KooKoo ,Onnittelut

Anonyymi

Te teitte sen !
Voititte Jukurit jääkiekossa ja nyt alkaa todellinen nousu !!
Loistavaa pelaamista !

13

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin se menee joka voittaa sen viimeisimmän pelin sarjassa on voittonsa ansainnut ja jatkopaikan. Menkää nyt päätyyn asti

TV: Kärppäfani

• Anonyymi

Kuka vielä jaksaa öyhöttää jääkiekosta, taytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt?

• Anonyymi

No heräsithän ja tulithan viimein sinäkin kertomaan omasta elämästäsi.

• Anonyymi

tyhmien henkilöiden tyhmä peli

• Anonyymi

joojoo häviää suoraan Tapparalle ja #käyskilbileet.

• Anonyymi

Kiitos KooKoo! Hienosti kuroitte Tapparan 2 maalin etumatkan umpeen ja toitte voiton jatkoajalla kotiin. Jatkakaa samaan malliin.

Historiallinen temppuhan tuo myös oli, sillä mikäli olen oikein pelejä seurannut, KooKoo oli myös ensimmäinen vierasjoukkue, joka voitti Tampereen uuden Nokia Areenan kotijoukkue taian viemällä pisteet kotijoukkueen nenän edestä vaikkakin jatkoajalla. Oikaiskoon joku tilastonikkari jos tämä tietoni on väärä.

• Anonyymi

Historiallinen temppu? Oletko tosiaan sitä mieltä että kumilätkän hakkaamisesta voisi jäädä joku raapaisu historiaan?
        Onhan nykymaailma tietysti kova ja vaikeasti käsitettävä, mutta ei silti kannata sulkeutua mihinkään jääkiekkokuplaan, on se paluu arkeen sitten vain pahempi isku. Ja se paluu arkeen kyllä tapahtuu, haluaa tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historiallinen temppu? Oletko tosiaan sitä mieltä että kumilätkän hakkaamisesta voisi jäädä joku raapaisu historiaan?
        Onhan nykymaailma tietysti kova ja vaikeasti käsitettävä, mutta ei silti kannata sulkeutua mihinkään jääkiekkokuplaan, on se paluu arkeen sitten vain pahempi isku. Ja se paluu arkeen kyllä tapahtuu, haluaa tai ei.

Olen vahvasti sitä mieltä, että arkielämässä on murheiden lisäksi ilojakin ja urheilusaavutukset kuuluvat niihin iloihin ja niistä kertoo myös historia, urheilun historia. Me urheilua seuraavat emme elä missään kuplassa, joten Sinä voit lopettaa siitä huolehtimisen. Osaamme iloita arjen keskellä silloin kun siihen on aihetta ja se tuskin Sinulta millään muotoa pois, ellet ole meille siitäkin pikku ilosta kateellinen ja katkera.

En haluaisi ketään neuvoa, mutta liki 80 ikävuoden kokemuksella uskallan antaa Sinulle yhden neuvon.
        Jospa Sinä avaisit ne pikkuiset silmäsi ja kurkistaisit ulos myyränkolostasi saattaisit huomata, että sen itse pikku kätösin kasaamasi risukasan takaa saattaisi rusottaa pikkuisen Auringon kulmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vahvasti sitä mieltä, että arkielämässä on murheiden lisäksi ilojakin ja urheilusaavutukset kuuluvat niihin iloihin ja niistä kertoo myös historia, urheilun historia. Me urheilua seuraavat emme elä missään kuplassa, joten Sinä voit lopettaa siitä huolehtimisen. Osaamme iloita arjen keskellä silloin kun siihen on aihetta ja se tuskin Sinulta millään muotoa pois, ellet ole meille siitäkin pikku ilosta kateellinen ja katkera.

En haluaisi ketään neuvoa, mutta liki 80 ikävuoden kokemuksella uskallan antaa Sinulle yhden neuvon.
        Jospa Sinä avaisit ne pikkuiset silmäsi ja kurkistaisit ulos myyränkolostasi saattaisit huomata, että sen itse pikku kätösin kasaamasi risukasan takaa saattaisi rusottaa pikkuisen Auringon kulmaa.

Pelaatko siis itse lätkää?

• Anonyymi

Hyvä joojoo, todella hyvin möhlitty 3-1 johto 6-3 tappioksi. Tähän pystyy vain Suomen turhimman kaupungin joukkue.

• Anonyymi

Tappara näytti jälleen kuinka välieräkiekkoa pelataan. Ei näistä kabinettijoukkueista ole mitaleille.

• Anonyymi

Onnitellaan voittajia ja ihmetellään miksei Kouvolan miljoonatukiaisetkaan pelasta KooKoota.

• Anonyymi

Joo onnittelut, kukaan muu ei pysty noin pahasti möhlimään johtoaan.
      "me ollaan jätkät hävitty tää pronssipeli"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe