Vanhempia kiinnostaa vain koulunkäynti

Anonyymi

Olen 14v tyttö. Koulu numerot ovat aika huonoja 5-7 joskus tulee jopa ysejä, mutta harvoin niitäkään. Vanhempani ovat minulle vihaisia kun tulee huonoja numeroita. He eivät tajua että olen monesti yrittänyt täysillä ja silti on tullut seiskoja tai kuutosia ja minusta tuntuu siltä että mikään ei riitä heille ja minusta ei tule mitään, sekä voisin vain tappaa itseni. Saan myös paineita siitä kun vanhempani sanovat jos saan alle seiskan niin he ottavat minun puhelimen pois tai rankaisevat minua jollain muulla tavalla. Äitini sanoo useesti minulle että hän tekee sen minun parhaakseni, muttei tajua että se vain pahentaa oloani. Aina kun äitini muistuttaa seuraavasta kokeesta ”jos tulee alle seiska puhelin lähtee pois ” en saa itseäni lukemaan kokeeseen, koska tiedän heidän tulevan pettymään. Tuntuu kuin kävisin koulua vain heitä varten. Toivon vain että joku tulisi ja tappaisi minut. En tiedä mitä pitäisi tehdä en pysty sanomaan heille siitä, olen yrittänyt mutten pysty.

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

Jos haluat jutella ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

https://sekasin247.fi/

Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.

Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• Anonyymi

Kaikki nuorten ongelmat tuntuvat nykyään liittyvän tähän some-aikaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1333
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1310
    3. 76
      1115
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1086
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      79
      890
    6. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      35
      846
    7. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      70
      841
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      65
      821
    9. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      801
    10. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      58
      788
    Aihe