Olenko läski?

Anonyymi

SANON LUKUJA JOTEN ÄLÄ KATO JOS SE AHDISTAA.
Oon lihonnut vuodessa melkein 20kg… oon nyt 175cm pitkä ja painan 59kg… eli aivan helvetisti joo tiedän. Mitä mun pitäis tehdä että saisin painon taas laskemaan, mä suunnittelen että aijon laihtua tiettyyn päivämäärään mennessä x kiloa ja niin edespäin, mutta mä aina pilään kaiken ja syön ku jpku porsas. Kuinka saisin painon tippumaan edes 10kg? Oon kuvottava läski. Olin onnellinen laihana ja olin kauniskin.

3

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sä oot siis pai nanut 40 kiloa ja sulla on pituutta 175 cm.Vaikka olet lihonut niin nyt sä oot normaalipainoinen ja edelleen hoikka.Et voi olla tosissa että haluut takasin luurangoksi.Ihan sairas tavoite.Se että kylkiluut ja lantion luut törröttää ei ole kaunista eikä lommot posket.

• Anonyymi

Et oo läski. Pitemminkin vois olla viel lisää painoa. Älä ala laihduttaa, onko se kaikki sen arvosta? Koko ajan kylmä, hiukset ja ripset tippuu, kynnet lähtee, karvoja kaikkialla, ei energiaa tehdä mitään, ihosta tulee kuiva ja ruma, sisäelimes kärsii, sydämmes ei enää jaksa ja loppujen lopulta tulos on hauta. Mieti uudestaan.

• Anonyymi

Ap ei ole todellakaan läski.
      Itse olin parikymppisenä 173 cm pitkä, ja painoin silloin 55 kg.
      Eli kai suht ok, vaikka jälkeenpäin ajateltuna olin kyllä vähän liian laiha.

Alipainossa on toisaan aika isot riskit muun terveyden kanssa, energiavaje, hiusten lähtöä, ihon huonontuminen, yleistilan heikkenemistä, masennusta ym.

Minulla ei ole ollut koskaan syömishäiriöitä, mutta oikeasti ja aidosti minua harmittaa, kuinka yleisiä ne nykyään turhan monilla ihmisillä on.
      Useimmiten se johtuu jostakin omakuvan häiriöstä, luulee itseään liian lihavaksi, vaikkei ole.
      Syyt sellaiseen ajattelutapaan pitäisi kaivaa esiin ja saada henkistä tukea, että tulee asiat oman itsen kanssa kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      1050
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      960
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      903
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      885
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      873
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      848
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      838
    9. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      828
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      779
    Aihe