Kesäyössä sitten kolisee.
Onko liukkaat kiinalaisrenkaat urheilullisia? Monilla on isot leveät vanteet joissa kiinankumit.
12
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat.
- Anonyymi
On ne tosi urheilullisia. Pienitehoisenkin vempeleen saa sutimaan asfaltilla. Saa muutenkin urheilla henkensä kanssa kun ei pito riitä.
- Anonyymi
En tiedä onko, kiinalaiset renkaat on alla, mutta eivät ole liukkaat. Virtaako veri Venäjällä valmistetuissa renkaissa?
- Anonyymi
Tietäisitpä kuinka monessa taksissa on alla kiinalaiskumit. Eivät taksimiehet moiti - päinvastoin.
- Anonyymi
Taksarit ajaa pääosin keskustoissa ja rengaskulut kovat ja siksi eivät osta kalliita renkaita.
- Anonyymi
Juu ja kitkarenkailla ajavat täällä kesät talvet, joka syksy uusi kierros alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja kitkarenkailla ajavat täällä kesät talvet, joka syksy uusi kierros alle.
Suurinta tyhmyyttä pilata hyvät kitkat kesällä ja samalla surkeat renkaat alla.
- Anonyymi
Onhan niiden autotokin Kiinailmiö Volvo.
- Anonyymi
Volvo onkin hyvä ja kestävä, kinki renkaat halvat ja surkeat.
- Anonyymi
Nippa nappa rahaa bemariin mutta ei sitten oikeisiin renkaisiin
- Anonyymi
Mun ajotyylillä on ihan sama mikä rengas siellä on, kun on normaaliin ajamiseen riittävä. Mä en revi autoa joka liikennevalo kiihdytyksissä, hyvin siis riittää pitoa. Nopeusrajoitukset on niin alhaisia näillä nopeuksissa auto pysähtyy millä tahansa renkailla missä kelissä hyvänsä tai voi ainakin väistää, aina pysähtyä tarvitse joka asiaa ihmettelee kun menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995