pääsin muuttamaan Italian lämpöön niilä rahoilla lopun elämää.Et saa tosin minua enää mistään kiinni jos alkaa kesän tullessa hieman home "tuoksumaan"....kärsi rauhassa sädesienestä ja hengityselin tulehduksista,ei liikuta mua enää,kiitos kuitenkin rahoista.Kiitos myös välittäjälle joka myit homemörskän karmealla voitolla .
Kiitos sinulle joka ostit vanhan homeisen mökkini pois...
Anonyymi
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut Italiassa vielä lämmintä. Mitä luulen Italiassa löytyvän satoja vuosia vanhasta kosteasta kiviasumuksesta löytyvän muuta, kuin hometta? Vaihdoit sitten homeesta homeeseen.
- Anonyymi
Italian asumukset ovat osin surkeampia, kuin köyhän suomen!💸💸
- Anonyymi
No hätä. Marinin Suomi maksaa 110% italialaisten energiaremonteista. Tosin aloittajalle tuota tuskin myönnetään kun on suomalainen.
- Anonyymi
Milloin tämä aloitus tulee seuraavan kerran?
- Anonyymi
Sitähän tässä odotellaan kieli pitkällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509