Isoluinen punaposkinen tyttö tunturilta, luontoäidin vastaus suvun miellyttävään jatkamiseen, astui kuvaan matkallani pohjoiseen.
Menin joutokäynnillä, ei ollut kiire mihinkään, ja jouduimme törmäyskurssille.
Pysähdyin kahville, pieneen kelokahvioon.
Istuimme vastakkain pienessä kahviossa, ja harmiton jutustelu vei loppujen lopuksi tulevaisuuden eri raiteille, mitä olimme suunnitelleet.
Majatalon ja kahvion emäntä oli hyvin ystävällinen kysyessäni yösijaa edulliseen hintaan. Hän tarjosi ilmaista yösijaa matkaajalle, jos matkamies olisi kiinnostunut tekemään hänelle illalla pienen palveluksen.
Mikäpä siinä. Hän vaikutti puoleensavetävältä.
Kävin kylällä ostoksilla, ja palasin myöhään iltapäivällä.
Hän antoi avaimen, sanoi että raput ylös ja oikealle, Huone numero 69.
Olikohan tämä enne, huvitin itseäni ajatuksella. Mutta se oli juuri sitä.
Kuuma suihku huuhtoi matkamiehen pölyt ja huuhtoi munat.
Kevyt sisäpukeutuminen, kuminauhashorsit ja valkoinen t-paita, ja sohvalle. Ikkunasta tulvi raikas pohjoisen ilmavirtaus, verkko pysäytti siivekkäät tunkeilijat. Kuuma kahvi ja lämmin mikrovoileipä teki kauppansa.
Alkoi olla myöhä, alakerran kahvio oli jo sulkenut.
Ajattelin että runsas emäntäni oli unohtanut sen mistä puhuimme, se selviää varmasti aamulla.
Kuuntelin lintujen iltasoittoa, joka oli tällä leveyspiirillä todella runsas ja kovaääninen, mutta miellyttävä.
Siirryin vuoteelle, suljin silmät ja kuuntelin. Hetken päästä olin jo unessa.
Heräsin siihen kun joku herätteli. Se oli hän.
Olin unohtanut lukita oven, tai paremminkin en edes ajatellut että täällä tarvitsee lukita ovia.
Hän seisoi vuoteeni vieressä vaaleassa kylpytakissa, ja tuoksui hyvältä ja puhtaalta.
Anteeksi että tunkeuduin näin huoneeseesi, mutta et vastannut koputukseen.
Anteeksi että meni vähän myöhään. Suljin kahvion hetki sitten, mutta kello ei ole vielä ihan kymmentä, joten olisiko myöhäistä kysyä vielä siitä avusta?
Ei suinkaan, kerro miten voin auttaa?
Hän avasi kylpytakkinsa, ja mitä näinkään?
Hän oli seksikkäässä alusasussa siellä alla, koko ihana setti.
Mulkkuhan ponnahti heti vieterille, ja se näkyi kyllä kuminauhasortsien pullistuessa uhkaavasti kohti kattoa.
Tästä juuri tulin kysymään, mutta sinullahan näkyy olevan juuri oikea työkalu esillä ja valmiina työhön.
Sopiiko tämä, hän kysyi istahtaessaan viereeni ja ..ottaessani minut käteensä?
Totta kai sopii, mielelläänhän minä. Mutta pyytäisin heti että haluan jäädä ylitöihin, sain sanotuksi juuri ennen kuin hän kiipesi ylleni, ja sain piirakkaa naamalleni ja makkara pääsi kuumaan uuniin...
Erilainen muori
Anonyymi
5
6185
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko sininen lakana?
- Anonyymi
Punaposkinen tunturin tyttö.
- Anonyymi
Olos vai Ylläs? Allas ja päälläs?
- Anonyymi
Reissumies ja kankaan kaunis Katriina.
- Anonyymi
Kulkuriveljeni Jan jolle sattuu ja tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804