Monelle lemmikin kuolema on kova paikka, mutta julkaista uistokirjoitus tälläisenä aikana osoittaa suurta mauttomuutta kirjoituksen laatijalta sekä lehdeltä. Ukrainan sodan julmuuksista kuolee hirvittävä määrä ihmisiä eikä heistä kukaan laadi muistokirjoituksia.
Muistokirjoitus koiralle
20
142
Vastaukset
- Anonyymi
Terveisiä Itä-Helsingin lähiöstä akalta vanhalta.Hoida vain omat asiaisi.Lemmiki voi olla ihmiselle se ainut kaveri ja ystävä siinä arjessa.Ilman että naapurit tervehtii tai kysyy mitä kuuluu.Joten koko maailman sotia kuolemia kenenkään ihmisen ei kuulu hartioilla kantaa vaikka nitä suree ja voi sodan uhan takia elämä olla tälläkin hyvin vaikeaa.Sinä voit vaikka ryhtyä eduskunta talon eteen nälkä laakkoon sodan ja kronan takia.Tulet sitten nähdyksi kuluksi.Eikä minun mieli pide pidä otaa herneitä neniin. ON vaan niin ihmisen on aina helppo arvostella muita,näkemättä pintaa syvemälle.
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu siellä takana
- Anonyymi
Juuri näin! 👍
- Anonyymi
Hyvin mauton oli tuo kirjoitus lehdessä.
- Anonyymi
Koiravero takas!
- Anonyymi
Hau hau...!
- Anonyymi
Kyllä veroa niistä paikkojen sotkijoista ja tautien levittäjistä.
- Anonyymi
Koiraverolla valtio saisi hyvät tulot joita voisi käyttää vanhusten avuksi vaikka ulkoilussa avustamiseen ja muuhunkin apua antavaan toimintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiraverolla valtio saisi hyvät tulot joita voisi käyttää vanhusten avuksi vaikka ulkoilussa avustamiseen ja muuhunkin apua antavaan toimintaan.
Koiravero, no sehän tässä konkurssivaltiossa on vielä perimättä.
- Anonyymi
Joillekin on eläimet tärkeimpiä kuin ihmiset ja sitten valitetaan ettei ole ystäviä.
- Anonyymi
Juuri näin! Ei hirveesti huvita käydä kylässä koiratalouksissa, missä koira on puolijumala, mikä saa tehdä mitä vaan. Vaikka puris ja kusis päälle, niin omistaja vaan nauraa miten se onkin viisas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! Ei hirveesti huvita käydä kylässä koiratalouksissa, missä koira on puolijumala, mikä saa tehdä mitä vaan. Vaikka puris ja kusis päälle, niin omistaja vaan nauraa miten se onkin viisas.
Taitaa olla omistaja opettanut tekemään noin että ymmärtäisit olla menemättä kylään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla omistaja opettanut tekemään noin että ymmärtäisit olla menemättä kylään.
Kyläily ei kiinnosta sellaisissa paikoissa missä koira hyppii päälle ja kuolaa kaikki vaatteet.
Ulkoisestakin pelottaa koirat, jotka hyppivät päin ja rikkovat ja likaavat kynsillään vaatteet.
- Anonyymi
Kuinka monesti päällesi on kustu?
- Anonyymi
Kyllä sekin on koettu, koira kusi uudet kengät pilalle Imatralla kävelykadulla ja omista ei tehnyt elettäkään edes anteeksi pyytämällä.
- Anonyymi
Oli miten oli, mutta koiralle muistokirjoitus on mauton, miten lehden toimitus suhtautuu jos jokaisen koirakuolemasta kirjoitetaan pitkä muistokirjoitus. Lehti voisi perustaa maksullisen sivun koirakuolemille sekä koiran kuolinilmoitukselle.
Nimim Joskus on omakin koira kuollut.- Anonyymi
Muistokirjoitus ei ole keneltäkään mistään pois, oli vaikka kuinka mauton. Pienet on murheet teillä jos yksi koiran muistokirjoitus närästää.
Ei v*ttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistokirjoitus ei ole keneltäkään mistään pois, oli vaikka kuinka mauton. Pienet on murheet teillä jos yksi koiran muistokirjoitus närästää.
Ei v*ttu.Koiranomistajat närästää, ei koirat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiranomistajat närästää, ei koirat.
En koirista puhunutkaan.
- Anonyymi
Nyt kansalaisaloite koiraveron edistämiseksi. Toisesta koirasta tuplavero! Myös koiran koko voisi sanella veron hintaa. Yleisesti pitäisi kyllä kieltää useamman koiran pito kokonaan. Miksi joku edes ottaa useamman koiran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576