Risteilyohjukset tulossa?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Tottakait tulee ennemmin tai myöhemmin. Täällä missään lintukodossa asuta
- Anonyymi
Eihän ne tänne umpimähkään, ei tiiä meistä mitään jäniksiä
luule meijän olevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne tänne umpimähkään, ei tiiä meistä mitään jäniksiä
luule meijän olevan.Asevarikko,Nivalan varalaskupaikka,Ylivieskan rautateiden risteysasema.
Siinä aluksi paikkoja jotka on varmasti maalitettu.
- Anonyymi
Lisäksi vielä Lemmensilta ja Punainen mylly!
- Anonyymi
Viemärin ylittävä, ja EU rahalla hoidetaan??
- Anonyymi
Putleri, lasten ja naisten tappaja
- Anonyymi
Aholanjärvi, strategisesti ehdottomasti tärkeä paikka. Koko Ahola on jo yritetty eristää naamioimalla tien tuhoajat turve-, puu- ja sorarekoiksi. Tässä on onnistuttu erittäin hyvin...
- Anonyymi
Hallitus ei ole vieläkään saattanut valmiuslakia kuntoon pakolaisaseen käytön varalle.
Sen sijaan hallitus esittää nyt valmiuslailla suomalaisten asuntoja ja ajoneuvoja käyttöönotettavaksi.
Miettikää nyt tämän hallituksen prioriteetteja turvapaikkavyöryn varalle. - Anonyymi
Vetlana tulloo, se on varma. Meikattuna, pulskana. Se on vienyt järjen häivenen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013178Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59633Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44608- 44518
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k28517Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.87504