Olen Kokkolan oma Danny

Anonyymi

Hyvän lauluäänen omaava isä hahmo ja kaikkien nuorten naisten ikioma päiväunien kohde. Kirjoittelen täällä miten ihanat pilkkikelit ovat ulkona ja katselen itseäni peilistä. Kokkolan komeimman miehen vartaloa yksin ihailen ja mietin löytyisikö pääsiäiskokolta uutta elämänkumppani trullia, hah hah haaa!!!...

27

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Trolli sopisi sinulle paremmin. Siinä sitä olisi kaksi Trollia raakkumassa vuorotellen mielipiteitään Halkoperän kuusikkoon. Ei tarvisi tänne ikävissään jatkuvalla syötöllä tunkea trolli-uutisia, kun voisi saman kaltaisen kanssa keskenään trollailla. Toivon tosiaan, että löydät kaltaisesi urpo:ttaren tai sen.

    • Anonyymi

      Siinä sitä Räihän kuusikko resonoisi kun trolliset raakkuisivat totisia tarinoitaan uudestaan ja uudestaan kaiken luonnon kauhisteltavaksi.

    • Anonyymi

      Nuorena parikymppisenä olin kirjeenvaihdossa useamman neitosen kanssa saman aikaisesti. Martta niminen tyttö Kivijärveltä, Elli Karstulasta, Hulda Vetelistä, Rebekka Kaustiselta ja Rauni Lestijärveltä. Kaikille lupasin rakkautta ja avioliittoa mutta kukaan ei vastannut kirjeisiini. Olin jo sormukset ostanut rannan tehtaasta saamillani kesätienesteillä. Halsuan Käpylässä minua sitten onnisti ja pois lähtiessä yksi tyttö oli vielä seuraa vailla jolloin tempaisin sormukset esille ja tyttö laskuhumalassa suostui ja nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      Lähes saman ikäinen ja harvat hiukset jo molemmilla. Oikealla Dannyllä omat hampaat ja parikytä senttiä pituutta enemmän muutamassa paikassa, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Onko tämä se t t joka tänne kirjoittelee?

    • Anonyymi

      Ei minä olen perholainen mutta lähes normaali ja asun Kokkolassa, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Ressu on nero.

    • Anonyymi

      Kiitos itselleni.

    • Anonyymi

      Tuleeko Kokkolan oma Danny Halkokarin kokolle pääsiäisenä?

    • Anonyymi

      Trolli odottaa pääsiäistä, silloin voi yölläkin syödä mämmiä. Toivottavasti sitä on tarjouksessa lähikaupassa, ettei tarvitse lähteä lennolle kaupungin suuntaan. Mämmiä on hankalaa kuljettaa suuria määriä luudan varressa. Trolli halveksii Mietaan Jussia, joka julkisesti kehuskelee syövänsä kilokaupalla mämmiä. Eihän se ole määrä eikä mikään. Tolli aikookin kokeilla mämmin keittoa kotosalla, kuusen juurelle aikoo perustaa mämmitehtaan. Kuola valuu valtoimenaan ihan jo ajatuksestakin.

    • Anonyymi

      Lukekaa Kokkolan viisaimman miehen oman Dannyn kirjoituksista rivien välitkin niin tiedätte miksi Päivi Räsänen on salarakkaani , hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Erottuani nyt persuista mietin liittymistä Päivi Räsäseen ja ristillisiin, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Onko kansanedustaja Päivi Räsäsellä yksityinen praktiikka, vastaanotto Riihimäellä.
        Vai onko hän Riihimäen keskussairaalan osastolääkäri, onko yleislääkäri, onko erikoistunut.
        Milloin yksityinen vastaanotto on avoinna, tai milloin voi käydä hänen yleisellä vastaanotollaan, ja miten (puhnumero sähköposti ym) voi varata ajan juuri hänen vastaanotolleen.


    • Anonyymi

      Ressu on kyllä Dannyn näköinen mutta lyhyempi ja poikamies.

    • Anonyymi

      Ressu on Kokkolan oma Danny ja Frederik, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Minä kuuluisaa ja menestynyt valtuutettu nuorten naisten ihailija, töissä tunnettu hiplailija. Viini ja hiki haisee niin kuin miehellä pitää.

    • Anonyymi

      Nyt vaan tukanjäänteitä värjäämään keltaiseksi ja kunnon korkkarit jalkaan. Rintakehälle teippaat vähän koirankarvoja ja jätät paidan auki, ei ihan napaan asti, ettei ihramaha rävähdä tummujen silmille. Sitten Toimintakeskukseen mummoja tyrmäämään.

    • Anonyymi

      Olisin mielelläni Frederik viikonloppuisin. Miten neuvoisit samaistumaan paremmin hänen hahmoonsa? Olen Kokkolan viisain mies ja maisteri, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Ei sinusta Reetua saa mitenkään. Käperryt vain kotona itsesääliin ja kirjoitat tänne höpöjä juttujasi. Kehut itseäsi ja vastaat itsellesi niin mielenterveytesi hoituu nykyisellä lääkityksellä. Terveisin rouva naapurista.

    • Anonyymi

      Nyt alan tietää kuka näitä herjoja minusta kirjoittaa. Näin aamulla kuinka verhot heilui ja sälekaihtimien välistä kurkistelit. Asia ei jää tähän. Teen salakatselusta ilmoituksen ja eiköhän pian oveesi koputa poliisit, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Eikö reijo uskalla mennä sopimaan asiat itse sen kyttääjän kanssa kun pitää poliisin resursseja tuhlata tällaiseen? Naurettava kremlinnuolija.


    • Anonyymi

      Ressu pukeutui nuorempana eli noin viisikymppisenä usein palomieheksi ja puutarhaletkulla sammutti pihallaan roskakasoja kypärä päässä.

    • Anonyymi

      Uimahallilla Ressu kertoi tuolloin pyrkivänsä Hunkseihin.

    • Anonyymi

      Ano Turtiaisesta haaveilen, hah hah haaa...!!!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe