Ikkunan pesulasku

Anonyymi

meneekö toimeentulon piiriin?

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mene!Kysele lähiösi ihmisiltä kuka pesee ikunoita? Aina joku löytyy pesee 30-40 e kaikki lasit.ilman verokorttia!Katso kevempänä paikalislehdet-eli ilmaisjakelu lehdet,kirkkoja kaupunki lehti.Löytyy myös halvalla ikunnan pesijät.

    • Anonyymi

      Kotitalousvähennys työn osuudesta. Mutta vain yrityksen työstä joka hoitaa hommansa verottajalle ym.
      Arvonlisäveron maksaa asiakas ja yrittäjä tilittää sen valtiolle.
      Ja etkö pysty pesemään itse? Tai laittamaan lappua kaupan ilmoitustauluun että etsit esim koululaista pesemään ikkunat. Siinä tapauksessa välineet ja aineen hankit itse,ja koululainen ei keiku jakkaroilla ja tikkailla.
      Yrityksistä tekevät sen missä ei ole suoraa vaaraa loukata itseään,järjestelevät tikkaille tukevat alustat ym.

      • Anonyymi

        Työmarkkinatuesta maksetaan veroa joten kyllä kt-vähennys koskee myös työmarkkinatuen saajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmarkkinatuesta maksetaan veroa joten kyllä kt-vähennys koskee myös työmarkkinatuen saajaa.

        Ehkä noin mutta toimeentulotuesta vastaavasti vähennetään tuo kt-vähennyksen määrä jos tulee veronpalautusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä noin mutta toimeentulotuesta vastaavasti vähennetään tuo kt-vähennyksen määrä jos tulee veronpalautusta

        Ja sen takia veroprosentti asetetaan niin, ettei palautuksia tule.


      • Anonyymi

        Millä perusteella eivät? Työtön maksaa suhteellisesti enemmän veroa kuin palkaa saava, ja jos maksaa veroa, voi myös tehdä vähennyskiä. Ei verotoimisto siitä piittaa, onko kyseessä palkka vai työttömyyspäiväraha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella eivät? Työtön maksaa suhteellisesti enemmän veroa kuin palkaa saava, ja jos maksaa veroa, voi myös tehdä vähennyskiä. Ei verotoimisto siitä piittaa, onko kyseessä palkka vai työttömyyspäiväraha.

        Ei jatkoon.

        T.Perutusturhamies


      • Anonyymi

        Höpö höpö.


    • Anonyymi

      Esimerkiksi palveluseteleitä on käytössä kunnissa,niitä myönnetään tietyin edellytyksin,jos itse ei kykene esim siivoamaan,näin palvelun voi ostaa sopuhintaan.
      Ja vammaisetuuksissa tms voi olla siivoukseen kohdennettua, ja hoitotuessa joka on tarkoitettu arjessa selviytymisen tueksi.

    • Anonyymi

      No osoitettasi vaihtamalla, toiminimen perustamalla, konkurssin rivakasti suorittamalla, voit jotain ilmoittaa kelalle, tuo on yksilökohtaista, sillä alla saattaa olla jos jonkinlaista, mikä liittyy rahaan, jos on luottotiedot kunnossa, niin nopeus saattaisi, ei vain saattaisi, olisi ratkaiseva, ainut tekijä tuossa "operaatiossa".
      T.kekkosen asianajaja
      Kekkonen, kekkonen, kekkonen, kekkonen........
      https://m.youtube.com/watch?v=2_yAcJihzx4

    • Anonyymi

      Sossu betalar.

    • Anonyymi

      eli kelaan lasku,kokeillaan

    • Anonyymi

      Sossu maksaa talon ikkunoidenpesulaskun aina kerran vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe