Jos, on ollut huonot välit tyttöpuolisen kaverin kanssa niin voiko se antaa murtuneelle poikapuoliselle syliä tai antaa rauhottava seksiä, jos näkee kuinka kivuissaan toinen on?
Lohtu ja sääli
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no siis suoraansanoen, riippuu henkilöstä. Mut elämä on.
- Anonyymi
Voiko tytön syliin istahtaa tai nukahtaa tai voiko silleen paljaalla iholla istua paljaan tytön päällä alasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tytön syliin istahtaa tai nukahtaa tai voiko silleen paljaalla iholla istua paljaan tytön päällä alasti
Ja kiiku ite myös paljaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuullostaa jännältä fantasialta, mutta kai se on mahdollista, kunhan se on molemmille ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuullostaa jännältä fantasialta, mutta kai se on mahdollista, kunhan se on molemmille ok.
Mutta onko se niin että jos itkee kivuissaan ja toinen näkee niin sehän olisi tunnevammasta nauraa tai suuttua mutta siitä pitää toisen osapuolen kanssa pitää pitkä neuvottelu ja laittanvaikkansäännöt paperille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voi mutta jos nukut siinä pitkään niin saatat huomata pudonneesi lattialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voi mutta jos nukut siinä pitkään niin saatat huomata pudonneesi lattialle.
Joo mutta pitääkl siitä käydö pitkö neuvottelu ja kirjallisewti säännöt ppeaperiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta pitääkl siitä käydö pitkö neuvottelu ja kirjallisewti säännöt ppeaperiin?
en tiedä, mutta otat vaan rennosti ja teet parhaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tiedä, mutta otat vaan rennosti ja teet parhaasi
Joo nimittäi iha hyvä kysyy täs niiku samal ku pelaa fall guysii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo nimittäi iha hyvä kysyy täs niiku samal ku pelaa fall guysii
ja ne ketkä ei tiiä, nii fall guys on semmonen peli missä pavut juoksee ja yrittää saada kruunua kiinni, #parempikuinfortine
- Anonyymi
Riippuu kuule ihan teidän tilanteesta. Jos ette edes väleissä ole niin hieman erikoiselta kuulostaa, mutta mistä sen tietää. Jos vaikka välirikkonne johtuu siitä, että tyttö olis tollasta halunnut, niin voihan se onnistuakin.
- Anonyymi
Ei senmosta kato jos menee sinne ja on tosi heikkona ja surullisena kun se on ollut ilkee ja itekki söhlänny ja näkee eka kertaa ja käy johonki itkemää käpertyneenä sillee vähä niiku muumipeikko satuttanu nilkkansa niin sanoisko tytön itsetunto että anna sille mahollisuus niin poika voi taas paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei senmosta kato jos menee sinne ja on tosi heikkona ja surullisena kun se on ollut ilkee ja itekki söhlänny ja näkee eka kertaa ja käy johonki itkemää käpertyneenä sillee vähä niiku muumipeikko satuttanu nilkkansa niin sanoisko tytön itsetunto että anna sille mahollisuus niin poika voi taas paremmin?
Sun pitää kysyä siltä. Itse lähettäsin nilkkavammasen lääkäriin.
- Anonyymi
Siis toi oli hengellinen mielikuva vertauskuva mutta jos on oikeen oikeen murtunut ja kivuissaan ja itkee kovasti ja takertuu kiinni tai käy sen sänkyyn itkemään eikä jaksa siitö nousta ja kysyn ettö tarvisin vähän lohdutusta että voitaisiinko joka kerta yhen ainoan kerran niin jos jotenkin sillen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis toi oli hengellinen mielikuva vertauskuva mutta jos on oikeen oikeen murtunut ja kivuissaan ja itkee kovasti ja takertuu kiinni tai käy sen sänkyyn itkemään eikä jaksa siitö nousta ja kysyn ettö tarvisin vähän lohdutusta että voitaisiinko joka kerta yhen ainoan kerran niin jos jotenkin sillen
Kuten sanottu niin kysy siltä. Tuohon vaikuttaa niin moni asia.
Mä voisin antaa nalleni ja sanoa, että hali sitä ja antaa nukkua sängyssäni. Mä pärjään sohvallakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin antaa nalleni ja sanoa, että hali sitä ja antaa nukkua sängyssäni. Mä pärjään sohvallakin.Mutta sanooko tytön itsetynto mitöön jos se näkee että 17 vuotias poika itkee 18 vuotiaalle niin ihminen jolla on sudän kohdallaan nin onko se hyväsydämestä antaa mahollisuuden seksiin tai känniin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin antaa nalleni ja sanoa, että hali sitä ja antaa nukkua sängyssäni. Mä pärjään sohvallakin.Koska se on satuttanu mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sanooko tytön itsetynto mitöön jos se näkee että 17 vuotias poika itkee 18 vuotiaalle niin ihminen jolla on sudän kohdallaan nin onko se hyväsydämestä antaa mahollisuuden seksiin tai känniin
Miksi sanoisi, jos ei asialla ole mitään tekoa hänen kanssaan. Hyvällä sydämellä ei ole mitään tekoa säälipillun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanoisi, jos ei asialla ole mitään tekoa hänen kanssaan. Hyvällä sydämellä ei ole mitään tekoa säälipillun kanssa.
Säälipillun kerjääminen on lähinnä vastenmielistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on satuttanu mua
Riippuu pitkälti miten on satuttanut. Kuulostat kauheen dramaattiselta yksilöltä. Säälipillun kerjääminen on vastenmielistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos pyytää vaikka kännit pitämää ja tarjoaa juomar niin miten tyttö siihen suhtqutuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos pyytää vaikka kännit pitämää ja tarjoaa juomar niin miten tyttö siihen suhtqutuu?
No sitäkin sun täytyy kysyä siltä iteltään. Minä sanosin, että ryyppää keskenäs. En jaksa katella kännisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitäkin sun täytyy kysyä siltä iteltään. Minä sanosin, että ryyppää keskenäs. En jaksa katella kännisiä.
Jos tarjoaa tölkit niin tykkääkö tytöt olla kännissä huonojen välien jälkeen ressukka pojan kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarjoaa tölkit niin tykkääkö tytöt olla kännissä huonojen välien jälkeen ressukka pojan kanssa
Sekin riippuu täysin tytöstä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832