Orbanin voitto Unkarissa tänään vesittää Perussuomalaisten Natohalut.

Anonyymi

Orban on Persujen ystäväpuolueen Fidetzin johtaja, Purran ja Halla-ahon kaveri.
Orban on myös Putinin paras kaveri.
Voittaessaan tänään Orban tulee tyrmäämään Persujen ja Suomen Natokiiman, hän estää Putinin kaverina Suomen Natohankkeet äänestyksessä Suomen hyväksymisessä Naton jäseneksi.
Purra ja Halla-ahon joutuvat noloon tilanteeseen ystävänsä Orbanin takia, mutta sehän on tuolle kaksikolle tuttua, se on sääntö, eikä mikään poikkeus.

22

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hakkis ei hävennyt edes silloin, kun heräsi mökiltä ja muisti lähettäneensä kikkelikuvia yön kiljukänneissään.

    • Anonyymi

      Joo. Persuille ominaista surkuhupaisuutta tässä kyllä on. Persujen oma kaveri kääntyykin persuja vastaan. No. Tuuli kääntyy ja sen mukana kääntyy taas persunkin takki. Persu takin kääntö on uusiutuva energianlähde, joka kannattaisi hyödyntää.

      • Anonyymi

        hyödynnetään, sillä nauru pidentää ikää.


    • Anonyymi

      Unkarilaiset ovat maailman pelkurimaisin kansa. Kun Neuvostoliitto hajosi, he olivat heti ensimmäisinä liittymässä Natoon saadakseen turvatakuut. Kun sitten Bosnian sota koitti, unkarilaiset kieltäytyivät auttamasta Natoa millään tavalla. Vertailun vuoksi Suomi taisteli talvisodassa yksinään suurta ja mahtavaa Neuvostoliittoa vastaan, mutta Unkari ei uskaltanut edes Naton rinnalla taistella Tynkä-Serbiaa vastaan. Unkari on hah-hah!

    • Anonyymi

      Tytti ja Sanna ovat jo pilanneet välit Unkariin.

      • Anonyymi

        Entäs Persujen suhde nyt kun käänsitte takkinne natomyönteiseksi?
        Olette kuitenkin euroopassa ääripersuja Orbanin kanssa, joka vastustaa natoa Putinin kanssa.
        Oletteko naurettavassa tilanteessa nyt 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Persujen suhde nyt kun käänsitte takkinne natomyönteiseksi?
        Olette kuitenkin euroopassa ääripersuja Orbanin kanssa, joka vastustaa natoa Putinin kanssa.
        Oletteko naurettavassa tilanteessa nyt 🤣🤣

        persujen tavoitehan on pysyä ylivoimaisesti naurettavimpana puolueena suomessa....ja hyvin ovat siinä onnistuneet 🤣


    • Anonyymi

      Ainoa asia mikä Orpanissa on hyvää on se, että hän saattaa pelastaa meidät Natosta torppaamalla hakemuksemme.
      Asia on näin, sillä liittoutumattomuus on viisautta.
      Sota on hulluutta, näin sodasta selvinneet isovanhempamme ovat meille kertoneet.
      Hulluutta on siis sotajärjestöön liittyminenkin.

      • Anonyymi

        Jo talvisodassa se nähtiin, että liittoutumattomuus oli päinvastoin tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo talvisodassa se nähtiin, että liittoutumattomuus oli päinvastoin tyhmyyttä.

        Hei urpo, Suomi Mannerheimin johdolla liittoutui juuri tuolloin natsisaksan Hitlerin kanssa, siksi Neuvostoliitto Suomeen hyökkäsikin itseään puolustaessaan.
        Ota selvää, ennenkuin tänne tulet itseäsi naurettavaksi tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei urpo, Suomi Mannerheimin johdolla liittoutui juuri tuolloin natsisaksan Hitlerin kanssa, siksi Neuvostoliitto Suomeen hyökkäsikin itseään puolustaessaan.
        Ota selvää, ennenkuin tänne tulet itseäsi naurettavaksi tekemään.

        ei tuo pöhkö varmaan tiedä sitäkään, että neuvostoliiton puna-armeija ajoi natsisaksan ahdinkoon sekä ahdisti hitlerin bunkkeriinsa tekemään viimeisen tekonsa.
        siihen loppui toinen maailmansota, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tuo pöhkö varmaan tiedä sitäkään, että neuvostoliiton puna-armeija ajoi natsisaksan ahdinkoon sekä ahdisti hitlerin bunkkeriinsa tekemään viimeisen tekonsa.
        siihen loppui toinen maailmansota, kiitos siitä.

        Ja jos ollaan oikein tarkkana sodan päättymisestä niin Wikin lainaus kertoo sen.

        "Hiroshima ja Nagasaki ovat kaksi japanilaista kaupunkia, joita kumpaakin vastaan Yhdysvallat hyökkäsi atomipommilla elokuussa vuonna 1945 (Hiroshima 6. elokuuta ja Nagasaki 9. elokuuta). Ne ovat ainoat kohteet ihmiskunnan historiassa, joita vastaan ydinpommia on käytetty sodassa. Iskujen katsotaan olleen merkittävä tekijä toisen maailmansodan päättymisessä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ollaan oikein tarkkana sodan päättymisestä niin Wikin lainaus kertoo sen.

        "Hiroshima ja Nagasaki ovat kaksi japanilaista kaupunkia, joita kumpaakin vastaan Yhdysvallat hyökkäsi atomipommilla elokuussa vuonna 1945 (Hiroshima 6. elokuuta ja Nagasaki 9. elokuuta). Ne ovat ainoat kohteet ihmiskunnan historiassa, joita vastaan ydinpommia on käytetty sodassa. Iskujen katsotaan olleen merkittävä tekijä toisen maailmansodan päättymisessä."

        Euroopassa sota loppui Hitlerin tehtyä ainoan hyvän tekonsa, punakaartin painostaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ollaan oikein tarkkana sodan päättymisestä niin Wikin lainaus kertoo sen.

        "Hiroshima ja Nagasaki ovat kaksi japanilaista kaupunkia, joita kumpaakin vastaan Yhdysvallat hyökkäsi atomipommilla elokuussa vuonna 1945 (Hiroshima 6. elokuuta ja Nagasaki 9. elokuuta). Ne ovat ainoat kohteet ihmiskunnan historiassa, joita vastaan ydinpommia on käytetty sodassa. Iskujen katsotaan olleen merkittävä tekijä toisen maailmansodan päättymisessä."

        euroopassa sota päättyi hitlerin tehtyä ainoan hyvän tekonsa punakaartin painostamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei urpo, Suomi Mannerheimin johdolla liittoutui juuri tuolloin natsisaksan Hitlerin kanssa, siksi Neuvostoliitto Suomeen hyökkäsikin itseään puolustaessaan.
        Ota selvää, ennenkuin tänne tulet itseäsi naurettavaksi tekemään.

        Ota itse selvää, mokoma sivistymätön moukka. Kyse oli talvisodasta, jonka aikana Hitler ja Stalin olivat liittolaisia, vai eikö Molotov–Ribbentrop-sopimus tosiaan sano mitään? No eipä tietenkään, olethan Kremlin propagandan uhri.


    • Anonyymi

      Purra ja Halla-aho tiesivät ilmoittaessaan kyllä-Natokantansa, että Orbaniin voi luottaa kun tämä estää Suomen Natoon liityymisen. Sovittu juttu.

      • Anonyymi

        Orbanhan kävi Putinin luona vain vähän aikaa ennen Venäjän hyökkäystä. Liekö siellä sovittu näistä. Orban on toiminut EUn Venäjä myönteisten oikeistopopulistien edustajana tässä neuvottelussa.


      • Keskustapuolueen pj Saarikko joutuu vielä miettimään kun Suomi-Venäjäseuran jäseneet eivät ole saaneet Kremlin ohjeita Venäjän suurlähetystön FSB johtajalta.


    • Anonyymi

      Orban voittaa, jesssss. Orban on suomalaisten pelastus natolta, jessss.

    • Anonyymi

      Suomen puolustusvoimat ovat maailman metsätaistelu eliittiä , ei tänne kukaan hyökkää 🤔

    • Anonyymi

      Jos joko on joutunut todella nolatuksi niin ne löytyvät demareista. ex-pressa Halonen, kansanedustaja ex-ulkoministeri Tuomioja ja meppi Heinäluoma.

      • Anonyymi

        Myös viimeaikana Tytti on pilannut suhteet Unkariin ja haitannut sen takia Suomen liittymistä natoon.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe