Kotoinen ja turvallinen Pattaya.

Anonyymi

On niin rauhallinen mieli, miksi matkustaisi toiseen maahan jossa ei olisi kaikkea saatavilla suomenkielellä ja suomalaista seuraa, sitähän tuntisi itsensä vallan yksinäiseksi ja avuttomaksi.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun sitä kerran reissuun lähtee. niin miksi lähtisi johonkin sekundapaikaan?

Itseä ei kyllä enää kiinnosta matkustella muualle kuin Pattayalle.

• Anonyymi

Mielenkiintoista on vähentää suon lehtien lukua ja laajentaa maailmankatsomustaan Thaimaan uutisten kautta. Thsimaassahan tehdään myös perustutkimusta, jonka Suomi laiminlyö totaalisesti.

Esim Omicron XE ja sen käyttäytyminen tai Ukraina. Näistä molemmista suomit ovat sienen asemassa. Harson alla paskalannoitteessa.

• Anonyymi

Joo, omituista on tosiaankin se, että nyt maailmalla jakelussa olevien rokotteiden tehosteet on todettukin vähentävän vastustuskykyöä Omicron XE tä vastaan. Tuo löydös tehtiin ja todistettiin Thaimaassa ja nyt WHO on myöntänyt saman asian. Asiasta ei ole uutisoitu Suomessa mitään, turhanpäiväistä toitotusta on "tiedotus" välineemme täynnä.

• Anonyymi

Turvallis paikka minulle Niuvan hoitokoti lukkojen takana.

• Anonyymi

NIUVA ON HULLUJENHUONE

ei hoitokoti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NIUVA ON HULLUJENHUONE

ei hoitokoti

vai luulee älämölöamalia olevansa hoitokodissa, kun on saanut suljetulle päätöksen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai luulee älämölöamalia olevansa hoitokodissa, kun on saanut suljetulle päätöksen ?

Minulla ei ole ongelmia täällä, koska luotettu hoitaja antaa minun käyttää läppäriä päivittäin, jotta pääseen kirjoittelemaan palstoille kaikkea älyttömyyttä,

• Kerran olin aidossa thaimaassa josta petterit eivät ole kokemus peräisiä. Aidossa thaimaassa ne puhuu ruotsin ja espanjan sekoitusta, ruspanjaa. Yritin tilata ravintolasta kala kukkoa kolmella eri kielellä mutta koska thaimaassa on alhainen koulutus taso, ne ei tajunneet minua, vaikka piirsin paperille kalan ja kukon. Oon aika hyvä piirtämään ja sain koulussa lempinimen leonardo di makkaraperuna. Piirsin joka paikkaan, vessaan, poikien pukukoppiin, tyttöjen pukukoppiin, jälki istuntoon ja verkkareiden takaosaan. Lienee sanomattakin selvää että meinasin tulla hulluksi kun en saanut kala kukkoa...

• Anonyymi

Kyllä thaikut muikkujen ja possunkyljen päälle ymmärtävät. Se kukko siis hämäsi vaan.

Ilmeisesti luulivat, että kukko haluaa kiksauttaa possua tahi muikku.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä thaikut muikkujen ja possunkyljen päälle ymmärtävät. Se kukko siis hämäsi vaan.

Ilmeisesti luulivat, että kukko haluaa kiksauttaa possua tahi muikku.

Resupetteri täällä thaimaassa järjestetään laittomia muikku tappeluita. Mitä suurempi muikku, sitä enemmän lyödään kukkoa sen puolesta. Muikku tappeluissa liikkuu suuret mahat. Sielukaverillani numballa on kaikkein suurin vetomaha. Vetää enemmän nuudelia kuin seven ilevenin hylly.

• Anonyymi

Tässäkin thaikut olivat taas oikeassa, oikiassa savolaisessa kalakukossa ei ole siipijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1708
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1638
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1390
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1134
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      276
      1091
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      948
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe