Voisikko nuolla? Enemmän ehkä tykkäänkun klitorista imetään
Nainen krapulassa
9
1604
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai..mispäin herkku on?
- Anonyymi
Kyllä haluisin nuolla klittaa. Olis ihanaa
Hei imisin lkitorista ja päristelisin ihania orgasmeja missä olet??
Herkkuu!! Vieläkö saatavana?
- Anonyymi
Kyllä mielellään, mitäs päin olet?
- Anonyymi
Tällä hetkellä ihan väärin päin olen täällä
- Anonyymi
Minusta ois mukava pillua lirputella varsinkin jos se on siistytty tai posliini sekä suihku/saunapuhdas :)
[email protected] ja oon e-savon alueelta 015 - Anonyymi
Tulisin ensin hajareisin päälle ja pissaisin pillun ja mahan päälle ja imettäisin kyrvän puhtaaksi. Vasta sen jälkeen menisin nuolemaan pillua... puhtaaksi, sellaista, joka on ollut illalla juhlimassa, ja joka maistuu juhlalle. Sormettaisin persettä ja imisin klittaa niin kauan että laukeaisit. Tuntisin kun persereikä sykkisi etusormen ympärillä ja kiemurtelisit sängyssä. Sen jälkeen työntäisin kivikovana seisovan munan suoraan pyllyyn jonne pumppaisin lastit. Ottaisin takaapäin, niin että sinulla ei ole vaihtoehtoa kuin ottaa vastaan mitä tulee, ja vikistä.
Mutta tämä vain harvoille ja valituille. Ei kelle vaan. Kyllä mielelläni nuolen pitkään ja halukkaasti niin että saat kunnolla...
Sitten voin nuolla lisää jos haluat ;)
Ja klitorista imen kyllä, se käy hyvin siinä muun nuolemisen kanssa.
Saisin varmaan kuulla nautinnon ääniäsi kun annan sinulle suuseksiä :)
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174706
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1962564Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291585- 211329
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221275Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1431053
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924