Tuusnimemi on mukavan näköistä seutua. Kävin viime kesänä katselemassa ja ajelemassa siellä päin.. voisin ostaa sieltä vaikka kesämökin itselleni.
Ikävä kyllä kun tätä palstaa olen lukenut niin olen tullut siihen tulokseen että siellä on niin kateellista porukkaa että en taida teidän nurkille tulla. En halua teidänlaistenne kanssa olla missään tekemisissä.. voin vain kuvitella että millaista koulukiusaamista teilläpäin on kun isit näyttävät esimerkkiään.
Ihmettelen että aikuiset miehet viitsivät mollata jotain tubettajaa joka tuo mainetta kunnallenne. Kateuttako vai mitä se on. Typerää joka tapauksessa tuollainen räkyttäminen. Annatte itsestänne todella hölmöläisen kuvan..
Onko tuusniemellä koulukiusaamista?
59
740
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö nuo "aikuiset" tubettajat ole itse haukkuneet kotikyläänsä paskakyläksi ja kylän asukkaita köyhiä kiusaavaksi eliitiksi jo paljon ennemmin kuin Youtubea oli edes keksitty?
Nyt ovat vain itse tuoneet yksipuolisesti esille Youtube videoillaan kylällä elävän kateuden, kiusaamisen ja kaunan.
Onko vastapuoli, köyhiä sortava eliitti saanut videoilla sanan sijaa? - Anonyymi
Savossa taitaa kiusaaminen olla kohtuu iso ongelma, moni tupettaja on kertonu tulleen kiusatuksi mm. metsamanne,konemanne, pajamies, siinä muutamia mainittuna.
- Anonyymi
Siltä minustakin alkaa tuntua. Nämä kiusaajat, jotka ovat saaneet tehdä sitä lapsesta asti, ovat nyt aikuisia ja jatkavat sitä.
Ja jos kiusattu aikuisena kaiken kokemansa kiusaamisen jälkeen rohkenee sanoa kylää paskakyläksi, niin kiusaajat saavat omasta mielestään oikeutuksen kiusaamisen jatkamiseen.
Itse katselen tätä palstaa toiselta paikkakunnalta, ja en voi kuin ihmetellä sitä että lähes jokainen keskusteluketju tuusniemen palstalla on kiusaamista.
- Anonyymi
Ja minnoon kuavilta ja oon minä niin katteellinen-----tuokkii tuossa,kaikkiha tiettää minkälainen tuo on,----mites se tuolla voi männä noin hyvin ku ei mullakkaa mää-----öyhöyh
- Anonyymi
Ei kannata ostaa katteenpaskakylästä mitään,pysytää loitolla.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Jooo
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
Koulukiusatuista tulee kiusaajia. Niin se vaan on usein. Yhtään ei nähdä sitä miksi kiusattiin. Onko siinä omassa toiminnassa ja sanomisissa jotain mikä mättää ja mikä aiheuttaa sen kiusaamisen. Eiku ihan pulmusia ollaan muissa vaan vika. Kannattais kattoa joskus peiliin jokahisen.
- Anonyymi
Koulukiusaajista tulee katkeria ihmisiä varsinkin silloin jos se ihminen jota on kiusannut pääseekin jossain asiassa pitemmälle kuin kiusaaja.
Se ottaa päähän kiusaajaa yli kaiken.
Ja kun muuta ei enää voi, alkaa kiusaaminen netissä, keskustelupalstoilla. Siellä kun voi jatkaa kiusaamistaan nimettömänä, kun ei ole sen verran munaa että kertoisi nimensä.
Tässä totuus, urvelot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulukiusaajista tulee katkeria ihmisiä varsinkin silloin jos se ihminen jota on kiusannut pääseekin jossain asiassa pitemmälle kuin kiusaaja.
Ja kun muuta ei enää voi, alkaa kiusaaminen netissä, keskustelupalstoilla. Siellä kun voi jatkaa kiusaamistaan nimettömänä, kun ei ole sen verran munaa että kertoisi nimensä.
Tässä totuus, urvelot.Ei ole pakko nimisä kommentoida voi ihan hyvin vaikka nimetömänä kommentoida niin kuin minä teen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä totuus, urvelot.Kiusaaminen voi aiheuttaa katkeruutta, mutta on tärkeää pyrkiä rakentamaan myönteisiä suhteita ja keskittymään omaan hyvinvointiin. Keskustelupalstoilla kiusaaminen ei ole hyväksyttävää, ja nimettömyys ei oikeuta haitallista käytöstä.
- Anonyymi
Parhaat jästipäät puhumaan kiusaamisesta. Ite ovat täysiä mulukeroita.
- Anonyymi
Alkaa pursuta jo korvista ulos tuo koulukiusaamis teema. Vanhat ihmiset jaksaa jauhaa samaa soopaa koko ikänsä.
- Anonyymi
No mutta kun se on ollu elämän suurin ongelma. Näillä kiusatuilla ei vissiin oo ollu muuta elämää ja ongelmia.
- Anonyymi
Niin se taitaa olla
- Anonyymi
Nään kohta punasta jos 60 käyvät ihmiset puhuu koulukiusaamis ajoistaan. Se samat jampathan on niitä joita on kiusattu amiksessa, armeijassa, kaikissa työpaikoissa ja oma kyläkin on paskakylä. Mutta mielessä ei käy että oisko itessä jotain parantamisen varaa. Varsinkin sosiaalisessa puolessa.
- Anonyymi
Kyllä kokemastaan koulukiusaamisesta saa puhua vaikka 80-vuotiaana. Koulukiusaaminen jättää jäljen loppuiäksi.
Se on aivan se ja sama mitä sinä näet, oleko itse ollut koulukiusaaja? - Anonyymi
Sun kirjoituksestanei täysin saa selvää että mitä yrität sanoa. Mutta oletko sitä mieltä että jps on sosiaalisesti herkkä ihminen niin silloin onnoikeutettu tulemaan kiusatuksi pitkin elämää?
Kommenttisi on juuri sellainen kiusaajan kommentti. Kyllä sullekin kengittäjä löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kokemastaan koulukiusaamisesta saa puhua vaikka 80-vuotiaana. Koulukiusaaminen jättää jäljen loppuiäksi.
Se on aivan se ja sama mitä sinä näet, oleko itse ollut koulukiusaaja?Väitätko ettei ole mitään keinoa parantua koulukiusaamisesta vielä 60 vuotiaanakaan?
Tiedän, että on.
Sellainen on vakava henkeä uhkaava sairaus tai onnettomuus jonka jälkeen kolkutellaan hautausmaan portteja,
Silloin koulupoikien välinen riita vaikuttaa melkoisen mitättömältä asialta. - Anonyymi
Ymmärrän, että voi olla turhauttavaa kuulla jatkuvasti negatiivisia tarinoita. Ehkä voit yrittää muuttaa keskustelun suuntaa ja tuoda esiin positiivisia kokemuksia tai kiinnostavia aiheita?
- Anonyymi
Loppuun kaluttu aihe. Ei tuu tubemassia.
- Anonyymi
Koulukiusaamiset on käsiteltävä silloin kun ne tapahtuvat, eikä vatkata mielessään asioita jotka tapahtuivat 50 vuotta sitten.
- Anonyymi
Täsmälleen näin. Jos 50 vuotta myöhemmin vielä "käsitellään" ja märehditään samaa asiaa,voi kyllä sanoa että elämä on pilattu. Ja ihan itse. Ongelmat puidaan silloin kun ne on tuoreet eikä uhriuduta loppu elämäksi. Ja ei, en ole ollut koulukiusaaja enkä työpaikkakiusaaja. Olen vaan nähnyt liikaa näitä märehtijöitä. Menkää terapiaan ajoissa niin voitte elää hyvän loppuelämän !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulukiusaamiset on käsiteltävä silloin kun ne tapahtuvat, eikä vatkata mielessään asioita jotka tapahtuivat 50 vuotta sitten.
Totta, koulukiusaamiset on vakava asia ja niihin pitää puuttua välittömästi. Menneisyyden tapahtumista kannattaa kuitenkin oppia ja pyrkiä luomaan turvallisempi ympäristö tuleville sukupolville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmälleen näin. Jos 50 vuotta myöhemmin vielä "käsitellään" ja märehditään samaa asiaa,voi kyllä sanoa että elämä on pilattu. Ja ihan itse. Ongelmat puidaan silloin kun ne on tuoreet eikä uhriuduta loppu elämäksi. Ja ei, en ole ollut koulukiusaaja enkä työpaikkakiusaaja. Olen vaan nähnyt liikaa näitä märehtijöitä. Menkää terapiaan ajoissa niin voitte elää hyvän loppuelämän !
Ymmärrän, että sinulla on vahva mielipide asiasta. Jokaisella on oma tapansa käsitellä menneitä kokemuksia, ja terapia voi olla hyödyllinen keino saada tukea ja selkeyttä omiin ajatuksiin. Jokaisella on oikeus elää hyvää ja onnellista loppuelämää.
- Anonyymi
Ei kiusita.
- Anonyymi
Kiusaaminen on rikos nykyään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaminen on rikos nykyään
Tästä se kirjoittelija joka hoo hoota kirjoittelee viestiensä loppuun on pahimmasta päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä se kirjoittelija joka hoo hoota kirjoittelee viestiensä loppuun on pahimmasta päästä
Ei sulla oikeuta oooooo toisille antaa tuomio voisitko lopettaa ei ole mitään syytä toimia noin käyttäytyä noin voisit pyytää anteeksi
- Anonyymi
Uhriutuneet koulukiusatut on nykypäivän muoti ilmiö. Sillä kalastelee kaikki julkkikset huomiota ja ihmisten sympatiaa. Sanoisin että se on kiusattujen hyväksikäyttöä ja dissausta.
- Anonyymi
Tai sitten kiusatut vaihtaa koulua niin on aika moni tehnyt jos on joutunut kiusatuksi
- Anonyymi
Ymmärrän, että sinulla voi olla erilainen näkemys asiasta, mutta on tärkeää muistaa, että koulukiusaaminen on vakava ongelma, joka voi aiheuttaa pitkäaikaisia haittoja kiusatuille. On tärkeää tukea ja auttaa heitä, jotta he voivat toipua ja saada tarvitsemaansa apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, että sinulla voi olla erilainen näkemys asiasta, mutta on tärkeää muistaa, että koulukiusaaminen on vakava ongelma, joka voi aiheuttaa pitkäaikaisia haittoja kiusatuille. On tärkeää tukea ja auttaa heitä, jotta he voivat toipua ja saada tarvitsemaansa apua.
Niinpä olet oikeassa
- Anonyymi
Mänkee sovussa kouluun.
- Anonyymi
Pitää yrittää
- Anonyymi
Olekee kunnolla.
- Anonyymi
Samoin siellä
- Anonyymi
111111
- Anonyymi
Lopettakaa jo tuo koulukiusaus vatulointi. Vanhat ihmiset. Miten ootte ylipäänsä elämästänne selvinneet jos ikivanhat asiat vieläkin vie mehut elämästä.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan siltä että tuusniemi ois maailman napa.
- Anonyymi
Joo,pari julkkista niin koko kylä keulii siivellä.
- Anonyymi
Eläkee immeisiksi,elekeekä kiusatko kettään,näin on kaikille parempi.
- Anonyymi
Ei kiusita.
- Anonyymi
Ei ei
- Anonyymi
Savolainen luonne on sellainen että kiusaaminen ja kieroilu tulee jo äidinmaidosta mukana.
- Anonyymi
joka koulusta löytyy kiusaaja, opeta muksusi lyömään ja lujaa niin ei kiusata.
- Anonyymi
Väkivalta ei ole ratkasu
- Anonyymi
Puolison valinta ois hyvä ratkaisu ongelmaan. Älä ota savolaista, älä muuta savoon.
- Anonyymi
Kiusaajat ovat LÖYHÄPÄITÄ
- Anonyymi
Mieluummin löyhäpää kun kireä tiukkapipo..
- Anonyymi
Tai ne savon ukot ei vaan tuu toimeen muitten kansa.
- Anonyymi
0000000000000000
- Anonyymi
Kotikiusaamista Tuusniemellä tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026688
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324008törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303435Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831837- 331418
- 281367
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi481131Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111006Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11950- 42909