On niin rauhallinen mieli, miksi matkustaisi toiseen maahan jossa ei olisi kaikkea saatavilla suomenkielellä ja suomalaista seuraa, sitähän tuntisi itsensä vallan yksinäiseksi ja avuttomaksi.
Kotoinen ja turvallinen Pattaya.
11
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kun sitä kerran reissuun lähtee. niin miksi lähtisi johonkin sekundapaikaan?
Itseä ei kyllä enää kiinnosta matkustella muualle kuin Pattayalle. - Anonyymi
Mielenkiintoista on vähentää suon lehtien lukua ja laajentaa maailmankatsomustaan Thaimaan uutisten kautta. Thsimaassahan tehdään myös perustutkimusta, jonka Suomi laiminlyö totaalisesti.
Esim Omicron XE ja sen käyttäytyminen tai Ukraina. Näistä molemmista suomit ovat sienen asemassa. Harson alla paskalannoitteessa.- Anonyymi
Joo, omituista on tosiaankin se, että nyt maailmalla jakelussa olevien rokotteiden tehosteet on todettukin vähentävän vastustuskykyöä Omicron XE tä vastaan. Tuo löydös tehtiin ja todistettiin Thaimaassa ja nyt WHO on myöntänyt saman asian. Asiasta ei ole uutisoitu Suomessa mitään, turhanpäiväistä toitotusta on "tiedotus" välineemme täynnä.
- Anonyymi
Turvallis paikka minulle Niuvan hoitokoti lukkojen takana.
- Anonyymi
NIUVA ON HULLUJENHUONE
ei hoitokoti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIUVA ON HULLUJENHUONE
ei hoitokotivai luulee älämölöamalia olevansa hoitokodissa, kun on saanut suljetulle päätöksen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai luulee älämölöamalia olevansa hoitokodissa, kun on saanut suljetulle päätöksen ?
Minulla ei ole ongelmia täällä, koska luotettu hoitaja antaa minun käyttää läppäriä päivittäin, jotta pääseen kirjoittelemaan palstoille kaikkea älyttömyyttä,
Kerran olin aidossa thaimaassa josta petterit eivät ole kokemus peräisiä. Aidossa thaimaassa ne puhuu ruotsin ja espanjan sekoitusta, ruspanjaa. Yritin tilata ravintolasta kala kukkoa kolmella eri kielellä mutta koska thaimaassa on alhainen koulutus taso, ne ei tajunneet minua, vaikka piirsin paperille kalan ja kukon. Oon aika hyvä piirtämään ja sain koulussa lempinimen leonardo di makkaraperuna. Piirsin joka paikkaan, vessaan, poikien pukukoppiin, tyttöjen pukukoppiin, jälki istuntoon ja verkkareiden takaosaan. Lienee sanomattakin selvää että meinasin tulla hulluksi kun en saanut kala kukkoa...
- Anonyymi
Kyllä thaikut muikkujen ja possunkyljen päälle ymmärtävät. Se kukko siis hämäsi vaan.
Ilmeisesti luulivat, että kukko haluaa kiksauttaa possua tahi muikku. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä thaikut muikkujen ja possunkyljen päälle ymmärtävät. Se kukko siis hämäsi vaan.
Ilmeisesti luulivat, että kukko haluaa kiksauttaa possua tahi muikku.Resupetteri täällä thaimaassa järjestetään laittomia muikku tappeluita. Mitä suurempi muikku, sitä enemmän lyödään kukkoa sen puolesta. Muikku tappeluissa liikkuu suuret mahat. Sielukaverillani numballa on kaikkein suurin vetomaha. Vetää enemmän nuudelia kuin seven ilevenin hylly.
- Anonyymi
Tässäkin thaikut olivat taas oikeassa, oikiassa savolaisessa kalakukossa ei ole siipijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519