Lusun kirja

Anonyymi

Ihmeellistä ihannointia ja hypetystä paikallisessa Facebook ryhmässä, miten voitte huumekauppiasta nostaa jalustalle? Samalla tavalla se poitsilan pikkunilkki mikä myy tavaraa on teidän mielestä hyvä jätkä, outoa porukkaa ja jotenkin noloa. Se on se sama jengi mikä ihannoi Sons of anarchy ohjelmaa ja siinä esiintyviä ihmisiä, kunnon kaksinaismoralismia.

24

4005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko lusun miehiä se asianajaja mikä on syytettynä mantaka vyyhdissä

      • Anonyymi

        No ei ollut... eihän se ollut edes syntynyt vielä silloin : D


    • Anonyymi

      Niin, hän oli huumekauppias, kuinka monta elämää tuhoutui hänen takia ja sitten joku idiootti kirjoittaa että siinä oli hieno mies.

    • Anonyymi

      Huumekauppias pn kuolemankauppias, ei mikään sankari. Jos olisin hänelle sukua, häpeäisin, vaihtaisin nimeni ja muuttaisin maasta.

      • Anonyymi

        Niin minäkin.
        Muraseksi ja muuttaisin Sveitsiin, joka on varsijousien onnela.


      • Anonyymi

        Hei hei, tervemenoa muutenkin


    • Anonyymi

      Oletko lukenut kyseistä kirjaa vai perustuuko arviosi ainoastaan nettikeskusteluun? Missä kohtaa kirjaa nostetaan Lusua jonnekin jalustalle?

      • Anonyymi

        Kannattaa lukea uudelleen tää ketjun aloitus, ei ole mainittu että kirjassa näin tehtäisiin.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mielestäni kirjoittaja oli hyvin perehtynyt asioihin. Ei kannattaisi kovasti huudella, jos ei tiedä mistä puhutaan.


    • Anonyymi

      ennen kaikkea täytyy ihmetellä miksi poliisin ja tullin puolelta on tullut julkisuuteen hyvin myönteisiä lausuntoja Lusu Ahlqvistin elämästä ja toiminnasta?

    • Anonyymi

      Se on vatos locos se nimi mitä pitää kunnioittaa nykyyä. Reapect ja Acab myös

      • Anonyymi

        Eikos toi Vätys Homos ole se neuskilaisten huumeluusereitten ilmentymä? :DDD johan vitsin joku murjas, onnettomia kääpiöitä koko sakki...


    • Anonyymi

      Kukaaan ei näköjään arvostele Poliiseja kenen kanssa lusu touhusi……..tai kaupungin virkamiehet………

      Mantakaaaaaaa

    • Anonyymi

      Kari kk korhonenkin useiden tarinoiden mukaan käytti lasta hyväksi kamapäissään, ja nyt kiertelee kouluja. Kunnon kaksinaismoralismia.

      • Anonyymi

        Olen kuullut näitä kamapäissään tehtyjä lapsenraiskauksia.


      • Anonyymi

        missä näitä tarinoita on?


    • Anonyymi

      Mikset kommentoi omalla nimelläsi siellä facessa?

    • Anonyymi

      Kyllä Lusu oli. Ok Tyyppi ei käynyt varkaita, naapurissa jos joltin katosi polkupyörä niin ilmestyi nopeasti takaisin.. Ei käynyt neuvottomassa rivareissa, vanhusten ovien takana ketään jotka yrittivät kusettaa vanhuksilta rahaa tai viedä heidän omaisuuttaan. Hän piti vanhusten ja naapureiden asukkaiden asumisen turvattuna.. Siinä hän oli kunnian mies. Muuten hänen tekemisensä, olivat hänen oma asiansa. Hyvä naapuri ja ystävällinen ja kohtelias. Muut hänen tekemisensä ja tekemättä jättämisensä olivat hänen omä asiansa..

    • Anonyymi

      Ja jos joku muuta puhuuu niin LAKIMIES hoitaa.
      Siis jos lähtee kaikki samalta viivalta.

    • Anonyymi

      Käsitelläänkö tuossa kirjassa Lusun homoeroottista kaksoiselämää?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      k kauppa kanuuna lakkoon helmikuussa kun kaupan lakko alkaa
      jos ei noudata pam liiton määräyksiä niin ikuiseen osto boikottiin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe