Ukrainaan vapaaehtoinen apukäsi

Anonyymi

Hei,

Onko kenelläkään tietoa, että minkä järjestön kautta pääsisi Ukrainaan vapaaehtoiseksi apukädeksi?

Rakentavaa kommenttia pelkästään, kiitos.

16

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai, jos on tietoa että mikä yksikkö, vastaava, ottaa vastaan apua Ukrainan puolella.

• Anonyymi

Ainaki kaupunkien johtajat.ovat jo myyneet hyvällä hinnalla, Suomestakin vietyjä lähtyksiä.

• Anonyymi

Vasen vain oikea?

• Anonyymi

Sieltä on palattu takaisin, mikäli ei ole osaamista. Eivät ota vastuulleen osaamattomia. Kai sinne voi vaan itse mennä..

• Anonyymi

Ota ritsasi mukaan ja män pian, sillä siellä tarvitaan tykinruokaa. 😂😂😂

• Anonyymi

Menomatka tulee halvemmaksi, jos menee Venäjän joukkoihin.

• Anonyymi

Apu kädeksi mitä tarkoitat ? Runkkariksi sinne

• Anonyymi

Helpoin ja varmin tapa on lahjoittaa rahaa. Puolan suunnalla todennäkoisesti suurin paine, mutta auttavia käsiä sieltä varmasti löytyy. Ja ajattele niin, että jos matkasi Suomesta Ukrainan rajalle maksaa vaikkapa 150 euroa, niin jo tuolla summalla saat annettua runsaasti apua Ukrainaan ilman että tarvitsee lähteä paikan päälle. Saati, että tarvitsee kustantaa omaa majoitusta yms. kohteessa. Olen varma, että siellä (Ukraina-Puola) kyllä porukkaa riittää ja tarve on enemmän rahasta kuin käsipareista. Joten, laita se ajattelemasi matkakassa tai edes osa siitä jollekin järjestölle, niin autat parhaiten.

• Anonyymi

Rahaa on myös helpompi varastaa, ei vie niin suurta tilaa kuin ruoka tai vaatteet. Taskuihin mahtuu suurempikin saalis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa on myös helpompi varastaa, ei vie niin suurta tilaa kuin ruoka tai vaatteet. Taskuihin mahtuu suurempikin saalis.

Hmm...Siis viralliseksi välikädeksi sinne...

• Anonyymi

Laita puhelinnumerosi, saat tilinumeron johon voit lahjoittaa.

• Anonyymi

Hmm...Ei sitten senttiäkään välkkyvä vaskisille rautakauluksisille.

• Anonyymi

Tänne ei näköjään voi laittaa nuorille varoitusta Ukrainaan lähtemisestä....
      Aikamoinen sensuuri tälläkin palstalla.
      Älkää lähtekö vapaaehtoisena Ukrainan sotaan.
      Niitä jotka sinne rekrytoi pitäisi rangaista.
      Muutama nuori suomalainen menettänyt jo siellä henkensä.
      Ukrainalaiset vastaavasti tulleet tänne sotaa pakoon
      joka kyllä on ok.

• Anonyymi

Paljon parempi,ja eettisesti oikein olisi laittaa sinne täältä vapaaehtoisia.nyt Suomen kansan kustantamana nuoria ukrainalaisia poikia napataan kadulta ja viedään pakolla lihmyllyyn.

• Anonyymi

en jotka lähtevät ukrainan sotaa niin joutavat kuolla

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe