Osaako nainen niijata? Ennen kyseinen taito kuului koulu sivistykseen.
Opetettiin koulussa tyttöjä niijaamaan, ja poikia piti oppia kumartamaan.
Se on mielestäni siistiä kun näkisi naisen niijavan.
Osaako nainen
17
53
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai osaan, niiata.
- Anonyymi
Osaan j yleensä niiaa niksautan, varsinkin vanhempien ihmisten edessä. On luonnollista.
- Anonyymi
Tuskin tuollaisia asioita pidetään enää tarpeellisina.
- Anonyymi
Silloin sun pitää mennä tanssipaikkaan ja niiata sille ladylle jonka haet tanssimaan. Muista sitten kumartaa.
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti, kuuluu hyviin käytöstapoihin. Niiaan aina joka paikassa. Kaupassakin kassalla, kun poistun. Kiitos ja näkemiin ja niiaus.
- Anonyymi
Nainen niiaa kunnolla silloin tekee syväkyykyn miehen päällä 👌
Vanhaan "hyvään tapaan" kuului myös suora ryhti "kuin palosotilaalla". Ei nykyisin enää kuule ryhdistä missään. Jännittämiseen kehottava tapa joutikin jäädä, samoin pokkuroinnit ja niiaamiset.
Nykyaika on lempeämpi kuin entinen. 🌹👀- Anonyymi
Nykyään vaan lojutaan ja sanotaan jotta pitääks munkin.
- Anonyymi
Kyllä niiaan vanhempia ihmisiä tavatessa! Kyllä opetettiin ja kylään lähtiessä äiti sano muista niiata j🤗. Mutta kyl nyt on eri jutut tuskin niiataan ja kumarretaan🤔. Se oli silloin 😂.
- Anonyymi
Tottakai osaa, jos on saanut kasvatuksen ennen 2000 lukua. Nykyaika on nyt mitä on.
- Anonyymi
En tietenkään osaa. Olen niin lyhyt että käytännössä mulla ei ole sääriä kun kyykistyn pylly osuu maahan ja kaadun.
- Anonyymi
Poikien piti myös pokata. Osaan kyllä niiata, en muista koska viimeksi.
- Anonyymi
Ettei sattuisi ratsastellessa kronbelintautia kun fjällräven kuoli sisäisiin tulehduksiin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a04a0876-d866-4b24-b860-75154e03a5ab
Tämä on viihdeuutinen ja näkyy vain ulospäin. - Anonyymi
Osaako mies vaieta?
- Anonyymi
En osaa kun muistutan enemmän miestä kuin naista
- Anonyymi
Sitähä mä täsä vaan, että kestääkö polovet tai selekä moisia operaatioita 🤨🤭 kumarrella ja niiata nyt yhtenään.
- Anonyymi
Voisitko niiata samalla kun sanot, että lähetä mulle tekstari?🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603