Kasbono oy.n perintä

Anonyymi

Sain kasbonolta perintäkirjeitä, jotka oli jo yli kymmenen vuotta vanhoja ja niissä oli eri perijä silloin. Sain tietoon et kasbono ostanu kyseiset perintä oikeudet itselle ja nyt perii niitä. Mitä tässä pitäisi tehdä? Maksaa ne vai?? Onko muilla kokemuksia ja oletteko maksaneet kasbonolle vanhoja velkoja?

18

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näköjää mun kommentti postetiin jostain syystä

      joten tässä vanha lanka siihe

      • Anonyymi

        jaa lnikkiä ei voi laitaa mutta vastaus on elä maksa


    • Anonyymi

      kuvat laskuista ja pistät aville sähköpostia

    • Anonyymi

      Ok. Ihmetyttää vaan et jos jo yli 10 vuotta vanhoja laskuja ja nyt yht äkkiä niiden perintä siirtyy toiselle firmalle.

    • Anonyymi

      Olen ollut avi.n yhteydessä. Sinne piti lähettää vanhat perintäkirjeet ja keskustelut mitä käyny kasbonon kans ja sieltä tuli myös tietoa että kasbono ei ole rekisteröitynyt johonki velanperimis juttuun. Ärsyttää et tuommosia on. Menee ihan yö unet ku ylimäärästä säätöä.

      • Anonyymi

        älä ressaa, pistin kasbonole itekki viestiä että pistää mulle kaikki dokkarit mitä vaa voi pyytää eikä mitää ole kuulunu noin 2-3 viikkoon, ne tulee kusemaan hommat joka tapauksessa.

        avillekkin olin yhteysksissä ja mulle tuli sama vastaus ku sulle. joten korkkaa olut ja nauti viikonlopusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä ressaa, pistin kasbonole itekki viestiä että pistää mulle kaikki dokkarit mitä vaa voi pyytää eikä mitää ole kuulunu noin 2-3 viikkoon, ne tulee kusemaan hommat joka tapauksessa.

        avillekkin olin yhteysksissä ja mulle tuli sama vastaus ku sulle. joten korkkaa olut ja nauti viikonlopusta.

        kurkkasin ton fcperinnän jonka "kasbono" omistaa niin siellä lukee "Tämän yrityksen toiminta on lakannut." joten meleko vahvoilla ollaan tässä.

        Kasbonon ja fcperinnän sivut on historiaa.


    • Anonyymi

      Mun aijempi kommentti vissiin poistettiin... eihän tää firma ole edes saanu lupaa toimia perintäjutuissa ja vissiin karhuaa todella vanhoja saatavia

    • Anonyymi

      Kuluttajariitalautakunnalle, sekä Aville tietoa. Uhkailevat siirtävänsä oikeudelliseen perintään mutta sitä tuskin tapahtuu koska näyttöä heillä ei ole.

    • Anonyymi

      Kuka poistaa kokoajan kommentteja? Eikö enää saa keskustella ko firmasta??

      • Anonyymi

        joo oisko onni maksanu modelle että poistaa kaikki negatiiviset kommentit


    • Anonyymi

      Tarkennnusta: Eli Justitus oy, joka on perustettu Kasbonon huonon maineen takia "sumutukseksi", niin se ei voi harjoittaa vapaaehtoista perintää eli olikohan niin, että 20.10.2020 perintäkirjeisiin ei ole tarvinnut ottaa kantaa vaan ilmoittaa asiasta etelä-Suomen AVIIN. Mutta toi kopla saa harjoittaa törkeesti velanperintää käräjäoikeuden kautta käytämällä säälittäviä lakifirmojen asianajajia, jotka kuola valuen odottavat palkkioitaan .

    • Anonyymi

      Muistutan vielä, että kun saatte haasteen oikeudesta, niin näette mikä lakifirma ajaa ton huijarifirman juttuja riita-asiassa, niin laittakaapa somessa tietoa menemään. Ei ole tulevaisuudessa oikein hyvää mainosta ko. lakifirmalle yrittää saada uusia asiakkaita, jotka tarvitsevat lakiopillista apua. Yksi firma peruutti yhteistyön Kasbono/Justituksen kanssa ihan omantunnon takia, kun Justitus vain jatkaa uskomattomia ja törkeitä haasteitaan eri käräjäoikeuksissa.

    • Anonyymi

      Vettä myllyn eli jos olette vaatineet Kasbono/Justitukselta tietopyyntöjä niin lue alta:

      Perintäyhtiölle 750 000 euron seuraamusmaksu – ei vastannut tietopyyntöihin
      JA
      Lain mukaan henkilötietoja käsittelevällä organisaatiolla on velvollisuus vastata tietopyyntöihin kuukauden kuluessa. Jos pyyntöjä on monta tai ne ovat monimutkaisia, voi organisaatio ilmoittaa tarvitsevansa lisäaikaa korkeintaan kahden kuukauden ajan.

    • Anonyymi

      Tuosta en tiedä, mutta soittivat minulle Justitus perinnästä ja vaativat sitkeästi osoitetta. En antanut, mutta kun hetki keskustteltiin ilmeni, että heillä on väärä syntymäpäiväkin. Sitten kysyin, että onkos noiden etu- ja sukunimen välissä jotakin. Ihan eri nimi siinä oli kuin minulla, ilmoitin, että jos vielä kiusaavat teen rikosilmoituksen. Enkä muutenndustunut edes kertomaan mikä nimi minulla on toisena nimenä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe