Jeesus sanoi aina; Rauha Teille, miksi ei VL sano niin?

Olen usein miettinyt, miksi VL;t sanovat tervehtiessä, - Jumalan Rauhaa?
Missä Jumala on Rauhansa luvannut ihmisille, ei missään, ei edes Israelin kansalle ja Huoneelle?
Teille se näkyy kelpaavan, uskonnollisessa liikkeessänne.

Taas kristityt käyttävät tervehdyksessä samaa sanaa, kun kaikkivaltias Jeesus käytti tavatessaan ihmisiä. -Rauhaa teille.
Näin asiaan tulee myös siunaus.
Luukkaan evankeliumi:24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!
Se esiintyy lähes 10 kertaa UT;ssa, miksi se ei velluille käy.

Kun näin tervehtii, ei kukaan joudu epätoivoon, vaan saa Jeesuksen siunauksen.
Joh. 14:27 "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon

37

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä minäkin olen usein ihmetellyt?

    • Asiassa on sekin puoli että lausutaan turhaan Jumala nimeä tervehdyksssä. Asia jonka Raamattu selväsanaisesti kieltää.

      Eivät vellut siunaa ketään, kiroavat kylläkin helvettituomioillaan "epäuskoisille". Mitenkä he voisivat siunata halveksimiaan ihmisiä?

      Vellujen omahyväisestä itseään korottavasta tervehdyksestä tulee mieleen natsien "sieg heil"-ja "Heil Hitler" tervehdykset. Ainoastaan natsien oikean käden erektio puuttuu. Vai Puuttuuko sittenkään?

    • Anonyymi

      teiltä molemmilta saalemikoilta puuttuu Jumalan antama rauha, hedelmistään puu tunnetaan. te teette pahoja hedelmiä.

      • Ei pinna ole saalemikko, Kristitty kylläkin.


      • Kerro kenelle Jumala on rauhansa antanut, muille kun muutamalle Israelilaiselle, Hän ei ole puhunutkaan pakanoille koskaan.
        Minä elän Jeesuksen Rauhassa, kasattuna Häneen, kokeile, jos joku suostuu Sinut upottamaan, minä en kyllä noiden juttujesi vuoksi.


      • Se puuttuu kaikilta, sillä Jumalan Rauha on Jeesus, luvattu messias, ja kun on kastettu Häneen, hedelmät on Jeesuskelta, ei SRK;lta.
        Jumalalla ei ole Rauhaa, ainoastaan Laki.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kerro kenelle Jumala on rauhansa antanut, muille kun muutamalle Israelilaiselle, Hän ei ole puhunutkaan pakanoille koskaan.
        Minä elän Jeesuksen Rauhassa, kasattuna Häneen, kokeile, jos joku suostuu Sinut upottamaan, minä en kyllä noiden juttujesi vuoksi.

        Pinnasänky elää paatumuksen rauhassa, Jumalan rauha ei asu huonoja hedelmiä tuottavassa sydämessä. Hedelmistä puu tunnetaan ja se sitten pitää varmasti paikkansa.


    • Anonyymi

      Jumalan rauhaan on kaunis, raamatullinen toivotus. Tervehdyksen tai hyvästelyn voi toki ilmaista muillakin sanoilla.

      Fil. 1:2 Armo olkoon ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jesukselta Kristukselta!
      Fil. 4:7 Ja Jumalan rauha, joka ylitse kaiken ymmärryksen käy, varjelkoon teidän sydämenne ja teidän taitonne Kristuksessa Jesuksessa.
      Kol. 1:2 Niille, jotka ovat Kolossissa, pyhille ja uskollisille veljille Kristuksessa: armo olkoon teille ja rauha Jumalalta meidän isältämme ja Herralta Jesukselta Kristukselta!
      Kol. 3:15 Ja Jumalan rauha hallitkoon teidän sydämissänne, johonka te myös kutsutut olette yhteen ruumiiseen, ja olkaat kiitolliset.

      • Anonyymi

        No miten selität Jumalanterve! Tervehdyksen?
        Käyttö Larssi Lesta niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten selität Jumalanterve! Tervehdyksen?
        Käyttö Larssi Lesta niitä?

        Jumalan terveellä on vanhojen kirjeiden perusteella etymologiaa "Jumalan terveisiin".

        Historiaa voisi pohdiskella terve-tervehdyksen kautta? Alkujaan terve on voinut sisältää merkityksen "olen terve, entä sinä" ja vastaus terve "minäkin olen terve".

        Jumalan terve voisi vastaavasti tarkoittaa "Jumalassa tervettä" eli "Jumalan armon tervehdyttämää", jolloin tervehdyksen lausuminen tarkoittaa "olen uskomassa, entä sinä" ja vastaus Jumalan terve "minäkin olen uskomassa". Kun ihminen luopuu uskosta, hän tavallisesti lakkaa vastaamasta Jumalan terve ja ilmaisee siten katsantokantansa muuttuneen.

        Alkukristityt käyttivät vastaavalla tavalla kalamerkkiä toistensa tunnistamiseen. Se oli salakieltä, toisin kuin nykyään, jolloin sitä käytetään vähän kerskailevan oloisesti autoissa ilmaisemaan, että tämän auton omistaja on muuten kristitty ja kuten näette, siunattu on, ei tällaisia pikkuropoilla ostettaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten selität Jumalanterve! Tervehdyksen?
        Käyttö Larssi Lesta niitä?

        Miksi selittelisin? Lääkärille selitellään, kuten yllä kirjoitin, Matt 28; 20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
        Minua ei ihmisopit heilauta, elän Jeesuksessa.


      • Hyvä kirjoitus, Jumalan Rauha on yksin Jeesuksessa Kristuksessa, muuten Hän ei armoa käytä.


    • Anonyymi

      Miksei pinnan "kaikkivaltias"Jeesus ei anna ajallista rauhaa? Taivaassa sallitaan kaikki maan päällä tapahtuva paha.

      • Anonyymi

        Mikä Jeesus sinulle on? Raamatussa ja luterilaisissa tunnustuskirjoissa Jeesus on Herra! Luepa huviksesi joskus Raamattua, jos bisneksiltäsi ehdit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Jeesus sinulle on? Raamatussa ja luterilaisissa tunnustuskirjoissa Jeesus on Herra! Luepa huviksesi joskus Raamattua, jos bisneksiltäsi ehdit.

        Nauttiiko Herrasi maan ihmisten pahuudesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Jeesus sinulle on? Raamatussa ja luterilaisissa tunnustuskirjoissa Jeesus on Herra! Luepa huviksesi joskus Raamattua, jos bisneksiltäsi ehdit.

        Jos kirjoitit minulle, niin Jeesus on Herra ja kaikkivaltias.
        Matt 28;18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Olen tehnyt usean vuoden myös lähetystä; 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        Myös teen Vellujen kesken ja kastanut heitä Jeesukseen, upottamalla, eli miksikö;
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
        Elän Jeesuksessa, siitä Rauhani.


      • Minulleko: Olen yksi syvimmin Hänen Rauhassaan elävä Pyhä, jolla Hän kutsuu omiaan, katkeruutta haistan vain uskomisen vankina olevissa, kuten Sinussa.
        Kol 2; 20 Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
        21 "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
        22 -sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta-ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
        Minua ei ihmisopit pidä hirttosilmukassa.
        Siellä Taivaassa on vain enkeleitä, ja kolmiyhteinen Jumala, ei yhtään ihmistä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Minulleko: Olen yksi syvimmin Hänen Rauhassaan elävä Pyhä, jolla Hän kutsuu omiaan, katkeruutta haistan vain uskomisen vankina olevissa, kuten Sinussa.
        Kol 2; 20 Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
        21 "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
        22 -sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta-ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
        Minua ei ihmisopit pidä hirttosilmukassa.
        Siellä Taivaassa on vain enkeleitä, ja kolmiyhteinen Jumala, ei yhtään ihmistä.

        Joka luulee seisovansa katsokoon ettei lankea. Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille hän antaa armon.
        Pinnasänky venäläistyy kovaa kyytiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka luulee seisovansa katsokoon ettei lankea. Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille hän antaa armon.
        Pinnasänky venäläistyy kovaa kyytiä.

        Olen asunut 3,5 vuotta Neuvostoliitossa ja Venjällä Jeesuksen työtä tehden, joten tiedän kyllä mitä on не спать.
        как ты


    • Anonyymi

      Niin Jeesus sanoi ja tarkoitti myös sitä. Kaikki hänen seuraajakseen ilmoittautuvat eivät ole itsessään tätä sisäistäneet.

    • Ei velluilla rauhaa ole, siksi he eivät sitä toivotakaan.
      Heillä on vain rauhaset ja rauhanyhdistykset.

      Ajatelkaapa niitä kauhunäytelmiä, mitä kyltin Rauhanyhditys takana ovat näytelleetkään. 70-luvulla viimeistään ne muuttuivat Räyhänyhdistyksiksi.

      Onhan eräs pahamaineinen naapurimaan johtajakin ex-vellu ja sen kyllä huomaa. Kai olette nähneet miten hän tekopyhästi tekee ristinmerkkiä ikonin edessä ja sytyttelee kynttilöitään, yök!

      • Anonyymi

        "70-luvulla viimeistään ne muuttuivat Räyhänyhdistyksiksi."

        Sellaisen käsityksen palstan hoitokokouskirjoituksista voisi tosiaan saada, mutta rauhallista niissä seuroissa on, mitä nyt lapset välillä vähän epäsopivasti juoksentelevat pitkästyessään. Emme me siitä jaksa pahentua, ajan kanssa oppivat istumaan. Myrskyt tulivat joskus, ja ovat lakanneet.

        "Onhan eräs pahamaineinen naapurimaan johtajakin ex-vellu"

        Sinulla tuo"vellun" käsite näyttää olevan aika laaja. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "70-luvulla viimeistään ne muuttuivat Räyhänyhdistyksiksi."

        Sellaisen käsityksen palstan hoitokokouskirjoituksista voisi tosiaan saada, mutta rauhallista niissä seuroissa on, mitä nyt lapset välillä vähän epäsopivasti juoksentelevat pitkästyessään. Emme me siitä jaksa pahentua, ajan kanssa oppivat istumaan. Myrskyt tulivat joskus, ja ovat lakanneet.

        "Onhan eräs pahamaineinen naapurimaan johtajakin ex-vellu"

        Sinulla tuo"vellun" käsite näyttää olevan aika laaja. :)

        Se vei heiltä pois Pyhän Hengen, koska SRK teki saatana kassa sopimuksia, viattomien seurakuntalaisten osalta, sitomalla, selvin käden liikkein heitä (muka) saatanaan ja ja moni ei kestänyt, vaan teki itsemurhia, nämä synnit on vieläkin kasikymmpisten vellu- johtajien päällä.
        Asian vahvisti myös tuhansiin levinnyt pedofilia, silloin lähti enkelitikin kun niitä suojeltiin ja SRk;sta tuli rikollisia suojeleva lahko.
        Eikö jo satu sisimmässä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Se vei heiltä pois Pyhän Hengen, koska SRK teki saatana kassa sopimuksia, viattomien seurakuntalaisten osalta, sitomalla, selvin käden liikkein heitä (muka) saatanaan ja ja moni ei kestänyt, vaan teki itsemurhia, nämä synnit on vieläkin kasikymmpisten vellu- johtajien päällä.
        Asian vahvisti myös tuhansiin levinnyt pedofilia, silloin lähti enkelitikin kun niitä suojeltiin ja SRk;sta tuli rikollisia suojeleva lahko.
        Eikö jo satu sisimmässä.

        1970-luvulla hoitokokouksissa sidotuista teki itsemurhan joitakin ihmisiä. Olen ymmärtänyt, että luku olisi alle kymmenen. Jos sinulla on esittää parempaa faktaa, voit sen tehdä. Hirveän paljon enemmän se ei voine olla, mikäli sidottujen kokonaismäärä on ollut noin tuhat. Suomessa tehdään vuosittain noin tuhat itsemurhaa pääosin ei-vl:ten keskuudessa, 1970-luvulla itsemurhakuolleisuus oli vielä korkeampi.

        En ole hoitokokousaikaa elänyt enkä väitä ymmärtäväni ilmiötä mitenkään aukottomasti. Sillanpääläisyys hajosi Paavo Sillanpään kuoltua, jolloin pääosa sidotuista palasi parannuksen kautta vl:iksi. Se mahdollisuus on yhä elävillä sidotuilla, jotka kokevat hätää sielunsa autuudesta. Kaltoinkohtelun kokemuksiin en osanne auttaa, voin vain laidasta ymmärtää.

        Väitteesi tuhansista vl-pedofiileistä on panettelua, oikea luku on kymmeniä rikostuomion saaneita, lisäksi on jonkin verran rikosoikeudellisesti vanhentuneita tapauksia, joista ei rikostutkintaa suoritettu. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole koskaan uskon hedelmä, vaan epäuskon. Teko on ruma, ei Jumalan edessä anteeksiantamaton, mutta synti jättää rumia arpia uhriin ja vaikeaa on luontevasti suhtautua ko. rikoksesta tuomittuun. Sinulle pedofilia vl:ten keskuudessa on osoitus uskon mädännäisyydestä, minulle se on osoitus siitä, että Jumalan valtakunnan verkko kokoaa kahdenlaisia kaloja.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Se vei heiltä pois Pyhän Hengen, koska SRK teki saatana kassa sopimuksia, viattomien seurakuntalaisten osalta, sitomalla, selvin käden liikkein heitä (muka) saatanaan ja ja moni ei kestänyt, vaan teki itsemurhia, nämä synnit on vieläkin kasikymmpisten vellu- johtajien päällä.
        Asian vahvisti myös tuhansiin levinnyt pedofilia, silloin lähti enkelitikin kun niitä suojeltiin ja SRk;sta tuli rikollisia suojeleva lahko.
        Eikö jo satu sisimmässä.

        Suurisuinen paisuttelija vapaista suunnista julistaa mieliaiheitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1970-luvulla hoitokokouksissa sidotuista teki itsemurhan joitakin ihmisiä. Olen ymmärtänyt, että luku olisi alle kymmenen. Jos sinulla on esittää parempaa faktaa, voit sen tehdä. Hirveän paljon enemmän se ei voine olla, mikäli sidottujen kokonaismäärä on ollut noin tuhat. Suomessa tehdään vuosittain noin tuhat itsemurhaa pääosin ei-vl:ten keskuudessa, 1970-luvulla itsemurhakuolleisuus oli vielä korkeampi.

        En ole hoitokokousaikaa elänyt enkä väitä ymmärtäväni ilmiötä mitenkään aukottomasti. Sillanpääläisyys hajosi Paavo Sillanpään kuoltua, jolloin pääosa sidotuista palasi parannuksen kautta vl:iksi. Se mahdollisuus on yhä elävillä sidotuilla, jotka kokevat hätää sielunsa autuudesta. Kaltoinkohtelun kokemuksiin en osanne auttaa, voin vain laidasta ymmärtää.

        Väitteesi tuhansista vl-pedofiileistä on panettelua, oikea luku on kymmeniä rikostuomion saaneita, lisäksi on jonkin verran rikosoikeudellisesti vanhentuneita tapauksia, joista ei rikostutkintaa suoritettu. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole koskaan uskon hedelmä, vaan epäuskon. Teko on ruma, ei Jumalan edessä anteeksiantamaton, mutta synti jättää rumia arpia uhriin ja vaikeaa on luontevasti suhtautua ko. rikoksesta tuomittuun. Sinulle pedofilia vl:ten keskuudessa on osoitus uskon mädännäisyydestä, minulle se on osoitus siitä, että Jumalan valtakunnan verkko kokoaa kahdenlaisia kaloja.

        1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
        Hyvä oli kirjoituksesi, mutta elät liian kaukana Jeesuksen opetuksista, omassa Vankilassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurisuinen paisuttelija vapaista suunnista julistaa mieliaiheitaan.

        Mistä Sinä pinnan suun tiedät?


      • Anonyymi

        Voi kun Saaleminpastori raukka on vaipunut alas.
        Ah kuinka Taivaan valtakunta niin monelle on halpa vaan, he noudattavat himojaan ja nukkuu syvää synninunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun Saaleminpastori raukka on vaipunut alas.
        Ah kuinka Taivaan valtakunta niin monelle on halpa vaan, he noudattavat himojaan ja nukkuu syvää synninunta.

        Miksi kiroat? "Voi" oli Jeesuksen käyttämä kirosana?
        Olet todella raukka.
        Tuolla olemuksella ja Velluna ei teille Taivaan Valtakuntaa Jeesus edes anna.


    • Anonyymi

      Kun tavatessa tervehditään, sanotaan : Jumalan terve ja hyvästellessä
      Jumalan rauhaan !!!
      Siispä nämä "veljet" jotka täällä keskenään "pakisevat" ovat melko ulkopuolisia, ihan tietämättömiä, kun eivät tunne tuota vl.-ihmisten tervehdystapaa !!
      Olen miettinyt onko nuo nimimerkit yksi ja sama persoona, mutta erikoisen paljon puhuvat ns. muunneltua totuutta uskon asioista, yleensä negatiivisessa sävyssä !
      Miksi !?!? Onko jotain jäänyt "hampaan koloon" jossain asia yhteydessä, menneisyydessä !!?? Erikoinen tapa tuo loputon mollaus vl.-ihmisiä kohtaan !

      • Olet ulkona.
        Monikaan ei mollaa Vl ihmisiä, mutta paheksuu heidän pakanallista ihmisoppiaan, joilla johtaa ihmisiä pois pelastuksesta.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Olet ulkona.
        Monikaan ei mollaa Vl ihmisiä, mutta paheksuu heidän pakanallista ihmisoppiaan, joilla johtaa ihmisiä pois pelastuksesta.

        Siionin muurit ei sortua saata kun peruskallio Jeesus on sen.
        Yhtä minä Herralta anon, että saan kaiken elinikäni asua Herran huoneessa.
        Poikani ja tyttäreni ole hyvässä turvassa sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi.
        Tunnon valkeudessa on hyvä matkaa tehdä ja kantaa Jumalan rauhaa rinnassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siionin muurit ei sortua saata kun peruskallio Jeesus on sen.
        Yhtä minä Herralta anon, että saan kaiken elinikäni asua Herran huoneessa.
        Poikani ja tyttäreni ole hyvässä turvassa sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi.
        Tunnon valkeudessa on hyvä matkaa tehdä ja kantaa Jumalan rauhaa rinnassa.

        Olipa sekavaa, Jumalan rauhaa, mitä ei Raamattu tunne, toisaalta anot Jeesukselta lupaa asua Hänen huoneessaan.
        Jos olet tehnyt päätöksen seurata Jeesusta ja ottanut kasteen Häneen, niin Jeesus ei jätä Sinua, ellet sinä Häntä.


    • Anonyymi

      Eihän Raamattua pidä ymmärtää niin kirjaimellisesti. Taivaan Isän Terve ja Rauhaa. Vl-jargoni.

      • Ei niin, sehän on Ihmisuskon fokus, jota SRK pakanallisesti ohjeistaa orientoituneelle yleisölleen, ja kaikki menee läpi.


    • Anonyymi

      Äläpä jaksa sinäkään siinä yhtään riukua! Eikö tuollaiseen lopu jo voimat? Vai mistä ammennat ernergiasi tuollaiseen loputtomaan riukumiseen?

      • Saan voimani Jeesuksesta viedä evankeliumia Hänestä epäuskoisille pakana jengeille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe