Söpöläinen. Herkkä. Sievä ja kiltti ja eläväinen. Rauhallinen ja rakastettu. Nauravainen. Käy kuumassa suihkussa ja kääriydyn huopaan. Ajattelen rakkautta ja rakkaittani. Minulla ei ole paljon ystäviä mutta ne jotka on ovat lojaaleja ja olleet yli 20 vuotta. Ei minulla ole hienoa ammattia enkä välttämättä muodollisesti pätevä, seuraapi kelpoinen. Mutta minulla on hyvä sydän ja läheiset silloin minulla on kaikki mitä mitä tarvitsen. Hyvää yötä . ❤️;lla H
Olen ihana ja kaunis
12
65
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hyvät ominaisuudet. Jos saa sanoa.
- Anonyymi
Kiitos unohdin vaatimattoman ja lempeän sekä ymmärtäväisen .
- Anonyymi
Apua, tällaiset ei ole ikinä minulta. Tiedät sen mies!
- Anonyymi
Ei multakaan, vaikka H olen myös. Miksi kiusaat aloittajaa tuollasella kommentilla? Eikö maailmassa ole muita H:lla alkavia kuin sinä?
- Anonyymi
Rauhoitu ota mallia R miehistä ne ottaa ihan chillisti vaikka joku niiden kirjaimella kirjoittaa. Vai mitä Rane?
- Anonyymi
Söpö aloitus. 😊 T. Eräs toinen H
- Anonyymi
Kiitos hyvää yötä kauniita unia 🥰
- Anonyymi
Pikkainen epävarmuus ja narsistinen AP
- Anonyymi
Eipä se liene sinun ongelma. Oi rakas tuntematon kirjoittaja.
- Anonyymi
Sulla on kaikki juu hyvä.
- Anonyymi
Mun isä kutsui mua aina söpöliiniksi. Eli ollaan melkei kaimoja tuon viestin kohteen kanssa. :D
- Anonyymi
Ihana isä sulla ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642