Usein näkee kuinka päätetään ase esillä kaadetun hirven tai ammutun metson kanssa kuvassa ja se kuva päivitetään faceen tai instaan sen kummempää ajattelematta. Sama koskee ammunta harrastusta tai reserviläisharrastusta(ammuntaa)
Olen huvikseni kokeillut kuinka helposti löydän kyseisen kuvan henkilön osoitteen, aika simppeliä.
Itse en kyllä julkisesti esittele facen ja instan kuvissa metsästyssaaliitani ja samalla aseitani. Siinä piileepi vaara.
Facen ja instan kuvat.
7
142
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen usein unohtuva asia on auton rekisterinumero. Ampumaradoilla ym. voi kerätä pysäköityjen autojen rekisterinumeroita ja selvittää trafilta omistuajatiedot. Hyvin harvat ymmärtävät salata omistajatiedot.
Nykyisin aseet säilytetään paremmassa turvassa kuin ennen. Lakikin vaatii hyvin monessa tapauksessa turvakaapin, jonka murtaminen vaatii aikaa. LIsäksi monella on hälytynjärjestelmä. Tämä eroaa aika paljon entisaikojen tuvan seinällä säilyttämisestä. - Anonyymi
Kuka pöljä on missään facessa tai instassa?
- Anonyymi
Kyllähän tuolla facessa ainakin näkee useitakin jotka poseeraa kaadetun hirven vierellä aseineen.
..tai on teerijahdissa tai ampumaradalla. Kyllä kuule löytyy julkisesti kuvia.
Auton rekkarin mukaan ei saa tietojani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuolla facessa ainakin näkee useitakin jotka poseeraa kaadetun hirven vierellä aseineen.
..tai on teerijahdissa tai ampumaradalla. Kyllä kuule löytyy julkisesti kuvia.
Auton rekkarin mukaan ei saa tietojaniJuu ei saa, mutta ajelenkin perässäsi kotiovellesi kun olet käynyt radalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei saa, mutta ajelenkin perässäsi kotiovellesi kun olet käynyt radalla.
Poikarakkaus
- Anonyymi
Käyn kameran kanssa radalla.. kattomassa sitä ketä siellä oikein käy..... Joskus oon oikein pyytänyt että tulkaas poijat kuvaan. Että kunnon poset ja aseet hyvin esiin ja kunnon tappajan tuijotus.. Sitten oon vähän kuin haastatellu harrastuksen tiimoilta.. Sitten kun aika sopiva lähtän kuvat tietoineen eteenpäin
- Anonyymi
Miksi pitää kuvat olla. Eikö pelkät tiedot riitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783