Hutsu ja neitsyt

Anonyymi

Miehen logiikka perustuu siihen, että kaikkien naisten tulisi olla hutsuja, antaa aina ja kaikkialla, miehiä kiehtoo naiset, jotka jakaa itseään kaikille miehille ja vielä vaikka kolmen kimpassa. Mutta sitten kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. Tätä logiikkaa en ymmärrä.

12

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen miettinyt samaa. En ymmärrä.

• Anonyymi

Mutta antaako *HORAHTAVUUS* ja #HUTSAHTAVUUS# katu-uskottavuutta
      har-ahr-ah-hr-ash-hs-hf-sdfhasdfsläsdsääsä

• Anonyymi

Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät

Mä olen vähän romuna :(:(:(
        ha-rha-rh-ahr-har-shsldfaäs'dfsäfsässäsä

• Anonyymi

• Anonyymi

No naisehtahan käytetään tuossa huora/jakorasia ja me miehethän ollaan tuollaisissa vain pukkeja! 😂

• Anonyymi

Miehet ovat vain ajelehtiva ajopuuteorioita ja muutenkin täys viatttomia
        ha-ra-rarahaörhas-ehsd-hfs-fsädssäsäsä

• Anonyymi

Jaa, outo yhtälö, huoh!

• Anonyymi

Se on pervopororunkkisten pelkoa se. Tahtoo naista mikä kiihottaa mutta lasten äiti ei saa muita kiihottaa. Otat pikkuhiirulaisen kun se on niin turvallista. Itse tietty paneskelet näitä himottavanpia.

• Anonyymi

Miehenä en tunnista ajattelussani tuollaista logiikkaa. En halua siveyden sipuliavaimokseni. Seksikäs hutsu sen olla pitää.

• Anonyymi

Kaikki ei laita Huora/Madonna laatikoihin.
      Ääritapauksissa, kun nainen on synnyttänyt, mies nostaa naisen jalustalle ja seksi ei tule kysymykseen missään tapauksessa. Synnyttänyt nainen on Madonna ja vielä parempi, jos lapsi on poika.
      Sen jälkeen käydään vieraissa tyydyttämässä seksuaaliset halut, koska lapsen äiti on Madonna ja muut ovat huo*ria, vaikka olisivatkin äitejä

• En minäkään. "kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. "......what??? Kyllä hyvä vaimo on sellainen jota voi lainata kaverille välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4246
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1167
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      105
      874
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe