Miten paljon näkyy arjessa Körttiläisyys,kun on Ruotsalaisen Paavon herännäiskylä,Portaanpään opisto,lähellä Aholansaari ja körttiläisiä..Miten vahva perinne on jääny jälkeen..Oli vielä se polku joka nimetty Paavon mukaan..
Körttikylä
11
511
Vastaukset
- Anonyymi
Herännäiset ei mitään tiukkapipoja oo, vaan hyvin ajassa eläviä kristittyjä.
Herännäisyyden piiriin ei ahdasmielisyys ja muiden tumitseminen ole koulukuntiaan perustaneet.
Heränneet ovat ihmisiä kaikkine epätäydellisyyksineen - kilvoittelu Herran Sanassa on ymmärtäväisyyttä ja rakkautta täynnä. Herran Henki ohjaa joukkojaan vaelluksessa maallisella matkalla! Siunattu Herran Kartano, jossa soivat körttivirret puhtaina ! - Anonyymi
Minäkin heräsin äsken omasta sängystä
- Anonyymi
Minä taas heräsin vieraan herännäisen sängystä 🏠
- Anonyymi
Viime talaven olin makuulla
- Anonyymi
Köhelö. Olisi jäänyt makkuulle ihan lopullisesti jauohopää ! Säälittävää tuommonen.
Mitä tämmästä kannattaa ilimoitella ?
- Anonyymi
Yksi mies joka harhaili pellolla niinkun heinämies,jos kylillä vähän siitä vielä puhuvat..
- Anonyymi
Ruotsalaisen Paavo
- Anonyymi
Ja taas heräsin tänäkin aamuna, hienoa. Oonko siis körttiläinen?
- Anonyymi
Yksi yö pikku sievässä olin pudonnut lattialle ja heräsin sieltä . Onko silloinkin kelttiläinen?
- Anonyymi
Heräsin just päiväunilta.. Voiko mua kutsua körttiläiseksi?
- Anonyymi
Heräsin tänään aamulla vähä rapulassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1363832Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1623468Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7211980Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.761577Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato811406Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571061139Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj104985Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.99984Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta226937Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta
Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita. Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.98920