Olen ihana ja kaunis

Söpöläinen. Herkkä. Sievä ja kiltti ja eläväinen. Rauhallinen ja rakastettu. Nauravainen. Käy kuumassa suihkussa ja kääriydyn huopaan. Ajattelen rakkautta ja rakkaittani. Minulla ei ole paljon ystäviä mutta ne jotka on ovat lojaaleja ja olleet yli 20 vuotta. Ei minulla ole hienoa ammattia enkä välttämättä muodollisesti pätevä, seuraapi kelpoinen. Mutta minulla on hyvä sydän ja läheiset silloin minulla on kaikki mitä mitä tarvitsen. Hyvää yötä . ❤️;lla H
12105
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Aika hyvät ominaisuudet. Jos saa sanoa.

Äänestä
  • Kiitos unohdin vaatimattoman ja lempeän sekä ymmärtäväisen .

Äänestä

Apua, tällaiset ei ole ikinä minulta. Tiedät sen mies!

Äänestä
  • Ei multakaan, vaikka H olen myös. Miksi kiusaat aloittajaa tuollasella kommentilla? Eikö maailmassa ole muita H:lla alkavia kuin sinä?

Äänestä

• Rauhoitu ota mallia R miehistä ne ottaa ihan chillisti vaikka joku niiden kirjaimella kirjoittaa. Vai mitä Rane?

Äänestä

Söpö aloitus. 😊 T. Eräs toinen H

Äänestä
  • Kiitos hyvää yötä kauniita unia 🥰

Äänestä

Pikkainen epävarmuus ja narsistinen AP

Äänestä
  • Eipä se liene sinun ongelma. Oi rakas tuntematon kirjoittaja.

Äänestä

Sulla on kaikki juu hyvä.

Äänestä

Mun isä kutsui mua aina söpöliiniksi. Eli ollaan melkei kaimoja tuon viestin kohteen kanssa. :D

Äänestä
  • Ihana isä sulla ❤️

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Söpöläinen. Herkkä. Sievä ja kiltti ja eläväinen. Rauhallinen ja rakastettu. Nauravainen. Käy kuumassa suihkussa ja kääriydyn huopaan. Ajattelen rakkautta ja rakkaittani. Minulla ei ole paljon ystäviä mutta ne jotka on ovat lojaaleja ja olleet yli 20 vuotta. Ei minulla ole hienoa ammattia enkä välttämättä muodollisesti pätevä, seuraapi kelpoinen. Mutta minulla on hyvä sydän ja läheiset silloin minulla on kaikki mitä mitä tarvitsen. Hyvää yötä . ❤️;lla H

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu