Viikonlopun kolmeen kisaan ilmoittautunut yli 400 nuorta kilpailijaa!
Osa seuroista todella isoilla joukkueilla mukana.
Oikein hyvää kisaviikonloppua kilpailijoille, valmentajille, tuomareille, huoltajille, toimitsijoille, vanhemmille. Te kaikki olette merkittäviä tässä toiminnassa.
Nyt näyttää hyvältä:)
tv. Vanha sensei myhäilee kotisohvalla
Nyt näyttää hyvältä JUDO
5
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tämmöistä positivista meininkiä tarvitaan kentälle. Hienoa =)
- Anonyymi
Loistavaa!
- Anonyymi
Lisää positiivistä meininkiä judoon....
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009499150.html- Anonyymi
Niin, judolla on myös selkeä kuntouttava, työkykyä parantava vaikutus - kaikki mukaan! 😉
Kova kisaviikonvaihde tulossa, parasta mahdollista menesty kaikille!
- Anonyymi
Hyvä että kilpailijoita löytyy, otin itse 70 luvulla nuorten sarjassa Sm kultaa ja loppuotteluun vaadittiin 6 kovaa ottelua, eri sarjoissa oli kilpailijoita satoja en muista kuinka monta sataa mutta lajin into ja nousu oli kova.
T Judoka 2 dan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774682- 1842013
- 1321712
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh271870