Miten heille kävi? Saivatko kenkää?
Kymsoten muutamat rokottamattomat hoitajat
12
121
Vastaukset
- Anonyymi
Saavat palkkansa Pietarin trollitehtaalta
- Anonyymi
Tunnen erään hoitajan, joka kieltäytyi ensin rokotuksesta, mutta kun Espanja ei päästänyt enää rokottamattomia turisteja maahan, nainen otti rokotteen.
- Anonyymi
Ei hirveästi yllättänyt 😃
- Anonyymi
Somessa puhisevat että aikovat muuttaa pois Suomesta
- Anonyymi
Hajosiko toyotasi?
- Anonyymi
Tervemenoa , toivottavasti on kanttia vastata huutoonsa ja todellakin painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa , toivottavasti on kanttia vastata huutoonsa ja todellakin painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
No mikä maa ne huolii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hajosiko toyotasi?
Kyllähän Japanissakin rokotukset vaaditaan
- Anonyymi
Ovat varmaan töissä koronan sairastettuaan ihan niinkuin koronan sairastaneet kolmesti rokotetutkin hoitajat.
- Anonyymi
Niin sen 6kk saavat työskennellä sairastettuaan koronan. Toivottavasti tämä järjetön lakimuutos kumotaan. Töistä on muunkin ammatinomaavia pois tämän lain myötä. Hoiva- ja hoitolaitoksista siivoojia, keittäjiä ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sen 6kk saavat työskennellä sairastettuaan koronan. Toivottavasti tämä järjetön lakimuutos kumotaan. Töistä on muunkin ammatinomaavia pois tämän lain myötä. Hoiva- ja hoitolaitoksista siivoojia, keittäjiä ym
Ota se rokote ja lopeta uikutus.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749