Muistokirjoitus koiralle

Anonyymi

Monelle lemmikin kuolema on kova paikka, mutta julkaista uistokirjoitus tälläisenä aikana osoittaa suurta mauttomuutta kirjoituksen laatijalta sekä lehdeltä. Ukrainan sodan julmuuksista kuolee hirvittävä määrä ihmisiä eikä heistä kukaan laadi muistokirjoituksia.

20

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveisiä Itä-Helsingin lähiöstä akalta vanhalta.Hoida vain omat asiaisi.Lemmiki voi olla ihmiselle se ainut kaveri ja ystävä siinä arjessa.Ilman että naapurit tervehtii tai kysyy mitä kuuluu.Joten koko maailman sotia kuolemia kenenkään ihmisen ei kuulu hartioilla kantaa vaikka nitä suree ja voi sodan uhan takia elämä olla tälläkin hyvin vaikeaa.Sinä voit vaikka ryhtyä eduskunta talon eteen nälkä laakkoon sodan ja kronan takia.Tulet sitten nähdyksi kuluksi.Eikä minun mieli pide pidä otaa herneitä neniin. ON vaan niin ihmisen on aina helppo arvostella muita,näkemättä pintaa syvemälle.

• Anonyymi

Erittäin hyvin sanottu siellä takana

• Anonyymi

Juuri näin! 👍

• Anonyymi

Hyvin mauton oli tuo kirjoitus lehdessä.

• Anonyymi

Koiravero takas!

• Anonyymi

Hau hau...!

• Anonyymi

Kyllä veroa niistä paikkojen sotkijoista ja tautien levittäjistä.

• Anonyymi

Koiraverolla valtio saisi hyvät tulot joita voisi käyttää vanhusten avuksi vaikka ulkoilussa avustamiseen ja muuhunkin apua antavaan toimintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koiraverolla valtio saisi hyvät tulot joita voisi käyttää vanhusten avuksi vaikka ulkoilussa avustamiseen ja muuhunkin apua antavaan toimintaan.

Koiravero, no sehän tässä konkurssivaltiossa on vielä perimättä.

• Anonyymi

Joillekin on eläimet tärkeimpiä kuin ihmiset ja sitten valitetaan ettei ole ystäviä.

• Anonyymi

Juuri näin! Ei hirveesti huvita käydä kylässä koiratalouksissa, missä koira on puolijumala, mikä saa tehdä mitä vaan. Vaikka puris ja kusis päälle, niin omistaja vaan nauraa miten se onkin viisas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Ei hirveesti huvita käydä kylässä koiratalouksissa, missä koira on puolijumala, mikä saa tehdä mitä vaan. Vaikka puris ja kusis päälle, niin omistaja vaan nauraa miten se onkin viisas.

Taitaa olla omistaja opettanut tekemään noin että ymmärtäisit olla menemättä kylään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla omistaja opettanut tekemään noin että ymmärtäisit olla menemättä kylään.

Kyläily ei kiinnosta sellaisissa paikoissa missä koira hyppii päälle ja kuolaa kaikki vaatteet.
        Ulkoisestakin pelottaa koirat, jotka hyppivät päin ja rikkovat ja likaavat kynsillään vaatteet.

• Anonyymi

Kuinka monesti päällesi on kustu?

• Anonyymi

Kyllä sekin on koettu, koira kusi uudet kengät pilalle Imatralla kävelykadulla ja omista ei tehnyt elettäkään edes anteeksi pyytämällä.

• Anonyymi

Oli miten oli, mutta koiralle muistokirjoitus on mauton, miten lehden toimitus suhtautuu jos jokaisen koirakuolemasta kirjoitetaan pitkä muistokirjoitus. Lehti voisi perustaa maksullisen sivun koirakuolemille sekä koiran kuolinilmoitukselle.
      Nimim Joskus on omakin koira kuollut.

• Anonyymi

Muistokirjoitus ei ole keneltäkään mistään pois, oli vaikka kuinka mauton. Pienet on murheet teillä jos yksi koiran muistokirjoitus närästää.

Ei v*ttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistokirjoitus ei ole keneltäkään mistään pois, oli vaikka kuinka mauton. Pienet on murheet teillä jos yksi koiran muistokirjoitus närästää.

Ei v*ttu.

Koiranomistajat närästää, ei koirat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koiranomistajat närästää, ei koirat.

En koirista puhunutkaan.

• Anonyymi

Nyt kansalaisaloite koiraveron edistämiseksi. Toisesta koirasta tuplavero! Myös koiran koko voisi sanella veron hintaa. Yleisesti pitäisi kyllä kieltää useamman koiran pito kokonaan. Miksi joku edes ottaa useamman koiran?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59