Ulosotto ja lähihoitajan työ

Anonyymi

Tein just laskelmia, että kannattas vaan makailla kotona ja nostaa kaikki mahdolliset yhteiskunnan tuet. Kokemuksia?

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajatus tuntuu vastenmieliseltä. Itse jatkoin työtä, vaikka ulosotto vei osan palkasta pari vuotta. Nyt olen velaton, elämä on kevyttä. Enää en halua ulosoton asiakkaaksi ikinä, siitä pidän huolen!!!

• Anonyymi

Minkä verran sulla oli velkaa? Mulla noin 25 000 euroa jäljellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä verran sulla oli velkaa? Mulla noin 25 000 euroa jäljellä

Ei ollut ihan noin paljon, vain 14000 €.

• Anonyymi

Laskutaitosi on oudon kehno hoitajan koulutuksen saaneelle, jonka pitäisi osata sentään lääkelaskujakin.

Mutta onnea tulevaisuuteen, jos kerran laskit, että 550 e työttömyyskorvaus neljän viikon aikana on kannattavampaa.

• Anonyymi

Kaikkia mahdollisia yhteiskunnan tukia ei noin vain makailemalla nosteta! Se mitä voisit makailemalla saada on aika paljon vähemmän kuin palkkasi ja velka pysyisi.

• Anonyymi

jos ei osaa edes omia raha-asioitansa hoitaa niin eipä niistä lähihoitajan työhommistakaan mitään tule.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että ne on itse aiheutettuja? Mulla yks ystävä, jonka mies tehtaili peliriippuvuutensa takia ystävän nimiin pikavippejä ja muita velkoja. Ja ystävähän niistä sitten vastuuseen joutui ja menetti luottotietonsa ym. Toki siinä suhteessa vähän omaakin hölmöyttä, kun sokeasti antoi miehen hoitaa kaikki pankkiasiat. :(

• Anonyymi

Työttömän suojaosuus 514 e / kk. Kela maksaa asunnon, lääkkeet, sähköt, vedet, bussilipun, kotivakuutuksen, lääkärit, hammashoidot, silmälasit jne

• Anonyymi

Harkinnanvaraista tt- tukea voi hakea huonekaluihin, kodinkoneisiin, harrastuksiin, tuetut lomat jne

• Anonyymi

Unohditte asumistuen. Näinhän se on, että makoilu kannattaa, kun palkat ei ole noussu 10 vuoteen, eikä tartte sietää veemäisiä työyhteisöjä. Lycka till jatkoon.

• Anonyymi

Siitä sitten koittamaan vaan. Kuka estää.

• Anonyymi

Keikkatyötä saa tehdä vajaa 300 euroa / kk ja tuet ei katoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      429
      2685
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      84
      2005
    3. 158
      1551
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      63
      1466
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1426
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      499
      1246
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1042
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      50
      1034
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      912
    10. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      892
    Aihe