Siis kun en pelaa tai käytä tietokonetta eli se on sammuksissa ja sitten siinä välissä netti on katkennut kun en ole käyttänyt sitä ja sitten menen uudelleen taas käynnistämään niin sitten näppäimistöön eikä hiireen syty mitää valoa vaikka tietokone on päällä ja näytölle ei tule mitään kuvaa vaikka sekin on päällä niin jos joku osaisi auttaa OLISIN TODELLA KIITOLLINEN Että mitä pitäisi tehdä??
Osaisiko joku auttaa vähän oon avun tarpeella
Anonyymi
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nero en alan ihminen. Kun tietokoneeni tökii ja hautilee minulle. Otan kinteälaajakaista töpselin seinästä pois ja irotan myös kaikki johdot oli käytössä läppäri tai se laatikko ja näyttö.Annan vaikka olla ilman johtoja,vietaa 1h. Laitan ne takaisin koneseen. Käynistän koneen ja kone taas toimmi. Hirn suhteen jos valo ei syt menen saiturin pörsiin ostaa uuden hiiren ,johan toimii.Hireni on aina halpistuetteita.Oli ne halpoja tai kalitaa,aikansa elävät ja vaihton!Nissä kun paketissa ei ole vimeistä myntipäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999