Risteilyohjukset tulossa?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Tottakait tulee ennemmin tai myöhemmin. Täällä missään lintukodossa asuta
- Anonyymi
Eihän ne tänne umpimähkään, ei tiiä meistä mitään jäniksiä
luule meijän olevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne tänne umpimähkään, ei tiiä meistä mitään jäniksiä
luule meijän olevan.Asevarikko,Nivalan varalaskupaikka,Ylivieskan rautateiden risteysasema.
Siinä aluksi paikkoja jotka on varmasti maalitettu.
- Anonyymi
Lisäksi vielä Lemmensilta ja Punainen mylly!
- Anonyymi
Viemärin ylittävä, ja EU rahalla hoidetaan??
- Anonyymi
Putleri, lasten ja naisten tappaja
- Anonyymi
Aholanjärvi, strategisesti ehdottomasti tärkeä paikka. Koko Ahola on jo yritetty eristää naamioimalla tien tuhoajat turve-, puu- ja sorarekoiksi. Tässä on onnistuttu erittäin hyvin...
- Anonyymi
Hallitus ei ole vieläkään saattanut valmiuslakia kuntoon pakolaisaseen käytön varalle.
Sen sijaan hallitus esittää nyt valmiuslailla suomalaisten asuntoja ja ajoneuvoja käyttöönotettavaksi.
Miettikää nyt tämän hallituksen prioriteetteja turvapaikkavyöryn varalle. - Anonyymi
Vetlana tulloo, se on varma. Meikattuna, pulskana. Se on vienyt järjen häivenen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6071561Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44847Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl478728Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12681- 44624
- 40590
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510- 29498
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484