Kaikki tavat kuolla?

Puluri

Mitä kaikkis tapoja on kuolla? Sims 2:sessa siis. Kertokaapas vielä, mitkä värit niille haamuille tulee eri "tavoista". Jossai oli joku juttu siitä mut en jaksa alkaa sitä tonkimaa.

14

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janccu

hukuttamalla, Tulipalos, Nälkää, entie voiks saada sähköiskuu ainakaa mä en oo saanu. ja sitte niis tavotepalkinnois on semmonen laite et siinä voi kuolla, hmm mitähän niitä ny vie on, ei tuu ny muuta mieleen, nii ja tietty vanhuuteen ainaki.

• audela

Voi sähköiskuun kuolla

• siminen

vanhuus=valkoinen
      tulipalo=punainen
      sähköisku=keltainen
      hukkuminen=sininen
      nälkä=vihreä (en ole varma)
      sairaus=en tiedä

• ~Liz

Vanhuuteen kuolleiden simien haamu on valkoinen.
      Tulipalossa kuolleiden punainen.
      Haamuja pelästyneen on pinkki.
      Tauteihin kuolleiden haamu on vihreä.
      Hukkuneiden on sininen.
      Sähköiskuun kuolleiden haamu on keltainen.
      Nälkään kuolleiden on läpinäkyvä.

Kopsasin sattumasimin viestistä.

• Angela

Kärpäsiin voi myös kuolla. Jossakin luki, että jos seisoo esim. lautasen päällä, jossa lentelee kärpäsiä, niin ne rupeaa pörräämään simin ympärillä ja tappaa.
        Testasin tuon kerran boolProp...-koodilla. Se oli joko siinä Tombstone of L and D:ssä, tai sitten heti siinä, kun suoraan klikkasi simiä shift pohjassa > Kill > Die by flies.

• soze

Kuolema ja haamutyypit:

Vanhuus: Kun sim saavuttaa tiensä pään. Tuloksena valkea haamu.

Hukkuminen: Energiatarve -100 (kaikki punaisella) uinnin aikana. Tuloksena sininen haamu, joka jättää jälkeensä vesilammikoita.

Sähköisku: Kolme tai useampi tarve -90 (punaisella) simin korjatessa sähköesinettä alhaisilla mekaanisilla taidoilla. Tuloksena keltainen haamu.

Palaminen: Tuli leviää ruutuun, jossa sim seisoo. Tuloksena punainen haamu.

Nälkiintyminen: Nälkä -100. Lapset ja vauvat eivät kuole nälkään. Tuloksena läpinäkyvä haamu, joka vie ruokaa jääkaapista.

Satelliitti: Kun satelliitti putoaa simin päälle, kun hän katselee tähtiä (ilman kaukoputkea) tai pilviä. Tuloksena oranssi haamu. Huom. Satelliitin voi myydä ostotilassa.

Kärpäset: Kun sim astuu hyvin sekaisessa huoneessa olevan lautasen päälle, kaikki kärpäset voivat muodostaa tappavan parven. Tuloksena violetti haamu.

Pelästyminen: Kun kolme tarvetta putoaa alle -90 simin pelästyessä kummitusta. Tuloksena vaaleanpunainen haamu.

Sairaus: Jos tappavaa tautia ei hoideta kymmeneen päivään, sim kuolee. Tuloksena vihreä haamu.

• Mimosa

Mistä saa tappavan sairauden ???????????!!!!! Mä haluaisin tapaa yhen mun sims ukkelin joka ei kuole edes nälkään!!!!!

• Angela
        Mimosa kirjoitti:

Mistä saa tappavan sairauden ???????????!!!!! Mä haluaisin tapaa yhen mun sims ukkelin joka ei kuole edes nälkään!!!!!

Itse en ole onnistunut saamaan simeilleni muuta kuin flunssan ja ruokamyrkytyksen. Uskon, että sim saa keuhkokuumeen, jos on flunssassa eikä lepää.

Myös boolProptestingCheatsEnabled true -koodilla voi tehdä simin sairaaksi.
        Tombstone of Life and Death:stä tai suoraan simiä klikkaamalla shift pohjassa, en muista kummasta se tuli. Anyway, siinä lukee "Make sick" tai sinne päin ja siitä "pneumo..jotain". Jos ei lepää, niin simi kuolee tautiin.

• pööpötti

Vähänkö olin että mitä oikein tapahtui kun taivaalta tipahti satelliitti pilviä ihastelevan naiseni päälle! Kyseinen nainen oli ollut olemassakin vasta muutaman sim-minuutin ja laitoin sen ulos pois tieltä kun sisustin sen taloa. Heti kun laitoin live-moodin niin PAM! Oli aika tajuton jutska...en kyllä tallentanu, niin ei tullu haamun väriä testattua.

• mä...
        pööpötti kirjoitti:

Vähänkö olin että mitä oikein tapahtui kun taivaalta tipahti satelliitti pilviä ihastelevan naiseni päälle! Kyseinen nainen oli ollut olemassakin vasta muutaman sim-minuutin ja laitoin sen ulos pois tieltä kun sisustin sen taloa. Heti kun laitoin live-moodin niin PAM! Oli aika tajuton jutska...en kyllä tallentanu, niin ei tullu haamun väriä testattua.

nii mä vaa et sateliitti??! voiko se tapahtuu missä vaa???! siis naapurustossa?ote tehtyissäki?! kertokaa avaruusolioiden sieppaamisesya! siis miten ne sieppaa simejä..ja voiko sitä tapahtuu muissa paikoissaki ku outolaaksossa? please auttakaa..mä en oikee tiiä...

• pööpötti
        mä... kirjoitti:

nii mä vaa et sateliitti??! voiko se tapahtuu missä vaa???! siis naapurustossa?ote tehtyissäki?! kertokaa avaruusolioiden sieppaamisesya! siis miten ne sieppaa simejä..ja voiko sitä tapahtuu muissa paikoissaki ku outolaaksossa? please auttakaa..mä en oikee tiiä...

Satelliitti ainakin minulla tuli ihan Pleasantviewissä (pelaan englanniksi, Kaunialaksikohan te sitä naapurustoa kutsutte?) Käsittääkseni myös ufot voi siepata missä naapurustossa vain.

• mä..

auttakaaaaa...kirjottakaa

• Angela

Niin siis ne ufot voi siepata, jos simi yöaikaan tähystää tähtiä kauan aikaa (ja vissiin sillä kalliimmalla kaukoputkella). Itse en ole saanut sieppaamaan, vaikka kerran simi tähysti tähtiä koko yön. Jouduin käyttämään koodia.
        Eli kirjoita koodi-ikkunaan boolProp testingCheatsEnabled true. Sen jälkeen klikkaa kaukoputkea shift pohjassa ja valitse "Get abducted". Sitten simiä viedään :)

• Angela
        Angela kirjoitti:

Niin siis ne ufot voi siepata, jos simi yöaikaan tähystää tähtiä kauan aikaa (ja vissiin sillä kalliimmalla kaukoputkella). Itse en ole saanut sieppaamaan, vaikka kerran simi tähysti tähtiä koko yön. Jouduin käyttämään koodia.
        Eli kirjoita koodi-ikkunaan boolProp testingCheatsEnabled true. Sen jälkeen klikkaa kaukoputkea shift pohjassa ja valitse "Get abducted". Sitten simiä viedään :)

Ja lisättäköön vielä, että jos siepattu simi on mies, hyvin suurella todennäköisyydella mies on raskaana tullessaan takaisin maan pinnalle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      316
      7374
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      69
      5205
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      101
      4544
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      17
      4352
    5. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      113
      4126
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      51
      3900
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      154
      3780
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      74
      3687
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      29
      3576
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      83
      3413
    Aihe