Pakkasta pahimmillaan.

Anonyymi

Huomenta, rakkaat otti taasen herneen nenäänsä kun annoin hieman palautetta vilusta.
Enhän minä nyt noin ilkeä oikeasti ole , mutta kun .......
Joo peittoa päälle ja muuten nukkuukin paremmin kun ei ole aina hiki.
Mopoillessa voi laittaa käteensä vaikka hanskat ja takin päälle, jos ei ole nahkatakkia niin käy tavallinenkin, tosin nahka on turvallista jos sattuupi vaikka lipat.

Muuten tuosta Aasin ja muiden asumisesta kun alituiseen arvostelee, niin kun asunnossa on minikeittiö, niin keittiökin on mini.
Harvemmin kahden makkarin ja olkkarin alta 100 neliöisessä on kahta vessaa, ainakaan kovin suuria koppeja, että toista vosi nimittää kylpyhuoneeksi.
Ihan ok taloja mutta polleilulle ei sijaa, eikä varmuudella kasva omalla takapihalla banaanit ja ananakset, eikä edes passi puussa.

Selväähän on myös että ei täällä taloja lämmitellä kovasti, mutta minulle oli selvää lämmitys kun kerran tällä seudulla on joskus myös pakkasta pahimmillaan.

Aikamoiset määräykset täällä juhlien ajaksi, kun samalla vähätellään viirusta, kovin ristiriitaista.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on sattumoisin sekaisin yhtäaikaa zumba ja bumba ja toistensa teemoilla ristiin rastiin pakkasista viruksiin. Se ei yksikkökaksikko ole hallitus määrännyt ihmisiä pysymään sisätiloissa kotona. Se ei ole määrännyt ravintoloita eikä baareja kiinni. Se ei ole määrännyt ulkonaliikkumiskieltoja eikä tiesulkuja provinssien välille.

      Niissä puitteissa siis ihmiset liikkuu kuin on sallittua ja lähes kaikki on sallittua. Maskeja käytetään edelleen ja mittaillaan kuumeita, käytetään käsidesiä jne.
      Thats it. Elämä jatkuu eikä se mitään viruksen vähättelyä ole että jatketaan elämistä niissä puitteissa kun se on sallittua. Ei ole mitään syytä jäädä kotiin murjottamaan ja odottamaan kuolemaa.

      "nukkuukin paremmin kun ei ole aina hiki" ?? Miksi sinulla on aina hiki? Sinähän olet huippukunnossa omien sanojesi mukaan ja käytät ilmastointia. Miksi sinulla siis on nukkuessakin hiki? Oletko jutellut lääkärin kanssa asiasta?

      • Anonyymi

        Numerosenssu on selkeästi enemmän huolissaan koronarajoitusten poistamisesta, kuin itse koronasta. Hänen suurin katkeruuden aihe kun on aina ollut miespuoleisten suomalaisten Thaimaan matkailu. Se oli hänelle kulta-aikaa, kun Thaimaa oli kiinni ja kellään ei ollut kivaa.


    • Anonyymi

      Yksikkökaksikko on sama urpo. Sillä on broidinsa paperit joka kuoli viinaan vuosia sitten.

    • Sananen tuohon jälkeenjääneen vajakkipojan aloitukseen. En ala asumuksistani kanssasi kinaamaan, kyun asia kuitenkin sinua noin paljon vaivaa että yöunet menee ja asiaa pitää vatvoa ympäri vuorokaudet niin sanon edelleen että ole hyvä ja tule käymään, katso ihan omin silmin. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita.
      Siinä olit oikeassa ettei takapihalla kasva mitään, mangot ja banaanit ym. on etupihalla.

      • Anonyymi

        Harvakseltaan on tarinointia rakkaiden vierailuista Aasin läävällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvakseltaan on tarinointia rakkaiden vierailuista Aasin läävällä.

        Eihän minun asuminen ole käsittääkseni kenellekään muulle aiheuttanut ongelmia kuin sinulle.
        Kavereita täällä on käynyt useita vuosien aikana.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Eihän minun asuminen ole käsittääkseni kenellekään muulle aiheuttanut ongelmia kuin sinulle.
        Kavereita täällä on käynyt useita vuosien aikana.

        Mikä mahtaa olla kokemasi ongelma, itse olet laittanut valokuvia epäsiististä keittiöstäsi ja selitellyt vessojesi määrää, sekä etupihakuvia aina eri taustamaisemalla banaaniesi ja ananastesi takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla kokemasi ongelma, itse olet laittanut valokuvia epäsiististä keittiöstäsi ja selitellyt vessojesi määrää, sekä etupihakuvia aina eri taustamaisemalla banaaniesi ja ananastesi takana.

        Etköhän se ole sinä "todistemies" joka ulvoo täällä päivittäin niitä "todisteita" kaikenlaisesta, mikä liittyy suomalaisten asumiseen Thaimaassa? Outo juttu mutta sinulta itseltäsi ei ole tullut yhtään kuvaa kuitenkaan Chiang Maista ja vain yksi kuva Hua Hinista tästä mummon kanssa päikseen vaihdetusta talosta ja siinä kuvassa näkyi kymmenen neliön aidattu likainen takapiha ja sinun piti asua vaimon kookospuiston laidalla ja entinen talosi oli peräti 900 neliömetriä, mutta kuvassa se näyttää kyllä paljon pienemmältä https://aijaa.com/rRo1k0 ja sitten se olikin vuokratalo eikä oma eikä rakennutettu.
        En näe myöskään kukkatarhaa, kasvimaata enkä uima-allasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän se ole sinä "todistemies" joka ulvoo täällä päivittäin niitä "todisteita" kaikenlaisesta, mikä liittyy suomalaisten asumiseen Thaimaassa? Outo juttu mutta sinulta itseltäsi ei ole tullut yhtään kuvaa kuitenkaan Chiang Maista ja vain yksi kuva Hua Hinista tästä mummon kanssa päikseen vaihdetusta talosta ja siinä kuvassa näkyi kymmenen neliön aidattu likainen takapiha ja sinun piti asua vaimon kookospuiston laidalla ja entinen talosi oli peräti 900 neliömetriä, mutta kuvassa se näyttää kyllä paljon pienemmältä https://aijaa.com/rRo1k0 ja sitten se olikin vuokratalo eikä oma eikä rakennutettu.
        En näe myöskään kukkatarhaa, kasvimaata enkä uima-allasta?

        Aasin klooni? Ole hyvä omaa kuvaa voi ladata niin "En näe myöskään ....."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän se ole sinä "todistemies" joka ulvoo täällä päivittäin niitä "todisteita" kaikenlaisesta, mikä liittyy suomalaisten asumiseen Thaimaassa? Outo juttu mutta sinulta itseltäsi ei ole tullut yhtään kuvaa kuitenkaan Chiang Maista ja vain yksi kuva Hua Hinista tästä mummon kanssa päikseen vaihdetusta talosta ja siinä kuvassa näkyi kymmenen neliön aidattu likainen takapiha ja sinun piti asua vaimon kookospuiston laidalla ja entinen talosi oli peräti 900 neliömetriä, mutta kuvassa se näyttää kyllä paljon pienemmältä https://aijaa.com/rRo1k0 ja sitten se olikin vuokratalo eikä oma eikä rakennutettu.
        En näe myöskään kukkatarhaa, kasvimaata enkä uima-allasta?

        Tuossa talossa on maksimissaan 40 neliömetriä sisätilaa. Onkos tässä kuvassa muutes sinä tuossa oikealla istuskelemassa Vantaalla ravintola Bucciksessa? Kovin on samannäköinen.
        https://ibb.co/DW4KxQ6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasin klooni? Ole hyvä omaa kuvaa voi ladata niin "En näe myöskään ....."

        Jos haluu saada on pakko antaa, kuuluu vanha sanonta. "Aasisi" ja "Neitisi" on laittaneet kymmeniä kuvia Thaimaasta. Sinä et yhtään. Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla kokemasi ongelma, itse olet laittanut valokuvia epäsiististä keittiöstäsi ja selitellyt vessojesi määrää, sekä etupihakuvia aina eri taustamaisemalla banaaniesi ja ananastesi takana.

        En aio kinata kanssasi..
        Kuten joku aiemmin kirjoitti, pelata shakkia pulun kanssa.
        Laittaisitko sen kuvan "epäsiististä" keittiöstä.
        Ja taas kerran, tervetuloa katsomaan.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        En aio kinata kanssasi..
        Kuten joku aiemmin kirjoitti, pelata shakkia pulun kanssa.
        Laittaisitko sen kuvan "epäsiististä" keittiöstä.
        Ja taas kerran, tervetuloa katsomaan.

