Että mun äiti oli vielä ylimääräisen vuoden eläkeiän päälle. Ihan vaan kun oli niin mukava olla töissä. Herttanen ja kiltti. Oon niin tullut äitini.
En tainnut sanoa
12
83
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee uskoa. Et ole herttainen etkä kiltti. Itsekin sanoit niin joskus. Olet sielultasi pilaantunut ja ruma.
Esität hyvää, olet oikeasti pelkkä paskapää kiusaaja. - Anonyymi
Minä en aio tehdä töitä eläkeikään asti. Koska minulla on siihen varaa.
- Anonyymi
Minä aion ja pidempääkin. sen verran paljon pidän työstäni, että minut saa sitten rahdata sieltä suoraan hautuumaalle. ;D
- Anonyymi
Mä en ole tehnyt päivääkään töitä enkä tee, oli varaa tai ei.
- Anonyymi
Eikö se ole tulevaisuutta. Ei paljon eläkkeitä vietellä. Ihmiset viedään töistä suoraan hautausmaalle.
- Anonyymi
En tiedä keneen olen tullut, nyt kuitenkin yövuoroon. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Se oli vähän kuin pääkäyttäjä, erittäin laajoilla lukuoikeuksilla.
- Anonyymi
Ahnehan se on ollut eikä kiltti.
- Anonyymi
Moni jää superkarttumalle alimman eläkeiän jälkeen. Varsinkin pientä eläkettä saaville hyvä porkkana.
- Anonyymi
Teemulle lämpimät terveiset. Rakkaus roihuaa.
- Anonyymi
Edelleen
- Anonyymi
Se on hienoa jos töissä on mukava käydä. Itselle ei juurikaan ole tullut sellaisia hetkiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot273425Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531779
- 151760
- 451626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164