Söpöläinen. Herkkä. Sievä ja kiltti ja eläväinen. Rauhallinen ja rakastettu. Nauravainen. Käy kuumassa suihkussa ja kääriydyn huopaan. Ajattelen rakkautta ja rakkaittani. Minulla ei ole paljon ystäviä mutta ne jotka on ovat lojaaleja ja olleet yli 20 vuotta. Ei minulla ole hienoa ammattia enkä välttämättä muodollisesti pätevä, seuraapi kelpoinen. Mutta minulla on hyvä sydän ja läheiset silloin minulla on kaikki mitä mitä tarvitsen. Hyvää yötä . ❤️;lla H
Olen ihana ja kaunis
12
76
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hyvät ominaisuudet. Jos saa sanoa.
- Anonyymi
Kiitos unohdin vaatimattoman ja lempeän sekä ymmärtäväisen .
- Anonyymi
Apua, tällaiset ei ole ikinä minulta. Tiedät sen mies!
- Anonyymi
Ei multakaan, vaikka H olen myös. Miksi kiusaat aloittajaa tuollasella kommentilla? Eikö maailmassa ole muita H:lla alkavia kuin sinä?
- Anonyymi
Rauhoitu ota mallia R miehistä ne ottaa ihan chillisti vaikka joku niiden kirjaimella kirjoittaa. Vai mitä Rane?
- Anonyymi
Söpö aloitus. 😊 T. Eräs toinen H
- Anonyymi
Kiitos hyvää yötä kauniita unia 🥰
- Anonyymi
Pikkainen epävarmuus ja narsistinen AP
- Anonyymi
Eipä se liene sinun ongelma. Oi rakas tuntematon kirjoittaja.
- Anonyymi
Sulla on kaikki juu hyvä.
- Anonyymi
Mun isä kutsui mua aina söpöliiniksi. Eli ollaan melkei kaimoja tuon viestin kohteen kanssa. :D
- Anonyymi
Ihana isä sulla ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673798Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883179Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin982436Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701418- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421218Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561030- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021