Martina jaksaa pyörittää ikivanhoja muutoskuvia

Anonyymi

Eikö raukalla ole uudempia kuvia kuin vuodelta 2020, eli 2 vuotta vanha, nämä kuvat nähty jo kymmeniä kertoja.
Voisi myös laittaa kuvia miltä tää yx vuodelta 2020 näyttää nykyään.
Ja joltain on kuulemma asiakaspalautteessa lähtenyt 14cm vyötäröltä 3 viikossa, mihin en usko.
Mahtaako se kirjoittaa osan noista palautteista itse..... Välillä tuntuu siltä, kun joku sana on kirjoitettu väärin.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kopioi nämä palautteet jostain netin sivuilta , ehkä lisää siihen yhden lauseen , joka virheellinen, kun ei osaa kirjoittaa. Täyttä bulshittiä ovat nämä before and after kuvat!!!!

      Tulee mieleen tv ostokanavan naurettava mainos !

    • Anonyymi

      Yritä kestää tai ota seurantaan joku toinen julkkisnainen. Voimia sinulle, aloittaja!

      • Anonyymi

        Voimia sinulle kun totuus noin koville ottaa


    • Anonyymi

      Kateus on rumaa ja julkkisten seuraaminen noloa.

      • Anonyymi

        Oho, mitähän mieltä esim Martina olisi, jos kaikki seuraajat lopettaisi seuraamisen? Siihen tyssäisi hommat. Ymmärrätkö mistä puhut?


      • Anonyymi

        Totuus ei pala tulessakaan ! Valehteleminen se vasta rumaa ja noloa onkin !


    • Anonyymi

      Alottaja kierrättää samoja otsikoita vuodesta toiseen...

    • Anonyymi

      Mä olen kiinnittänyt huomiota siihen, että "ikonisen" valmennuksen asiakaskuvat on vuodesta toiseen samat. Lisäksi se fakta, että jos kolmessa viikossa lähtee useita kiloja, niin se sitten just sitä pikalaihdutusta, jonka kilot tulee samantien takaisin.

    • Anonyymi

      Noita "asiakaspalautteita" pystyy kyllä itse kirjoittelemaan.

      • Anonyymi

        Nannakin sitten kirjoittelee itse niitä? Hyvä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nannakin sitten kirjoittelee itse niitä? Hyvä tietää.

        Oikeastiko nämä kaikki valmentajat tekevät tuollaista? No, olipa hyvä tietää että ne palautteet eivät ole oikeita vaan ne on itse kirjoitettu. No huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastiko nämä kaikki valmentajat tekevät tuollaista? No, olipa hyvä tietää että ne palautteet eivät ole oikeita vaan ne on itse kirjoitettu. No huh!

        Kaikki nämä before and after kuvat selityksineen ovat naurettavia. Suoraan ostoskanavalta kopioitua shittiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastiko nämä kaikki valmentajat tekevät tuollaista? No, olipa hyvä tietää että ne palautteet eivät ole oikeita vaan ne on itse kirjoitettu. No huh!

        Nanna ei koskaan laita muutoskuvia, on sanonut, että silloin on muutos tapahtunut, jos vielä 5 vuoden päästä on tavoite pysynyt.
        Martinan 21 päivän haaste on ihan huuhaata, tollaset pikalaihdutusjutut mitä mainostaa , että kiloja lähtenyt niin ja niin paljon 3 viikossa ja vyötäröltä 14 cm😄
        Uskoo kuka tahtoo sen väittämiin, ei olis ensimmäinen kerta kun puhuu paskaa.


    • Anonyymi

      Aloittajalle voimia kestää Martinan julkaisut. Jos voimia ei enää ole, niin pitää valita joku muu seurattava, jota ei tarvitse joka päivä arvostella.

      • Anonyymi

        Samoin voimia sinne palstapäivystäjälle. On sulla hommaa kun yrität vahtia ei toivottujen -henkilöiden kommentointia. Siinä se vasta urakkaa ja mielikuvitusta/harhaisuutta tarvitaan


    • Anonyymi

      Huuhaa sivuja ja huuhaa kuvia.nettiin voi laittaa mitä vaan.

      • Anonyymi

        Hyvä dokkari Vaarallinen somevaikuttaja on todella hyvä esimerkki siitä, että instassa voi olla ihan mitä vaan. Tämä yleisenä huomiona ei kohdistuen yksittäiseen somejulkkikseen. Idea se, että kaikkeen kannattaa suhtautua terveellä kriittisyydellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä dokkari Vaarallinen somevaikuttaja on todella hyvä esimerkki siitä, että instassa voi olla ihan mitä vaan. Tämä yleisenä huomiona ei kohdistuen yksittäiseen somejulkkikseen. Idea se, että kaikkeen kannattaa suhtautua terveellä kriittisyydellä.

        Se minkä otsikon alle tuon laitoin kertoo mikä on tarkoitusperäsi. Tuo dokkari ei liippaa läheltäkään otsikossa mainittua hyvinvointivalmentajaa. Ei läheltäkään! Kas kun et sitä itse tajunnut. Vai tajusitko sittenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se minkä otsikon alle tuon laitoin kertoo mikä on tarkoitusperäsi. Tuo dokkari ei liippaa läheltäkään otsikossa mainittua hyvinvointivalmentajaa. Ei läheltäkään! Kas kun et sitä itse tajunnut. Vai tajusitko sittenkin?

        ...minkä otsikon alle tuon LAITOIT kertoo...


      • Anonyymi

        Some ja insta sivut ovat yksi suuri kaatopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Some ja insta sivut ovat yksi suuri kaatopaikka.

        Ja tämä palsta myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se minkä otsikon alle tuon laitoin kertoo mikä on tarkoitusperäsi. Tuo dokkari ei liippaa läheltäkään otsikossa mainittua hyvinvointivalmentajaa. Ei läheltäkään! Kas kun et sitä itse tajunnut. Vai tajusitko sittenkin?

        Sinäkö täällä päätät mitä saa minkäkin otsikon alle laittaa? Koita kestää. On varmaan hirveää kun kuvittelee olevansa fiksumpi kuin kaikki muut


    • Anonyymi

      Martina itse on paras esimerkki. Nuorena oli natural. Nyt on tatuoitu slikonitissinen kaasupullo.

      • Anonyymi

        Ja sinä olet tynnyri.😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet tynnyri.😆

        Ei. En ole Anne.


    • Anonyymi

      Jaksamista aloittajalle, mitä tulee Martinan päivystämiseen.

    • Anonyymi

      Martina pärjää hyvin. Kateelliset keskittyvät arvostelemaan sen vuoksi hänen ulkomuotoaan. Kun eivät enää muuta keksi.

      • Anonyymi

        Martina on paremman näköinen kuin yksikään näistä palstapirkoista


    • Anonyymi

      En puutu kenenkään ulkonäköön koska se ei ole oikein tyylikästä.
      Mutta laihdutus - jutut ihan ok . Se on ihan turhaa märistä siitä, että tulee heti takaisin, eli lyödä lyttyyn. Olen seurannut läheltä tällaista prosessia ja se oli aivan mahtava juttu ystävälle, että VOI SANOA jossain ajassa pudottaneensa painoa, se lisäsi itseluottamusta huikeesti ja hälle tuli tunne, että voi tapahtua jotain "mun läskeille". Siis ajatus, että painon pudottaminen on ylipäätään mahdollista.

    • Anonyymi

      Sen iloja älä kadehdi,
      jonka suruja et tunne.

      • Anonyymi

        Sä oot löytänyt uuden lauseen, jota nyt sitten jankkaat toistuvasti


    • Anonyymi

      Aloittajalla on paljon murheita. Tosin ihan turhia.

      • Anonyymi

        Näyttää olevan sulla ne murheet


    • Anonyymi

      Aloittaja pohtii, miettii ja kyselee. Odottaa tietysti itselle mieluisia vastauksia. Jos ei niitä saa, niin heti alkaa vastahyökkäys.

      • Anonyymi

        Sanotaanko näin, että Martinan seuraajat täällä hyökkii. Kommentoijia haukutaan törkeällä tavalla kun Martinaa ei saisi kritisoida. Uskolliset puudelit räksyttää


    • Anonyymi

      Estro Geenikäinen voisi tulla ohjelmaan. Ehkäpä riipputissit saataisiin kasvatettua?

    • Anonyymi

      Rottweilerit näyttävät hampaitaan, kun buudelit kommentoivat.

    • Anonyymi

      Eikös minnalla ole kumitissit termannin maksamana?näyttä lähinnä transulta lättä kropallaan.naamakin on kumman kulmikas ja ilkeä katse.suolavettä ja kummalisia kumilanka treenejä.julistetaan kiitollisuutta ja annetaan ymmärtää mielen balanssista..voi minna parkaa!

    • Anonyymi

      Menestyvä nainen saa näköjään monet kateellisiksi. Sitten kateelliset purkavat kiukkuaan haukkumalla tätä kateuden kohdetta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe