Syöty ruoka ahdistaa

Anonyymi

Mulla ei ole mitään syömishäiriötä mutta ahdistaa silti aivan VALTAVASTI kaikki tänään syöty ruoka, tuntuu että oon syönyt ihan liikaa ja nyt on pakottava tunne että mun pitäis päästä jotenkin eroon siitä syödystä ruuasta… oksennan usein kun tulee tää olo ja niin mun tekee mieli nytkin tehdä, mutta en mä halua sitä se on kamalaa. Apua pelottaa ja ahdista mitä mä teen apua. Meenkö mä vaan juoksemaan koko yöks lenkille? Juonko vettä 3l kerralla ja perään todella vahvaa mustaa kahvia ja vihreetä teetä? Mitä helevttiä? Käynkö ostamassa laksoja, ne ei laihduta mutta ainaki pääsee eroon tosta ruuasta vähän nopeammin. Ahdistaa mitä teen? Oon tänään syönyt: 3 kuppia kahvia kauramaidolla, 1 banaani, viinirypäleitä (helvetisti), 3 pientä SUKLAAPATUKKAA (yhteensä 600kcal), jugurttijuoman, leivän pelkkänään ja riisiä ja tofukastiketta… en oo varmaan koskaan ennen syöny noin helvetisti mitä vittua mä teen?! Ok mun on pakko oksentaa ihan sama vaikka kasvot turpoo kolminkertasiks, hapaat tippuu, sydän menee sekasin ja silmät poksahtaa päästä.

3

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensinnäkin sulla on syömishäiriö,Ruuan oksentaminen ei kuulu terveen ihmisen tapoihin.Sulla on bulimia ja se on syömishäiriö.Terve ihminne ei siis oksenna ruokaa.Syöminen ei ole sitä varten ettäå sen jälkeen mennään vessaan oksentamaan.

• Anonyymi

haluut sä oikeesti tekohampaat ja sydämensiirron?onnea sille tielle koskasua ei haittaa vaikka joudut sydänjonoon.

• Anonyymi

sitten kun sulla on tekohamoaat ja haluut parisuhteen niin kerro ihmeessä sun kumppanille että sulla ei ole omia hampaita vaan joudut laittaa ampaat vesilasiin yöksi.Ja onnea sun syöpyneelle ruokatorvelle myös.Ainiin sähän et välitä vaikka tulis ruokatorvenbsyöpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      1050
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      960
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      903
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      885
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      873
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      848
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      838
    9. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      828
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      779
    Aihe