KooKoo ,Onnittelut

Anonyymi

Te teitte sen !
Voititte Jukurit jääkiekossa ja nyt alkaa todellinen nousu !!
Loistavaa pelaamista !

13

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin se menee joka voittaa sen viimeisimmän pelin sarjassa on voittonsa ansainnut ja jatkopaikan. Menkää nyt päätyyn asti

TV: Kärppäfani

• Anonyymi

Kuka vielä jaksaa öyhöttää jääkiekosta, taytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt?

• Anonyymi

No heräsithän ja tulithan viimein sinäkin kertomaan omasta elämästäsi.

• Anonyymi

tyhmien henkilöiden tyhmä peli

• Anonyymi

joojoo häviää suoraan Tapparalle ja #käyskilbileet.

• Anonyymi

Kiitos KooKoo! Hienosti kuroitte Tapparan 2 maalin etumatkan umpeen ja toitte voiton jatkoajalla kotiin. Jatkakaa samaan malliin.

Historiallinen temppuhan tuo myös oli, sillä mikäli olen oikein pelejä seurannut, KooKoo oli myös ensimmäinen vierasjoukkue, joka voitti Tampereen uuden Nokia Areenan kotijoukkue taian viemällä pisteet kotijoukkueen nenän edestä vaikkakin jatkoajalla. Oikaiskoon joku tilastonikkari jos tämä tietoni on väärä.

• Anonyymi

Historiallinen temppu? Oletko tosiaan sitä mieltä että kumilätkän hakkaamisesta voisi jäädä joku raapaisu historiaan?
        Onhan nykymaailma tietysti kova ja vaikeasti käsitettävä, mutta ei silti kannata sulkeutua mihinkään jääkiekkokuplaan, on se paluu arkeen sitten vain pahempi isku. Ja se paluu arkeen kyllä tapahtuu, haluaa tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historiallinen temppu? Oletko tosiaan sitä mieltä että kumilätkän hakkaamisesta voisi jäädä joku raapaisu historiaan?
        Onhan nykymaailma tietysti kova ja vaikeasti käsitettävä, mutta ei silti kannata sulkeutua mihinkään jääkiekkokuplaan, on se paluu arkeen sitten vain pahempi isku. Ja se paluu arkeen kyllä tapahtuu, haluaa tai ei.

Olen vahvasti sitä mieltä, että arkielämässä on murheiden lisäksi ilojakin ja urheilusaavutukset kuuluvat niihin iloihin ja niistä kertoo myös historia, urheilun historia. Me urheilua seuraavat emme elä missään kuplassa, joten Sinä voit lopettaa siitä huolehtimisen. Osaamme iloita arjen keskellä silloin kun siihen on aihetta ja se tuskin Sinulta millään muotoa pois, ellet ole meille siitäkin pikku ilosta kateellinen ja katkera.

En haluaisi ketään neuvoa, mutta liki 80 ikävuoden kokemuksella uskallan antaa Sinulle yhden neuvon.
        Jospa Sinä avaisit ne pikkuiset silmäsi ja kurkistaisit ulos myyränkolostasi saattaisit huomata, että sen itse pikku kätösin kasaamasi risukasan takaa saattaisi rusottaa pikkuisen Auringon kulmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vahvasti sitä mieltä, että arkielämässä on murheiden lisäksi ilojakin ja urheilusaavutukset kuuluvat niihin iloihin ja niistä kertoo myös historia, urheilun historia. Me urheilua seuraavat emme elä missään kuplassa, joten Sinä voit lopettaa siitä huolehtimisen. Osaamme iloita arjen keskellä silloin kun siihen on aihetta ja se tuskin Sinulta millään muotoa pois, ellet ole meille siitäkin pikku ilosta kateellinen ja katkera.

En haluaisi ketään neuvoa, mutta liki 80 ikävuoden kokemuksella uskallan antaa Sinulle yhden neuvon.
        Jospa Sinä avaisit ne pikkuiset silmäsi ja kurkistaisit ulos myyränkolostasi saattaisit huomata, että sen itse pikku kätösin kasaamasi risukasan takaa saattaisi rusottaa pikkuisen Auringon kulmaa.

Pelaatko siis itse lätkää?

• Anonyymi

Hyvä joojoo, todella hyvin möhlitty 3-1 johto 6-3 tappioksi. Tähän pystyy vain Suomen turhimman kaupungin joukkue.

• Anonyymi

Tappara näytti jälleen kuinka välieräkiekkoa pelataan. Ei näistä kabinettijoukkueista ole mitaleille.

• Anonyymi

Onnitellaan voittajia ja ihmetellään miksei Kouvolan miljoonatukiaisetkaan pelasta KooKoota.

• Anonyymi

Joo onnittelut, kukaan muu ei pysty noin pahasti möhlimään johtoaan.
      "me ollaan jätkät hävitty tää pronssipeli"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      75
      4246
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2263
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      241
      1437
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      155
      1436
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      120
      1271
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      113
      1195
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1119
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1096
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      1004
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35