Miksi ihmiset eivät tervehdi

Anonyymi

Kyllähän siitä eräänlaisen junttimaisen kuvan saa jo ei vaikka
taloyhteisössä tervehdi.

23

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siks kun muuttavat kokoajan. Siitä tuntee tulevan muuttajan. Asuvat väliaikaisesti. Toiset vaan "omituisia".

    • Anonyymi

      Tervehdin jos minua tervehditään. Jos et tervehdi en minäkään tervehdi.

      • Anonyymi

        Armeijassa jo opetettiin, että alempiarvoinen tervehtii ensin.


    • Anonyymi

      Niinpä, asuimme sillä paremmalla muka puolella kaupunkia ja tervehdykseen ei vastattu, mentiin vaan nokkavaa ohi,monikin naapuri. Nyt asumme tavallisten rahvaiden keskellä ja kaikki moikkaa iloisesti ja voivat jäädä hetkeksi jutustelemaankin.Kaupunginosissa on eroja.

    • Anonyymi

      En vitussa tervehdi ketään kuin ehkä takaisin jos joku väkisin haluaa sanoa jotain typerää kuten moi.

    • Anonyymi

      Vanhana asukkaana en uskalla nuoria tervehtiä, kun nykyään näkee monta ongelmaa.

      Nuorten ahdistelussa katsotaan ympärille ja osoitetaan helposti vanhusta, että tuo vanha äijä esiintyy niin maireaa nuoria kohtaan, että "hänessä on jotain vikaa".

      Näen naapurissa välillä perheen poissa ollessa maksullista nais-seuraa eikä voi sanoa, että talovahti on pervo.

    • Anonyymi

      Mie tykkään asua junttien talossa. Tässä rapussa asuu pelkkiä valopäitä ja ollaan ihan ilmaa, jos kohdataan. Se sopii mainiosti. Rakastan asumisrauhaa.

    • Anonyymi

      Minuakin jurppii, tässä talossa katsotaan kuin peura ajovaloissa päin mutta suuta ei saada auki. Erityisesti nuoriso ja nuoret aikuiset ovat tällaisia, ihan työssäkäyvätkin. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Ei tarviikaan ymmärtää. Sitten, kun jää avaimet sisään, niin siinähän seisovat.

    • Anonyymi

      Moukat erottuvat joukosta, kun on iso kerrostalo, jossa on paljon asukkaita. Melkein kaikki tervehtivät, useat jopa juttelevat pihalla. Sitten ovat nämä pari tyyppiä, joille tervehtiminen tuntuu olevan täysin ylitsepääsemätön haaste. Jopa välttelevät kohtaamista, jotta ei tarvitsisi tervehtiä.

      Mielestäni sellaiset saisi heittää talosta pihalle.

      • Anonyymi

        Kuten sanoit niin isoissa kerrostaloissa asuu paljon ihmisiä. Joukkoon siis mahtuu kaikenlaista roskasakkia ja ruinaajaa. On monia hyviä syitä vältellä kontaktia. Jos tervehdit ja olet sosiaalinen niin eipä aikaakaan kun olet jossain ongelmissa kun naapuri sotkee sinut ihmissuhdedraamoihin ja/tai on jatkuvasti ruinaamassa kyytejä, rahaa ja palveluksia. Parempi siis elää omaa elämää ja välttää ongelmat.


    • Anonyymi

      Tervehdin toki takaisin jos minua tervehditään. Jo armeijassa opetettiin, että alempiarvoiset tervehtivät ensiksi.

    • Anonyymi

      Eilen alkoi yks ämmä vittuilemaan,niin ajattelin lopetella kokonaan tervehdykset.Tuntuu siltä tosiaan,että tietävät asiani paremmin kuin minä itse.

      Sittemminkin kun kerrostaloasunto on käytännössä vain satunnaisessa käytössä.Taitaa kopperoköyhät olla kateellisia jostakin mistä eivät ymmärrä mitään.

      • Anonyymi

        En tosiaan tajua teitä ihmisiä, jotka sotkeennutte ja riitaannutte naapureidenne kanssa ja sitten valittelette täällä "Taitaa naapuri luulla tietävänsä asiani paremmin kuin minä itse?!"

        Miksi kerrotte itsestänne mitään? Miksi lörpöttelette asioitanne kaikille tuntemattomille? Ei tulisi tuollaisia ongelmia jos ei olisi taipumusta lässyttämiseen ja ylisosiaaliseen käytökseen.

        Jos ette kertoisi itsestänne mitään niin ei ihmisillä olisi mitään puhuttavaa ja jos ette olisi naapurienne kanssa tekemisissä niin ette edes tietäisi jos teistä puhuttaisiin, koska pitäisitte omat asianne omana tietonanne ja ette seurustelisi muiden kanssa, joten ette kuulisi muiden puheitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tosiaan tajua teitä ihmisiä, jotka sotkeennutte ja riitaannutte naapureidenne kanssa ja sitten valittelette täällä "Taitaa naapuri luulla tietävänsä asiani paremmin kuin minä itse?!"

        Miksi kerrotte itsestänne mitään? Miksi lörpöttelette asioitanne kaikille tuntemattomille? Ei tulisi tuollaisia ongelmia jos ei olisi taipumusta lässyttämiseen ja ylisosiaaliseen käytökseen.

        Jos ette kertoisi itsestänne mitään niin ei ihmisillä olisi mitään puhuttavaa ja jos ette olisi naapurienne kanssa tekemisissä niin ette edes tietäisi jos teistä puhuttaisiin, koska pitäisitte omat asianne omana tietonanne ja ette seurustelisi muiden kanssa, joten ette kuulisi muiden puheitakaan.

        "Jos ette kertoisi itsestänne mitään niin ei ihmisillä olisi mitään puhuttavaa ja jos ette olisi naapurienne kanssa tekemisissä niin ette edes tietäisi jos teistä puhuttaisiin, koska pitäisitte omat asianne omana tietonanne ja ette seurustelisi muiden kanssa, joten ette kuulisi muiden puheitakaan."

        Tämmöistä Lenita Airiston paheksumaa puhumatonta suomalaista tennissukkakulttuuria kannattaa välttää. Olemme Euroopassa ja meidän pitäisi nyt alkaa käyttäytymään eurooppalaisen räiskyvästi ja hypersosiaalisesti. Enemmän kielipusuja poskille, halailua ja koskettelua sekä kuulumisten kyselyä.


    • Anonyymi

      Kyllä me silti tiedetään, hahaa. Moni sulkeutunut paljastaa kaiken Facebookissa. Aika harva kerrostaloasukki on saanut FSB:n vakoilijakoulutusta, joten tietomurusista saa kerättyä kattavan paketin.

      Tässäkin talossa moni esittää menestyvää yrittäjää, vaikka firma menossa kohti konkurssia.

      • Anonyymi

        Tai sitten vedät ryynejä siihen malliin, että kuvittelet kaiken päässäsi, koska olet psykoosissa.


    • Anonyymi

      Kannattas sunkin mennä ajoissa nukkumaan, että kommentit olis fiksumpia 😂

    • Anonyymi

      Täällä jotkut naapurit tervehtivät. Jotkut taas ei vastaan mitään takaisin jos sanoo, että terve.

      En tiedä mist johtuu. Olemme kai vaan niin erillaisia.

    • Anonyymi

      Meidän talossa kaikki osakkeenomistajat morjenstavat toisiaan ja juoruilu eli tietojen vaihto on myös tavallista. On mukavaa tietää aina missä asuu outoja häiriköitä (sossun maksamia asuntoja) ja koska häätöjä tulossa yms.

    • Anonyymi

      Ei tälläkän kaikki tervehdi. Kävelevät päin huppu päässä vanhat akat kun lattioihin katsovat ulko-ovesta ulos menessä.

    • Anonyymi

      Epäkohteliaat moukat ja juntit ei tervehdi. Eri asia jos ei kuule, ja sen yleensä huomaa. Ne jotka killittää monttu auki ja eivät vastaa, ovat pahimpia..

    • En tervehdi ketään, ellei minua tervehditä ensin. Siksi kun ei ole pakko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe