanpa:
Grandland / Kodiaq
Astra / Scala
Insignia / Octavia
Corsa / Fabia
Mokka / Karoq
Ylivoimaisesti parempia malleja Opelilla. Joku Skodan litrainen TSI/DSG -rimpula vaikkapa Opelin 130hv Puretechiin verrattuna häviää mennen tullen niin laadussa kuin suorituskyvyssäkin.
Esimerkiksi Opelit eivät syö öljyä ja niiden automaattilaatikot ovat luotettavia Aisinin valmistamia bokseja toisin kuin Skodassa on tunnetusti surkeat DSG-laatikot mukana. On niissä ihan hyvä ominaisuudet, mutta se DSG laatu on probleema. Sitten Opeleissa etenkin äänettömyys sisätiloissa tekee suurta eroa Skodan meluisaan ohjaamoon.
Sitikasta on hyvä siirtyä Opeliin. Skoda ei ole edes vaihtoehto.Noissahan Skoda vie voiton joka sarjassa. Kiva kun vielä vertaat Octavia luokkaa isompaan kategoriaan kuuluvaan insigniaan.
Sitte noi moottorit. Kyllä opelillakin on pienikokoisia koneita, mutta sinä se vaan vertaat Skodan pienimpiä koneita Opeleiden suurimpiin koneisiin. No käyhän se vertailu noinkin. Kukin taaplaa tyylillään. - Anonyymi
landlord kirjoitti:
Sillä itse asiassa on varsin vähän merkitystä, kuka tehtaat omistaa - paitsi mielikuvatasolla joillakin kuluttajilla. Merkkiin liittyvän laatulupauksen ja sen toteuttaminen järkevällä tavalla, on mikä ratkaisee.
Tästä tullaankin siihen, että millainen laatulupaus Skodalla on automerkkinä? Lupaus jättää tielle vai onko se lupaus viedä max 1 litra öljyä per 1000tkm?Vaan eipä mulla ole ainakaan neljässä sodassa ollu kertaakaan mitään öljynkulutusongelmia, ei se puoleen muitakaan pulmia. Polttoainetta tankkiin, huollot ajallaan ja raaka ajoa.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Kävin ajamassa paria Opelia hiljan.
Verrataanpa:
Grandland / Kodiaq
Astra / Scala
Insignia / Octavia
Corsa / Fabia
Mokka / Karoq
Ylivoimaisesti parempia malleja Opelilla. Joku Skodan litrainen TSI/DSG -rimpula vaikkapa Opelin 130hv Puretechiin verrattuna häviää mennen tullen niin laadussa kuin suorituskyvyssäkin.
Esimerkiksi Opelit eivät syö öljyä ja niiden automaattilaatikot ovat luotettavia Aisinin valmistamia bokseja toisin kuin Skodassa on tunnetusti surkeat DSG-laatikot mukana. On niissä ihan hyvä ominaisuudet, mutta se DSG laatu on probleema. Sitten Opeleissa etenkin äänettömyys sisätiloissa tekee suurta eroa Skodan meluisaan ohjaamoon.
Sitikasta on hyvä siirtyä Opeliin. Skoda ei ole edes vaihtoehto.2016 Opel Astra Innovation. Noin 60 kiloa mittarissa ja tyyppivikaiset Led Matrix valot hajosivat. Maahantuojan liike koitti päivityksellä korjata, mutta sai vain lisää yhden vikakoodin. Lopputulema on uusi umpio ja kaksi ohjainlaiteyksikköä asennettuna 3300€ (auton arvo 12500€). Auton sähkölaitteet toimii aivan miten sattuu, milloin on ikkunat aamulla auki, käynnistys ja sammutus toimii ja ei toimi. Välillä pitää avata ja sulkea ovi, että käynnistyy. Muoviosat hajoaa heikkouttaan viimeisimpänä polttoainekorkin naru (jotain lasten leikkimuovia). Automaattilaatikko toimii nykivästi, Android - auto on toiminut noin 4 kertaa 1,5- v aikana. Bluethoot ei toimi ja toimii. Vikakoodeja tulee ja menee.
Jos yksi umpio ja kaksi ohjainlaitetta maksaa 3300€ niin mitä maksaa automaattilaatikko, kone jne. uutena 320000€ maksaneen auton hinta tuolla varaosien ryöstöhinnoittelulla on 150 000€ !!! EU saisi puuttua tähän sikamaiseen toimintaan.
Tämän maahantuojan tuotteisiin ja palveluihin en koske enää koskaan. Luottamus tulee ansaita, mutta nyt se tuli menetettyä lopullisesti. Auto on täysi susi.
Uusi ToyotaYaris Cross tulee pihaan kesäkuussa ja sen jälkeen Opel ei edusta minulle enää automerkkiä, vaan ylihintaista romurautaa. Pthyi!! Japanilaisissa ei ole ollut ongelmia, Honda ja Toyota parhaat, vanhat Nissanit oli ok, uudet ranskalaispatongit ei niinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noissahan Skoda vie voiton joka sarjassa. Kiva kun vielä vertaat Octavia luokkaa isompaan kategoriaan kuuluvaan insigniaan.
Sitte noi moottorit. Kyllä opelillakin on pienikokoisia koneita, mutta sinä se vaan vertaat Skodan pienimpiä koneita Opeleiden suurimpiin koneisiin. No käyhän se vertailu noinkin. Kukin taaplaa tyylillään.Miksi ei saisi verrata? Skoda ei pärjää omassa luokassaan niin sitten verrataan eri luokkien kesken
- Anonyymi
Landlordilla on vissiin suvun perintönä tuo viha jotain automerkkiä kohtaan. Se ei perustu mihinkään todelliseen faktaan, vaan vähän kuin venäläisilläkin, kun pitää valehdella niin on pakkomielle valehdella.
- Anonyymi
Se kuuluu Kyykmanin sukuun. Pakonomainen tarve mollata Skodaa. Mistäköhän moinen katkeruus kumpuaa? Sitä voimme vain arvailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu Kyykmanin sukuun. Pakonomainen tarve mollata Skodaa. Mistäköhän moinen katkeruus kumpuaa? Sitä voimme vain arvailla.
Eli on olemassa yksi automerkki jonka vioista ei saa kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu Kyykmanin sukuun. Pakonomainen tarve mollata Skodaa. Mistäköhän moinen katkeruus kumpuaa? Sitä voimme vain arvailla.
Sekä Landlord ja Kyykman kirjoittavat omalla nimimerkillään, mikä on reilua ja läpinäkyvää toimintaa. Heidän ainaisen parjaamisen sijasta nimimerkittömät palstalaiset voisivat antaa tilalle ennemminkin kiitosta Skoda-kriittisen tiedon tarjoamisesta.
Mitä valehtelemista siinä on, jos tuo tilastoja julki? Totuuden jälkeisessä ajassa on tärkeää, että edes harvat puhuvat ja kirjoittavat tietoon perustuvia asioita.
Se on kumma kun Skodan myynti sakkaa osapulan takia. Miksi Opel, Kia ja BMW ovat nostaneet myyntiä näin mainitakseni? Tiedän että toimitusketjuissa on probleemia, mutta ne ovat ensisijaisesti VW-konsernin ongelmia. Skoda kun on arvojärjestyksessä pahnan pohjimmaisena, niin edes osia ei haluta toimittaa.
Skodaa huonompana autona pidän Teslaa ja pari muuta merkkiä kuuluvat samaan kategoriaan. Yksi tulee Wolfsburgista ja toinen Ingolstadtista.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on olemassa yksi automerkki jonka vioista ei saa kertoa?
Juu ja se on Toyota. Ainoa aito itäkippo nykyään.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Mitä valehtelemista siinä on, jos tuo tilastoja julki? Totuuden jälkeisessä ajassa on tärkeää, että edes harvat puhuvat ja kirjoittavat tietoon perustuvia asioita.
Se on kumma kun Skodan myynti sakkaa osapulan takia. Miksi Opel, Kia ja BMW ovat nostaneet myyntiä näin mainitakseni? Tiedän että toimitusketjuissa on probleemia, mutta ne ovat ensisijaisesti VW-konsernin ongelmia. Skoda kun on arvojärjestyksessä pahnan pohjimmaisena, niin edes osia ei haluta toimittaa.
Skodaa huonompana autona pidän Teslaa ja pari muuta merkkiä kuuluvat samaan kategoriaan. Yksi tulee Wolfsburgista ja toinen Ingolstadtista.Kylläpä sulla on huono itsetunto ja kauhea kateus, kun pieni tsekkiläinen yhtiö onkin pärjännyt niin hyvin ja oma ylimuotoiltu Toyotan kippana hävettää jopa itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä Landlord ja Kyykman kirjoittavat omalla nimimerkillään, mikä on reilua ja läpinäkyvää toimintaa. Heidän ainaisen parjaamisen sijasta nimimerkittömät palstalaiset voisivat antaa tilalle ennemminkin kiitosta Skoda-kriittisen tiedon tarjoamisesta.
