Vihreä unelmani kävi toteen

Anonyymi

Hyvä, kun bensa on kallista. Kuuluukin olla. Polttomoottorit saastuttavat. Itse ajan eko vihreällä Tesla sähköautolla. Kohti vihreätä siirtymää🙂

13

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla joku tumputtava peräkammarinpoika Teslaa et ole nähnyt edes mainoksissa.

    • Anonyymi

      Yli 1000hv Model s. Maksaa vain 130te, kun ei autoveroa. Valtion tuki 7000e

    • Anonyymi

      Nyt saa tavikset ulista. Ei auta. Bensa maksaa pian 3e litra. Yrittäjät uhoavat: ruoan hinta tuplaantuu. Ei tuplaannu. Pienet yritykset menevät konkkaan. Moni ulkomaalainen pärjää.

    • Anonyymi

      Ja isot yritykset pärjää

    • Anonyymi

      Tiedä sähköautoista, mutta eilen huomasin aseman olevan täynnä autoja mitä en ikinä ole huomannut aiemmin. No, en mä siellä joka viikko käy mut kuitenkin 😁
      Että ihmiset on vissiin oikeesti ruvennut miettiin omalla autolla ajon mielekkyyttä joka paikkaan eli mm. bensan hinta, viherrys mutta myös huono keli.
      Enkä ihmettele, mitä katsoin niin junahan on tosi halpa, kun ostaa ennakkoon sarjalipun, jos kulkee säännöllisesti samaa reittiä! Alennukset samaa luokkaa kuin eläkeläisalennukset oli parhaimmillaan. Voi hyödyntää lisäksi matkan työhön, istua ravintolassa tai muuten lepäillä ja matka etenee koko ajan 👌

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Ameriikan kakkia jossa on paljon jalometallia!

    • Anonyymi

      Se jää nähtäväksi kuinka ympäristöystävällisiä noi sähköautot koko elinkaarensa aikana lopulta on. Perinteiset moottorit kestää kymmeniä vuosia ja satoja tuhansia kilsoja, mutta miten on akkujen kanssa. Mitä uudet maksaa ja miten paljon pitää louhia harvinaisia raaka-aineita yms?
      Rahasta ei väliä jos massia riittää ja mä Teslan omistajat taitaa olla vähän samoja kuin isolla Audilla ajavat. Semmostakin sanotaan, että mitä isompi ja kalliimpi auto, sitä tyhmempi pää😉

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Sähköautojen ja hybridien akut kestävät 8-10v. Tässä iässä auton arvo on nolla, koska akut maksavat 20000-30000e!

    • Anonyymi

      Eli ei ole kovin ekologinen sähköauto tai hybrid. Volvo v90 t8 akku maksaa 20000e. Sit yks tuttu osti 8v vanhan joku Volkkari sähköauto. No akku meni. Vaihto olisi ollut 30000e!!

    • Anonyymi

      Tää on tyypillistä vihreää siirtymää😂😂

    • Anonyymi

      Akkujen valmistamisessa käytetään lapsityövoimaa. Mitä tähän sanovat vihreät ja Vasemmistoliitto??

    • Anonyymi

      95 bensan hinta 2,4e litra. Hahahahahaa!! Mulla onkin Tesla, niin ei väliä.

    • Anonyymi

      Mä en tarvii teslaa kun mulla on rahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe