KooKoo ,Onnittelut

Anonyymi

Te teitte sen !
Voititte Jukurit jääkiekossa ja nyt alkaa todellinen nousu !!
Loistavaa pelaamista !

14

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin se menee joka voittaa sen viimeisimmän pelin sarjassa on voittonsa ansainnut ja jatkopaikan. Menkää nyt päätyyn asti

TV: Kärppäfani

• Anonyymi

Kuka vielä jaksaa öyhöttää jääkiekosta, taytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt?

• Anonyymi

No heräsithän ja tulithan viimein sinäkin kertomaan omasta elämästäsi.

• Anonyymi

tyhmien henkilöiden tyhmä peli

• Anonyymi

joojoo häviää suoraan Tapparalle ja #käyskilbileet.

• Anonyymi

Kiitos KooKoo! Hienosti kuroitte Tapparan 2 maalin etumatkan umpeen ja toitte voiton jatkoajalla kotiin. Jatkakaa samaan malliin.

Historiallinen temppuhan tuo myös oli, sillä mikäli olen oikein pelejä seurannut, KooKoo oli myös ensimmäinen vierasjoukkue, joka voitti Tampereen uuden Nokia Areenan kotijoukkue taian viemällä pisteet kotijoukkueen nenän edestä vaikkakin jatkoajalla. Oikaiskoon joku tilastonikkari jos tämä tietoni on väärä.

• Anonyymi

Historiallinen temppu? Oletko tosiaan sitä mieltä että kumilätkän hakkaamisesta voisi jäädä joku raapaisu historiaan?
        Onhan nykymaailma tietysti kova ja vaikeasti käsitettävä, mutta ei silti kannata sulkeutua mihinkään jääkiekkokuplaan, on se paluu arkeen sitten vain pahempi isku. Ja se paluu arkeen kyllä tapahtuu, haluaa tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historiallinen temppu? Oletko tosiaan sitä mieltä että kumilätkän hakkaamisesta voisi jäädä joku raapaisu historiaan?
        Onhan nykymaailma tietysti kova ja vaikeasti käsitettävä, mutta ei silti kannata sulkeutua mihinkään jääkiekkokuplaan, on se paluu arkeen sitten vain pahempi isku. Ja se paluu arkeen kyllä tapahtuu, haluaa tai ei.

Olen vahvasti sitä mieltä, että arkielämässä on murheiden lisäksi ilojakin ja urheilusaavutukset kuuluvat niihin iloihin ja niistä kertoo myös historia, urheilun historia. Me urheilua seuraavat emme elä missään kuplassa, joten Sinä voit lopettaa siitä huolehtimisen. Osaamme iloita arjen keskellä silloin kun siihen on aihetta ja se tuskin Sinulta millään muotoa pois, ellet ole meille siitäkin pikku ilosta kateellinen ja katkera.

En haluaisi ketään neuvoa, mutta liki 80 ikävuoden kokemuksella uskallan antaa Sinulle yhden neuvon.
        Jospa Sinä avaisit ne pikkuiset silmäsi ja kurkistaisit ulos myyränkolostasi saattaisit huomata, että sen itse pikku kätösin kasaamasi risukasan takaa saattaisi rusottaa pikkuisen Auringon kulmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vahvasti sitä mieltä, että arkielämässä on murheiden lisäksi ilojakin ja urheilusaavutukset kuuluvat niihin iloihin ja niistä kertoo myös historia, urheilun historia. Me urheilua seuraavat emme elä missään kuplassa, joten Sinä voit lopettaa siitä huolehtimisen. Osaamme iloita arjen keskellä silloin kun siihen on aihetta ja se tuskin Sinulta millään muotoa pois, ellet ole meille siitäkin pikku ilosta kateellinen ja katkera.

En haluaisi ketään neuvoa, mutta liki 80 ikävuoden kokemuksella uskallan antaa Sinulle yhden neuvon.
        Jospa Sinä avaisit ne pikkuiset silmäsi ja kurkistaisit ulos myyränkolostasi saattaisit huomata, että sen itse pikku kätösin kasaamasi risukasan takaa saattaisi rusottaa pikkuisen Auringon kulmaa.

Pelaatko siis itse lätkää?

• Anonyymi

Hyvä joojoo, todella hyvin möhlitty 3-1 johto 6-3 tappioksi. Tähän pystyy vain Suomen turhimman kaupungin joukkue.

• Anonyymi

Tappara näytti jälleen kuinka välieräkiekkoa pelataan. Ei näistä kabinettijoukkueista ole mitaleille.

• Anonyymi

Onnitellaan voittajia ja ihmetellään miksei Kouvolan miljoonatukiaisetkaan pelasta KooKoota.

• Anonyymi

Joo onnittelut, kukaan muu ei pysty noin pahasti möhlimään johtoaan.
      "me ollaan jätkät hävitty tää pronssipeli"

• Anonyymi00015

Nyt meni suomenmestaruus nääs Tampereelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      5
      1254
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      166
      1168
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      102
      1035
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      987
    5. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      70
      872
    6. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      271
      869
    7. 129
      867
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      774
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      45
      763
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      394
      742
    Aihe