Ulosotto ja lähihoitajan työ

Anonyymi

Tein just laskelmia, että kannattas vaan makailla kotona ja nostaa kaikki mahdolliset yhteiskunnan tuet. Kokemuksia?

12

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajatus tuntuu vastenmieliseltä. Itse jatkoin työtä, vaikka ulosotto vei osan palkasta pari vuotta. Nyt olen velaton, elämä on kevyttä. Enää en halua ulosoton asiakkaaksi ikinä, siitä pidän huolen!!!

• Anonyymi

Minkä verran sulla oli velkaa? Mulla noin 25 000 euroa jäljellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä verran sulla oli velkaa? Mulla noin 25 000 euroa jäljellä

Ei ollut ihan noin paljon, vain 14000 €.

• Anonyymi

Laskutaitosi on oudon kehno hoitajan koulutuksen saaneelle, jonka pitäisi osata sentään lääkelaskujakin.

Mutta onnea tulevaisuuteen, jos kerran laskit, että 550 e työttömyyskorvaus neljän viikon aikana on kannattavampaa.

• Anonyymi

Kaikkia mahdollisia yhteiskunnan tukia ei noin vain makailemalla nosteta! Se mitä voisit makailemalla saada on aika paljon vähemmän kuin palkkasi ja velka pysyisi.

• Anonyymi

jos ei osaa edes omia raha-asioitansa hoitaa niin eipä niistä lähihoitajan työhommistakaan mitään tule.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että ne on itse aiheutettuja? Mulla yks ystävä, jonka mies tehtaili peliriippuvuutensa takia ystävän nimiin pikavippejä ja muita velkoja. Ja ystävähän niistä sitten vastuuseen joutui ja menetti luottotietonsa ym. Toki siinä suhteessa vähän omaakin hölmöyttä, kun sokeasti antoi miehen hoitaa kaikki pankkiasiat. :(

• Anonyymi

Työttömän suojaosuus 514 e / kk. Kela maksaa asunnon, lääkkeet, sähköt, vedet, bussilipun, kotivakuutuksen, lääkärit, hammashoidot, silmälasit jne

• Anonyymi

Harkinnanvaraista tt- tukea voi hakea huonekaluihin, kodinkoneisiin, harrastuksiin, tuetut lomat jne

• Anonyymi

Unohditte asumistuen. Näinhän se on, että makoilu kannattaa, kun palkat ei ole noussu 10 vuoteen, eikä tartte sietää veemäisiä työyhteisöjä. Lycka till jatkoon.

• Anonyymi

Siitä sitten koittamaan vaan. Kuka estää.

• Anonyymi

Keikkatyötä saa tehdä vajaa 300 euroa / kk ja tuet ei katoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      93
      11912
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      106
      9030
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      114
      4938
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4158
    5. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      36
      4145
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      6
      3924
    7. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      70
      3730
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3709
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      39
      3587
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      29
      3551
    Aihe