ONKO STALKKAAMINEN KIVAA?

Anonyymi

Nyt on ulkona tapahtunut paljon kaikenlaista. V.2015 jo avasin ketjun muulle palstalle: TYLSIÄ HOMMIA STALKKEREILLE. Kerroin niistä ja ihmettelin, miten ihmiset viitsii. -Viitsivät, kun käsketään. Jotkut kyllä vaikuttivat olevan innoissaan. Ketju poistettiin aika nopeasti.

36

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Netissä on julkaistu luetteloita stalkkereiden ominaisuuksista. Joitakin niitä voi ottaa käyttöön ja nauttia.

      Usein kuitenkin stalkkerin on käsketty tehdä jotakin. Ei voi kieltäytyä .

      Jos kuitenkin elää tavallista elämää : perhe, työ, harrastukset, stalkkaus vie niiltä aikaa ja voimia.

      Mutta on tarjolla myös porukka kivaa.

      Kun vastaan tulee stalkkauksia, kysyn täällä, oliko kivaa.

      Odottelen,.

    • Anonyymi

      KOHTAAMISET
      niistä on oma ketjunsa rikokset palstalla, mutta kirjoitan tänne itselleni tehtyjä.

      I

      • Anonyymi

        Istuin iltapäivällä penkillä talon edessä. Aina niin tyylikäs ex-rexi ilmestyi ihmekamppeissa.

        Päässä oli iso harmaa tupsupipo. Valui ihan naamalle. Sitten pieni. ohut vyötärölle ulottuva toppajakku. Ja miesmäiset harmaat kangashousut. Piposta sanoin, että on liian lämmin. Yritin jatkaa lämminilma vitsiä. Ei oikein onnistunut, kun rexi puhui ääliöäänellä tyhmiä asianvierestä.Limaista hymyilyä.
        - joko esitys kuului sarjaan haha, mehän ollaan tehty sulle, et vaan vielä tiedä---
        - tai sitten viittasi näkemääni mieheen samanlaisissa kamppeissa, ilman pipoa. Seisoskelin äskettän pihalla ja kadulla kulki tällainen mies. Puhui puhelimeen niin, että siinä oli kättä ja läppäriä naaman edessä. Kulki rivarille, postilaatikoille ja sieltä livahti B 9:ään-

        että samaan pimeeseenkö kuuluvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istuin iltapäivällä penkillä talon edessä. Aina niin tyylikäs ex-rexi ilmestyi ihmekamppeissa.

        Päässä oli iso harmaa tupsupipo. Valui ihan naamalle. Sitten pieni. ohut vyötärölle ulottuva toppajakku. Ja miesmäiset harmaat kangashousut. Piposta sanoin, että on liian lämmin. Yritin jatkaa lämminilma vitsiä. Ei oikein onnistunut, kun rexi puhui ääliöäänellä tyhmiä asianvierestä.Limaista hymyilyä.
        - joko esitys kuului sarjaan haha, mehän ollaan tehty sulle, et vaan vielä tiedä---
        - tai sitten viittasi näkemääni mieheen samanlaisissa kamppeissa, ilman pipoa. Seisoskelin äskettän pihalla ja kadulla kulki tällainen mies. Puhui puhelimeen niin, että siinä oli kättä ja läppäriä naaman edessä. Kulki rivarille, postilaatikoille ja sieltä livahti B 9:ään-

        että samaan pimeeseenkö kuuluvat

        no ex-rexi, oliko kivaa alentaa itsensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ex-rexi, oliko kivaa alentaa itsensä

        Kohtaamista vai kyttäämistä?

        Kun lähden ulos ja lukitsen oven turvalukkoa, taakseni ilmestyy saman tien yläpuolen asukas, tai sitten ex-reksi ja ex-pj tai naapurin ovesta. Tätä oli alkuaikoina paljon, että samaan aikaan ovelle. -Onko nyt kertauskurssi.

        ONKS KIVAA, siinähän on hyvä syy katsella TosiTV:tä ja tuntea valtaa ja ylemmyyttä. Minulle on paskan yx lysti, mutta jo teillä on kivaa, niin siitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtaamista vai kyttäämistä?

        Kun lähden ulos ja lukitsen oven turvalukkoa, taakseni ilmestyy saman tien yläpuolen asukas, tai sitten ex-reksi ja ex-pj tai naapurin ovesta. Tätä oli alkuaikoina paljon, että samaan aikaan ovelle. -Onko nyt kertauskurssi.

        ONKS KIVAA, siinähän on hyvä syy katsella TosiTV:tä ja tuntea valtaa ja ylemmyyttä. Minulle on paskan yx lysti, mutta jo teillä on kivaa, niin siitä vaan.

        liikenteeseen, ettei unohdu tänne


    • Anonyymi

      Siltä varalta, että äkkiä poistun, kannattaa terveys/ addiktiopuolen varautua sellaisilla huumeilla, joita voidaan käyttää kiduttamisaddiktion tyydytyslähteen poissaoloon. Etteivät vieroitusoireet aiheuta tuhoa muille ihmisille eikä ELÄIMILLE:

    • Anonyymi

      Minun oli pakko ottaa esille valokuvaamiseen pakottaminen. Rupesi menemään ihan överiksi ja tuntui pahenevan vaan.

      Nyt aikani kuluksi, olen ottanut esille joitakin stalkkauksia vähän nk.lähtöselvittelynä.
      Voitte sitten itse mietiskellä, tuntuuko tutulle.

    • Anonyymi

      TIEDÄN, ETTÄ KAIKKI MITÄ PUHUN , KUULLAAN, TALLENNETAAN JA JA JAETAAN KAIKILLE. Silti tulee lipsahduksia. EN TIEDÄ, MIKÄ ON TEKNOLOGIA.

      Ennen oli sitä loputonta toistamista, nykyään taitaa mennä ilkeilyn piikkiin ja mahtavaan vallan tunteeseen. (Kyllä minä olen mahtava, vaikka se on me, joka järjestää puheeni käyttöön.)

      • Anonyymi

        Tänä aamuna juttelin variksen poikasten kanssa. Saa ihan vapaasti matkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä aamuna juttelin variksen poikasten kanssa. Saa ihan vapaasti matkia.

        KUINKA TE KEHTAATTE OLLA MUKANA TÄSSÄ KUUNTELUSSA.Ei ole ilmeisesti kukaan minkäänlaista kyseenalaistamista esittänyt.


    • Anonyymi

      MOPO/AUTOPOJAT OVAT SAANEET KESÄTYÖTÄ. Eilen ja vielä tämänkin päivällä hartaan juhlallisesti toteuttivat, Joku oli kertonut, että ovat osa suurta, en nyt tiedä, onko luoja käskenyt vain onko yhtyeiskunnallinen tehtävä.

      Aamulla varhain uimaranta häirintää ja yöllä unihäirintää. Viime yönä opeteltiin ehdollistamista.

      • Anonyymi

        niin ja e-häirinnän ja mopohäirinnän synkronointia, melkein pysyi stalkkerialokas aikataulussa.


    • Anonyymi

      inhoan kaikkia e-.häirintääno osallistuneita ja toivon teille paskaa elämää

      • Anonyymi

        tämä on ns. terve reaktio, mutta minä inhoan vain kirjallisesti, en viitsi pilata mielialaani.

        Viimeisin hauskuus, on opetettu "hypnotisoimaan "minut. Kerron yhden mallin. Nainen, poika ,koira ja joku tummasilmäinen nainen mukana. Tuli koiran kanssa lähelleni. Koira yritti ottaa ison kävyn suuhunsa, ei mahtunut Emäntä : tää koira TYKKÄÄ KÄVYISTÄ. On liian iso. Näytin vihreää ohuempaa. Emäntä: TÄSSÄ ON PIHKAA (minun sanomaami KIITOS (paljon matkittua), Koira TYKKÄÄ KÄVYISTÄ. Se TYKKÄÄ TAVALLISISTA MÄYNNYNKÄVYISTÄ. - Suunnilleen näin meni.

        Tämä henkilö vielä töissä ollessani tuli häiritsemään tyky-koulutustilaisuuttani, parikin kertaa. Jälkeenpäin ajatellen saattoi jo siihen aikaan stalkata.?


    • Anonyymi

      Kyllä täällä näyttää sille, että nuorisoa on aktivoitu. Toivottavasti vain kertakäyttöiseen pikku ilkeilyyn.
      Onpas kiva, kun saa jonkun triggerin tietoonsa ja sillä sitten saa kunnon reaktion aikaan. TMS.

      VAROITAN! älkää menkö mihinkään gang stalking koulutukseen. Kun on saanut sisäpiiritietoa, ei voi lopettaa. Jos lähtee pois, joutuu itse kohteeksi.


      Onhan niitä netissäkin juttuja, joita voi kokeilla. Seuraukset voivat olla arvaamattomat.

      • Anonyymi

        Mistä tietää, että on gang stalkingista kyse. Ikävä kyllä ei tiedäkään. Mutta jos vaikka käytetään sanaa stalkkaus, antakaa hälytyskellojen soida. Tämä maailma niin paha paikka, että olla tietämätön kun vielä voi.

        Nyt vaan opiskelkaa. Suorittakaan koulut toinen aste mukaan lukien. Katsokaa sitten, minkä maailma on silloin.

        MUTTA ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ MUKAAN ILKEISIIN PUUHIIN. Eipä silti, ei täällä hyviksienkään hyvin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tietää, että on gang stalkingista kyse. Ikävä kyllä ei tiedäkään. Mutta jos vaikka käytetään sanaa stalkkaus, antakaa hälytyskellojen soida. Tämä maailma niin paha paikka, että olla tietämätön kun vielä voi.

        Nyt vaan opiskelkaa. Suorittakaan koulut toinen aste mukaan lukien. Katsokaa sitten, minkä maailma on silloin.

        MUTTA ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ MUKAAN ILKEISIIN PUUHIIN. Eipä silti, ei täällä hyviksienkään hyvin käy.

        Jos "kuuluu johonkin", voi joutua aivopesun kohteeksi. 2010 alkupuolella mietin usein, ovatko kimpussani olleet täydessä ymmärryksessä. Vähittellen opin erottamaan manipuloidussa tilassa tekonsa tehneet.

        Aikoinaan USA:ssa oli kultti, jossa ihmiset aivopestiin pahoihin tekoihin (unohtui johtajan nimi). Kun "veriset sisaret" tunkeutuivat julkkisten illanviettoon ja puukottivat kuoliaaksi useita, heidät tuomittiin vankilaan pitkäksi aikaa. -Eli oltiin sitä mieltä, että tiesivät, mitä tekivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "kuuluu johonkin", voi joutua aivopesun kohteeksi. 2010 alkupuolella mietin usein, ovatko kimpussani olleet täydessä ymmärryksessä. Vähittellen opin erottamaan manipuloidussa tilassa tekonsa tehneet.

        Aikoinaan USA:ssa oli kultti, jossa ihmiset aivopestiin pahoihin tekoihin (unohtui johtajan nimi). Kun "veriset sisaret" tunkeutuivat julkkisten illanviettoon ja puukottivat kuoliaaksi useita, heidät tuomittiin vankilaan pitkäksi aikaa. -Eli oltiin sitä mieltä, että tiesivät, mitä tekivät.

        Manson oli kultin johtajan nimi.


    • Anonyymi

      SUOMESSA PYSTYY TÄLLÄ HETKELLÄ OPISKELEMAAN.

      Keskittykää siihen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        tämä ketju on poistettulähes kokonaan


    • Anonyymi

      Eivät he silkasta inhosta pahoja tekojaan tee, vaan he nauttivat tekosistaan.

    • Anonyymi

      Päivän ensimmäiset stalkkerit on tavattu. En tiedä, kuuluvatko seuraavaan ilkeiden ryhmään vai johonkin lievempään.

      Kun ilkeämielinen, pahantahtoinen, sadistinen , vahingoniloinen pääsee stalkkeriksi vainoon. SEHÄN ON KUIN PÄÄSISI HUVIPUISTOON.

    • Anonyymi

      Minun pitää ruveta kehittelemään teistä niin hyvää vitsiä, että se jää elämään sen jälkeenkin, kun on nirrini niksahtanut.

    • Anonyymi

      Minulle paljastettiin yksi perp, kuka on. Ex hammaslääkäri Mälkönen. Tuli pienelle ruokintapaikalleni pakkasella estämään lintujen tulemista syömään.
      -Sen takia kirjoitin hänestä helluntailaispalstalle Jaana Hiltusen perään. Siellä olen luetellut Jaanasta asioita, joita hänelle on jossakin kultissa tehty. Käyttäytymisessä näkyviä nk. eläinrääkkäys.
      Tämä berberimies on ainakin aiheuttanut minulle tapaturmia.
      Ja hammaslääkärit ovat tehneet minulle pahojaan 1964 luvulta alkaen.

      • Anonyymi

        Mälkönen on hullu. Sen paljastajankin mielestä. Olen saattanut ääneen sanoa sen joskus työssäoloaikanani.
        En ihmettelisi vaikka olisi mukana elektronisessa häirinnässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mälkönen on hullu. Sen paljastajankin mielestä. Olen saattanut ääneen sanoa sen joskus työssäoloaikanani.
        En ihmettelisi vaikka olisi mukana elektronisessa häirinnässäni.

        Niin ja Mälkönen on luontokuvaaja. Työaikanani saattoi häipyä kuukausiksi kuvausreissuille vai olisiko ollut mielenterveyslomaa.
        Tämä valokuvaus-kameran hankinta-lintujen kuvaamisen estäminen pakkomyymällä minulle kamera, jossa zoomamisen lähti joku kipua aiheuttava säde kohteeseen eli lintuun, jne.
        Mälkönen kuuluu lintuharrastajiin nk. ilmiantajansakin, joka lupasi yrittää puhua sille hullulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Mälkönen on luontokuvaaja. Työaikanani saattoi häipyä kuukausiksi kuvausreissuille vai olisiko ollut mielenterveyslomaa.
        Tämä valokuvaus-kameran hankinta-lintujen kuvaamisen estäminen pakkomyymällä minulle kamera, jossa zoomamisen lähti joku kipua aiheuttava säde kohteeseen eli lintuun, jne.
        Mälkönen kuuluu lintuharrastajiin nk. ilmiantajansakin, joka lupasi yrittää puhua sille hullulle.

        Käyttääkö laseraseita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttääkö laseraseita?

        En tiedä. Tulin kirjoittaneeksi tuon e-häirinnän, kun koko ajan pohdinnan alla, ketkä siihen on osallistunut.

        Tuo 06.53 viestini on vähän epäselvä. Mälköstä alussa ja lopussa, mutta keskellä on omaan kameran hankintaani liittynyt stalkkaus, missä en voi sanoa Mälkösellä olleen osuutta. SORRY. - Olen siinä palautellut mieleeni valokuvailuuni liittyviä esteitä.

        Ei pitäisi kirjoitella aamuyöllä valvotettuna, VIELÄ SORRY.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Tulin kirjoittaneeksi tuon e-häirinnän, kun koko ajan pohdinnan alla, ketkä siihen on osallistunut.

        Tuo 06.53 viestini on vähän epäselvä. Mälköstä alussa ja lopussa, mutta keskellä on omaan kameran hankintaani liittynyt stalkkaus, missä en voi sanoa Mälkösellä olleen osuutta. SORRY. - Olen siinä palautellut mieleeni valokuvailuuni liittyviä esteitä.

        Ei pitäisi kirjoitella aamuyöllä valvotettuna, VIELÄ SORRY.

        Hämmensi tämä berberimiehen nimen ja siinä samalla ex ammatinkuuleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmensi tämä berberimiehen nimen ja siinä samalla ex ammatinkuuleminen.

        Stalkkerit tuntevat minun "paperi"varastoni paremmin kuin minä. Tässä joskus aikaisemmin oli kaapissa erään boxin päälle nostettu papereita, joissa oli hypnoosikoulutukseen osallistuneiden nimi/ammatti,työpaikkalista. Ko. peruskurssi on ollut 1995. Suurin osa osallistujista oli hammaslääkäreitä. Muutama psykologi. Sitten olin yhdellä viikoloppukurssilla. Siinä listassa oli Mälkösen nimi. - Kuinkahan paljon on hypnoosia opiskellut?


    • Anonyymi

      Porukalla kiva stalkata.

      Lintuharrastajat( alaluokkia tiedetään kautta maan), valokuvaajat, hammaslääkärit, radioamatöörit, puolueet, lahkot, kultit,

      • Anonyymi

        kukahan on kirjoittanut edellisen kommentin????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukahan on kirjoittanut edellisen kommentin????

        Kyllä kai minä, mutta kyllä on epäselvää. Huhtikuussa -22 sen jälkeen, kun Penttilä oli irtisanoutunut, e-häirintäni muuttui aivan villiksi. Toukuun aikana voimat katosivat, akku miltei tyhjä. Arvelin, että loppu tulossa ja aloin lähtöselvittelyt, joihin kuului Koko Suomi vainoo-ketju. Siitä seurasi kauhea elektroninen ynnä muu pahoinpitely. Henkihievärissä olin. Silti ihmettelen tämän ketjun huonoa laatua.

        Olen joskus avannut tämän nimisen ketjun, ja muistan osittain, mitä siihen kirjoitin. Ja tämä ei ole sitä sisältöä.


    • Anonyymi

      OLen ollut pahoinpitelyn jäljiltä huonossa kunnossa kirjoittaessani tätä ketjua. En edelleenkään pysty avaamaan ketjua jostakin aiheesta, en itse kirjoittamaan selkeästi enkä huolehtimaan kokonaisuudesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe