Nykyään on varmaan erittäin harvinaista olla täysin lävistämätön ja täysin tatuoimaton ihminen

Anonyymi

Mua on alkanut vituttamaan ja raivostuttamaan sellainen juttu että nykyään täysin lävistämätön ja tatuoimaton ihminen taitaa olla erittäin harvinainen poikkeustapaus molemmissa sukupuolissa ja itse olen koko elämäni ollut aina täysin tatuoimaton ja täysin lävistämätön vaikka täytän tänä vuonna jo 29v, ja oon saanut selville että eräs tuntemani 21-vuotias "nörttityttö" joka on aina ollut lävistämätön ja tatuoimaton aikoo ottaa tatskan lähiaikoina. Perkele että mua suututtaa. Ajatella siis, hiljainen nörttityttökin aikoo saatana ottaa tatskan! Miksi vitussa kaikilla naisilla pitää nykyään olla niitä saatanan tatskoja??????

36

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse tulkitsen tatskat ja lävistykset köyhälistöön kuulumisen ja ehkä jonkinlaisen valistumattomuuden merkeiksi. Tatskoista paistaa elämänkoulumaisuus.

• Anonyymi

Minä tulkitsen sinut tyhmäksi kommenttisi ja ajatusmaailmasi rajoittuneisuuden takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tulkitsen sinut tyhmäksi kommenttisi ja ajatusmaailmasi rajoittuneisuuden takia.

Tatskat ja lävistykset (pl. pelkät korvikset korvissa) ovat junttimaisia. En muuta mielipidettäni tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatskat ja lävistykset (pl. pelkät korvikset korvissa) ovat junttimaisia. En muuta mielipidettäni tästä.

Tatskat ja lävistykset todellakin ovat junttimaisia. Kertovat sivistymättömyydestä, arvostelukyvyttömyydestä ja kypsymättömyydestä.

Miksi muuten joku haluaa näyttää rumalta ja vastenmieliseltä, luotaantyöntävältä? Huomattavat tatskat ja lävistykset sulkevat sinulta monia ovia elämässä.

• Anonyymi

Elämänkoulu on opettavaisin koulu. Kyllä se saa näkyä, tatuoinnein tai ilman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet edelleen tyhmä. En muuta mielipidettäni tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet edelleen tyhmä. En muuta mielipidettäni tästä.

Jos joku toinen on eri mieltä kuin vaikka sinä, ei se tarkoita, että se toinen olisi tyhmä.

• Anonyymi

Haluisko ap kuitenki itekki haluta tatuoinnin?

• Anonyymi

olen 45 ja minulla ei ole korvissa edes reikiä.Ei ole tehnyt musta yhtään huonompaa ihmistä.Tatuointia en ole harkinnut koska siitä ei pääse eroonb kuin laserilla.

• Anonyymi

Itse tein ittelleni tatuoinnin 16-vuotiaana, mutta pohkeeseen kun siitä tuli niin ruma.

• Anonyymi

Ne, joita ei ole tatuoitu, juuri he ovat kaikkein mielenkiintoisimpia ihmisiä...

• Anonyymi

Tatskat ovat aina olleet merimiesten ja vankilakundien tyyli. En halua kuulua joukkoon.

Sivistyneillä ja menestyvillä ei tatskoja eikä lävistyksiä ole! Korvissa voi kuitenkin olla yhdet korut.

Kukaan itseään arvostava ei suttaa ja tärvele itseään tatskoilla tai lävistyksillä. Tatskat ja lävistykset osoittavat huonoa makua. Todella köyhää!

• Anonyymi

No mites semmonen kiva anaalitappi? Olisko kiva?

• Anonyymi

Missä aloittaja liikkuu, jos tatuoimaton ja lävistämätön on harvinaisuus?
      Minä olen vähän vanhempi ihminen, mutta minun lähipiiriin ei koskaan ole kuulunut tatuoituja ja/tai lävisteltyjä ihmisiä. Harvoin niitä edes näen missään.

Minusta tatuoitu ihminen on pilannut ulkonäkönsä, tatuoitu on aina ruma. Ällöttävä!

• Anonyymi

Pohjois-Pohjanmaalla mä majailen. Ja tarkoitan lähinnä sitä ettei nykyään taida olla juuri olemassakaan NUORIA täysin tatuoimattomia ja lävistämättömiä ihmisiä. Melkein kaikilta löytyy ainakin jompikumpi.

• Anonyymi

Itselleni en ottaisi tatuointeja, mutta en ymmärrä miksi muiden ihmisten tatskoista pitäisi raivostua??? Elä ja anna toisten elää.

• Oon 31 vuotias, eikä mulla ole tatuointeja eikä lävistyksiä. Enkä ajatellut ottaa.

• Anonyymi

Miksi aloittajaa ärsyttää jos jollain on korvakorut.Eikö elämässä ole muuta kuin ärsyyntyä jos jollain on pienetkin korvakorut korvissa.

• Anonyymi

Perinteiset lävistykset korvissa (vähintään naisten korvissa) luetaan yleensä pois puhuttaessa ettei pidetä lävistyksistä. Silloin tarkoitetaan muita lävistyksiä, myös korvissa useampia lävistyksiä.

• Anonyymi

Näin vanhana ja alakulttuuriin 35v kuuluneena, voin sanoa että ainakin tatuoinnit ja niiden alkuperäinen idea on pilattu jo ajat sitten. En todellakaan ottaisi enää kuvia ja vanhatkin hävettää. No ainakin ne kertoo joillekin vanhoille miten olen elämääni elänyt.

• Anonyymi

Ilmeisesti vuosien 1980-2005 välillä syntyneiden ihmisten keskuudessa on erittäin harvinaista se että ei ole ikinä ottanut yhtäkään lävistystä eikä tatuointia? Itse tunnen sen takia oloni erittäin ulkopuoliseksi joka myös luonnollisesti aiheuttaa yksinäisyyttä. Tässä on kyse myöskin siitä että haluaisin kokea miltä tatuoinnin ottaminen tuntuu ja olen erittäin kateellinen kaikille jotka ovat uskaltaneet sellaisen ottaa sillä olen kuullut että se olisi maailman kivuliain kokemus eli sattuisi jopa enemmän kuin hampaiden juurihoito ilman puudutusta. Lisäksi en myöskään haluaisi sitoutua kantamaan loppuelämääni kuvaa ihollani. Periaatteessa mielipahani lievenisi jo sillä että ottaisin jonkun lävärin vaikkapa nokkaani. Mutta kun en haluaisi sukulaisten koskaan näkevän sitä niin tämä en erittäin helvetin vaikea juttu mulle. En tajua mitä voisin tehdä

• Anonyymi

Et sinä ole yhtään huonompi ihminen sen takia, ettei sinulla ole lävistyksiä tai tatuointeja.
        Tärkeintä ihmisessä on sisus, aivot ja sydän, käytös, ystävällisyys, rehellisyys, huomaavaisuus, ym.
        Ihmisyys ei muutu sillä, jos ottaa jotain " koristeita " itseensä.
        Ja jos oma mielipide joskus muuttuu, kaikkihan on mahdollista, ei asioiden tarvitse tapahtua juuri nyt, hetkessä, nyt ja heti.
        Sinuna en tuntisi mielipahaa tuosta asiasta, menee vaan turhaa aikaa hukkaan tyhjänpäiväiseen pohdiskeluun.
        Tärkeintä on, että olet juuri sinä, sellaisena kuin olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä ole yhtään huonompi ihminen sen takia, ettei sinulla ole lävistyksiä tai tatuointeja.
        Tärkeintä ihmisessä on sisus, aivot ja sydän, käytös, ystävällisyys, rehellisyys, huomaavaisuus, ym.
        Ihmisyys ei muutu sillä, jos ottaa jotain " koristeita " itseensä.
        Ja jos oma mielipide joskus muuttuu, kaikkihan on mahdollista, ei asioiden tarvitse tapahtua juuri nyt, hetkessä, nyt ja heti.
        Sinuna en tuntisi mielipahaa tuosta asiasta, menee vaan turhaa aikaa hukkaan tyhjänpäiväiseen pohdiskeluun.
        Tärkeintä on, että olet juuri sinä, sellaisena kuin olet.

Olispa pienet fiksut ja fritsut monin eri jengi-ja kastinmerkein.

• Anonyymi

Minun lähipiiriin kuuluu ihmisiä 4-vuotiaasta lähes 100-vuotiaaseen. Vain yhdellä on vähäisiä tatuointeja. Läväreitä ei kellään. Normaaleja yksiä reikiä korvissa ei lasketa, niitä on.

Laajemmasta tuttavapiiristä ei lävistyksiä tai tatuointeja löydy sen enempää.

Toki olen silti nähnyt tatuoituja ja lävistettyjä ihmisiä. Kesällä näki nuorilla tytöillä paljon napakoruja. Useimmiten aika noloja.

Voi vain ihmetellä, kuinka suljetuissa ja pienissä piireissä liikkuu sellainen, jonka silmissä tatuoimaton ja lävistämätön on harvinaisuus.

• Anonyymi

Mitä enemmän ihmisiä tuntee ja tietää, sitä erilaisempaa jopa omituisuuttakin näkee.
      Ihmisiä he silti kaikki ovat, arvokkaita sellaisenaan.

• Anonyymi

Ei nää itsensä piirtelijät aattele miltä tatskat näyttää kun 40 jälkeen alkaa paikat roikkua.

• Anonyymi

Jos nyt itseäni " piirtelijäksi " nimitän, niin kyllä olen miettinyt joskus, miltä tatskat mahtaa näyttää vanhana.
        Mutta pelkästään miettinyt, se on sitten sen ajan murhe, miltä ne näyttää. Ja vaikka miltä näyttäisivät, niin minkäs sille voi, antaa näyttää vaan.
        Tuskin minun tatskani muille ovat ongelma, ja jos sattuu olemaan, niin sille en voi mitään.

• Anonyymi

Olen niin samaa mieltä että onko ihan pakko ja jokaisen tatskauttaa ihonsa, ihan siksi päätin olla ottamatta yhtään mitään , pyrin olemaan luomutilassa koko keholtani kuin mahdollista hamaan loppuun.

• Anonyymi

Se on jokaisen oma asia, omahan on kehonsa.

• Anonyymi

Minä ainakin haluan säilyttää ihoni ja kehoni puhtaana. Ei tarvitse sitten vanhempana hävetä julkisesti nuoruuden toilailujaan.

• Anonyymi

Itse teet valintasi, sinulla on siihen täysi oikeus.
        Kuka sitten mitäkin häpeää, kuka ei, toiset herkemmin, toiset eivät.

• Anonyymi

Tatskat ei kaunista/ komistuta ketään. Kamalan näköisiä.

• Anonyymi

En ole koskaan kokenut tarvetta olla jotenkin ylen kaunis, joten en ajatellut kauneutta siinä vaiheessa kun tatuointeja otin.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole erittäin harvinaista olla täysin tatuoimaton ja lävistämätön. Yksiä reikiä korvissa ei lasketa. Jos muulta näyttää, liikut vain erittäin pienissä alimman sosiaaliryhmän piireissä, missä ovia hyvään elämään suljetaan jo hyvin nuorena.

Tunnen ihmisiä laajalti eri ammatti-, sosiaali- ja ikäryhmistä. Ehkä 10 % on enemmän tai hiukan tatuoituja tai lävistettyjä. Siis 90 % näyttää olevan täysin tatuoimattomia ja lävistämättömiä (yksiä korvakoruja ei lasketa).

• Anonyymi

Olin nuorena laivakokki ja minäkin aioin ottaa tatuoinnin. Poika-ystäväni, joka oli itse reilusti tatuoitu, sanoi: " Pistä kotkan kuva takapuoleesi!"
      Hän sanoi sen rumemmin, mutta en halua toistaa. Naisen ei sopinut laittaa tatuointeja, Se kotkan kuva tuli siitä, että messityttö oli tatuoinut kotkan kuvan käsivarteensa.
      Vaikka olen ollut maissa töissä jälkeenpäin kauan, muistin tuon tokaisun, enkä koskaan tatuoinut itseäni.

• En ihmettele joidenkin yksinäisyyttä kun ei toista hyväksytä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7735
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1945
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1910
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      802
    Aihe