Apu lehdessä on pitkä artikkeli Juuan tilanteesta kuvien kanssa. Vuonna 2020 Pohjois- Karjalassa oleva Juuan on ollut Suomen vähätuloisin kunta. Tilanne varsinkin karjan kasvattajilla pahenee apulantojen ja rehujen, sekä polttoaineiden hintojen nousun takia edelleen.
Apu lehti Juuassa
12
255
Vastaukset
- Anonyymi
Jollain ei rahan puute vaivannut ainakaan eikä korkeat hinnat.
- Anonyymi
En tiiä en oo lukenut kuin jallua
- Anonyymi
Maanviljelyharrastus ja venakot vievät perintömetsätkin.
- Anonyymi
Viime viikon jallussa oli siitä venakosta kuva
- Anonyymi
Se kuva siitä venakosta oli otettu siellä sun perintö metsässä!
- Anonyymi
Itse olen tilannut vaarojensanomien venakko liitteen. Siinä on vähän käytettyjä venakoita. Jallun kannessa on nätimpiä mutta venakoilla on hinnat.
- Anonyymi
Joillain venakoilla on vaatimuksia. Perintömetsät ennen kuin päälyshousua heittävät ja sit kestitset suvun jolle ne perintömetsän annat ennen kuin edes pikkuhousut kaulusta näet.
- Anonyymi
"Avioehto"-sana pitää venakot loitolla!
- Anonyymi
Tai jehovat sama juttu.
- Anonyymi
Mitä eroa on suomalaisella ja venäläisellä naisella. Suomalainen kun antaa ymmärtää niin venäläinen ymmärtää jo antaa
- Anonyymi
Mitä eroa on kiveksillä ja kiveksillä. Kiveksillä voi litistää.
- Anonyymi
Tasa-arvo-ura-nainen-metoo-seksuaalinen harasmentti ja feminismi jenkkihapatusta ei tunneta Venäjällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181