Syöty ruoka ahdistaa

Anonyymi

Mulla ei ole mitään syömishäiriötä mutta ahdistaa silti aivan VALTAVASTI kaikki tänään syöty ruoka, tuntuu että oon syönyt ihan liikaa ja nyt on pakottava tunne että mun pitäis päästä jotenkin eroon siitä syödystä ruuasta… oksennan usein kun tulee tää olo ja niin mun tekee mieli nytkin tehdä, mutta en mä halua sitä se on kamalaa. Apua pelottaa ja ahdista mitä mä teen apua. Meenkö mä vaan juoksemaan koko yöks lenkille? Juonko vettä 3l kerralla ja perään todella vahvaa mustaa kahvia ja vihreetä teetä? Mitä helevttiä? Käynkö ostamassa laksoja, ne ei laihduta mutta ainaki pääsee eroon tosta ruuasta vähän nopeammin. Ahdistaa mitä teen? Oon tänään syönyt: 3 kuppia kahvia kauramaidolla, 1 banaani, viinirypäleitä (helvetisti), 3 pientä SUKLAAPATUKKAA (yhteensä 600kcal), jugurttijuoman, leivän pelkkänään ja riisiä ja tofukastiketta… en oo varmaan koskaan ennen syöny noin helvetisti mitä vittua mä teen?! Ok mun on pakko oksentaa ihan sama vaikka kasvot turpoo kolminkertasiks, hapaat tippuu, sydän menee sekasin ja silmät poksahtaa päästä.

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensinnäkin sulla on syömishäiriö,Ruuan oksentaminen ei kuulu terveen ihmisen tapoihin.Sulla on bulimia ja se on syömishäiriö.Terve ihminne ei siis oksenna ruokaa.Syöminen ei ole sitä varten ettäå sen jälkeen mennään vessaan oksentamaan.

• Anonyymi

haluut sä oikeesti tekohampaat ja sydämensiirron?onnea sille tielle koskasua ei haittaa vaikka joudut sydänjonoon.

• Anonyymi

sitten kun sulla on tekohamoaat ja haluut parisuhteen niin kerro ihmeessä sun kumppanille että sulla ei ole omia hampaita vaan joudut laittaa ampaat vesilasiin yöksi.Ja onnea sun syöpyneelle ruokatorvelle myös.Ainiin sähän et välitä vaikka tulis ruokatorvenbsyöpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe