Nykyään on varmaan erittäin harvinaista olla täysin lävistämätön ja täysin tatuoimaton ihminen

Anonyymi

Mua on alkanut vituttamaan ja raivostuttamaan sellainen juttu että nykyään täysin lävistämätön ja tatuoimaton ihminen taitaa olla erittäin harvinainen poikkeustapaus molemmissa sukupuolissa ja itse olen koko elämäni ollut aina täysin tatuoimaton ja täysin lävistämätön vaikka täytän tänä vuonna jo 29v, ja oon saanut selville että eräs tuntemani 21-vuotias "nörttityttö" joka on aina ollut lävistämätön ja tatuoimaton aikoo ottaa tatskan lähiaikoina. Perkele että mua suututtaa. Ajatella siis, hiljainen nörttityttökin aikoo saatana ottaa tatskan! Miksi vitussa kaikilla naisilla pitää nykyään olla niitä saatanan tatskoja??????

16

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse tulkitsen tatskat ja lävistykset köyhälistöön kuulumisen ja ehkä jonkinlaisen valistumattomuuden merkeiksi. Tatskoista paistaa elämänkoulumaisuus.

      • Anonyymi

        Minä tulkitsen sinut tyhmäksi kommenttisi ja ajatusmaailmasi rajoittuneisuuden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tulkitsen sinut tyhmäksi kommenttisi ja ajatusmaailmasi rajoittuneisuuden takia.

        Tatskat ja lävistykset (pl. pelkät korvikset korvissa) ovat junttimaisia. En muuta mielipidettäni tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tatskat ja lävistykset (pl. pelkät korvikset korvissa) ovat junttimaisia. En muuta mielipidettäni tästä.

        Tatskat ja lävistykset todellakin ovat junttimaisia. Kertovat sivistymättömyydestä, arvostelukyvyttömyydestä ja kypsymättömyydestä.

        Miksi muuten joku haluaa näyttää rumalta ja vastenmieliseltä, luotaantyöntävältä? Huomattavat tatskat ja lävistykset sulkevat sinulta monia ovia elämässä.


    • Anonyymi

      Haluisko ap kuitenki itekki haluta tatuoinnin?

    • Anonyymi

      olen 45 ja minulla ei ole korvissa edes reikiä.Ei ole tehnyt musta yhtään huonompaa ihmistä.Tatuointia en ole harkinnut koska siitä ei pääse eroonb kuin laserilla.

    • Anonyymi

      Itse tein ittelleni tatuoinnin 16-vuotiaana, mutta pohkeeseen kun siitä tuli niin ruma.

    • Anonyymi

      Ne, joita ei ole tatuoitu, juuri he ovat kaikkein mielenkiintoisimpia ihmisiä...

    • Anonyymi

      Tatskat ovat aina olleet merimiesten ja vankilakundien tyyli. En halua kuulua joukkoon.

      Sivistyneillä ja menestyvillä ei tatskoja eikä lävistyksiä ole! Korvissa voi kuitenkin olla yhdet korut.

      Kukaan itseään arvostava ei suttaa ja tärvele itseään tatskoilla tai lävistyksillä. Tatskat ja lävistykset osoittavat huonoa makua. Todella köyhää!

    • Anonyymi

      Missä aloittaja liikkuu, jos tatuoimaton ja lävistämätön on harvinaisuus?
      Minä olen vähän vanhempi ihminen, mutta minun lähipiiriin ei koskaan ole kuulunut tatuoituja ja/tai lävisteltyjä ihmisiä. Harvoin niitä edes näen missään.

      Minusta tatuoitu ihminen on pilannut ulkonäkönsä, tatuoitu on aina ruma. Ällöttävä!

      • Anonyymi

        Pohjois-Pohjanmaalla mä majailen. Ja tarkoitan lähinnä sitä ettei nykyään taida olla juuri olemassakaan NUORIA täysin tatuoimattomia ja lävistämättömiä ihmisiä. Melkein kaikilta löytyy ainakin jompikumpi.


    • Anonyymi

      Itselleni en ottaisi tatuointeja, mutta en ymmärrä miksi muiden ihmisten tatskoista pitäisi raivostua??? Elä ja anna toisten elää.

    • Oon 31 vuotias, eikä mulla ole tatuointeja eikä lävistyksiä. Enkä ajatellut ottaa.

    • Anonyymi

      Miksi aloittajaa ärsyttää jos jollain on korvakorut.Eikö elämässä ole muuta kuin ärsyyntyä jos jollain on pienetkin korvakorut korvissa.

      • Anonyymi

        Perinteiset lävistykset korvissa (vähintään naisten korvissa) luetaan yleensä pois puhuttaessa ettei pidetä lävistyksistä. Silloin tarkoitetaan muita lävistyksiä, myös korvissa useampia lävistyksiä.


    • Anonyymi

      Näin vanhana ja alakulttuuriin 35v kuuluneena, voin sanoa että ainakin tatuoinnit ja niiden alkuperäinen idea on pilattu jo ajat sitten. En todellakaan ottaisi enää kuvia ja vanhatkin hävettää. No ainakin ne kertoo joillekin vanhoille miten olen elämääni elänyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3529
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2949
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      19
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1847
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1650
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1360
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe