Terapia pilasi elämästäni kaiken mahdollisen. Se vei kaiken sen hyvän mitä itselläni oli.

Anonyymi

Jäljelle ei jäänyt kuin paha mieli ja viha koko maailmaa kohtaan. Koko elämä meni piloille, miksi juuri itselleni kävi niin huono tuuri etten voi koskaan enää olla onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Mitä ihminen voi enää tehdä kun ei ole enää mitään jonka takia voisi olla onnellinen.

112

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää. Mistäpäin olet? Ikä? Sukupuoli?

• Anonyymi

Tuskin sillä on merkitystä. Elämä josta oikeasti tykkäsin, olin onnelline ja kaikki asiat olivat täydellisesti. Ja sitten terapeutti pilaa kaiken, ehkä hän vain halusi yhden uhrin lisää listaansa.

• Anonyymi

Toksiset maskuliinit harvoin pystyvät tuottavaan itsereflektioon. He odottavat jonkun ikään kuin pelastavan heidät itseltään, mikä on lähtökohtaisesti mahdotonta. Terapia on toksisten maskuliinien kohdalla hukkaan heitettyä aikaa. Tämän tulisi jokaisen ymmärtää.

• Anonyymi

Kyllä se taitaa olla kaikkien kohdalla pelkästään haitallista. En ole koskaan kuullut positiivisia kokemuksia.

• Anonyymi

Juu, terapiat ovat naisten ja lapsien kotkotuksia. Pitäähän turhakkeille löytyä yhteiskunnan kustantamana päivätoimintaa.

• Anonyymi

Niin mikä pilasi...
      Seko et ajattelt itse... Ja osaat olla kriittnen
      Sekö...
      Sekö kun et mee samaan suuntaan kun sopulilauma vaan huomaat nii
      Tämä ei ookkaan sua varten...
      Senko että et saanut ajatella itse vaan sinun oli sopeuduttava johonkin laajempasn vain pisarana kaikkea ja sinut pakotettii. Johonkin lokeroon mitä et ole...
      Mikä meni vikaan...
      Terapia ei ole kaikille tarkoitettu ...
      Sanoisin etsi itse oma tie...
      Osan pitää olla ensinmäinen tutkimusmatkasja ja uuden tiedon luoja....
      Onnea matkaa...

Ja kuuntele tämä.
      https://youtu.be/9Rz2tnPLwjU

• Anonyymi

Persoonallisuushäiriöt eivät ole parannettavissa olevia. Lisäksi tarve syyttää muita tahoja kuin itseään on keskeistä persoonallisuuhäiriöille.

• Anonyymi

Mitä tahoa sinä tässä syytät?

• Anonyymi

No miksette sitten kutsu upseereita ja muita johtajia vastaanotolle?

• Anonyymi

Ai miten siinä sellainen tulos tuli?

Voisiko olla, että terapia poisti jotain mikä generoi sinua yrittämään tai muuten hyvällä tavalla elämään?

Joskus ne huonot asiat elämässä ovat kimmokkeita johonkin parempaan tai omiin erityisiin mielialoihin.

Poistiko terapia sinulta pääsyn johonkin mielialaan?

Sinun täytyy vain löytää sinne uusi, terveempi tie jos niin on.

Ymmärrän hyvin. Itselläni pukkaa pientä keski-iän kriisiä, kun kaikki menneisyyden tuhkat on siivottu niin onkin jotenkin toimeton ja vähän hajanainen olo. Jopa ontto, kun pelkoa ja ahdistusta on poistunut. Jotenkin tarkoitukseton olo.

Sellaista voi kokea, jos sisäiset taistelut ovat antaneet merkitystä elämään.

Pitää vaan etsiä uusia tavoitteita ja luoda mieleisiä fiiliksiä harkitummin, kyllä pystyt siihen❣

• Anonyymi

Ymmärrät väärin, oli jo olemassa kaikki mahdollinen ja kaikki hyvä. Terapia vei kaiken hyvän pois elämästäni, se sulki pois rakkauden, onnellisuuden, oman iloisen itseni, kaiken sen minkä vuoksi yleensäkin elin. Tämä taitamaton ihminen ei vain tajunnut sitä, eikä koskaan halunnut korjata tuhojaan. Hän vain halusi pelkkää huonoa ja olen siitä varmasti loppuelämäni vihainen, koska ihmisen tärkeimmät asian kun siltä viedään, ei elämä enää ole elämisen arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät väärin, oli jo olemassa kaikki mahdollinen ja kaikki hyvä. Terapia vei kaiken hyvän pois elämästäni, se sulki pois rakkauden, onnellisuuden, oman iloisen itseni, kaiken sen minkä vuoksi yleensäkin elin. Tämä taitamaton ihminen ei vain tajunnut sitä, eikä koskaan halunnut korjata tuhojaan. Hän vain halusi pelkkää huonoa ja olen siitä varmasti loppuelämäni vihainen, koska ihmisen tärkeimmät asian kun siltä viedään, ei elämä enää ole elämisen arvoista.

Eli siitä ei ollu elämääni mitään muuta kuin järkyttäviä traumoja ja koko yksilön parhaiden puolien tuhoaminen tahallaan. Pitäisikö olla ilonen, onnellien, voiko kukaan olla jos elämä ei enää ole elämisen arvoista. Ei voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siitä ei ollu elämääni mitään muuta kuin järkyttäviä traumoja ja koko yksilön parhaiden puolien tuhoaminen tahallaan. Pitäisikö olla ilonen, onnellien, voiko kukaan olla jos elämä ei enää ole elämisen arvoista. Ei voi olla.

Siis problematisoiko hän turhaan?

Miksi hakeuduit terapiaan oletko mt-ihminen? Esim skitsofreniaanhan ei terapia auta ja voi todellakin pahentaa, varsinkin jos terapeutti nostaa isosti esille asioita joihin itse on jo tottunut.

Voisinpa auttaa sinua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta että on vaikeaa olla oma iloinen itsensä monen vuoden "terapian" jälkeen. Kun ensin vietiin se mitä itse piti tärkeänä. Elämältä putosi pohja pois kahdeksan vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis problematisoiko hän turhaan?

Miksi hakeuduit terapiaan oletko mt-ihminen? Esim skitsofreniaanhan ei terapia auta ja voi todellakin pahentaa, varsinkin jos terapeutti nostaa isosti esille asioita joihin itse on jo tottunut.

Voisinpa auttaa sinua!

Tämä terapeutti ei ymmärtänyt että hänen kuvitelmat hyvästä elämästä olisivat minulle sama asia kuin hänelle. Eli hän yritti ujuttaa kaikkea sitä jonka hän koki hyväksi minuun ja niin se ei ollut, vaan kaikki oli haitaksi. Sitä hän ei missään vaihessa tajunnut. Toivottavasti hän ei ole yhdenkään ihmisen kanssa tekemisissä mielenterveys asioissa, koska hän ei tajunnut niistä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä terapeutti ei ymmärtänyt että hänen kuvitelmat hyvästä elämästä olisivat minulle sama asia kuin hänelle. Eli hän yritti ujuttaa kaikkea sitä jonka hän koki hyväksi minuun ja niin se ei ollut, vaan kaikki oli haitaksi. Sitä hän ei missään vaihessa tajunnut. Toivottavasti hän ei ole yhdenkään ihmisen kanssa tekemisissä mielenterveys asioissa, koska hän ei tajunnut niistä mitään.

Samanlainen katsomus taisi olla koko konsernin ideologia mitä terapiaan tuli ja lähinnä pelottaa kuinka monta ihmisrauniota sieltä onkaan lopulta ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlainen katsomus taisi olla koko konsernin ideologia mitä terapiaan tuli ja lähinnä pelottaa kuinka monta ihmisrauniota sieltä onkaan lopulta ulos.

Tullut, ja järkyttävintä asiassa on se, että porukasta löytyy kouluttajiakin. En toivoisi pahimmallekkaan vihamiehelle tämän paikan kokemusta terapiasta. Kuinka moni saa väärälaisen koulutuksen alaan? Kysymys on todella huolettava, puhutaan kuitenkin ihmisten mielenterveyden hyvinvoinnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tullut, ja järkyttävintä asiassa on se, että porukasta löytyy kouluttajiakin. En toivoisi pahimmallekkaan vihamiehelle tämän paikan kokemusta terapiasta. Kuinka moni saa väärälaisen koulutuksen alaan? Kysymys on todella huolettava, puhutaan kuitenkin ihmisten mielenterveyden hyvinvoinnista.

Ymmärrän täysin. Olen itse myös persoonana valtavirrasta poikkeava ja on ihan tavallista, että ihmiset toivovat minun käyttäytyvän samanlailla kun muut. Kun en niin tee, he näkevät sen vääräksi ja ongelmalliseksi vaikka itse olen onnellinen. Se tuntuu pahalta, kun muut kokevat oman persoonallisuuteni jonain ongelmana.

Kuulostaa siltä, että terapeutti ei ole osannut tukea sinun omaa persoonallisuuttasi ja sai sinut siksi tuntemaan itsesi vakavasti ja pitkäaikaisesti epävakaaksi?

Valitettavasti myös terapeutteja on moneen lähtöön. Ei hän välttämättä tarkoittanut pahaa, mutta oli epäpätevä. Ainahan voit tehdä ilmoituksen että terapia pahensi oloasi.

Jotkut pääsevät lukemalla ammatteihin johin heidän luonnollinen älynsä ei ole ihan riittävä. He osaavat silloin vain tarjota oppimiaan kaavoja.

Hyvä terapeutti osaa nähdä asiakkaansa persoonallisuuden abstraktina kokonaisuutena ja tukea sen kautta tervehdyttävällä tavalla.

Heikko terapeutti voi nähdä asiakkaassa pelkkiä ongelmia eikä persoonallisuuttasi ja sen luomia merkityksiä. Pahimmillaan terapeuttikin voi hairahtaa näkemään ongelmana valtavirrasta poikkeavan persoonallisuuden.

Joskus persoonallisuus toki luo ongelmia ja tilanne on terapeutin kannalta hankala. Varsinkin jos terapeutti ei ole kovinkaan hyvä terapeutti.

Oletko ajatellut miten saisit omaa hyvää oloasi takaisin?

Voisitko esim maata silmät kiinni sängyllä ja palata muistoissasi hetkiin jolloin olit onnellinen ja täysin oma itsesi? Voisit koittaa tuntea tunteita niinä hetkinä ja tuoda ne muistoistasi tähän päivään.

Itseäni auttaa hyvään oloon tälläisten kuunteleminen. Voisitko sinäkin saada niistä apua?

https://music.youtube.com/watch?v=4j4hbCmRRTI&feature=share

Tämä on hyvä jos haluaa esim askarrella:

https://music.youtube.com/watch?v=k39oVsZqyDQ&feature=share

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Olen itse myös persoonana valtavirrasta poikkeava ja on ihan tavallista, että ihmiset toivovat minun käyttäytyvän samanlailla kun muut. Kun en niin tee, he näkevät sen vääräksi ja ongelmalliseksi vaikka itse olen onnellinen. Se tuntuu pahalta, kun muut kokevat oman persoonallisuuteni jonain ongelmana.

Kuulostaa siltä, että terapeutti ei ole osannut tukea sinun omaa persoonallisuuttasi ja sai sinut siksi tuntemaan itsesi vakavasti ja pitkäaikaisesti epävakaaksi?

Valitettavasti myös terapeutteja on moneen lähtöön. Ei hän välttämättä tarkoittanut pahaa, mutta oli epäpätevä. Ainahan voit tehdä ilmoituksen että terapia pahensi oloasi.

Jotkut pääsevät lukemalla ammatteihin johin heidän luonnollinen älynsä ei ole ihan riittävä. He osaavat silloin vain tarjota oppimiaan kaavoja.

Hyvä terapeutti osaa nähdä asiakkaansa persoonallisuuden abstraktina kokonaisuutena ja tukea sen kautta tervehdyttävällä tavalla.

Heikko terapeutti voi nähdä asiakkaassa pelkkiä ongelmia eikä persoonallisuuttasi ja sen luomia merkityksiä. Pahimmillaan terapeuttikin voi hairahtaa näkemään ongelmana valtavirrasta poikkeavan persoonallisuuden.

Joskus persoonallisuus toki luo ongelmia ja tilanne on terapeutin kannalta hankala. Varsinkin jos terapeutti ei ole kovinkaan hyvä terapeutti.

Oletko ajatellut miten saisit omaa hyvää oloasi takaisin?

Voisitko esim maata silmät kiinni sängyllä ja palata muistoissasi hetkiin jolloin olit onnellinen ja täysin oma itsesi? Voisit koittaa tuntea tunteita niinä hetkinä ja tuoda ne muistoistasi tähän päivään.

Itseäni auttaa hyvään oloon tälläisten kuunteleminen. Voisitko sinäkin saada niistä apua?

https://music.youtube.com/watch?v=4j4hbCmRRTI&feature=share

Tämä on hyvä jos haluaa esim askarrella:

https://music.youtube.com/watch?v=k39oVsZqyDQ&feature=share

Nautinto musiikkia ja taidetta kohtaan katosi myös, ja monesta muustakin asiasta. Lopulta millään ei merkitystä, löysin kadulta aineita joilla lopulta pystysin korvaamaan kaikki se mikä minulta vietiin pois. Eli rakkaus, onnellisuus, ja tunne välittämisestä. Hän siis loi minusta päihteiden käyttäjän. Tärkeintä on se että voin edelleen rakastaa, oli se sitten ihminen tai aine. Tunne että voi edes jotain rakastaa eikä se koskaan tee mitään pahaa, se ei jätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautinto musiikkia ja taidetta kohtaan katosi myös, ja monesta muustakin asiasta. Lopulta millään ei merkitystä, löysin kadulta aineita joilla lopulta pystysin korvaamaan kaikki se mikä minulta vietiin pois. Eli rakkaus, onnellisuus, ja tunne välittämisestä. Hän siis loi minusta päihteiden käyttäjän. Tärkeintä on se että voin edelleen rakastaa, oli se sitten ihminen tai aine. Tunne että voi edes jotain rakastaa eikä se koskaan tee mitään pahaa, se ei jätä.

Olen myös yhdessä elämän vaiheessani käyttänyt huumeita. Tosin se minulla oli viihdekäyttöä.

Se tuli selväksi, miten huono ja poissulkeva vaikutus niillä oli luonnolliseen tuntemiseen.

Selvinpäin mikään ei tunnu miltään, sen jälkeen kun on esim polttanut pilveä. Vahvemmista huumeista puhumattakaan.

Itse löysin parhaan tavan nauttia luonnollisista tunteista jälleen liikuntaharrastuksen kautta. Liikunta herättää endorfiinin tuntemuksia kaikista varmimmin ja terveellisimmällö tavalla, erityisesti aerobinen liikunta kuten juoksu. Liikunta on myös auttanut pysymään kuosissa kun on ollut henkisesti vaikeaa. Rankka treeni tyhjää pään paremmin kun yksikään rauhoittava.

Olen todella pahoillani, että olet joutunut kärsimään tuollain ja elämäsi on suistunut raiteiltaan!

Tunnetko itse halua nousta? Miten haluaisit jatkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä menen nyt lepäilemään, hyvää yötä!

• Anonyymi

Minullakin huono terapiakokemus. Olin jo hyvällä tiellä selvittämässä ongelmiani ennen terapiaa. Minulla oli toivoa, itsetuntoa ja tulevaisuudensuunnitelmia. Kaikki nämä terapia tuhosi suurelta osin. Menin terapian jälkeen huonompaan kuntoon ja jouduin psykiatriselle osastolle. Aloin toipumaan hiljalleen, kun en enää uskonut terapeutin juttuihin. Se ihminen johti minua harhaan monella tavalla. Olen oppinut sen, että ketään ei pidä uskoa sokeasti ilman mitään kritiikkiä, ei edes terveydenhuollon "auktoriteettejä".

• Anonyymi

Ei tietenkään pidä antaa kenenkään manipuloida tai johtaa itseään. Hyvä terapeutti tarjoaa työkaluja ja korvaavia kokemuksia, eikö pakota muottiin.

Oliko terapeutilla kiire?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään pidä antaa kenenkään manipuloida tai johtaa itseään. Hyvä terapeutti tarjoaa työkaluja ja korvaavia kokemuksia, eikö pakota muottiin.

Oliko terapeutilla kiire?

Ei terapeutilla kiirettä ollut, pikemminkin päinvastoin. Heti terapian alkumetreillä ilmoitti, että on valmis työskentelemään minun kanssani seuraavat kuusi vuotta. Ihmetytti kyllä, että miten terapeutti pystyy ihmistä tuntematta määrittelemään terapian keston. Ei pidä antaa kenenkään manipuloida, mutta toisaalta myös terapeutilla itsellään on vastuu siitä, miten potilasta kohtelee. Terapiaan mennään saamaan apua, ja lähtökohtaisesti luotetaan terapeutin ammattitaitoon. Jos käykin niin, että terapeutilla ei sitä ammattitaitoa olekaan, niin potilas joutuu helposti harhaan johdetuksi.

• Anonyymi

Missä vaiheessa oman järjen käyttö kiellettiin, ei kaikkea soopaa tarvitse sellaisenaan nielaista. Eikö sen terapistin kuuluisi tavallaan myötäillä ja ohjailla sinúlle henkilökohtaisesti sopivaan suuntaan, eikä miltään jyrkänteeltä tiputtaa jonnekin tuntemattomaan. Ellei sitten ole jokin kaikkitietävä egomaanikko...sitä kun en tiedä.

• Anonyymi

Kaikistahan ei ole terapiaan jossa kuvataan sanoilla tuntemuksiaan, se vaatii tuota sanoittamisen kykyä myös potilaalta itseltään, ja tietenkin jonkintasoista omien tunteiden tunnistamistakin.
      Terapeutin ja asiakkaan pitää myös sopia toisilleen, kaikki ihmiset eivät vaan tule toimeen keskenään.
      Huonon terapeutin voi tunnistaa mm: Ei vastaa tai kuuntele, tuomitsee, kertoo mitä pitää tehdä, esiin tuo omia uskonnollisia, henkisiä, poliittisia tai sosiaalisia uskomuksia, ei herkkyyttä asiakkaan uskomuksille tai taustalle, rikkoo luottamuksen, vahvistaa asiakkaan syyttelytaipumusta, ei ymmärrystä henkisille sairauksille, puhuu itsestään, taivuttelee puhumaan jostain mistä ei ole valmis avautumaan, kiirehtii diagnoosia tai ylidiagnosoi, ei kestä palautetta tai kritiikkiä, tuo liikaa esiin terapeuttista asennetta, joskus syy on ympäristössä, kello, muistiinpanot, syöminen vie ajan, koskettelee epäasiallisesti, lyhentää istuntoja.....

https://www.talkspace.com/blog/25-signs-of-a-bad-therapist-you-deserve-better/

• Anonyymi

Ei taida tässä maassa olla ainuttakaan pätevää ja asiakaslähtöistä terapeuttia tai psykologia. Kokemuksen pohjalta mielummin joku satunnainen poppamies hoitaa asiansa paremmin kuin yksikään tämän maan feikkiterapeutit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida tässä maassa olla ainuttakaan pätevää ja asiakaslähtöistä terapeuttia tai psykologia. Kokemuksen pohjalta mielummin joku satunnainen poppamies hoitaa asiansa paremmin kuin yksikään tämän maan feikkiterapeutit.

Jokaisella on tietenkin mielipiteensä, jos muutama tuhannesta saa jotain hyötyä ja muut pelkästään haittaa, voiko suuntausta ja yleistä ajatusta pitää millään mittarilla onnistuneena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa abstrakti älykkyys on hyvin harvinaista siitä se johtuu.

Sivusta.

• Anonyymi

Turha muita on syyttää. Sä voit itse määrätä sun elämää ja rakentaa onnea. On lapsellista haukkua ja syyttää muita.

• Anonyymi

Kokeile viettää taidottoman ja pelkkää huonoa haluavan psykologin ja terapeutin tahallisessa toiminnassa puolikin vuotta ja tule kertomaan uudestaan miten meni. Ei näiden amatöörien mielessä ole koskaan ollut mitään positiivista muita kohtaan.

• Anonyymi

Kyllä terapeutilla on vastuunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä terapeutilla on vastuunsa.

Niin sitä äkkiseltään luulisi. Tyhmä mikä tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä äkkiseltään luulisi. Tyhmä mikä tyhmä.

Kyllä on vastuu kaikilla tekemänsä työn laadusta ja vaikutuksesta, myös terapeutilla He ei ole mitään tunteiden patjoja vaan toimivia ammattilaisia joilla on asiakkaidensa luottamus.

Et voi terapeuttina sanoa asiakkaalle ihan mitä vaan sattuu tulemaan omaan mieleen seurauksia välittämättä, taidat olla ihan aivoton ja vastuuton ylemmyydentunnossasi?

• Anonyymi

Ei sekään pidä paikkansa kun meillähän on kuitenkin peruskoulu pakollinen ei siinä kauheasti määrätä oman elämän kulkua ja sen jälkeen valitaan sen perusteella mitä traumoja pakottamisesta on tullut.

• Anonyymi

Itse haluaisin tähän keskusteluun koulutuksen merkityksen. Psykiatrit ja psykologit, joilla on vielä terapeutin koulutus päälle ovat kyllä niitä, joilla pitäisi olla riittävä osaaminen terapeuttina toimimiseen. Ihmismielen monitahoisuus on erittäin tärkeä ymmärtää, yksilöllisyys ja se vaatii kyllä laaja-alaista tietoa ja ymmärrystä asioista.

• Anonyymi

Ei se oikeastaan vaadi muuta kuin pillereiden myymistä.

• Anonyymi

Ei psykoterapia sovellu kaikille. Itselleni on joskus sanottu että olen nii herkkä että siitä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Ihan hetken joskus kokeiltiin nuorena mutta siitä tuli vain enemmän ahdistusta se lopettettiin. Enemmän keskittyä tulevaan ja siihen nykyhetkeen . Menin aivan pois tolaltani kun vanhat traumat nostetaan pintaan.

• Anonyymi

Yleensä he tuputtavat oman näköistään elämää myös asiakkailleen. Se mikä toimii heillä, ei välttämättä toisella. Lisäksi toiset eivät vain halua, tai kaipaa muutosta elämäänsä. Heillä ei välttämättä ole tarpeeksi voimavaroja alkaa radikaalisti muuttamaan elämäänsä.

• Anonyymi

Tuossa kohdin oma terapiani meni pieleen. Terapeutti oli onnellinen, puuhakas ja huonosta puolisostaan eronnut. Ei todellakaan ymmärtänyt, miksen kyennyt olemaan ylen iloinen, kun puolisoni oli lähtenyt, ja minut työttömänä ja sairastuneen yksin ja hankalaan tilanteeseen jättänyt uuden rakkautensa tähden.

• Anonyymi

Mun koko elämä perusjouolusta saakka on ollut terapiaa ensin tavallista ja sitten päihdepuolella josta minut heitettiin ulos ja sen jälkeen en tiedä oikein että mitä tekisi kun tuntuu että enään ei auteta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kaikki lopulta päättyi siihen yhteen leikkipyssyyn ja facebookkiin. Koko elämä peruskoulusta alkaen pelkkää terapiaa ja mielenterveyspalveluja ja sitten päihdeklinikka, leikkipyssy ja ulosheitto. Siinä se. Terveisin, M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki lopulta päättyi siihen yhteen leikkipyssyyn ja facebookkiin. Koko elämä peruskoulusta alkaen pelkkää terapiaa ja mielenterveyspalveluja ja sitten päihdeklinikka, leikkipyssy ja ulosheitto. Siinä se. Terveisin, M

Tottakai leikkipyssy episodi tapahtui metassa joka on venäjällä ainakin äärijärjestö. Yhteydenotto terapeutittareen mutta terapeutitar ei ollut enään ollenkaan niin sellainen mitä oli esittänyt olevansa jopa kannusti minua ja suositteli muunmuassa kuuntelemaan jonkun tuhannen facebook viestin kappaleen ja sanoi ettei ikinä ottaisi yhteyttä virkavaltaan... Puhuttiin natseista ja ydinsodasta vastaanotolla jne... ja hän hopelöi hiuksiaan kun puhuttiin ja sanoi että jos hän saisi päättää niin antaisi minulle töitä päihdepolilla ja myös sanoi että minun kannattaisi pyrkiä yhteiskunnallisiin tehtäviin... Terveisin, M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai leikkipyssy episodi tapahtui metassa joka on venäjällä ainakin äärijärjestö. Yhteydenotto terapeutittareen mutta terapeutitar ei ollut enään ollenkaan niin sellainen mitä oli esittänyt olevansa jopa kannusti minua ja suositteli muunmuassa kuuntelemaan jonkun tuhannen facebook viestin kappaleen ja sanoi ettei ikinä ottaisi yhteyttä virkavaltaan... Puhuttiin natseista ja ydinsodasta vastaanotolla jne... ja hän hopelöi hiuksiaan kun puhuttiin ja sanoi että jos hän saisi päättää niin antaisi minulle töitä päihdepolilla ja myös sanoi että minun kannattaisi pyrkiä yhteiskunnallisiin tehtäviin... Terveisin, M

Sanoi mulle että kun olet jo nyt noin älykäs niin mitä sitten ilman niitä pillereitä... Puhuin hänelle ajokortistani ja hän totesi että niin eihän siitä mitään tullut ajella siellä liikenteessä sanoi sen omasta puolestaan mutta samat oli minulla ajatukset. Sain kyllä ajokortin silloin joskus ihan ensi yrittämällä. Mutta tuo terapeutitar... Mistä hän tiesi asiani?

• Anonyymi

Ei ole minun ongelmani, itse en ikinä saanut puhua. Nyt sitten asiat puhutaan täälllä, ja toimitaan kuten muut. Kieroillaan, kiusataan ja kostetaan. Aina kun mahdollista. Kohta lenbetään, päästään tekemään kunnon nöyryytystä, kiusaa ja tuhoa. Ei olla muita parempia, toimitaan kuten he. Niin pärjää, ei kuten ennen elin. Perin tyhmä tapa.

• Anonyymi

Yhdelläkin vastaanottokerralla tarjouduin polttamaan hänelle cd levyn täynnä terroristista toimintaa mutta hän vain naurahti ja sanoi että hänellä on erittäin hyvä visuaalinen muisti ja sanoi että ei kiitos...

• Anonyymi

Ei sen puoleen ei mulla hänelle olis ollut polttaa muuta kun sitä mitä on saatavilla... Ja olin myös lyriikoissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen puoleen ei mulla hänelle olis ollut polttaa muuta kun sitä mitä on saatavilla... Ja olin myös lyriikoissa...

Ja siihenhän se kaikki lopulta johta. Diskriminaatioon. Kysymyksiin kuten "Oletko ostanut uusia aseita viimeisen kahden viikon aikana..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla ollut vähäsen hauskaakin kun olen jälkeenpäin sitä muistellut mutta kuinka hän saattoi pettää minut niin pahasti? Terveisin, M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla ollut vähäsen hauskaakin kun olen jälkeenpäin sitä muistellut mutta kuinka hän saattoi pettää minut niin pahasti? Terveisin, M

Tuo terapeutitar joka sitten muutti nimensä facebookissa mustaksi maijaksi tuolloin 2017 ilmeisesti siksi etten löytäisi häntä facebookissa koska olen niin paha ihminen. No löysin sitten kuitenkin ja mainitsin loppu palaverissa joka tuli minulle täytenä yllätyksenä että heittävät pihalle siitä myös että sinähän muutit nimesikin mustaksi maijaksi siellä facebookissa... Hiljaista oli... Vähän silmiään ehkä pyörittelivät. Siinä kun piti olla jo mieskin paikalla ja sitten oli lääkäri ja tämä minun terapeutitar... Terveisin, M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo terapeutitar joka sitten muutti nimensä facebookissa mustaksi maijaksi tuolloin 2017 ilmeisesti siksi etten löytäisi häntä facebookissa koska olen niin paha ihminen. No löysin sitten kuitenkin ja mainitsin loppu palaverissa joka tuli minulle täytenä yllätyksenä että heittävät pihalle siitä myös että sinähän muutit nimesikin mustaksi maijaksi siellä facebookissa... Hiljaista oli... Vähän silmiään ehkä pyörittelivät. Siinä kun piti olla jo mieskin paikalla ja sitten oli lääkäri ja tämä minun terapeutitar... Terveisin, M

Joka tapauksessa tarkoitus oli nöyryyttää ja alistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se viittaus ennen loppupalaveria siitä haaveesta että olisi halunnut saada minut toimitettua viimeisestä terapiasta irtisanomispalaverista maijan kyydissä jonnekkin paikkaan... Mutta miksi? Miksi hänen suhtautumisensa minuun muuttui niin yllättäen? Miksi? Hänen toinen nimensä lienee Maija... Mutta miksi hänen hyväntahtoinen hymynsä ja natseista ja ydinsodasta vitsailu yllättäen käänty jäätäväksi vihaksi? Terveisin, M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se viittaus ennen loppupalaveria siitä haaveesta että olisi halunnut saada minut toimitettua viimeisestä terapiasta irtisanomispalaverista maijan kyydissä jonnekkin paikkaan... Mutta miksi? Miksi hänen suhtautumisensa minuun muuttui niin yllättäen? Miksi? Hänen toinen nimensä lienee Maija... Mutta miksi hänen hyväntahtoinen hymynsä ja natseista ja ydinsodasta vitsailu yllättäen käänty jäätäväksi vihaksi? Terveisin, M

Kirjoitin hänelle silloin sekavana iltana että hänellä on varmaan hyvä elämä perhe ja lapsiakin... Ja että minulla on ennenaikainen siemensyöksy. Silloin oli profiilikuvanani tuo lelupyssy noin 24 euroa maksoi. Muovinen uzi. No sitten tuli blokki. Lähetin tekstiviestinä pahoittelut niitä ei noteerattu. Ei vastausta. Paha nainen. Idän päihdepoliklinikka. Terveisin, M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ok, mä selvennän. Ensin tuli kukkien kuvat jonkun arkun näköisen päällä. Sitten parin päivän päästä tuli raskausmaha poseeraus meren rannalla noin 2019 /2020 tai jotain sitten tuli korona kesänä joku kuva kukkaispellolla jonkun taaperon kanssa ja nyt ihan tässä jotain ehkä 2 tai 3 kuukautta sitten tuli kuva jossa roikottaa yhtä lasta käsissään ja raskausvatsa pullottaa selkeästi violetin eli spirituellin takkinsa alta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mintä tuo terapeutitar teki minun elämälleni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Heidän tarkoituksenaan oli varmaankin pilata pojan elämä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heidän tarkoituksenaan oli varmaankin pilata pojan elämä...

Musta maija yritti parhaansa mukaan toimittaa pojan johonkin kidutuslaitokseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta maija yritti parhaansa mukaan toimittaa pojan johonkin kidutuslaitokseen?

Lupaan teille terapeutit ja terapeuttitaret ynnä muut maan päällisen helvetin koska yrititte käydä käsiksi poikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaan teille terapeutit ja terapeuttitaret ynnä muut maan päällisen helvetin koska yrititte käydä käsiksi poikaan.

Esimakua olette varmaan jo saaneetkin. Luulitte että voitte tehdä mitä vaan. Kohdella poikaa niinkuin haluatte. Ei, se ei mene niin. Tulette varmasti näkemään sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimakua olette varmaan jo saaneetkin. Luulitte että voitte tehdä mitä vaan. Kohdella poikaa niinkuin haluatte. Ei, se ei mene niin. Tulette varmasti näkemään sen.

Koska minä olen pojassa ja poika on minussa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka käy syyttömän kimppuun maksaa ja se joka käyttää henkistä väkivaltaa tulee katumaan niin tässä maailmassa kuin myös seuraavassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka käy syyttömän kimppuun maksaa ja se joka käyttää henkistä väkivaltaa tulee katumaan niin tässä maailmassa kuin myös seuraavassa.

Te luulitte että minä olisin joku teidän käskyläisenne... Minä sanon niin totta kuin maa on järisevä ja tulivuori purkautuva niin haistakaa te silakalta haiseva vittu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te luulitte että minä olisin joku teidän käskyläisenne... Minä sanon niin totta kuin maa on järisevä ja tulivuori purkautuva niin haistakaa te silakalta haiseva vittu!

Poika kyllä selviää mutta te ette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika kyllä selviää mutta te ette.

Tämä poika johon te mukamas lähetitte minut... Sallikka minun nauraa... Muututte vielä tuhkaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä poika johon te mukamas lähetitte minut... Sallikka minun nauraa... Muututte vielä tuhkaksi!

Te luulette käskevänne, te luulette että teillä on valta. Väärin Jumalalla on valta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te luulette käskevänne, te luulette että teillä on valta. Väärin Jumalalla on valta.

Ja Jumala sanoo minulle! Tuhoa pojan viholliset! Ja sen minä myös teen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Jumala sanoo minulle! Tuhoa pojan viholliset! Ja sen minä myös teen!

Ydinase jos ei muu auta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ydinase jos ei muu auta!

Hyökkäyksenne tätä poikaa vastaan oli täysin laiton ja kosto on tuleva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyökkäyksenne tätä poikaa vastaan oli täysin laiton ja kosto on tuleva!

Olette pelkkiä kärpäsen paskoja joiden päälle olen Jumalan valtuutuksella astuva. Se mitä teitte tälle pojalle on jotain niin kuvottavaa että tulette pian näkemään mitä seuraa siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette pelkkiä kärpäsen paskoja joiden päälle olen Jumalan valtuutuksella astuva. Se mitä teitte tälle pojalle on jotain niin kuvottavaa että tulette pian näkemään mitä seuraa siitä.

Ja sinä terapeutitar minä kusen sinun päällesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä terapeutitar minä kusen sinun päällesi!

Tätä poikaa vähän hävettää tälläiset puheet mutta kyllä hän siitä selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä poikaa vähän hävettää tälläiset puheet mutta kyllä hän siitä selviää.

Minä pidän huolen tästä pojasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän huolen tästä pojasta.

Poika kyllä selviää mutta se mitä olette tehnyt on jotain niin pahaa... Poika voi joutua vähän lepäilemään mutta se mitä te olette tehneet on jotain niin pahaa että se vaatii tietenkin jonkinlaisen retaliaation...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika kyllä selviää mutta se mitä olette tehnyt on jotain niin pahaa... Poika voi joutua vähän lepäilemään mutta se mitä te olette tehneet on jotain niin pahaa että se vaatii tietenkin jonkinlaisen retaliaation...

Olen ollut tämän pojan tukena niin kauan johdattanut ja suojellut. Jonkunhan täytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut tämän pojan tukena niin kauan johdattanut ja suojellut. Jonkunhan täytyy.

Tehän ette sitä tehneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehän ette sitä tehneet...

Ette tehneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette tehneet...

Saatte maksaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatte maksaa...

Olen huolehtinut ja huolehdin. Uskokaa se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huolehtinut ja huolehdin. Uskokaa se!

Jonkun täytyy huolehtia jonkun täytyy ottaa ohjat ja minä teen sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun täytyy huolehtia jonkun täytyy ottaa ohjat ja minä teen sen.

Teistähän ei siihen ollutkaan... Näsäviisas...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teistähän ei siihen ollutkaan... Näsäviisas...

heh heh... teistä paskoista ei siihen ollut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heh heh... teistä paskoista ei siihen ollut...

Poika menee kohta varmaan nukkumaan mutta minä saata valvoa kukapa tietää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika menee kohta varmaan nukkumaan mutta minä saata valvoa kukapa tietää...

Minä valvon vain pojan etua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä valvon vain pojan etua.

Olen edunvalvoja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen edunvalvoja...

Sä sanoit terapeutitar mulle siinä viimeisessä istunnossa että "Kun sullahan on se edunvalvojakin..."
        Se oli sulta sellainen ikäänkuin irrallinen kommentti. Mitä sä sillä tarkoitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä sanoit terapeutitar mulle siinä viimeisessä istunnossa että "Kun sullahan on se edunvalvojakin..."
        Se oli sulta sellainen ikäänkuin irrallinen kommentti. Mitä sä sillä tarkoitit?

Ennekuin heititte minut ulos... Muistatko kun sanoin sinulle "Äiti älä jätä..." 2017

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennekuin heititte minut ulos... Muistatko kun sanoin sinulle "Äiti älä jätä..." 2017

Hoh hoh... Tämä poika on taas tässä tilassa... No kyllä tämä poika tästä sitten ehkäpä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoh hoh... Tämä poika on taas tässä tilassa... No kyllä tämä poika tästä sitten ehkäpä...

Mä laitan kohta tän pojan nukkumaan. Ehkä itse vielä valvon sitten hetken verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä laitan kohta tän pojan nukkumaan. Ehkä itse vielä valvon sitten hetken verran.

PItää tehdä yksi teitokone juttu. Pojalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PItää tehdä yksi teitokone juttu. Pojalle.

Hyvää yötä kaikille! Terveisin, M
        Michael.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiti jätti jo. Sai niin huonoa kohtelua vuosien ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiti jätti jo. Sai niin huonoa kohtelua vuosien ajan.

ei... äiti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei... äiti...

Sä et ole menossa mihinkään...

• Anonyymi

Ystävät otatteko naulan?

• Anonyymi

Kätenne läpi? Terveisin, M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kätenne läpi? Terveisin, M

Jos voitte pelastaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos voitte pelastaa...

En voi pelastaa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi pelastaa sinua.

Ota naula...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota naula...

En osallistu teidän rituaaleihinne. Riittävän kauan olette jo rikkoneet. Rikkomallako luulitte saavanne hyvää aikaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osallistu teidän rituaaleihinne. Riittävän kauan olette jo rikkoneet. Rikkomallako luulitte saavanne hyvää aikaan!

Niin kyllähän he varmaan luulivat. En tiedä en tosiaan tiedä. Saitko sinäkin naulan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllähän he varmaan luulivat. En tiedä en tosiaan tiedä. Saitko sinäkin naulan?

Mieti yhtä asiaa... Ananas. Appelsiini ja madariini. Verkkopussissa. 123. Näe se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti yhtä asiaa... Ananas. Appelsiini ja madariini. Verkkopussissa. 123. Näe se.

Kosketa seinää. Tunne se. Tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosketa seinää. Tunne se. Tunne.

Tunnetko sen? Tunne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko sen? Tunne!

Tunne, Muista, Olet siinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunne, Muista, Olet siinä!

Vain sinä, seinä, tunne, kosketa, Sinä. Muista. Olet siinä, olet sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sinä, seinä, tunne, kosketa, Sinä. Muista. Olet siinä, olet sinä.

Kukaan ei tee pahaa, ei enään. Tunne, kosketa, tunne olet siinä olet sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei tee pahaa, ei enään. Tunne, kosketa, tunne olet siinä olet sinä.

Verkkopussi, sininen, vihreä, mielessä...
        Vai... Oranssi, Mandariini, kuori ja syö. Maku. Kuoret, haju. Se haihtuu pois. Se. Olet vapaa siitä. Mikä ikinä se olikaan olet siitä nyt vapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verkkopussi, sininen, vihreä, mielessä...
        Vai... Oranssi, Mandariini, kuori ja syö. Maku. Kuoret, haju. Se haihtuu pois. Se. Olet vapaa siitä. Mikä ikinä se olikaan olet siitä nyt vapaa.

Nyt jos on vihaisuus niin ota kuoret ja heitä ne pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt jos on vihaisuus niin ota kuoret ja heitä ne pois.

Jos oli joku hypnoosi niin nyt se on pois. Se meni menojaan se meni pois.

• Anonyymi

Et voi tietää mikä onni huomenna nurkan takana odootta just sua!!! Menneet on menneitä parempi tulee❤️

• Anonyymi

Just joo hyvä läppä

• Anonyymi

Se on sitten sama kuin tämä palsta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      3815
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      32
      3439
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      126
      1837
    4. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1596
    5. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      102
      1206
    6. Onko kaivatullasi jokin taito

millä saada sinut polvilleeen?
      Ikävä
      37
      836
    7. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      739
    8. Se mitä meidän välillämme oli

Oli vasta lämmittelyä. Haluatko sukeltaa syvään päähän ✨
      Ikävä
      49
      697
    9. Ajattelin valvoa vielä tunnin

hänestä haaveillen..
      Ikävä
      55
      669
    10. En halua nähdä sua enää

jos et tunne mitään mua kohtaan. Mitä muuta kuvittelet? Olen roikkunut sinussa. SINUSSA!
      Ikävä
      66
      597
    Aihe