        Urpå tahtoo omia kuviaan, haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluu saada on pakko antaa, kuuluu vanha sanonta. "Aasisi" ja "Neitisi" on laittaneet kymmeniä kuvia Thaimaasta. Sinä et yhtään. Miksi?

        Ai miksi, mitä luulisit

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa talossa on maksimissaan 40 neliömetriä sisätilaa. Onkos tässä kuvassa muutes sinä tuossa oikealla istuskelemassa Vantaalla ravintola Bucciksessa? Kovin on samannäköinen.
        https://ibb.co/DW4KxQ6

        Eihän tuossa ollut kuin 23 neliötä, jos huomaat niin siinä on vuokraan ilmoitus, ihmetyttää muuten taas yksi asia, en ole koskaan aikaisemmin kuullut että joku pelaisi shakkia pulun kanssa, samat harrastukset on aasilla ja 2010, eikä kummankaan harrastus ole liitä yleisempiä, en ole itseasiassa kuullut kuunaan moisesta, kohta 62 vuodessa, aika vaikeaa uskoa ettei kyseessä ole sama heppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa ollut kuin 23 neliötä, jos huomaat niin siinä on vuokraan ilmoitus, ihmetyttää muuten taas yksi asia, en ole koskaan aikaisemmin kuullut että joku pelaisi shakkia pulun kanssa, samat harrastukset on aasilla ja 2010, eikä kummankaan harrastus ole liitä yleisempiä, en ole itseasiassa kuullut kuunaan moisesta, kohta 62 vuodessa, aika vaikeaa uskoa ettei kyseessä ole sama heppu.

        Numerosensei. Sanonnat, niiden sijoittaminen oikeaan kohtaan ja niiden ymmärtäminen eivät ole koskaan olleet vahvimpia puoliasi.

        Alkuperäinen sanonta on suunnattu uskovaisille ja kuuluu seuraavasti: "Uskovaisten kanssa väittely on sama kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.

        Aivan täsmälleen yhtä hedelmällistä kuin käydä keskustelua kanssasi. Et kuuntele, jankkaat vaan omaa samaa jargonia, muistat väärin, keksit tai vääristelet loput ja julistat lopuksi itsesi voittajaksi.

        Jaat pisteitä, asettelet ihmisiä tasoihin ja kasteihin, sinulla on harhainen käsitys yhtälailla itsestäsi kuin kaikista muistakin ja suosikkilajisi on velkojen kääntäminen saataviksi. Sekä kirjaimellisesti että vertauskuvallisesti. Vain psykopaatit harrastaa tuollaista.

        Minulla on tässä Nangrongista kuitteja tältä ja eiliseltä päivältä. Tahdotko nähdä? Meinaatko että Asiantravel matkustaa Rayongista Nangrongiin varta vasten hakemaan kuitteja esittääkseen sinulla olevansa kaksi eri henkilöä Thaimaassa?

        Oletko ajatellut asiaa ihan loppuun asti, että miksi hänen tarvitsisi esittää sinulle useita henkilöitä? Eikö yksikin ajaisi ihan sen saman asian, jos pointtinasi on väittää että Thaimaassa ei ole muita suomalaisia kuin sinä?

        T 2010

        PS: Nyt kun olet siellä kierrellyt mopolla ja shoppaillut, niin vilauta varmuuden vuoksi paria kuittia. Olen nimittäin taipuvainen uskomaan että et ole enää Thaimaassa ja jos olet, niin tämä on viimeinen kevääsi Thaimaassa sillä ilman vaimoa et pärjää ulkoruokinnassa rahallisesti etkä muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numerosensei. Sanonnat, niiden sijoittaminen oikeaan kohtaan ja niiden ymmärtäminen eivät ole koskaan olleet vahvimpia puoliasi.

        Alkuperäinen sanonta on suunnattu uskovaisille ja kuuluu seuraavasti: "Uskovaisten kanssa väittely on sama kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.

        Aivan täsmälleen yhtä hedelmällistä kuin käydä keskustelua kanssasi. Et kuuntele, jankkaat vaan omaa samaa jargonia, muistat väärin, keksit tai vääristelet loput ja julistat lopuksi itsesi voittajaksi.

        Jaat pisteitä, asettelet ihmisiä tasoihin ja kasteihin, sinulla on harhainen käsitys yhtälailla itsestäsi kuin kaikista muistakin ja suosikkilajisi on velkojen kääntäminen saataviksi. Sekä kirjaimellisesti että vertauskuvallisesti. Vain psykopaatit harrastaa tuollaista.

        Minulla on tässä Nangrongista kuitteja tältä ja eiliseltä päivältä. Tahdotko nähdä? Meinaatko että Asiantravel matkustaa Rayongista Nangrongiin varta vasten hakemaan kuitteja esittääkseen sinulla olevansa kaksi eri henkilöä Thaimaassa?

        Oletko ajatellut asiaa ihan loppuun asti, että miksi hänen tarvitsisi esittää sinulle useita henkilöitä? Eikö yksikin ajaisi ihan sen saman asian, jos pointtinasi on väittää että Thaimaassa ei ole muita suomalaisia kuin sinä?

        T 2010

        PS: Nyt kun olet siellä kierrellyt mopolla ja shoppaillut, niin vilauta varmuuden vuoksi paria kuittia. Olen nimittäin taipuvainen uskomaan että et ole enää Thaimaassa ja jos olet, niin tämä on viimeinen kevääsi Thaimaassa sillä ilman vaimoa et pärjää ulkoruokinnassa rahallisesti etkä muutenkaan.

        Näin kertoo "mies" joka julkaisi nimeni palstalla, väittää että olen eronnut vaimostani, siskoani on ex:seni jopa tuntien hänet ja keskusteleensa hanssaan, että asun pienessä vuokrakopissa, ei uskoalla julkaista omaa nimeään facemuodossa, edes minulla.
        Luulee olevansa kovinkin terve.
        By NumBall HHN 61v.
        ps. minä olen vielä thaimaassa kun vaimosi on huomannut millainen pupunen olet ja siirtänyt sinut maasta pihalle, kahden korealaisen näköisen "lapsesi" kanssa, tulen tapaamaan sinua ja korealaisen näköisiä "lapsiasi" sitten kuopioon palvelutalossa, jos kerkeät ottaa minut vastaan oravien syöttämiseltäsi.
        Same.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo "mies" joka julkaisi nimeni palstalla, väittää että olen eronnut vaimostani, siskoani on ex:seni jopa tuntien hänet ja keskusteleensa hanssaan, että asun pienessä vuokrakopissa, ei uskoalla julkaista omaa nimeään facemuodossa, edes minulla.
        Luulee olevansa kovinkin terve.
        By NumBall HHN 61v.
        ps. minä olen vielä thaimaassa kun vaimosi on huomannut millainen pupunen olet ja siirtänyt sinut maasta pihalle, kahden korealaisen näköisen "lapsesi" kanssa, tulen tapaamaan sinua ja korealaisen näköisiä "lapsiasi" sitten kuopioon palvelutalossa, jos kerkeät ottaa minut vastaan oravien syöttämiseltäsi.
        Same.

        Muuten kävin eilen koeajamassa toyota fortuneria paikallisella edustajalla, oletko sinä koskaan edes ajanut tuota autoa, se on nimenomaan hyppykeppi kuten aikaisemmin kerroinkin, alusta rakenteesta joutuen, ajo tuntuma on samantyyylinen kuin 80-90 luvun chevy caprice classicissa, koska alustan rakenne on lähes sama, mutta toyota landcruicer on erinomainen ajaa, mutta hinta on hirveä, samoin hyvä on ajaa mitsu pajero, joissa on erillainen alusta rakenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten kävin eilen koeajamassa toyota fortuneria paikallisella edustajalla, oletko sinä koskaan edes ajanut tuota autoa, se on nimenomaan hyppykeppi kuten aikaisemmin kerroinkin, alusta rakenteesta joutuen, ajo tuntuma on samantyyylinen kuin 80-90 luvun chevy caprice classicissa, koska alustan rakenne on lähes sama, mutta toyota landcruicer on erinomainen ajaa, mutta hinta on hirveä, samoin hyvä on ajaa mitsu pajero, joissa on erillainen alusta rakenne.

        Hyvää päivänaloitusta toivottaen kerron että Capricen kyyti oli miellyttävää, en moiti, mutta makuasia.

        Siitä kaffijutusta joka hieman jäi kesken, niin taidat tarkoittaa noita linkin viimeisimpiä.

        https://coffeeculture.asia/5-ways-to-make-coffee-at-home-thailand/

        Se on vähän sellainen muotiasia vissiin keittimellä ja kotikonstein.

        Minä olen vannoutunut ns. pannukaffin nauttija varsinkin kun täällä Chiang Maissa on saatavilla thaimaan parasta kahvia.

        Pavut jauhetaan itse vähän karkeammaksi kuin normaalisti ja joskus veteen voi laittaa pari palasta voimakasta chiliä, suosittelen.

        En viitsi tässä tuosta 2010:n harjoittamasta kloonifeikkeilystä enempää, sairas mikä sairas parin sairaan kaverinsa kanssa.

        No voi herätessään sitten kun on thaimaan aamussa ensin käynyt lenkillä lattialiippareiden kahviaikaan suomessa taasen aijailla kauniita maisemia ja ravintoloita, sekä kiukutella.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hyvää päivänaloitusta toivottaen kerron että Capricen kyyti oli miellyttävää, en moiti, mutta makuasia.

        Siitä kaffijutusta joka hieman jäi kesken, niin taidat tarkoittaa noita linkin viimeisimpiä.

        https://coffeeculture.asia/5-ways-to-make-coffee-at-home-thailand/

        Se on vähän sellainen muotiasia vissiin keittimellä ja kotikonstein.

        Minä olen vannoutunut ns. pannukaffin nauttija varsinkin kun täällä Chiang Maissa on saatavilla thaimaan parasta kahvia.

        Pavut jauhetaan itse vähän karkeammaksi kuin normaalisti ja joskus veteen voi laittaa pari palasta voimakasta chiliä, suosittelen.

        En viitsi tässä tuosta 2010:n harjoittamasta kloonifeikkeilystä enempää, sairas mikä sairas parin sairaan kaverinsa kanssa.

        No voi herätessään sitten kun on thaimaan aamussa ensin käynyt lenkillä lattialiippareiden kahviaikaan suomessa taasen aijailla kauniita maisemia ja ravintoloita, sekä kiukutella.

        Joo tuo cafe podeja täällä myydään vähän joka paikassa, samoin pavuista jauhettua kahvia. Tapasin markkinoilla yhden papan joka paahtaa ja jauhaa omat kahvinsa, tai myy ne papuina.
        Kutsui tutustumaan hänen kahvintuotantoon, en ole vielä joutanut.
        Vaimoni sai päähänsä ostaa kahviautomaatin, laadukkaan, merkiltään simonelli italialainen, isohko ammattikäyttöön tarkoitettu... painoi pirusti, vie paljon sähköä.

        Mitä tuohon autoon tulee, chevy on oletettavasti paljon tuota toyotaa painavampi noita (isoja jenkkejä kutsuttiin juuri tuosta hyppykeppimäisyydestä lulliksi), joten myös vakaampi, minun isolla veljellä oli 70-80 välillä Dodge Royal Monaco, joka oli uskomaton, ainakin polttoaineen kulutuksen osalta, hänellä meni kaikki massit bensaan, eikä koskaan ajettu 10 kilsaa enempää kerralla, ei ollut varaa.

        Minun ensimmäinen oma auto oli se palstalla seikkaillut open kadett vuosimallia en enää muista mutta vanha oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo cafe podeja täällä myydään vähän joka paikassa, samoin pavuista jauhettua kahvia. Tapasin markkinoilla yhden papan joka paahtaa ja jauhaa omat kahvinsa, tai myy ne papuina.
        Kutsui tutustumaan hänen kahvintuotantoon, en ole vielä joutanut.
        Vaimoni sai päähänsä ostaa kahviautomaatin, laadukkaan, merkiltään simonelli italialainen, isohko ammattikäyttöön tarkoitettu... painoi pirusti, vie paljon sähköä.

        Mitä tuohon autoon tulee, chevy on oletettavasti paljon tuota toyotaa painavampi noita (isoja jenkkejä kutsuttiin juuri tuosta hyppykeppimäisyydestä lulliksi), joten myös vakaampi, minun isolla veljellä oli 70-80 välillä Dodge Royal Monaco, joka oli uskomaton, ainakin polttoaineen kulutuksen osalta, hänellä meni kaikki massit bensaan, eikä koskaan ajettu 10 kilsaa enempää kerralla, ei ollut varaa.

        Minun ensimmäinen oma auto oli se palstalla seikkaillut open kadett vuosimallia en enää muista mutta vanha oli.

        Voitaisiin itse asiassa jättää kokonaan 2010 kaltaisineen rauhaan eikä vastata niille mitään, riidelköön keskenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiin itse asiassa jättää kokonaan 2010 kaltaisineen rauhaan eikä vastata niille mitään, riidelköön keskenään.

        Jaahas, että Simonelli, no nyt vaimosi voi pitää kunnon kaffikekkerit.

        Oli aikanaan muutama Caprisen farmarimalli ja pidin "pehmeästä" kyydistä, mutta olenhan jenkkimiehiä siis erilainen.

        Olen huomannut että emme ole yksin antamassa palautetta, mutta koska Neito kaipaa ruokintaa niin täytynee sitä hieman tarjota.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jaahas, että Simonelli, no nyt vaimosi voi pitää kunnon kaffikekkerit.

        Oli aikanaan muutama Caprisen farmarimalli ja pidin "pehmeästä" kyydistä, mutta olenhan jenkkimiehiä siis erilainen.

        Olen huomannut että emme ole yksin antamassa palautetta, mutta koska Neito kaipaa ruokintaa niin täytynee sitä hieman tarjota.

        Joo sellaisen vaimo osti, jostain kun sai halvalla, 20.000 bahtia, en tiedä oliko halpa maksoi omistaan joten sama mulle, tuossa kuva, oli vielä tuossa kuvassa myyjällä kokeilivat tai näytti että kaikki toimii, painaa 60 kiloa, ja vie virtaa 5400w... joten varsin suuri ruokainen, tosin vain hetken aikaa. https://aijaa.com/o637NV
        Katselin lazadasta ja shopeesta vastaavaa oli selvästi kalliimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sellaisen vaimo osti, jostain kun sai halvalla, 20.000 bahtia, en tiedä oliko halpa maksoi omistaan joten sama mulle, tuossa kuva, oli vielä tuossa kuvassa myyjällä kokeilivat tai näytti että kaikki toimii, painaa 60 kiloa, ja vie virtaa 5400w... joten varsin suuri ruokainen, tosin vain hetken aikaa. https://aijaa.com/o637NV
        Katselin lazadasta ja shopeesta vastaavaa oli selvästi kalliimpia.

        Mulla on ollut ainakin yksi jenkki, chevy van starcraft tuossa 90 luvun alkupuolella, ostin sellaisen metroautosta, 6.2l v8 diesel, vaihdossa meni 240 volvo farmari, hintaa en muista enää, ei ollut kuitenkaan ylettömän kallis, niitä veronkierto autoja missä oli takana veroistuimet, ja edessä kaksi kapteeninpenkkiä, takana 80 lätkä. Olisiko hinta ollut 120.000 mk...
        Muuten taisi olla noita veronkiertoautoja capricetkin takapenkki pois ja tilalle puupenkit, autoverot melkein kokonaan veks.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numerosensei. Sanonnat, niiden sijoittaminen oikeaan kohtaan ja niiden ymmärtäminen eivät ole koskaan olleet vahvimpia puoliasi.

        Alkuperäinen sanonta on suunnattu uskovaisille ja kuuluu seuraavasti: "Uskovaisten kanssa väittely on sama kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.

        Aivan täsmälleen yhtä hedelmällistä kuin käydä keskustelua kanssasi. Et kuuntele, jankkaat vaan omaa samaa jargonia, muistat väärin, keksit tai vääristelet loput ja julistat lopuksi itsesi voittajaksi.

        Jaat pisteitä, asettelet ihmisiä tasoihin ja kasteihin, sinulla on harhainen käsitys yhtälailla itsestäsi kuin kaikista muistakin ja suosikkilajisi on velkojen kääntäminen saataviksi. Sekä kirjaimellisesti että vertauskuvallisesti. Vain psykopaatit harrastaa tuollaista.

        Minulla on tässä Nangrongista kuitteja tältä ja eiliseltä päivältä. Tahdotko nähdä? Meinaatko että Asiantravel matkustaa Rayongista Nangrongiin varta vasten hakemaan kuitteja esittääkseen sinulla olevansa kaksi eri henkilöä Thaimaassa?

        Oletko ajatellut asiaa ihan loppuun asti, että miksi hänen tarvitsisi esittää sinulle useita henkilöitä? Eikö yksikin ajaisi ihan sen saman asian, jos pointtinasi on väittää että Thaimaassa ei ole muita suomalaisia kuin sinä?

        T 2010

        PS: Nyt kun olet siellä kierrellyt mopolla ja shoppaillut, niin vilauta varmuuden vuoksi paria kuittia. Olen nimittäin taipuvainen uskomaan että et ole enää Thaimaassa ja jos olet, niin tämä on viimeinen kevääsi Thaimaassa sillä ilman vaimoa et pärjää ulkoruokinnassa rahallisesti etkä muutenkaan.

        Jaa jaa on sinulla jutut, missä olen väittänyt että thaimaassa on vain yksi suomalainen minä, nämä on sinun väittämiä ei minun, sinä olet hoopo, tottakai thaimaassa on paljon suomalaisia jopa satoja, mutta palstalla kirjoittelevia ei montaakaan, jopa hua hinissä on ainakin 50 suomalaista, pattayalla varmasti triplasti, ja koillisthaimaassa satoja myös, joten varmasti on suomalaisia, sinä olet varsin vainoharhainen, väität jatkuvasti että minä olen Senssu milloin milläkin verukkeella, viimeinen taitaa olla että käytän kuoleen veljeni ih korttia, harmi vaan että minun ja senssun sukunimi ei pääty samaan kirjaimeen minulla A ja senssulla R, joten emme millään logiikalla voi olla veljeksiä lisäksi Senssu on syntynyt muutaman vuoden minua ennen, mutta kuitenkin samana päivänä 25.11 on äärettömän harvinaista että veljesten syntymäpäivä on sama vuosi eri, lisäksi vielä eri kirjaimella päättyvä sukunimi, tämä sinuin vainoharhoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut ainakin yksi jenkki, chevy van starcraft tuossa 90 luvun alkupuolella, ostin sellaisen metroautosta, 6.2l v8 diesel, vaihdossa meni 240 volvo farmari, hintaa en muista enää, ei ollut kuitenkaan ylettömän kallis, niitä veronkierto autoja missä oli takana veroistuimet, ja edessä kaksi kapteeninpenkkiä, takana 80 lätkä. Olisiko hinta ollut 120.000 mk...
        Muuten taisi olla noita veronkiertoautoja capricetkin takapenkki pois ja tilalle puupenkit, autoverot melkein kokonaan veks.
        By NumBall HHN 61v.

        Täällä on vähän sitä sun tätä halvalla, paljon koronan takia paikkoja konkurssissa, tai muuten vaan lopettanut, kahvilakalusteita saa halvalla, kun kahvilan pitäjällä ei ole asiakkaita, ei tuloja, pakko myydä jotain että saa vuokrat maksettua, vaimo on ostellut muutenkin kahvilan tarpeita, enemmänkin, sulo vilenin tapaan kun on halvalla saanut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sellaisen vaimo osti, jostain kun sai halvalla, 20.000 bahtia, en tiedä oliko halpa maksoi omistaan joten sama mulle, tuossa kuva, oli vielä tuossa kuvassa myyjällä kokeilivat tai näytti että kaikki toimii, painaa 60 kiloa, ja vie virtaa 5400w... joten varsin suuri ruokainen, tosin vain hetken aikaa. https://aijaa.com/o637NV
        Katselin lazadasta ja shopeesta vastaavaa oli selvästi kalliimpia.

        Mistä ravintolasta otit noin hätäisen kuvan ettet saanut koko laitetta kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ravintolasta otit noin hätäisen kuvan ettet saanut koko laitetta kuvaan.

        Neito ei ole saanut itseään avomebakuvaan muuta kuin pläsifotosopin avustamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neito ei ole saanut itseään avomebakuvaan muuta kuin pläsifotosopin avustamana.

        Oliko tuo kuva sittenkin sinun ottama vai miksi vastaat numban puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neito ei ole saanut itseään avomebakuvaan muuta kuin pläsifotosopin avustamana.

        Millä tavalla tämä "Neito" liittyy tähän numban kahvilaitteeseen ja millä tavalla sinä sensei liityt numban kahvilaitteeseen tai numbaan tai neitoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tämä "Neito" liittyy tähän numban kahvilaitteeseen ja millä tavalla sinä sensei liityt numban kahvilaitteeseen tai numbaan tai neitoon?

        Onhan vuosien saatossa huomattu kuinka veljekset eivät tunne toisiaan, eivät ole toisiaan koskaan tavanneet mutta ovat hyvin läheisiä keskenään ja tietävät hyvin toisensa. Hauska yhtälö, kuvienvaihtoa ym...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tämä "Neito" liittyy tähän numban kahvilaitteeseen ja millä tavalla sinä sensei liityt numban kahvilaitteeseen tai numbaan tai neitoon?

        Miten sinä vitunidiootti liityt kaikkiin aiheisiin?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Onhan vuosien saatossa huomattu kuinka veljekset eivät tunne toisiaan, eivät ole toisiaan koskaan tavanneet mutta ovat hyvin läheisiä keskenään ja tietävät hyvin toisensa. Hauska yhtälö, kuvienvaihtoa ym...

        Oletko vuosien saatossa huomannut mitään rakaspopulan toiminnassa aivoton aasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vuosien saatossa huomannut mitään rakaspopulan toiminnassa aivoton aasi?

        Oletkos palstan vajakkipoika muistanut aamulääkkeet..?


    • Anonyymi

      Aloittajan ja kommenttien perusteella "herrojen" aivot ovat jäätyneet pakkasessa.

    • Anonyymi

      Kahvimestarilla on vielä eläkettä jäljellä ja tällä kertaa on mielikuvituksessa hankittu pakettiauton kokoinen kahvimasiina vuokraluukkuun. "painaa 60 kiloa, ja vie virtaa 5400w" Toinen hero sitten komppaa tuntien Simonellin kahvilaitteet.
      Pari asiaa. Kukaan ei hanki kotiinsa 60 kiloista kahvinkeitintä, ei varsinkaan mielikuvitusvaimosi, joka otti pesäeron samaan aikaan kun "vaihdoit mummon kanssa talot päikseen" ja sensei muutti samaan aikaan "hesasta" paraisiin Jaguaarilla.
      Kolmas asia on että katsoin tuon laitevalmistajan sivuilta niin yksikään heidän uusista laitteistaan ei kuluta 1200 W enempää. Piti taas sinun huikennella että espressokoneessa on 5400 W. Kas kun ei TeraWattia. Ei se mikään hitsauslaite kuitenkaan ole.
      Neljäs asia on että kuinka moni thaivaimo ylipäätään juo kahvia?

      Kyllä on tarinat taas.

      • Anonyymi

        Ja olisi ihan mukava nähdä kuinka vuokraluukun sulakkeet paukkuu. Kahvilassa otettu hätäisesti kuva kahvimasiinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olisi ihan mukava nähdä kuinka vuokraluukun sulakkeet paukkuu. Kahvilassa otettu hätäisesti kuva kahvimasiinasta.

        Mistä olet päätellyt kotikäytöstä, kun lukea sai henkilön ostelleen enemmänkin kahviloiden kalustoa, onko sulla ongelma aivan kaikesta????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet päätellyt kotikäytöstä, kun lukea sai henkilön ostelleen enemmänkin kahviloiden kalustoa, onko sulla ongelma aivan kaikesta????????

        Niinpä missä mainitsin että se on kotikäyttöön, muutakuin pattayan pojan mielikuvituksessa, aina sama juttu... ja kyllä se kuluttaa 5400w, tosin en ymmärrä mitä ihmeelistä, kateutta ja katkeruutta aiheuttavaa sinä on, malli lyötyy kuvasta ja speksit valmistajan sivulta. Olisiko ollut 4200-5400w...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä missä mainitsin että se on kotikäyttöön, muutakuin pattayan pojan mielikuvituksessa, aina sama juttu... ja kyllä se kuluttaa 5400w, tosin en ymmärrä mitä ihmeelistä, kateutta ja katkeruutta aiheuttavaa sinä on, malli lyötyy kuvasta ja speksit valmistajan sivulta. Olisiko ollut 4200-5400w...

        Vertauskuvallisesti kuivausrummut kuluttaa noin 1000 Wattia. Viisi kuivausrumpua tarvitaan kompensoimaan kahvinkeittimesi tehoa. Mistä otat virran?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      951
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe