MISTÄ VOI TIETÄÄ, LUETAANKO AJATUKSIANI

Anonyymi

Avasin ketjun tänne sananvapauspalstalle. Kai tästä saa edes keskustella ilman, että ruvetaan muiluttamaan psyk.hoitoon.

Yhdistyksen puheenjohtaja on lähettänyt eduskunnalle vetoomuskirjeen. Sen linkkiosuudessa hän viittaa siihen mahdollisuuteen, että" kansanedustajien ajatuksia ehkä voidaan lukea elektronisesti, ja mahdollisesti niitä voidaan manipuloida."
PJ ei ole joutunut hoitoon kirjeensä takia.

Minun ajatuksiani voidaan lukea. Stalkkerit ovat halunneet, että tiedän sen.

84

3957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Linkkiä tähän kirjeeseen pj:n kotisivulle, ei voi tänne panna. Sen löytää naamakirjasta, on aika äskettäin siellä julkaistu, Äskettäin voi olla pari kuukauttakin.

      googlaa

      New World Order: vainon kohteiden verkko - sieltä löytyy linkki

      • Anonyymi

        varoitan tuon naamakirjan tavoista tuoda joukkovainoasiaa esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varoitan tuon naamakirjan tavoista tuoda joukkovainoasiaa esille.

        Silti panen tiedon tästä ketjusta sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti panen tiedon tästä ketjusta sinne.

        ihan hyvä fb-sivu-

        mutta niin paljon asiaa että loppua ei näy- kyllä sieltä varmaan suurimman osan - tai melkein kaiken löytää tietoa aiheesta jos haluaa tietää


    • Anonyymi

      Salaliittoteoriassa on ketju Voiko ajatuksia lukea. En saa sitä esille.

      Siinä olisi linkkejä mm.tutkimuksiin. On tietoa ja näkemystä, huumoriakin. Voi olla, että on trollien pilaama.

      • Anonyymi

        Tämä pj, yleensä antaa linkin keinotekoiseen telepatiaan.Sekin löytyy naamakirjasta, kun selaa.

        MUTTA nyt toivoisin pohdintaa siitä, miten voi tietää , luetaanko ajatuksia.

        Mitä TI:lle seuraa siitä, että stalkkerit voivat lukea ajatukset.

        Mitä ihmisille yleensä siitä voi seurata. yksilötasolla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pj, yleensä antaa linkin keinotekoiseen telepatiaan.Sekin löytyy naamakirjasta, kun selaa.

        MUTTA nyt toivoisin pohdintaa siitä, miten voi tietää , luetaanko ajatuksia.

        Mitä TI:lle seuraa siitä, että stalkkerit voivat lukea ajatukset.

        Mitä ihmisille yleensä siitä voi seurata. yksilötasolla..

        Selvin tapa on kuulla toisen ihmisen suusta tekstiä , mitä itse on ajatellut. Vai onko selvää. mehän ajatellaan paljon samoja asioita. Tuttuja lausahduksia: "Veit sanat suustani", "ajattelin itsekin juuri noin."
        Tuolla jatkossa on kuvausta, miten itse ajan kanssa tutkailin tätä asiaa.

        Kun stalkkeri ajatusten luvun avulla saa tietoonsa TI:n suunnitelmat, pienet ja isommat, ne voi estää. Tämä vain yksi esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvin tapa on kuulla toisen ihmisen suusta tekstiä , mitä itse on ajatellut. Vai onko selvää. mehän ajatellaan paljon samoja asioita. Tuttuja lausahduksia: "Veit sanat suustani", "ajattelin itsekin juuri noin."
        Tuolla jatkossa on kuvausta, miten itse ajan kanssa tutkailin tätä asiaa.

        Kun stalkkeri ajatusten luvun avulla saa tietoonsa TI:n suunnitelmat, pienet ja isommat, ne voi estää. Tämä vain yksi esimerkki.

        Mitä voi seurata yksilötasolla, paneutukaa sellaiseen tilanteeseen omalla kohdalla, jos sielu sietää. - Se on pahempaa kuin puhelun paneminen kaikkien kuultavaksi, - Se on pahempaa kuin Vastaamon asiakastietojen kaappaus ja julki paneminen.

        Miettikää, mitä se merkitsee reaaliaikaisena kyttäämisenä.

        Mitä se merkitsisi vaikka kirjailijoille, tai poliitikoille, tai lääkäreille. tai vainon kohteille ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä voi seurata yksilötasolla, paneutukaa sellaiseen tilanteeseen omalla kohdalla, jos sielu sietää. - Se on pahempaa kuin puhelun paneminen kaikkien kuultavaksi, - Se on pahempaa kuin Vastaamon asiakastietojen kaappaus ja julki paneminen.

        Miettikää, mitä se merkitsee reaaliaikaisena kyttäämisenä.

        Mitä se merkitsisi vaikka kirjailijoille, tai poliitikoille, tai lääkäreille. tai vainon kohteille ???

        TI:LLE TUTTU KYSYMYS vainon osalta: miksi olisit niin tärkeä , että sinuun käytettäisiin tällainen määrä resursseja.

        Ajatuksen luvun kehittäminen tarvitsee koehenkilöitä, harjoituskohteita. Niitä me olemme. Koe-eläimiä, eihän meillä ole enää ihmisarvoa. - Varsinaiset kohteet ovat sitten niitä tärkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TI:LLE TUTTU KYSYMYS vainon osalta: miksi olisit niin tärkeä , että sinuun käytettäisiin tällainen määrä resursseja.

        Ajatuksen luvun kehittäminen tarvitsee koehenkilöitä, harjoituskohteita. Niitä me olemme. Koe-eläimiä, eihän meillä ole enää ihmisarvoa. - Varsinaiset kohteet ovat sitten niitä tärkeitä.

        gang stalking tyyppisen vainon kohteet voivat miettiä stalkkaustyyppi kerrallaan, miten ajatusten tietäminen tehostaisi stalkkauksen toteuttamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvin tapa on kuulla toisen ihmisen suusta tekstiä , mitä itse on ajatellut. Vai onko selvää. mehän ajatellaan paljon samoja asioita. Tuttuja lausahduksia: "Veit sanat suustani", "ajattelin itsekin juuri noin."
        Tuolla jatkossa on kuvausta, miten itse ajan kanssa tutkailin tätä asiaa.

        Kun stalkkeri ajatusten luvun avulla saa tietoonsa TI:n suunnitelmat, pienet ja isommat, ne voi estää. Tämä vain yksi esimerkki.

        Pitäisikö joka ihmisellä sitten olla oma kieli ettei kukaan vahingossakaan sano samoja sanoja kuin mitä ajattelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TI:LLE TUTTU KYSYMYS vainon osalta: miksi olisit niin tärkeä , että sinuun käytettäisiin tällainen määrä resursseja.

        Ajatuksen luvun kehittäminen tarvitsee koehenkilöitä, harjoituskohteita. Niitä me olemme. Koe-eläimiä, eihän meillä ole enää ihmisarvoa. - Varsinaiset kohteet ovat sitten niitä tärkeitä.

        Juurikin näin. Sitten heidät ohjataan psykiatriselle osastolle jossa heitä käytetään lääkkeiden testaamiseen.


    • Anonyymi

      Google lukee ajatukset, sehän jo tiedetään, algoritmien avulla.

      Facebook on mainostanut, että muunlaisella tekniikalla rupeaa lukemaan ajatusten lisäksi tunteetkin.

      Cyber-tekniikka kehittyy, jne.

      Näistäkin voi kirjoittaa.

    • Anonyymi

      ufot kerää dataa kaikesta

      • Anonyymi

        voitaisiin jättää ufot tämän keskustelun ulkopuolelle. Olen levittänyt tietoa tästä ketjusta yhdistykseemme.

        Minulla on lähinnä omat kokemukset, joista joudun arvioimaan, mitä kannattaa tuoda esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voitaisiin jättää ufot tämän keskustelun ulkopuolelle. Olen levittänyt tietoa tästä ketjusta yhdistykseemme.

        Minulla on lähinnä omat kokemukset, joista joudun arvioimaan, mitä kannattaa tuoda esille.

        Tai on minulla tutkimustietoakin, mutta en viitsi/jaksa kirjoittaa niitä toiseen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai on minulla tutkimustietoakin, mutta en viitsi/jaksa kirjoittaa niitä toiseen kertaan.

        siis että lähinnä mielessäni on omat kokemukset. Haluaisin tietää muiden kokemuksista.

        Mistä esim. pj.Martti Koski tietää, että ajatuksiaan voidaan lukea tai miten asia selitetään niissä lukuisissa Facebook-tapauksissa, joita on kerännyt.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.eduskunta.Fi>documents>tuvj_1 2018

        Suomen sata uutta mahdollisuutta 2018-2037
        2.1.1 Ajatusten luku ja muokkaus suoraan aivoista

        Nyt pitää huomioida se tosiasia, että teknolgioita käytetään ensin salaa, ja sitten 30 vuoden päästä paljastetaan asia. Näin on tehty monet kerrat.

        KYLLÄ AJATUKSIA VOIDAAN LUKEA JO NYT, mutta teknologiat salataan toistaiseksi.


    • Anonyymi

      OMAT KOKEMUKSET

      Minulla on tutkijakoulutus, joka edelleen vaikuttaa ajatteluun, vaikka olenkin jo kalkkis. Tämä tekee minusta hankalan tapauksen stalkkereille. Saavat minut kyllä ihmettelemään ja epäilemään, voisiko olla...mutta pidän vaihtoehdot avoimena muillekin selityksille kuin stalkkaukselle,

      Jos haluavat minun tietävän, mitä minulle tekevät. joutuvat demonstroimaan asian minulle niin selkeästi ja aukottomasti, että on pakko uskoa. Näin on ollut ajatusten luvunkin kanssa.

      Jo 2013 luvulla jouduin ihmettelemään, mistä nuo ihmiset voivat tietää asian, kun en ole puhunut tai kirjoittanut siitä, ihan vain ajatellut. -Keksin selityksiä ja pidin auki mahdollisuutta, että jos kuitenkin olisin maininnut ohimennen asiasta jollekin, en vaan enää muista, jne.

      • Anonyymi

        Nyt hyppään 2008-9 -luvulle. Tarkoitus on selventää kuvioita, miten stalkkerit näitä tekevät.

        (en ollut silloin vielä pystynyt myöntämään, että siskoni on stalkkeri, vaikka hyvät perusteet olisi ollut)

        Minulla tapahtui yöllä tapaturma vessakäynnin yhteydessä. Vähän myöhemmin kerroin puhelimessa siskolle tästä. Hän oli miettinyt asiaa ja ehdotti turvasoittoa aamuisin. Siis minä soittaisin siskolle. Jos ei puhelinyhteyttä saada minuun, sisko soittaa tuttuni numeroon tälle paikkakunnalle ja sitten....

        Aluksi soittaessani sisko puhui vuolaasti omista asioistaan ja sulkipuhelimen. Itse aiassa tämä vaihe kesti pitkään. (Esti minua puhumasta)

        Sitten kerran minulle oli "tapahtunut asioita" ja oli tarve puhua parina aamuna. Sitten ihan päivällä soitin siskolle ja vaadin selitystä, miten täällä "kaupungilla" tiedetään, vaikka en ole kenellekään puhunut. - Tilanne kärjistyi siihen, että yhtenä aamuna kerroin siskolle atk-opettajasta k-opistolla. Onneksi sinä päivänä oli viimeinen tunti. Kerroin kuinka omituinen ihminen oli ja hyvin kelju minua kohtaan. Iltapäivällä menin opistolle ja sain tämän opettajan kimppuuni: mitä olinkaan hänestä puhunut.....Minä kävin siskon kimppuun, ei selvinnyt asia.

        --Tapahtui monenlaista. Esim. stalkkerit järjestivät tilanteen, jossa minulla väkisinkin selvisi, että sisko on stalkkeri ja tekee yhteistyötä muiden stalkkereiden kanssa.

        Sitten sisko soitti illalla ja vähän kiertoilmaisuja käyttäen kertoi, että minun puheluni pannaan kaikkien kuultavaksi, jotta tietäisivät, mitä TODELLA ajattelen, vihaisivat minua eikä kukaan haluaisi olla kanssani.

        Sitten tein virheen. Kuvittelin, että voin käyttää puhelujen kuuntelua stalkkereitani vastaan. Eihän minua voi syyttää siitä, jos luottamuksellisesti siskolleni avaudun. -Kyllä stalkkerit voi syyttää ja kostaa. kävi selväksi.

        Tein vielä rikosilmoituksenkin.

        Samoja kuvioita on tässä ajatuksenlukujutun kehittymisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hyppään 2008-9 -luvulle. Tarkoitus on selventää kuvioita, miten stalkkerit näitä tekevät.

        (en ollut silloin vielä pystynyt myöntämään, että siskoni on stalkkeri, vaikka hyvät perusteet olisi ollut)

        Minulla tapahtui yöllä tapaturma vessakäynnin yhteydessä. Vähän myöhemmin kerroin puhelimessa siskolle tästä. Hän oli miettinyt asiaa ja ehdotti turvasoittoa aamuisin. Siis minä soittaisin siskolle. Jos ei puhelinyhteyttä saada minuun, sisko soittaa tuttuni numeroon tälle paikkakunnalle ja sitten....

        Aluksi soittaessani sisko puhui vuolaasti omista asioistaan ja sulkipuhelimen. Itse aiassa tämä vaihe kesti pitkään. (Esti minua puhumasta)

        Sitten kerran minulle oli "tapahtunut asioita" ja oli tarve puhua parina aamuna. Sitten ihan päivällä soitin siskolle ja vaadin selitystä, miten täällä "kaupungilla" tiedetään, vaikka en ole kenellekään puhunut. - Tilanne kärjistyi siihen, että yhtenä aamuna kerroin siskolle atk-opettajasta k-opistolla. Onneksi sinä päivänä oli viimeinen tunti. Kerroin kuinka omituinen ihminen oli ja hyvin kelju minua kohtaan. Iltapäivällä menin opistolle ja sain tämän opettajan kimppuuni: mitä olinkaan hänestä puhunut.....Minä kävin siskon kimppuun, ei selvinnyt asia.

        --Tapahtui monenlaista. Esim. stalkkerit järjestivät tilanteen, jossa minulla väkisinkin selvisi, että sisko on stalkkeri ja tekee yhteistyötä muiden stalkkereiden kanssa.

        Sitten sisko soitti illalla ja vähän kiertoilmaisuja käyttäen kertoi, että minun puheluni pannaan kaikkien kuultavaksi, jotta tietäisivät, mitä TODELLA ajattelen, vihaisivat minua eikä kukaan haluaisi olla kanssani.

        Sitten tein virheen. Kuvittelin, että voin käyttää puhelujen kuuntelua stalkkereitani vastaan. Eihän minua voi syyttää siitä, jos luottamuksellisesti siskolleni avaudun. -Kyllä stalkkerit voi syyttää ja kostaa. kävi selväksi.

        Tein vielä rikosilmoituksenkin.

        Samoja kuvioita on tässä ajatuksenlukujutun kehittymisessä.

        jatkoa 2013 alkaneille ihmettelyille luetaanko ajatuksiani.

        Vitutti mahdollisuus, että pitää paikkansa, Olin päässyt havainnoissa niin pitkälle, että jos lukivat, niin ilmeisesti pelkästään sisäistä puhetta. Siis sellaisia lauseita, joita selvästi toistin mielessäni itselleni.

        Kuvittelin, että eihän minua voi ajatuksista rangaista. Ensimmäinen keksintöni oli haukkumasanalista. Kirjoitin sellaisen ja alkuun luin sitä selkeästi mielessäni toistaen. Siinähän kuulette. -Tämä lopahti aika pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkoa 2013 alkaneille ihmettelyille luetaanko ajatuksiani.

        Vitutti mahdollisuus, että pitää paikkansa, Olin päässyt havainnoissa niin pitkälle, että jos lukivat, niin ilmeisesti pelkästään sisäistä puhetta. Siis sellaisia lauseita, joita selvästi toistin mielessäni itselleni.

        Kuvittelin, että eihän minua voi ajatuksista rangaista. Ensimmäinen keksintöni oli haukkumasanalista. Kirjoitin sellaisen ja alkuun luin sitä selkeästi mielessäni toistaen. Siinähän kuulette. -Tämä lopahti aika pian.

        Siis ensin puhelujen julkisesti kuultavaksi levittäminen. Kun huhtikuussa 2013 lopetin puhelimessa puhumisen ja tein rikosilmoituksen, niin kesäkuun puolivälissä pantiin alulle ihmettely, voidaanko ajatuksiani lukea.

        Ajatustenluku ei ole vakituinen osa gang stalkingia, vaan lisä siihen vainooni.

        Nyt tässä samaan aikaan gang stalking eteni. Minulta ruvettiin estämään kaikenlainen meneminen, osallistuminen harrastaminen, jne. Minut mustamaalattiin. Sosiaalinen verkosto tuhottiin. Eristettiin. - Kun ei ollut normaalia sosiaalista kanssakäymistä, puhuminenkin väheni. Itse asiassa se kiellettiin minulta. -Yksi keino toteuttaa tätä. oli kaiken sanomani matkiminen. - Kun joskus kävelylenkeillä ( niitä eivät saaneet minua lopettamaan) vastaantulijalle sanoin ystävällisesti jotakin (siis vaikka metsätiellä, kun ketään ei ollut paikalla), stalkkerit saivat senkin tietoonsa ja MATKITTIIN. Kun nyt tuskin senioreilla oli puheentallenninta taskussaan, niin miten? -Nykyään minulla on selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ensin puhelujen julkisesti kuultavaksi levittäminen. Kun huhtikuussa 2013 lopetin puhelimessa puhumisen ja tein rikosilmoituksen, niin kesäkuun puolivälissä pantiin alulle ihmettely, voidaanko ajatuksiani lukea.

        Ajatustenluku ei ole vakituinen osa gang stalkingia, vaan lisä siihen vainooni.

        Nyt tässä samaan aikaan gang stalking eteni. Minulta ruvettiin estämään kaikenlainen meneminen, osallistuminen harrastaminen, jne. Minut mustamaalattiin. Sosiaalinen verkosto tuhottiin. Eristettiin. - Kun ei ollut normaalia sosiaalista kanssakäymistä, puhuminenkin väheni. Itse asiassa se kiellettiin minulta. -Yksi keino toteuttaa tätä. oli kaiken sanomani matkiminen. - Kun joskus kävelylenkeillä ( niitä eivät saaneet minua lopettamaan) vastaantulijalle sanoin ystävällisesti jotakin (siis vaikka metsätiellä, kun ketään ei ollut paikalla), stalkkerit saivat senkin tietoonsa ja MATKITTIIN. Kun nyt tuskin senioreilla oli puheentallenninta taskussaan, niin miten? -Nykyään minulla on selitys.

        Kun en enää puhu juuri mitään, voin olla melko varma, että olen vain ajatellut.

        Syksyllä 2019 kävin( stalkkeri)hammaslääkärillä. Varoin ajattelemasta häntä. Kokeeksi edellisenä iltana ajattelin pari lausetta hänestä selkeästi. Seuraavana päivänä vastaanotolla hän toisti ainakin toisen, ilmein ja puhetyylein vahvistamalla, että tietää, mitä tekee. Ilmeisesti huomasi, että minäkin teen asian saadakseni vahvistusta. Kävin vo:lla monta kertaa. - Kun olin menossa toiseksi viimeiselle vastaanotolle, käynteihin väsyneenä illalla pohdin, pyytäisinkö ajan kahden viikon päähän vai voisiko pitää kuukauden välin. Kun vastaanotolla sitten pyysin aikaa kahden viikon päähän, hl naureskellen sanoi, aha, ettet halua ssitä kuukauden väliä.


        Tämän jälkeen on tapahtunut paljon, mutta minun pitää miettiä, onko turvallista kertoa tuoreimmista asioista.

        Jaa, no niin yhden jutun voin kertoa: puheluista luulin, ettei minua voida rangaista siskolle luottamuksellisesti puhutuista asioita. Väärä luulo.
        Nyt olen ehtinyt luulla, etteihän minua voi ajatuksista rangaista. Kyllä voidaan, Itseassa AJATUSRIKOS on tulevaisuudessa useidenkin ihmisten pulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en enää puhu juuri mitään, voin olla melko varma, että olen vain ajatellut.

        Syksyllä 2019 kävin( stalkkeri)hammaslääkärillä. Varoin ajattelemasta häntä. Kokeeksi edellisenä iltana ajattelin pari lausetta hänestä selkeästi. Seuraavana päivänä vastaanotolla hän toisti ainakin toisen, ilmein ja puhetyylein vahvistamalla, että tietää, mitä tekee. Ilmeisesti huomasi, että minäkin teen asian saadakseni vahvistusta. Kävin vo:lla monta kertaa. - Kun olin menossa toiseksi viimeiselle vastaanotolle, käynteihin väsyneenä illalla pohdin, pyytäisinkö ajan kahden viikon päähän vai voisiko pitää kuukauden välin. Kun vastaanotolla sitten pyysin aikaa kahden viikon päähän, hl naureskellen sanoi, aha, ettet halua ssitä kuukauden väliä.


        Tämän jälkeen on tapahtunut paljon, mutta minun pitää miettiä, onko turvallista kertoa tuoreimmista asioista.

        Jaa, no niin yhden jutun voin kertoa: puheluista luulin, ettei minua voida rangaista siskolle luottamuksellisesti puhutuista asioita. Väärä luulo.
        Nyt olen ehtinyt luulla, etteihän minua voi ajatuksista rangaista. Kyllä voidaan, Itseassa AJATUSRIKOS on tulevaisuudessa useidenkin ihmisten pulma.

        YLEISTÄ ASIAA

        YK yhteistyössä EU:n kanssa tutkii parhailla elektroniikka-, cyber-rikoksia, joihin kuuluu suunnitelmat ajatustenluvun tulosten eli iIHMISEN AJATUSTEN PANEMINEN YLEISESTI KUULTAVIKSI niin kuin tehtiin minun puheluille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLEISTÄ ASIAA

        YK yhteistyössä EU:n kanssa tutkii parhailla elektroniikka-, cyber-rikoksia, joihin kuuluu suunnitelmat ajatustenluvun tulosten eli iIHMISEN AJATUSTEN PANEMINEN YLEISESTI KUULTAVIKSI niin kuin tehtiin minun puheluille.

        Lisäys hammaslääkärijuttuun. Kävin siellä7 kertaa. 5 kertaa edellisenä iltana ajattelin "testi"lauseet ja joka kerta hammaslääkäri toisti ne, tietäen, että minä tiedän, mitä tekee.


    • Yksikään ihminen, olipa hän saanut Pyhän Hengen taivaasta, tai Saatanan valheen hengen jonkun porton palvelija käsien kautta, ei pysty lukemaan ajatuksiasi.

      Ainoastaan vain sinun hedelmiäsi - kirjoitukisasi:

      Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu ja sormet näppäilevat inaternettiin, kaikkien luettaviksi.

      Ainoastaa Pyhä Henki ja Saatanan valheen henki sinun ajatuksia lukee ja elämääsi johtaa.

      "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

      • Jatkan tästä vielä omakohtaisella kokemuksella, että Saatanan tietäjähenki osaa sinusta saamansa Tiedon perusteella kertoa sinulle sellaista, josta uskoo sinun pitävän.


        Tässä ensimmäinen kohtaaminen tietäjähengen kanssa.

        Kun Pyhän Hengen vaatimus - vanhoillislestadiolaisten harhaopin poistamisesta seurakunnan ilmoituksista - ei onnistunut maaliskuussa 1989, vaikka kirkkoherra itse sanoi minulle, että se on harhaoppi - kun minut 1987 aivan yllättäen pyydettiin kirkkoneuvoston jäseneksi.

        Niin joulukuussa 1991, soitti minulle paikallisen helluntaiseurakunnan evankelista Sirkka Hautaniemi.
        "Herran edessä tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä, se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.

        Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
        vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi."

        Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
        Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja veren voima'."

        Myöhemmin vielä ilmoitti, että aina, kun ajaa Raaheen kotini ohi, hän kohottaa käden kohti taivasta ja: "Herra siunaa tuota miestä ja hänen perhettään!"

        Kun minulle sitten valkeni tuon veren voiman salaisuus, josta Jeesus ei ollut mitään puhunut, ilmoitin hänelle:

        Tuon viestin sinulle saneli Saatanan tietäjähenki, eikä Herran Pyhä Henki. Hän ei enää vastannut, vaan pisti ystävänsä viestittämään:

        Sirkka käski sanoa, että olet seonnut päästäsi.

        Näin katosi maallinen kunnia, ja loistava tulevaisuu helluntailaisten joukossa."


    • Anonyymi

      voidaanko ajatuksiani lukea aina - tauotta rekisteröidä ja tallentaa ?

      vai vain tietyissä paikoissa tietyin ehdoin?

      pelkästään kotona vai muuallakin sisätiloissa tai ulkonakin?

      • Anonyymi

        OMAA KOKEMUSTA:

        Minulla on ollut taskuun mahtuvia digikompaktikameroita. Olen tykännyt kävelylenkeilläni ja kaupungin ulkopuolella automatkoilla ottaa kuvia. Ovat olleet mukana myös vainoon liittyvistä syistä. Kyllä, olen ottanut aikoinaan stalkkereiden rekkareista kuvia, kun ovat syyllistyneet e-aseella ammuskeluun. Mutta myös avuksi itselle syistä, joita en kerro tässä.

        Kameraan tuli tekninen vika. Jonkinn ajan päästä ostin uuden. Yhdistyksen pj, jolle en ollut kertonut mitään, lähetti viestin: ÄLÄ OSTELE KAMEROITA, NE SEURAAVAT NIIDEN AVULLA AJATUKSIASI.(Saattoi olla huono vitsi.)

        Minulla oli omat havainnot kamerattomasta ajasta ja muutoksesta, joka tapahtui, kun taas oli kamera mukana.

        Teoriassa ja myös käytännössä voitaisiin kehittää ajatuksenrekisteröintikameroita. Tekniikka on nykyään niin hirveän pientä, että kyllä sitä saisi kameraan piilotettua.- Täytyy sitten vaan saada kohteelle tarve kuskata kameraa vaikka taskussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OMAA KOKEMUSTA:

        Minulla on ollut taskuun mahtuvia digikompaktikameroita. Olen tykännyt kävelylenkeilläni ja kaupungin ulkopuolella automatkoilla ottaa kuvia. Ovat olleet mukana myös vainoon liittyvistä syistä. Kyllä, olen ottanut aikoinaan stalkkereiden rekkareista kuvia, kun ovat syyllistyneet e-aseella ammuskeluun. Mutta myös avuksi itselle syistä, joita en kerro tässä.

        Kameraan tuli tekninen vika. Jonkinn ajan päästä ostin uuden. Yhdistyksen pj, jolle en ollut kertonut mitään, lähetti viestin: ÄLÄ OSTELE KAMEROITA, NE SEURAAVAT NIIDEN AVULLA AJATUKSIASI.(Saattoi olla huono vitsi.)

        Minulla oli omat havainnot kamerattomasta ajasta ja muutoksesta, joka tapahtui, kun taas oli kamera mukana.

        Teoriassa ja myös käytännössä voitaisiin kehittää ajatuksenrekisteröintikameroita. Tekniikka on nykyään niin hirveän pientä, että kyllä sitä saisi kameraan piilotettua.- Täytyy sitten vaan saada kohteelle tarve kuskata kameraa vaikka taskussa.

        Sinä aikana, kun minulla ei ollut kameraa mukana, minua estettiin vapaasti ajattelemasta.
        Kun lähdin lenkille metsään/rannalle, ym. koko ajan pakotettiin ajattelemaan jotakin asiaan voimallisesti jauhaen, kun pääsin loppuun, levy käynnistettiin uudestaan ja kun loppui , niin taas uudestaan.

        Kun olin ostanut uuden kameran, tämä loppui heti ja ajatukset saivat vapaasti virtailla.


    • Anonyymi

      kirjoitan tähän kaavamaisen luettelo ( jotakin tapahtuu minun kohdalla, jotakin ei)

      PITÄÄ SAADA PALAUTE JOSSAKIN MUODOSSA AJATTELUSTAAN

      - pitää tietää, että varmasti vain ajatellut ja sitten saa palautteena suullisessa tai kirjallisessa muodossa saman takaisin

      esim. voin kertoa yhden suullisen tavan. Kun olen ajatellut jotakin henkilökohtaista epätavallisempaa, sitä on alettu huudella minulle mobbingissa(= on sellaista porukkahäirintää). Kuviteltu juttu: olisin ajatellut, että pitää ostaa sienilääkettä kynteen. Useat henkilöt useana päivänä huutelisivat "sienilääkettä kynteen."

      Minulla vainoon osallistuu paljon porukkaa. Huutelijoita on riittänyt. On matkittu puheitani, huudeltu triggerisanoja, jne, Sitten alkoi ajatusteni huutelu. Muistaakseni aloin vastata, että noin juuri ajattelin tai jotakin muuta, joka paljasti,että huudeltiin ajattelemaani. - En tiedä tiesivätkö huutelija sitä. -Kuitenkin loppui.

      • Anonyymi

        Kirjallinen vastaus:
        Olin mietiskellyt, että mitenkähän nykyään tehdään se ja ja se häirintä, kun elektroninen teknologia on kehittynyt niin nopeasti. Taisin jo seuraavana päivänä sähköpostissa saada kommentin, jossa oli vastaukset. Oli yleisesti kirjoitettu, ei mainittu minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjallinen vastaus:
        Olin mietiskellyt, että mitenkähän nykyään tehdään se ja ja se häirintä, kun elektroninen teknologia on kehittynyt niin nopeasti. Taisin jo seuraavana päivänä sähköpostissa saada kommentin, jossa oli vastaukset. Oli yleisesti kirjoitettu, ei mainittu minua.

        minulla olisi paljon esimerkkejä, mutta pitää harkita rauhassa, mitkä olisivat asiaa valaisevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla olisi paljon esimerkkejä, mutta pitää harkita rauhassa, mitkä olisivat asiaa valaisevia.

        Eleillä, ilmeillä, käyttäytymisellä tiedon antaminen siitä, että tietää, mitä kohde on ajatellut. (Tai sitten stalkkeri on antanut ohjeen, miten toimia, ilman, että kertoo kyseessä olevan ajattelusta muistuttaminen.)

        Menin kauppaan, jossa stalkkeri odotteli tietäen, että kohta tulen. Hän käyttätyi hillitysti. Kulki samaa matkaa minun kanssani ja välillä stalkkasi puheella niin, että valpastuin ja tiesin, mikä on.
        Sitten erään hyllyn vieressä hän kääntyi minuun päin ja merkitsevästi katsoi(ja hieman pidätteli naurua) vyötärön seutuani, jossa on vähän makkaroita, mutta nyt väLjän t-paidan peitossa. - Tästä muistin heti edellisiltaisen pohdintani, ajatteluni. Olin yrittänyt arvioida erään henkilön suhtautumista itseeni käyden läpi tilanteita. Yksi oli sellainen, jossa hän vahingoniloisesti nauraa hörähti katsoessaan vyötärömakkaroitani. Olin kiireessä pannut liian pienen t-paidan päälleni.

        TÄSTÄ TULI IHAN VÄISTÄMÄTTÄ MIELEENI, Että ilmeilyllä ilmoitti , että nämä ajatukset on luettu.

        Minulla on seitsemän vuoden kokemus sen ihmettelyssä, onko ajatukseni luettu. Jos on vasta-alkaja siinä asiassa. pitää ilmeiden huomioinnissa olla varovainen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eleillä, ilmeillä, käyttäytymisellä tiedon antaminen siitä, että tietää, mitä kohde on ajatellut. (Tai sitten stalkkeri on antanut ohjeen, miten toimia, ilman, että kertoo kyseessä olevan ajattelusta muistuttaminen.)

        Menin kauppaan, jossa stalkkeri odotteli tietäen, että kohta tulen. Hän käyttätyi hillitysti. Kulki samaa matkaa minun kanssani ja välillä stalkkasi puheella niin, että valpastuin ja tiesin, mikä on.
        Sitten erään hyllyn vieressä hän kääntyi minuun päin ja merkitsevästi katsoi(ja hieman pidätteli naurua) vyötärön seutuani, jossa on vähän makkaroita, mutta nyt väLjän t-paidan peitossa. - Tästä muistin heti edellisiltaisen pohdintani, ajatteluni. Olin yrittänyt arvioida erään henkilön suhtautumista itseeni käyden läpi tilanteita. Yksi oli sellainen, jossa hän vahingoniloisesti nauraa hörähti katsoessaan vyötärömakkaroitani. Olin kiireessä pannut liian pienen t-paidan päälleni.

        TÄSTÄ TULI IHAN VÄISTÄMÄTTÄ MIELEENI, Että ilmeilyllä ilmoitti , että nämä ajatukset on luettu.

        Minulla on seitsemän vuoden kokemus sen ihmettelyssä, onko ajatukseni luettu. Jos on vasta-alkaja siinä asiassa. pitää ilmeiden huomioinnissa olla varovainen-

        Nämä kolme esimerkkiä ovat sellaisia, että ne havahduttavat arvelemaan tai muistamaan , että ajatuksiani luetaan.

        Se, että stalkkerit tietävät ajattelun, vaikuttaa vainoon laajalti, mutta siitä en kerro.

        Toivoisin, että yhdistyksen pj. identiteettejä peitellen kertoisi , minkä tyylisiä kokemuksia on ison maailman facebookeista koonnut.. Voi olla, että käyttää niitä vain virallisempaan esitykseen asiasta.


    • Anonyymi

      Kaksi linjaa

      niin kauan kun uhri ei tiedä jonkun lajin stalkkauksesta, sitä on helpompi toteuttaa

      mutta toisaalta, kun uhri kärsii enemmän, jos tietää, mutta ei voi mitään

      jos ajatuksenlukijastalkkerit haluavat uhrin tietävän, osaavat kyllä hoitaa asian

    • Anonyymi

      kun tänne ei voi kirjoittaa linkkejä. niin googlaa pelkkä peacepink. Löytyy 2 facebookia. Siinä ylimmässä (muistaakseni) on mielenkiintoisia YK/EU tietoja päähän kohdistuvasta vaikuttamisesta elektromagneettisesti.

      En jaksa käydä niitä läpi, mutta saattaa olla ajatusteluvustakin. Hyvää tietoa joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      sorry puheenjohtaja, kun olen maininnut sinut niin usein, mutta kun sinä olet puhkunut , että ajatustenluku täytyy ottaa esille.NIIN ETTÄ OTAPA ESILLE NAAMAKIRJASSA

      kun siitä olen kysynyt, olen saanut linkin termistä: synthetic telepathy

      googlatkaa kyseinen termi, tulee paljon otsikoita aiheesta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      MITÄ HYÖTYÄ AJATUSTENLUVUSTA/TIETÄMISESTÄ ON

      Stsalkkerit pystyvät mindcontrollilla palauttamaan muistoja TI:N mieleen. Muistot ovat jotakin suunnilleen samaa kuin alkuperäinen tapahtuma. Ei se mitään; ovat TI:lle totta.
      Kun stalkkeri palauttaa muiston mieleen ja TI alkaa vastoin tahtoaankin muistella tarkemmin, stalkkeri lukee nämä ajatukset ja tietoa, jota voi käyttää TI_:ä vastaan.

      Tai nostaa TI:n mieleen jonkun ihmisen ja TI alkaa muistella/ajatella, niin stalkkeri saa taas tietoa.

      • Anonyymi

        Edellisestä viestistä on poistettu päätelmäno, että mindcontrol/aajatusteluku yhdistelmällä stalkkereilla on pääsy TI:n muistiarkistoihin.


    • Anonyymi

      TI:KIN VOI KÄYTTÄÄ AJATUKSENLUKUA HYÖDYKSEEN

      Kerran päätin kokeilla, voinko hoitaa asian ajattelemalla sen sijaan, että kirjoittaisin viestin stalkkereille peacepinkiin. AJATTELIN. Perille oli tieto mennyt. Ja asia hoitui.

      Kokeilin vielä toisenkin kerran. Onnistui. Rupesi nousemaan päähän tämä "uusi maailma."

      Kerron kolmannen kerran. Tähän rappuun vähäksi aikaa muutti joku mies ja vaimo, samaan porukkaan kuuluivat. Mies tervehti voimakkaalla, hyvin omistavalla äänellä. Minua ärsytti se. Ajattelin oikein selkeästi, etten halua hänen tervehtivän näin ja näin. Seuraavana päivänä katsoi naureskellen ja tervehti tavallisella puheäänellä.

      Innostuin ja ajattelin selkeästi, minkälainen yksi stalkkerikauppias:ylimielisen ja halventavasti pelleilevä. Ei muuttunut muunlaiseksi pitkään aikaan.

      Lopetin. Ajattelin, ettei ole kovin terveellistä ruveta stalkkereiden kanssa yhteistyöhön.

      • Anonyymi

        Stalkkerit kostaa. Edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen tätä ketjua on käyty katsomassa vain kerran. JA OLEN TÄYSIN UNOHTANUT, MITÄ KAKSI ENSIMMÄISTÄ LISTASSA SISÄLSI. Ihan tyhjä pää siltä osin.


    • Anonyymi

      Myönnän, olen kalkkis, jolla on huonot digitaidot. Mutta silti minua taidettiin ohjailla. Englanninkielisellä vähän sekavalla nettisivulla tarkoitukseni oli kirjautua avaaziin, mutta olinkin kirjautunut quoraan.

      Monenlaista ihmettelyä ehti olla. - Kuka lukee minun ajatuksiani? Nimittäin niihin tuli vastauksia. Jos ajattelin, että olisi kivaa saada tietoa" siitä "asiasta, niin nopeasti siellä julkaistiin kommentti/artikkeli "siitä" asiasta.

      Kerran quorassa kysyttiin yleisesti (tai ainakin luulin, voihan minulle tulla yleisen näköinen vain minulle osoitettu vesti): milloin huomasit, että äitisi on narsisti. Pohdin asiaa ylimalkaisesti. Kävin vähän läpi hänen elämänhistoriaansa ja miten se minun elämässäni on näkynyt. Päivän parin päästä quorassa julkaistiin pieni artikkeli. jossa nämä minun pohdintani olivat lähes sanatarkkaan.

      • Anonyymi

        Mahdollinen selitys on tullut tarjolle. Suomalaiset stalkkerit lukevat ajatukseni. Joillakin heillä on lupakortti kirjoittaa quoraan.

        Luulen, että ohjailivat minut quoraan, voidakseen pelailla kanssani.


    • Anonyymi

      siksi lähetämme vain massapostituksia jopa kun keromme palaavamme pian vessatauolta

      siksi kun sinä puhut, niin puhut isolle määrälle ihmisiä, etkä yhdelle kaverille

      valitettavasti nykyinen sosiaalinen media ei tuekaan 'minä kerron aivan kaikille' asiaa ja sammuttaa henkilökohtaisen sosiaalisen median

      hyvä niin, nyt kukaan ei tiedä mitään, etkä jää kenellekään mitään

      kivimies oli oikeassa että muovi ei ole kehityskelpoinen

    • Anonyymi

      Quorasta tulee 2 -4 sähköpostia päivässä. Muualla olenkin kertonut, että katson kunkinshköpostinotsikot läpi, osan vilkaisemalla, osasta luen sen verran kuin on näkyvissä sen alla, osasta klikkaan read more.

      Ajatustenlukija kyllä huomaa, että nyt lukee englanninkielistä tekstiä, nyt ajattelee suomeksi.

      Saavat kyllä aika paljon tietoa, mitä ko.asiaan liittyen ajattelen, suhtaudun, mikä kolahtaa omalle kohdalle.

      Muutenhan päivisin päässä on tavanomaista ajatuksen virtaa.

      • Anonyymi

        Mutta kun olen kalkkis ja väsynyt. En mikään aktivisti, Ihan vaarattomia ajattellen. Että minun täytyy olla harjoitusväline, vallankäytöstä nauttijoille väline, ja aina vaan jatkuvan gang stalkingin käyttöön tietoa.

        kateuden riivaamia demareita, vasemmistolaisia ja kateuden ja alemmuudentuntojen riivaamia uskontohulluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun olen kalkkis ja väsynyt. En mikään aktivisti, Ihan vaarattomia ajattellen. Että minun täytyy olla harjoitusväline, vallankäytöstä nauttijoille väline, ja aina vaan jatkuvan gang stalkingin käyttöön tietoa.

        kateuden riivaamia demareita, vasemmistolaisia ja kateuden ja alemmuudentuntojen riivaamia uskontohulluja.

        Toimijoina Suomalaisia,Virolaisia,VENÄLÄISIÄ JOSSA VUOSIKYMMENTEN TIETO JA NYKYTEKNIIKAN DIGITAALINEN KEHITYS EDISTYKSELLISTÄ JOTA NYT TIETYT
        USKONLAHKOLAISET KÄYTTÄÄ MYÖS OMAN SANOMANSA PAKKOSYÖTTÖNÄ
        IHMISIIN,JA HEILLÄ MYÖS TÄMÄ ÄÄNI AALTO TYKKI KÄYTÖSSÄ,JOLLA SAADAAN
        NÄITÄ HUIMAUS OLOJA , ÄKILLINEN VÄSYMYSTILA, HIKOILU,KYLMÄN TUNTO KEHOON,KIPUJA KEHON JOKA ALUEESEEN ,JA WC.TUNTOTILA LAITOT OVAT HEIDÄN
        SYDÄNTÄ LÄHELLÄ OLEVAT TILAT.IHMISIÄ HÄIRITÄÄN KUUNNELLAAN RAJOITETAAN NORMIELÄMÄÄ MAILMAN MAISSA KUTEN EESIIN TULLUT NÄMÄ
        HAVANNA SYNDOOMA ERI MAISSA.


    • Anonyymi

      Hups, pistä jalat maahan.

      • Anonyymi

        Kyllä minulla on jalat maassa. Olen muutaman esimerkin kertonut siitä, miten stalkkerit ovat tuoneet esille, että pystyvät lukemaan ajatuksiani. Se tulee nykyään jatkuvasti esille. On ihan turha huudella minulle muuta.

        Mietin vaan sitä, ketkä kaikki saavat tuloksista tietoa, Kuinka laaja levitys. Millä tekniikalla luetaan, se minulta pimitetään huolellisesti.


    • Anonyymi

      Moi, Henric tässä=), luin alusta loppuun sun ketju ja se oli aivan upea minun mielestä, vahva veto. en haluaa kuormittaa sinua yhtään aiheesta, ko olet varmasti lukennu yhtä sun toista, ajattelin kuitenki vihjata sivustoon academia piste edu lle, siellä kun tilin itselleen otta on mahdollista lukea aivan kaikesta geeni hommista ja synteetisesta telepatiasta, osallistua keskustelluihin ja niin pois, minulla kin on pitkä taipale takana tätä kaikkia ja kun monella muulla kin niin loppua ei heiltä perpseiltä näy, mutta tää hän päättyy =), muista että heillä on edelleen helpompi tyrkyttää oma ko ottaa ja antaa uskoa että olisi. haluan itse uskoa vankasti että se on nivaska kotinikkareita kaikien takana ja että yhteiskunnan pyörittäjät pitää saada kuulla meistä lisää että muutos tulisi nopemmin ja lakin näkyvempää, ihmisoikeudessa sanotaan että aivosi on sun, niihin ei saa mielivaltaisesti vaikuttaa =) labrat ja yritykset asian tiimoilta käyttää varojaan ja lailisia keinoja sekä koekaniiniin sopivat sopimukset minkä kunnioitavata =) ei ne oikeasti meitä tarvi väkisin, sitä paitsi luin talvella että missään päin maapalloa ei ole lupa vielä edes tutkia muuta kun tietokonella senarioita ja se tais olla tyyliin jostain päin aivo säätiö toiminnassa missä tättä luin =) mainitulla sivulla kin selviää varmasti minkälainen sopimus tällä hetkellä aivoista on,ja ne puhuu kyllä että ne ei tästä tykkää =), koita han sinä jaksaa, minä koitin laittaa mirc kannun pystyyn mutta olin aika yksin sielä, käy joskus kurkkaan, se on ti sivulla =), se ois hyvä 24/7 live tuki paikka ja aina auki kuhan vaan ihmiset sinne löytää=)

      • Anonyymi

        Nyt on pj.julkaissut lukuisia synteettiseen telepatiaan ja ajatuksenlukuun liittyviä artikkeleita naamakirjassa, jonka linkin löytää. kun

        googlaa Suomen joukkovainotut ry, tulee esille oysikoita, joista yhdessä on linkki facebookiin

        on lukemista vähäksi aikaa

        kiitos Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pj.julkaissut lukuisia synteettiseen telepatiaan ja ajatuksenlukuun liittyviä artikkeleita naamakirjassa, jonka linkin löytää. kun

        googlaa Suomen joukkovainotut ry, tulee esille oysikoita, joista yhdessä on linkki facebookiin

        on lukemista vähäksi aikaa

        kiitos Martti

        naamakirja NewWorldOrder:in vainon kohteiden verkko


    • Anonyymi

      Ei, ajatuksia ei voi lukea mutta niitä voi kuunnella. Nyt kannattaa olla siis ihan hiljaa.

    • Anonyymi

      Varkaitten paratiisissa käy mikä tahansa.

    • Anonyymi

      ME PANNAAN AJATUKSIA SUN PÄÄHÄSI, ETKÄ VOI SILLE MITÄÄN.

      Tätä lausetta on nyt julkaistu ajatuksenluku ketjuissa.

      Siis ehdotetaan, että kyseessä olisikin MINDCONTROL eli he tietävät, minkä lauseen ovat panneet päähäni. Kun minulle sitten kerrotaan se, luulen, että ovat lukeneet sen ajatuksena päästäni. - Teoriassa tämä toimisi, mutta niiden ajatusten paneminen päähään nykyisessä mittakaavassa olisi resursseja vaativaa.

      • Anonyymi

        on selvinnyt, että on cybertorturea


    • Anonyymi

      Minua ruvettiin kiusaamaan tällä ajatusten luvulla sen verran aktiivisesti, että päätin julkaista asian. Jos olisin salannut, ahdistunut ja hävennytkin, sehän vasta hauskaa olisi ollut. - Ja onhan vähemmän noloa väittää,että ajatuksia luetaan, kuin myöntää, ettei päässä ole omia ajatuksia, vain stalkkereiden sinne tunkemia.

      Tulen jatkossa ottamaan nämä kaksi vaihtoehtoa huomioon, kun minulle annetaan palautetta ajattelustani. Ja kun kerron esimerkkejä tulevista tapahtumista, voin kysäistä, että kummasta nyt mahtoi olla kyse.

      • Anonyymi

        Tähän vyyhteen kuuluu vielä se, miten stalkkerit tietävät kaiken, mitä olen puhunut. Kaikkea matkitaan. Kun en puhu juuri mitään enkä pitkään aikaan ole tekemisissä ihmisten kanssa muuten kuin kaupan kassalla, on mobbaajille tullut pulaa matkittavasta. Ovat ruvenneet matkimaan vuosia on vanhojakin juttuja.

        Jos ihmisille on annettu ohjeeksi panna aina kännykkä valmiiksi, jos näyn maisemassa, niin silloinhan ohimennen lausuttu tokaisuni tallentuu.

        Jos kurkunpään värähtelyt rekisteröidään ja lähetetään, silloin sekä puheet että ajatukset ovat tallentuneet. Olisiko minuun asennettu mikro tai mieluummin nanotekniikkaa.???

        EN TIEDÄ, MUTTA NYKYÄÄN SELITÄN TAPAHTUMAT AJATUKSENLUVULLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän vyyhteen kuuluu vielä se, miten stalkkerit tietävät kaiken, mitä olen puhunut. Kaikkea matkitaan. Kun en puhu juuri mitään enkä pitkään aikaan ole tekemisissä ihmisten kanssa muuten kuin kaupan kassalla, on mobbaajille tullut pulaa matkittavasta. Ovat ruvenneet matkimaan vuosia on vanhojakin juttuja.

        Jos ihmisille on annettu ohjeeksi panna aina kännykkä valmiiksi, jos näyn maisemassa, niin silloinhan ohimennen lausuttu tokaisuni tallentuu.

        Jos kurkunpään värähtelyt rekisteröidään ja lähetetään, silloin sekä puheet että ajatukset ovat tallentuneet. Olisiko minuun asennettu mikro tai mieluummin nanotekniikkaa.???

        EN TIEDÄ, MUTTA NYKYÄÄN SELITÄN TAPAHTUMAT AJATUKSENLUVULLA.

        Martti kirjoitti minulle viestin: Älä osta kameroita, ne lukevat sun ajatukset sillä. Minulla oli digikompaktitaskukameraan tullut häiriö. Kuljin ilman kameraa lenkeilläni. Koko tämän ajan lenkit häiriytyivät siitä että päässääni junnasi voimallisesti joku juttu, alusta loppuun, alusta loppuun... Kun ekan kerran tämän jälkeen lähdin lenkille, ajatukset saivat virtailla vapaasti (senkö takia, että ne voitiin taas lukea??)

        Olen mindcontrolketjussa kertonut enemmän näistä korvamatotyylisistä toistuvista junnauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti kirjoitti minulle viestin: Älä osta kameroita, ne lukevat sun ajatukset sillä. Minulla oli digikompaktitaskukameraan tullut häiriö. Kuljin ilman kameraa lenkeilläni. Koko tämän ajan lenkit häiriytyivät siitä että päässääni junnasi voimallisesti joku juttu, alusta loppuun, alusta loppuun... Kun ekan kerran tämän jälkeen lähdin lenkille, ajatukset saivat virtailla vapaasti (senkö takia, että ne voitiin taas lukea??)

        Olen mindcontrolketjussa kertonut enemmän näistä korvamatotyylisistä toistuvista junnauksista.

        ekan kerran lähdin lenkille kamera mukanani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ekan kerran lähdin lenkille kamera mukanani

        MITEN KAIKKI KUULLAAN, MITÄ PUHUN? Kun minua matkitaan, on kuultu myös tapa, jolla olen puhunut.


    • Anonyymi

      odotan YK:n yleiskokousta lokakuussa ja mitä Nils Melzerillä on kerrottavaa cyberistä

      • Anonyymi

        Minulla saattaa olla vihamielisesti itseeni suhtautuva henkilö CGI:llä töissä, joten kyllä cybertorture sujuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla saattaa olla vihamielisesti itseeni suhtautuva henkilö CGI:llä töissä, joten kyllä cybertorture sujuisi.

        Yleiskokouksesta onn annettu terveiset, että Nils Melzer tiiminsä kanssa tutkimuksia.


        Kyllä ajatuksia pystytään lukemaan aivojen sähköisestä toiminnasta. vaikkä pitkään väitettiin, ettei sitten millään onnistu. On jo myönnetty, että onnistuu. Terveydenhoidon puolella suunnitellaan teknologiaa, jonka avulla puhekyvyn menettäneen ihmisen aivojen sähköinen toiminta muutetaan puheeksi.

        Toinen juttu on, mistä itse voi tietää luetaanko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleiskokouksesta onn annettu terveiset, että Nils Melzer tiiminsä kanssa tutkimuksia.


        Kyllä ajatuksia pystytään lukemaan aivojen sähköisestä toiminnasta. vaikkä pitkään väitettiin, ettei sitten millään onnistu. On jo myönnetty, että onnistuu. Terveydenhoidon puolella suunnitellaan teknologiaa, jonka avulla puhekyvyn menettäneen ihmisen aivojen sähköinen toiminta muutetaan puheeksi.

        Toinen juttu on, mistä itse voi tietää luetaanko.

        linkki tietoihin

        https;//cyber-torture.com/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ajatus on, kuin pieru Saharassa, kannattaneeko sitä edes lukea. Vasemmistolainen ajattelee omalla tavallaan, aatteen mukaan, vihreä suunnittelee terroristisia tekoja ja rötöksiä.
      Tietenkin on tärkeää myöskin kuunnella tarkalla korvalla maan parhaita asiantuntijoita. Kokonaisvaltaisesti aina, kun luetaan ajatuksia.
      Kirjoja nykyään painetaan, ajatuksia eri henkilöistä luettavaksi.

      • Anonyymi

        Ketjun alkupuolella on näkemyksiä siitä, mihin ajatuksen lukua voidaan käyttää.

        Googlella ja Facebookilla on eri intressit kuin stalkkereilla, jotka lukevat uhriensa ajatuksia.

        Vakoilua kiinnostaa, mitä heidän kohteensa ajattelevat,

        jne

        Vallankäyttöä ja hyväksikäyttöä.


    • Anonyymi

      ME PANNAAN AJATUKSIA SUN PÄÄHÄSI (onnistuu cyberillä)

      on minulle viestitelty. Otin tiedon vastaan. Päätin ottaa sen mahdollisuuden huomioon arvioidessani päästäni luettavia ajatuksia.

      - aivopesu tuli mieleen
      - mindcontrol

      TÄNÄÄN TULI MIELEEN MUSTAMAALAUS PÄÄHÄN PANTUJEN AJATUSTEN AVULLA VÄITTÄMÄLLÄ NIITÄ MINUN OMIKSENI.

      Tänään tapahtui jotakin, joka toi tämän mahdollisuuden mieleen. Kerron kaavan hyvin yleisellä tasolla.

      Joku henkilö tuli vauhdilla melkein päin suu virneessä korvia myöten. - Jälkeen päin mietin, että oliko kuullut minusta jotakin ihan naurettavaa vai jotakin, mikä todistaisi minut hulluksi, no sama asia usein,

      -Olin kirjoittanut erääseen blogiin jotakin siihenkin paikkaan liittyvää. Vahingoniloinen siitä kyllä repisi irti.

      - Minun päähäni oli pantu vainoharhainen ajatusvyöry. - Olin käynyt ostamassa sähkövehkeen. Myyjä oli ystävällisesti ottanut sen hyllystä minulle. Menin kotiin. Aioin yhdistää virtaan, mutta jäi aikomukseksi. Lähdin lenkille. Ulkona heti "iski paranoia". Jospa myyjä tahallaan antoi minulle ominaisuuksiltaan sopimattoman. Jos olisin yhdistänyt, olisi voinut räjähtää silmille.- Tämän verran muistan ja sen, että lenkki meni pilalle jonkun aivan uskomattoman vainoharhamyllytyksen takia, josta en muista enää mitään.. Kun palasin kotiin ja menin sisään, myllytys loppui kuin veitsellä leikaten. - Tarkistin netistä vehkeen ominaisuudet. OK. Unohdin koko välikohtauksen. - Kunnes tänään oli naurut vastassa. Oliko ko. kauppaan kerrottu, "mitä olen ajatellut"

      Eli voidaan levittää "tietoa", " minkälainen "oikeasti" olen.

    • Anonyymi

      HYVÄ KYSYMYS ON, MISTÄ VOI TIETÄÄ, OVATKO AJATUKSET OMAA TUOTANTOA?

      • Anonyymi

        Kun ensimmäisen kerran minulle demontroitiin cyberin käyttöä, en tiennyt siitä mitään vuosiin. Istuin torikahvilassa, toinen vieras henkilö samassa pöydässä. Päähäni tuli selkeä ajatus: pitäisi varmaan sanoa jotakin, vaikka että........Loppua en muista, mutta ilmaisun monimutkaisuus ja siinä ollut minulle vieras sana kiinnittivät huomiota. En ehtinyt sanoa mitään, kun toisen henkilön puhelin hälytti viestin tulleen. Luki viestin ääneen ja se oli sanatarkasti äsköinen ajatteluni.

        Cyberin tunnusmerkkejä minulla ovat selkeys ja voimakkuus ja itselle vieraat ilmaisutavat tai sanat.

        Nykyään ole kiinnittänyt huomiota hiljaisiin ilmaisuihin, jotka toistuvat. Sen jälkeen on helppo saada minut mindcontrollilla tekemään asia.

        MUTTA AJATUSTEN LUKEMINEN ON ERI ASIA. Otin esille cyberin, kun pitäisi osata erottaa, saanko palautetteena luetun ajatukseni vai cyberillä päähäni pannun.


    • Anonyymi

      AJATUKSIA PYSYTÄÄN LUKEMAAN useallakin tekniikalla


      AJATUKSIA VOIDAAN TUNKEA PÄÄHÄN esim. cyberin avulla, mitä YK tutkii kohta jo toista vuotta

      • Anonyymi

        Minulle niin pitkään kertynyt kokemuksia ja havaintoja, joita en ole osannut selittää muuten kuin ajatuksen luvulla.

        Sitten tuli cybertorture tutuksi. Jotkut aikaisemmat kokemukset olisivat voineet selittyä cyberillä.

        Olen päättänyt hyväksyä sen , että ajatuksiani voidaan lukea. En enää mieti sitä.

        Sen sijaan pyrin huomaamaan mahdollisen cyberin käytön, varsinkin mindcontrollin yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle niin pitkään kertynyt kokemuksia ja havaintoja, joita en ole osannut selittää muuten kuin ajatuksen luvulla.

        Sitten tuli cybertorture tutuksi. Jotkut aikaisemmat kokemukset olisivat voineet selittyä cyberillä.

        Olen päättänyt hyväksyä sen , että ajatuksiani voidaan lukea. En enää mieti sitä.

        Sen sijaan pyrin huomaamaan mahdollisen cyberin käytön, varsinkin mindcontrollin yhteydessä.

        Minulla on ollut selkeitä cybertorturejuttuja. Ajattelin ruveta kirjaamaan niitä ylös. Tämän päätöksen jälkeen loppuivat.

        Nyt monimutkaisempi kuvio, jossa ON MYÖS AJATUKSEN LUKUA, mindcontrollia ja muutakin manipulointia.

        Kauan sitten olin tekemisissä kysymyksiä herättäneen henkilön kanssa eräässä yhdistyksessä.. Nyt jälkeenpäin olen miettinyt, oliko stalkkeri. Halusin ottaa yhteyttä, Olin unohtanut hänen sukunimensä. Kukaan ei suostunut kertomaan.

        Juttu jäi siihen vuosiksi. Nyt palasin asiaan. Ensin ajattelin kysyä eräältä henkilöltä. En saanut aikaseksi. Sen sijaan aivan pakonomaisesti aloin muistella epäilyjä herättäneitä tilanteita. - Joko tai. - Sitten pakonomaisen tarkasti muistelin käynnin hänen kauhistuttavassa kodissaan.
        Mietin, että kirjoitan siitä kuvauksen tänne jollekin palstalle ja kysyn muilta "missä" olen käynyt. Paikkakunnan palsta-ei, salaliitto-ei, joku poliisipalsta. Niillä käy ihmisiä, jotka voivat tunnistaa. TÄMÄN AJATUKSEN JÄLKEEN OIKEAN KORVANA TAKA-YLÄOSASTA TUNTUI PÄÄHÄNI TUNKEUTUVAN NIMI, ENSIN EPÄSELVÄSTI, SITTEN AIVAN SELVÄSTI SUKUNIMI.

        Kyllä tässä on ajatuksia luettu ja kun tuli stalkkeria miellyttävä suunnitelma, tungettiin nimi päähäni? vai poistettiinko este sen muistamiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut selkeitä cybertorturejuttuja. Ajattelin ruveta kirjaamaan niitä ylös. Tämän päätöksen jälkeen loppuivat.

        Nyt monimutkaisempi kuvio, jossa ON MYÖS AJATUKSEN LUKUA, mindcontrollia ja muutakin manipulointia.

        Kauan sitten olin tekemisissä kysymyksiä herättäneen henkilön kanssa eräässä yhdistyksessä.. Nyt jälkeenpäin olen miettinyt, oliko stalkkeri. Halusin ottaa yhteyttä, Olin unohtanut hänen sukunimensä. Kukaan ei suostunut kertomaan.

        Juttu jäi siihen vuosiksi. Nyt palasin asiaan. Ensin ajattelin kysyä eräältä henkilöltä. En saanut aikaseksi. Sen sijaan aivan pakonomaisesti aloin muistella epäilyjä herättäneitä tilanteita. - Joko tai. - Sitten pakonomaisen tarkasti muistelin käynnin hänen kauhistuttavassa kodissaan.
        Mietin, että kirjoitan siitä kuvauksen tänne jollekin palstalle ja kysyn muilta "missä" olen käynyt. Paikkakunnan palsta-ei, salaliitto-ei, joku poliisipalsta. Niillä käy ihmisiä, jotka voivat tunnistaa. TÄMÄN AJATUKSEN JÄLKEEN OIKEAN KORVANA TAKA-YLÄOSASTA TUNTUI PÄÄHÄNI TUNKEUTUVAN NIMI, ENSIN EPÄSELVÄSTI, SITTEN AIVAN SELVÄSTI SUKUNIMI.

        Kyllä tässä on ajatuksia luettu ja kun tuli stalkkeria miellyttävä suunnitelma, tungettiin nimi päähäni? vai poistettiinko este sen muistamiselle.

        Neuropsykologi selittäisi, että kun aivot lopettivat asian kanssa ahkeroinin, nimi pääsi pulpahtamaan mieleen.


    • Anonyymi

      Mietityttää, hoitaako tekoäly ajatusten vastaanoton jonkun laitteen kautta. Ei kukaan ihminen jaksaisi koko ajan seurata.- Ihmetyttää kylläkin joskus tapahtunut nopea reagointi joihinkin ajatuksiin.

    • Anonyymi

      Olin kirjoittanut aika paljon linkkejä. Ne on poistettu. Niistä olisi nähnyt, että olen kyllä lueskellut asiasta. Ja kun vielä TI-kavereihin kuuluu Martti ja hänen keskeinen kiinnostuksen kohde on Artificial Telepathy.

      Voi olla, että ajatuksiani luetaan. Jostakin stalkkerit tietävät, mitä päässäni liikkuu.

      Yksi uusi selittävä tekijä voisi olla se, että kaikki, mitä puhun,pystytään tallentamaan ja panemaan levitykseen. Minut tietävät ihmiset tietävät tämänkin. Tämä on julkinen totuus.

      Asun yksin ja vainon takia ei ole juttukavereita muuallakaan. Kotona höpisen ja ihan puhunkin itsekseni. Olen saattanut kuiskailla ajatuksiani huomaamattani. Sitten kun joku toistaa ne, ihmettelin ennen, mistä voi tietää.-Ulkona lenkilläni voin puoliääneen kommentoida jotakin näkemääni ja linnuillekin puhun. - Osa "ajatuksen luvusta" onkin hiljaisenkin puheen tallentamista. - Tästä on haittaa sen takia, että "kaikki voi kuulla kaiken". -Saatetaan suuttua tai käyttää muuten minua vastaan.

      • Anonyymi

        MUTTA TEKOÄLYÄ TARVITAAN TÄMÄN ÄÄNEKKÄÄN JA HILJAISENKIN PUHEEN VASTAANOTTAMISEEN JA TALLENTAMISEEN.


    • Anonyymi

      tietenkin ajatuksia voidaan tietää- koska ajatukset on olemassaolevia asioita-

      eri asia sitten on että MITEN ne voidaan tietää.

      ei tästä enempää-

      mutta kun lukee näitä mind control-eli mielenhallinta jne juttua- ikäänkuin kuuluisi- ehkä suoraan pään sisään lähetettynä hälytysajoneuvojen ääniä ja nyt jotain musiikkia , siis ääniä kuten näytettiin esim kuvernööri Jesse Venturan tv-ohjelmassa olevan mahdollista lähettää ääntä suoraan pään sisään.

      Tosin naapureilla saattaa olla jokin esim tv päällä että vaimeasti jotenkin seinän läpi kuuluisi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe