Liimalastissa ollut säiliöauto kaatui ja murskasi alleen neljä henkilöautoa autolautta Finlandialla maanantaiaamuna. Kaatuneesta säiliöstä valui autokannelle liimaa noin kaksi tonnia.
Onnettomuudessa ei loukkaantunut kukaan.
Tapahtumahetkellä Finlandia oli matkalla Kööpenhaminasta Helsinkiin. Onnettomuus sattui maanantaiaamuna 45 kilometriä Hiidenmaan länsikärjestä.
Kahdeksan boforin nopeudella puhaltanut sivutuuli keinutti voimakkaasti alusta, jolloin säiliöauton peräosan kiinnitysketjut katkesivat ja säiliö kaatui viereisten henkilöautojen päälle.
Säiliön alle jäi kaksi suomalaista, yksi ruotsalainen ja tanskalainen henkilöauto.
Ruotsalainen ja toinen suomalaisista autoista murskaantuivat täysin.
Kaksi muuta autoa kärsi pienempiä vahinkoja.
Rekka ruhjoi pienempiään
8
132
Vastaukset
- Anonyymi
Taas uuvatti on pölyttänyt ikivanhoja lehtiä.
- Anonyymi
Täältä kopioitu juttu:
https://www.maritimeforum.fi/index.php?topic=12997.5;wap
Uutinen Uusi Suomi 4.4.1972 - Anonyymi
Finlandia i svår storm utanför Dagö fyr. Tankbil på bildäck välter, krossar fyra personbilar och såld till Kinesiska upphuggare.
- Anonyymi
Mä olen seurannut sun kirjoittelua. Epäilit, että onkohan Jukalla siskoa ja lapsia. Mulla on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Joni näistä vanhin.
Tulikohan selväksi herra uuvatille? - Anonyymi
Pankkiautomaatti sekoilee bussissa.
Kahjo mikä kahjo. - Anonyymi
Minkä merkkinen on tuo alle jäänyt henkilöauto? Näyttää joltain köyhän miehen Rolssilta. https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/0ae71d2c3f127ec1e73538198aa9ea98.jpg
- Anonyymi
Heleppo, varsinkin kun merkkikin on kuvassa. Joku P4-sarjan malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heleppo, varsinkin kun merkkikin on kuvassa. Joku P4-sarjan malli.
Eli Rover.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984