Juu paskanpuhujille ja autovalinnoissaan pettyneille ja katkeroituneille kateuden riivaamille kommareilke kiitosta. Juupa juu.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Mitä valehtelemista siinä on, jos tuo tilastoja julki? Totuuden jälkeisessä ajassa on tärkeää, että edes harvat puhuvat ja kirjoittavat tietoon perustuvia asioita.
Se on kumma kun Skodan myynti sakkaa osapulan takia. Miksi Opel, Kia ja BMW ovat nostaneet myyntiä näin mainitakseni? Tiedän että toimitusketjuissa on probleemia, mutta ne ovat ensisijaisesti VW-konsernin ongelmia. Skoda kun on arvojärjestyksessä pahnan pohjimmaisena, niin edes osia ei haluta toimittaa.
Skodaa huonompana autona pidän Teslaa ja pari muuta merkkiä kuuluvat samaan kategoriaan. Yksi tulee Wolfsburgista ja toinen Ingolstadtista.Juu tilastoja vaan julki ja eloa ja muisteluja 1960 ja 1970 lukujen Skodista. No silloinhan ne todella olivat ihailemanne neukkulan laaduttomuuskontrollissa.
Vaan toista se on nyt. Anonyymi kirjoitti:
Juu tilastoja vaan julki ja eloa ja muisteluja 1960 ja 1970 lukujen Skodista. No silloinhan ne todella olivat ihailemanne neukkulan laaduttomuuskontrollissa.
Vaan toista se on nyt.Ai Auto Bildin kohuttu kestotesti tehtiinkin 60-luvun skeidalla eikä 2016 vuoden skeidalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu Kyykmanin sukuun. Pakonomainen tarve mollata Skodaa. Mistäköhän moinen katkeruus kumpuaa? Sitä voimme vain arvailla.
Mistä moinen katkeruus Toyotaa kohtaan johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on olemassa yksi automerkki jonka vioista ei saa kertoa?
Tältä se näyttää, skodan kritisointi kielletty
- Anonyymi
Kyllä on niin perin suomalaista kateutta kirjoituksessa
- Anonyymi
Skoda varmaan ihan ok auto. Mutta muotoilu on niin vanhoillinen että ei mikään muu merkki näytä niin tylsältä. Ei urheilullisuutta tai sporttisuutta tippaakaan. Voi sanoa että ihan pappa auto.
- Anonyymi
"Mitä valehtelemista siinä on, jos tuo tilastoja julki? Totuuden jälkeisessä ajassa on tärkeää, että edes harvat puhuvat ja kirjoittavat tietoon perustuvia asioita."
Niin, nimenomaan tilastoja ei tämä landlord/kyykman ole uskonut. On kyselty Skodien kauppakirjojen perään ja kerrottu Skodaa vain liisattavan jne.
Oma mielipiteeni on, että landlord/kyykman on venäjä-trolli. Oli tai ei, toivottavasti saa aikansa kulumaan ja limppua sekä votkaa riittää! :-D- Anonyymi
miksi nuo ensi rekisteröinnit olisi ilmoitettu väärin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi nuo ensi rekisteröinnit olisi ilmoitettu väärin ?
Sitä väittöä voi kaivella vuosikausia vanhoista viesteistä, joita nämä kyyklordit ovat tulostaneet, kun Skoda on kärjessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä väittöä voi kaivella vuosikausia vanhoista viesteistä, joita nämä kyyklordit ovat tulostaneet, kun Skoda on kärjessä...
Traficom ja Tilastokeskus. Autokannan ja ensirekisteröinnin tilasto. Tiedot Traficom liikenneasioiden rekisteri
Joku salaliitto muka?? - Anonyymi
Outoa kyllä olisi jos skoda-kriittinen olisi vielä Pietarin trollikin. Kuin kaksoisagentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traficom ja Tilastokeskus. Autokannan ja ensirekisteröinnin tilasto. Tiedot Traficom liikenneasioiden rekisteri
Joku salaliitto muka??Sepä se. salaliittohan se. Kuten väittö, että korona olisi syysflunssaa kummempi tauti tai että venäjä on hyökännyt Ukrainaan ja syyllistynyt sotarikoksiin.
Traficom ja Tilastokeskus edustavat järjestäytynyttä läntistä yhteiskuntaaa ja valtamedian kautta. Vaihtoehtoinen totuus on toinen, myös autokaupassa, se ajaa kyyklordeja paltalle... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. salaliittohan se. Kuten väittö, että korona olisi syysflunssaa kummempi tauti tai että venäjä on hyökännyt Ukrainaan ja syyllistynyt sotarikoksiin.
Traficom ja Tilastokeskus edustavat järjestäytynyttä läntistä yhteiskuntaaa ja valtamedian kautta. Vaihtoehtoinen totuus on toinen, myös autokaupassa, se ajaa kyyklordeja paltalle...Oisko tämä oikea paikka valittaa, mikäli ensirekisteröintitiedot ovat mielestäsi virheelliset? https://www.aut.fi/meista
Ovatko nämä sivun henkilöt, Rissala, Kallio ja Kalenoja mielestäsi syyllisiä tähän?
Kertoiko näistä väärennyksistä Bäckman, Putkonen vai Pravda?
Ovatko nämä väärentäjät ja kyykmanit nyt samassa huoneessa kanssasi? Ai nytkö ne samat tilastot ei sitten enää kelpaa, kun sisältö ei oikein tunnu miellyttävän?
Ja tilastojahan trolli kommentoi vain näillä omilla neuvostofantasioillaan.- Anonyymi
Kyykman kirjoitti:
Ai nytkö ne samat tilastot ei sitten enää kelpaa, kun sisältö ei oikein tunnu miellyttävän?
Ja tilastojahan trolli kommentoi vain näillä omilla neuvostofantasioillaan.Niin, sinulle eivät tilastot a i e m m i n kelvanneet...
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulle eivät tilastot a i e m m i n kelvanneet...
Nyt on nyt. Mikä näissä ilmoitetuissa luvuissa on väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulle eivät tilastot a i e m m i n kelvanneet...
Sinulle ei näytä kelpaavan tämän vuoden tilastot?
- Anonyymi
Tottakai ne luvut pitää vahvistaa, ja niin on tehty. Toyotalla on 2022 johto kolmella eri mallilla
- Anonyymi
Uutta octavia tänään katseltiin töissä suurella joukolla. Kaikki sano että on se vanhan näköinen. Kyseessä oli farmari malli.
- Anonyymi
Vielä jatkoa. Yli 30 vuotta olen autoja katsonut. En ole koskaan nähnyt että etupudkurin alla oleva styrox näkyy. Mutta uudessa octaviassa näkyy maskin ritilöiden välistä. Kauhea. Edes citroen c1 mallissa ei näy. Ja se on tehty halvalla.
- Anonyymi
Toyota Auris ja näppärä emäntä.
https://www.youtube.com/watch?v=-HXct7cl99s
https://www.youtube.com/watch?v=U6k323m66Wk - Anonyymi
Ennen piti ostaa Skoda, tai ei päässyt ulkomaanmatkalle. Tämäkin on pilattu.
Suomi takaisin. - Anonyymi
Nyt siis Kyyklordin elämässä kaikki on hyvin: Skoda sakkasi ja romahti. Voit keskittyä täysin Naton laajenemisen haukkumiseen.
Ai niin, Skodan haukkuminen olikin samaa settiä, Nato laajeni ensin Tsekkiin, joten toki heidän natsi-tuotteitaan pitää haukkua. Niin se reaali-putinismi toimii...- Anonyymi
Skoda oli paska ennen kuin mitään natoa oli edes perustettu. En ymmärrä miksi kaikki autojutut pitää sotkee aina natoihin ja natseihin tai venäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda oli paska ennen kuin mitään natoa oli edes perustettu. En ymmärrä miksi kaikki autojutut pitää sotkee aina natoihin ja natseihin tai venäjään.
Niin, noh, Nato ei tietääkseni valmista mitään autoja koska on pelkkä sotilas - ja puolustusliitto. Venäjä ja natsit sensijaan ovat vahvasti tekemisissä autoteollisuuden kanssa.
Onhan volsu Hitlerin aikaansaannos kun karmivimmat kaasukammiohommat saatiin päätökseen. Venäläiset taas ovat ikään kuin skodan isäpuoli ja kehittelijä. Konekin siirrettiin edestä takaloosteriin ja rumennettiin koko autoa ettei kilpailisi Ladan kanssa. Myöhemmin synkän historian yhdistämät merkit ovat löytäneet toisensa ja lopputulos on kyllä ollut melkoista riuhtomista ja laadun monimuotoisuutta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, noh, Nato ei tietääkseni valmista mitään autoja koska on pelkkä sotilas - ja puolustusliitto. Venäjä ja natsit sensijaan ovat vahvasti tekemisissä autoteollisuuden kanssa.
Onhan volsu Hitlerin aikaansaannos kun karmivimmat kaasukammiohommat saatiin päätökseen. Venäläiset taas ovat ikään kuin skodan isäpuoli ja kehittelijä. Konekin siirrettiin edestä takaloosteriin ja rumennettiin koko autoa ettei kilpailisi Ladan kanssa. Myöhemmin synkän historian yhdistämät merkit ovat löytäneet toisensa ja lopputulos on kyllä ollut melkoista riuhtomista ja laadun monimuotoisuutta!Voihan sitä "kehittämiseksi" sanoa, kun Moskova estää ja rajoittaa "satellittivaltion" teollista tuotantoa.
Miksikö kirjoitetaan Natosta? Koska auto ei ole tälläkään palstalla se substanssi, vaikka Skoda sitä ja Skoda tätä. Venäjän asialla olevat nyt vain kirjoittavat kaikkialle saadakseen hämmennystä aikaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä "kehittämiseksi" sanoa, kun Moskova estää ja rajoittaa "satellittivaltion" teollista tuotantoa.
Miksikö kirjoitetaan Natosta? Koska auto ei ole tälläkään palstalla se substanssi, vaikka Skoda sitä ja Skoda tätä. Venäjän asialla olevat nyt vain kirjoittavat kaikkialle saadakseen hämmennystä aikaan...Niin eli Autoalan tiedotuskeskus on myös joku FSB:n ja GRU:n taistelukeskus koska ne julkaisee lukuja joiden mukaan ökytaaviaa ensirekisteröitiin huhtikuussa mm. huikeet 19 kpl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli Autoalan tiedotuskeskus on myös joku FSB:n ja GRU:n taistelukeskus koska ne julkaisee lukuja joiden mukaan ökytaaviaa ensirekisteröitiin huhtikuussa mm. huikeet 19 kpl
On siinä provikkaa tullut ovista ja ikkunoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli Autoalan tiedotuskeskus on myös joku FSB:n ja GRU:n taistelukeskus koska ne julkaisee lukuja joiden mukaan ökytaaviaa ensirekisteröitiin huhtikuussa mm. huikeet 19 kpl
Niin, FSB ja GRU maksavat sinulle, kun hämmennät täällä? Tuskinpa, taidat vain olla hyödyllinen idiootti.
Eikös kaikki ole hyvin, kun skoda sakkasija romahti? Unohda hetkeksi tämä Suomen "natottuminen" ja nauti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, FSB ja GRU maksavat sinulle, kun hämmennät täällä? Tuskinpa, taidat vain olla hyödyllinen idiootti.
Eikös kaikki ole hyvin, kun skoda sakkasija romahti? Unohda hetkeksi tämä Suomen "natottuminen" ja nauti!FSB ja GRU maksavat sinulle perättömien skeida-ylistysten spämmäämisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli Autoalan tiedotuskeskus on myös joku FSB:n ja GRU:n taistelukeskus koska ne julkaisee lukuja joiden mukaan ökytaaviaa ensirekisteröitiin huhtikuussa mm. huikeet 19 kpl
Trollit näkee kaikkialla salaliittoja, ei kelpaa traficomin eikä autoalan tiedotuskeskuksen antamat luvut. Voi kuvitella mitä tuskaa on elämänsä.
- Anonyymi
Voihan venäjä! Miksei skoda myy?
- Anonyymi
Romahdus on jatkunut jo kauan, nämä näkyvät jo trafin avoimessa datassa
- Anonyymi
tarkoitus oli targetoida skoda kehitysmaihin kuten intiaan. luulisi että siellä on isot markkinat, silti tämäkin sössittiin
- Anonyymi
aloittajan tilanne oli huhtikuulta, nyt on lokakuu ja tilanne on skeidaselle paljon tuskaisempi
- Anonyymi
totta
- Anonyymi
Tippunut joka vuosi ja jatkuu. Jorma ei usko.
- Anonyymi
joka kuukausi, aut.fi kertoo totuuden romahduksesta
- Anonyymi
Jormalla on valikoiva tietoisuus joka sulkee Skodaa koskevat epämiellyttävät faktat todellisuuden ulkopuolelle.
- Anonyymi
Siis kun nämä eivät enää kelpaa edes vaihdossa, moni kommunistikin on lopettanut skodan käytön silkan rahan takia
- Anonyymi
Milläs aatteen miehet ja naiset sitten ajaa ellei Skodalla? Ei kait sitä voi läntisiä kapitalistisia hapatuksia hankkia. Toverithan siinä alkaa katsoa kieroon jos noin teet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607154- 1243811
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263130- 212718
- 272383
- 182040
- 251910
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 471830
- 321828