Että mun äiti oli vielä ylimääräisen vuoden eläkeiän päälle. Ihan vaan kun oli niin mukava olla töissä. Herttanen ja kiltti. Oon niin tullut äitini.
En tainnut sanoa
12
67
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee uskoa. Et ole herttainen etkä kiltti. Itsekin sanoit niin joskus. Olet sielultasi pilaantunut ja ruma.
Esität hyvää, olet oikeasti pelkkä paskapää kiusaaja. - Anonyymi
Minä en aio tehdä töitä eläkeikään asti. Koska minulla on siihen varaa.
- Anonyymi
Minä aion ja pidempääkin. sen verran paljon pidän työstäni, että minut saa sitten rahdata sieltä suoraan hautuumaalle. ;D
- Anonyymi
Mä en ole tehnyt päivääkään töitä enkä tee, oli varaa tai ei.
- Anonyymi
Eikö se ole tulevaisuutta. Ei paljon eläkkeitä vietellä. Ihmiset viedään töistä suoraan hautausmaalle.
- Anonyymi
En tiedä keneen olen tullut, nyt kuitenkin yövuoroon. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Se oli vähän kuin pääkäyttäjä, erittäin laajoilla lukuoikeuksilla.
- Anonyymi
Ahnehan se on ollut eikä kiltti.
- Anonyymi
Moni jää superkarttumalle alimman eläkeiän jälkeen. Varsinkin pientä eläkettä saaville hyvä porkkana.
- Anonyymi
Teemulle lämpimät terveiset. Rakkaus roihuaa.
- Anonyymi
Edelleen
- Anonyymi
Se on hienoa jos töissä on mukava käydä. Itselle ei juurikaan ole tullut sellaisia hetkiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14210781
- 525160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452363- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291184Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92905TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862