https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008733882.html
"Kinder-munat on yhdistetty kymmeniin salmonellatapauksiin Euroopassa
Pääsiäisen klassinen yllätysmuna on yhdistetty salmonellatapauksiin ainakin Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Belgiassa, Saksassa ja Ruotsissa."
Syökää vaan pääsiäismunia, niin saa muutakin terveyshaittaa, kuin hammaspeikot.
Tokmannilta meinasin ostaa 24 kpl paketin kinder suklaamunia viikko sitten, mutta en onneksi ostanut ja kalliitakin vielä olivat.
Salmonella kinder munat
9
1045
Vastaukset
Keitän aina Kinder munat niin ei tauti tartu. Terveisin Kokkolan viisin mies maisteri, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kannattaa keittää omatkin munat ettei tartu muihinkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa keittää omatkin munat ettei tartu muihinkaan
Ressu muistaa keittää sitten munat, kun tulen kylään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa keittää omatkin munat ettei tartu muihinkaan
Omien munien keittäminen on vaikeaa. Tarvitaan suuri kattila ja paljon vettä.
- Anonyymi
Jos se onkin joku hiiva.
- Anonyymi
Hiivan voi pakastaa.
- Anonyymi
Avaaja on oikeassa. Suklaamunat ovat taudinkantajia, koronaa ja salmonellaa sisältäviä pesäkkeitä. Joten älkää missään tapauksessa syökö "tekomunia", hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008735315.html
"Valmistaja vetää nämä Kinder-erät pois myynnistä Suomessa – syynä Euroopan salmonellaepäilyt
Vaikka kyseessä on vapaaehtoinen varotoimi, jo ostettuja tuotteita ei suositella syötäväksi."
Kummallista, viestini poistettiin, vaikka neuvoin ihmisiä suklaan ja makean terveyshaitoista mm. hampaisiin.
Nyt varsinkin, jos sota vielä on tulossa, niin ei pääse hammaslääkäriin, kun hammashoitolat pommitetaan maan tasalle ja tämä on tosiasia, jos sota syttyy, ei ole naurun asia, eikä viestin poistamisen asia.
Kyllä nämä asiat pitää todeta, kun sota riehuu maailmalla, että ihmiset osaavat varautua myös tässä asiassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511