Yle Areenan puhe ja kuva epäsynkrossa

Anonyymi

Missä vika kun Areenan puheen ja kuvan synkronointi on pielessä.
Henkilö puhuu mutta kuvassa suunliikkeet eivät mene puheen mukaisesti. Kuva on ainakin puoli sekuntia jäjessä äänestä. Onko vika lähetyksessä vai omalla koneella?

17

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietokoneella katsoessani minulla tekee saman. Telkkua en edes omista.

• Anonyymi

Windows ongelma on se kun ääni ja kuva ei tule yhtäaikaa.

• Anonyymi

Kokeilin Areenan Puoli Setsemän lähetystä eikä viivettä ollut.

• Anonyymi

Todellakin Areenassa Puoli seitsemän sama vika. Juuri nytkin. 😬

• Anonyymi

Hyvinhän tuo pelaa ei mitään ongelmaa.

• Anonyymi

Katso tarkemmin. Huonosta kuvasta et sitä huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso tarkemmin. Huonosta kuvasta et sitä huomaa.

Eikö sinulla ole rahaa ostaa oikeaa tietokonetta, auttele äitiä siivouksissa, se saattaa edistää koneen saantia.

• Anonyymi

Nyt jälleen ongelmia synkronoinnissa, ongelma antenniverkon puolella. Sama vika todettu kahdella eri laitteella eri paikkakunnilla. Laitoin ylelle viestin mutta palautetta ei ole tulluy

• Anonyymi

Eikä varmasti tulekaan, koska se on tietokoneesi ongelma säätää audio ja video synkroniin. Suurimmassa osassa player-ohjelmia tämä on yksi parametreista, jonka ohjelmalle voi antaa.

• Anonyymi

Ei ne Windowsongelmalle mitään voi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne Windowsongelmalle mitään voi!

Niin, se luetun ymmärtäminen. Suomen kielen luetun ymmärtäminen.

• Anonyymi

puhe ja kuva epäsynkrossa on windows ongelma!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Mutta kun minulla ei ole Windowssia.

• Anonyymi

Ihan samaa olen ihmetellyt jo jonkin aikaa. 🙀

• Anonyymi

Se on se Windows ongelma, se kun ääni ja kuva ei tule yhtäaikaa.

• Anonyymi

Tee valitus Ylelle.

• Anonyymi

Katsomo tekee samaa ... Karkaa joka mainostauon jälkeen pikkaen jäkijunaan, vika on ihan puhtaasti tiedonsiirrossa jossain matkan varrella. Esimerkiksi erään valtuuston teamskokouksessa oli samaa ja yhden valtuutetun puhemaratonista kukaan muutamasta kymmenestä osallistujasta saanut kuin joka 10. sanan. Hyvin usein se on asiakkaan mobiilikaista niin ahdas (ruuhkaa tukiasemalla ja huono signaali, virheenkorjaus hidastaa ... Jos ilmiö tökkisi yksin katsomossa, vika olisi katsomon tekniikassa. Voit hakea r-kioskilta prepaid simin ja kokeilla toisia mobiilioperaattoreita. Täällä DNA tulee tupaan että paukkuu, mutta mobiilidata on väistävää liikennettä, viranomaiset ja yritysliittymät saa leveämpää kaistaa ja parempaa palvelua, kuluttajat tappelee lopuista keskenään... Isommatkaan tukiasemat ei palvele nikottelematta yli 40 yhteyttä kerrallaan. Kaistoja on usealla taajuudella.., mutta niille mahtuu rajallinen määrä liikennöijiä, vähän niinkuin televisiossa kanavanippuihon (sinne niitä tuli tuplasti lisää, mutta käyttäjiä on entistä vähemmän, ihan turha koko HD siirtymä. Tuokin aiheuttaa huomattavasti heikentävästi jos yhteys ei yllä tupaan asti kunnolla ja jää yhdelle kantoaallolle.. Operaattorit voi rajoittaa paljon dataa latailevien saamaa kaistaa myöskin täysin ohjelmallisestija koskaan mitään ilmoittelematta. Mittausopeus voi olla 214 M mutta datapaketit voi kulkee vaikka 5 megan nopeudella tiedoniirrossa.... FullHD tarvii jo itsessään 8M vakaata kaistaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8358
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6455
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6304
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4951
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3341
    6. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3310
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2879
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2817
    Aihe