Vanhempia kiinnostaa vain koulunkäynti

Anonyymi

Olen 14v tyttö. Koulu numerot ovat aika huonoja 5-7 joskus tulee jopa ysejä, mutta harvoin niitäkään. Vanhempani ovat minulle vihaisia kun tulee huonoja numeroita. He eivät tajua että olen monesti yrittänyt täysillä ja silti on tullut seiskoja tai kuutosia ja minusta tuntuu siltä että mikään ei riitä heille ja minusta ei tule mitään, sekä voisin vain tappaa itseni. Saan myös paineita siitä kun vanhempani sanovat jos saan alle seiskan niin he ottavat minun puhelimen pois tai rankaisevat minua jollain muulla tavalla. Äitini sanoo useesti minulle että hän tekee sen minun parhaakseni, muttei tajua että se vain pahentaa oloani. Aina kun äitini muistuttaa seuraavasta kokeesta ”jos tulee alle seiska puhelin lähtee pois ” en saa itseäni lukemaan kokeeseen, koska tiedän heidän tulevan pettymään. Tuntuu kuin kävisin koulua vain heitä varten. Toivon vain että joku tulisi ja tappaisi minut. En tiedä mitä pitäisi tehdä en pysty sanomaan heille siitä, olen yrittänyt mutten pysty.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Jos haluat jutella ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.

      Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Kaikki nuorten ongelmat tuntuvat nykyään liittyvän tähän some-aikaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe