Epätoivoinen työpaikkaihastus

Anonyymi

Olen ollut pitkään todella ihastunut itseäni nuorempaan naiseen työpaikalla ja en saa häntä mielestäni hetkeksikään. En ole koskaan ennen tavannut niin uskomattoman ihanaa ihmistä ja tiedän että voisin tehdä hänet onnelliseksi. Tunteistani en vaan pysty hänelle puhumaan.
Tätä yksipuolista ihastumista on kestänyt niin kauan että olen henkisesti aivan loppu tai en edes tiedä onko hänellä mitään tunteita. En vaan kenellekään tätä pahaa oloa voi puhua ja en enää keksinyt muutakaan kuin kirjoittaa tänne. Tilannetta ei helpota että olemme perheellisiä molemmat. Itselläni on parisuhde jo kuollut aikoja sitten ei vaan ole voimat riittänyt eroamiseen vielä. Mitä voin tehdä? Ei tätä pari vuotta kestänyttä pahaa oloa vaan enää kestä.

25

1283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katselehan pedari vaan niitä omanikäisiäsi, taikka vaihtoehtoisesti vie se oma daamisi vaikka risteilylle ja pyörähtelemään tanssilattialle. Unohda sellaiset nätit tytöt siellä työpaikalla. Ne eivät ole sinua varten, eivätkä kiinnostuneita sinun seurastasi millään muotoa. Ällötät heitä. Hyi.

      • Anonyymi

        No jo on nainen voi olla vain vähän kaipaajaa nuorempi, ei aina ole kyseessä suuret ikäerot.
        Tuo kommenttisi kertoo kommentin kirjoittajasta paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on nainen voi olla vain vähän kaipaajaa nuorempi, ei aina ole kyseessä suuret ikäerot.
        Tuo kommenttisi kertoo kommentin kirjoittajasta paljon.

        Voihan se olla, että se kertoo jotain. Ei tunnu enää tässä konkurssissa...


    • Anonyymi

      Perheellisellä tarkoitat, että kummallakin lapsia?

    • Anonyymi

      Miksi et voi puhua? Onko siihen joku muu syy kuin että se on vaan vaikeaa?

      Tunnet työpaikan naisen ilmeisesti paremminkin kun tiedät että voisit tehdä hänet onnelliseksi? Muuten ehdottaisin että tutustu häneen paremmin. Voisitko ehdottaa jotain yhteistä tekemistä vapaa-ajalla?

      Ideaalein tilanne olisi se että eroat nykyisestä kumppanistasi, kun suhde on kerran muutenkin pystyyn kuollut. Ja sen jälkeen kerrot tunteistasi tälle naiselle. Vai olisiko tilanne silloinkin vielä sellainen ettet pystyisi hänelle puhumaan?

      Miten tahansa tuota tilannetta pyörittää niin ainoa ulospääsy sinulle on että puhut hänelle. Onko se täysin poissuljettu vaihtoehto? Sinua tulee helpottamaan jo se, että kerrot tunteistasi, vaikka et saisi vastakaikua, kun olet niin kauan tuota mielessäsi pyöritellyt. Ja saisit tietää ehkä onko tunteet molemminpuolisia. Ja mitä kaikkea siitä voikaan sitten seurata.

    • Anonyymi

      Koita ajatella järjellä. Onko myös ihastunut vai vaan kohtelias? Jos kerrot mitä tunnet mikä on pahinta mitä voi tapahtua?

      • Anonyymi

        Siinä voi kyllä sattua vaikka ja mitä. Parempi varmistua siitä, että kohde ei järkyty kuulemastaan pahasti. Mieluummin kannattaa tutustua ihan vaan kaverina ensin, eikä mennä laukomaan mitään tunnustuksia suorilta käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä voi kyllä sattua vaikka ja mitä. Parempi varmistua siitä, että kohde ei järkyty kuulemastaan pahasti. Mieluummin kannattaa tutustua ihan vaan kaverina ensin, eikä mennä laukomaan mitään tunnustuksia suorilta käsin.

        Ei kukaan aikuinen ihminen järkyty jos saa tietää, että joku on ihastunut häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä voi kyllä sattua vaikka ja mitä. Parempi varmistua siitä, että kohde ei järkyty kuulemastaan pahasti. Mieluummin kannattaa tutustua ihan vaan kaverina ensin, eikä mennä laukomaan mitään tunnustuksia suorilta käsin.

        No jos hän on ollut ihastunut pari vuotta ja nainen on alottajan mukaan ihana niin on varmasti tutustunut kaveripohjalla? Jos ei niin tämä ihastuminen perustuu vaan mielikuvaan joka puhkeaa tutustuessa. Tervejärkinen ihminen ei järkyty eikä suutu tällaisesta tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hän on ollut ihastunut pari vuotta ja nainen on alottajan mukaan ihana niin on varmasti tutustunut kaveripohjalla? Jos ei niin tämä ihastuminen perustuu vaan mielikuvaan joka puhkeaa tutustuessa. Tervejärkinen ihminen ei järkyty eikä suutu tällaisesta tiedosta.

        En tiedä onko tutustunut sen kummemmin, vai onko vaan ihastellut toista kaukaa. Pärstävärkistä kiinni myös, miten ihastuksen kohde tähän tunnustukseen reagoi. Komeat saavat aina hyvän vastaanoton. Epävarmat ja rumat yksilöt töykeämmän.


    • Anonyymi

      Rohkaisisin kertomaan vaan hänelle tunteistasi. Pahinta mitä voi tapahtua on että hän tuntee samoin Sinua kohtaan?

      • Anonyymi

        Niin juuri! Ja jos ei tunne, niin helpottaa pääsemään tuosta epätoivoisesta tilanteesta eteenpäin. Eli ei voi kuin voittaa.


    • Anonyymi

      Mikä estää puhumasta??
      Oletko itse mies vai nainen?

    • Anonyymi

      No oletko yrittänyt ottaa toisen ajatuksista tai tunteista mitään selvää? Naisen mielenkiinto yleensä herää siinä vaiheessa kun heitä huomioi eri tavoilla näet sitten kyllä onko mahkuja vai kannattaako jättää sikseen

    • Anonyymi

      Vastaavanlainen tunne on ollut jo jonkin aikaa, olen 7v nuorempi kuin mies. En olisi uskonut että minulle voisi käydä näin mutta enemmän tai vähemmän vaivannut viimeiset puoli vuotta mieltä. Meillä on jokin ihme yhteys jota on vaikea selittää. Tunteitani en aio paljastaa, vaan odotan että aika hoitaa johonkin suuntaan tämän asian. Silloin tällöin yksinäisinä iltoina vain tulee mieleen että mitä jos..

      • Anonyymi

        Rohkeasti vaan verkkoa vesille, haavi auki täältä tulee hauki joka susta tykkää. Kyllä se siitä suttaantuu.
        Käytte vaikka ensin kahvittelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkeasti vaan verkkoa vesille, haavi auki täältä tulee hauki joka susta tykkää. Kyllä se siitä suttaantuu.
        Käytte vaikka ensin kahvittelemassa.

        Sitä on ajatellut toisen sanomisia ihan liikaa. Ei voi olla varma mistään, niin ei yksinkertaisesti pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on ajatellut toisen sanomisia ihan liikaa. Ei voi olla varma mistään, niin ei yksinkertaisesti pysty.

        Miten mies on antanut ristiriitaisia viestejä?
        Kysyy erästä naista 7v. vanhempi mies. Tuskinpa, mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mies on antanut ristiriitaisia viestejä?
        Kysyy erästä naista 7v. vanhempi mies. Tuskinpa, mutta...

        Ei varsinaisesti, välillä tulee mieleen että onko tämä vain omaa ylitulkintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varsinaisesti, välillä tulee mieleen että onko tämä vain omaa ylitulkintaa.

        Ihastuneena tulkitsee helposti yli, sekä alkaa tulkita omia tunteitaan toisen reaktioiden sijasta.
        Tiedän kokemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuneena tulkitsee helposti yli, sekä alkaa tulkita omia tunteitaan toisen reaktioiden sijasta.
        Tiedän kokemuksesta.

        Sitä olen arvellutkin, vaikka kehonkieli kertoo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mies on antanut ristiriitaisia viestejä?
        Kysyy erästä naista 7v. vanhempi mies. Tuskinpa, mutta...

        Voi olla sattumaa että ikäero osuu kohdalleen, ja ymmärrän täysin että asia vaikuttaa epätodennäköiseltä. Silti miksi ajattelet että tuskinpa, kun asiat ei ole nii mustavalkoisia, vaikka välillä niiden haluaisi sitä olevan. Vaikka moni asia on pahimmillaan kesken, silti ihminen saattaa pysähtyä miettimään että tässä olen muuttunut kuljettajasta matkustajaksi enkä muuta voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla sattumaa että ikäero osuu kohdalleen, ja ymmärrän täysin että asia vaikuttaa epätodennäköiseltä. Silti miksi ajattelet että tuskinpa, kun asiat ei ole nii mustavalkoisia, vaikka välillä niiden haluaisi sitä olevan. Vaikka moni asia on pahimmillaan kesken, silti ihminen saattaa pysähtyä miettimään että tässä olen muuttunut kuljettajasta matkustajaksi enkä muuta voi.

        Ikäero 6-10v. on aika tyypillinen, eikä merkitse mitään 30 ikäisten välillä. Palstalla ei kannata olettaa mitään, siksi tuskinpa.

        Matkustajana olen ollut jo yli 10- vuotta, mutta haen muutosta etten muuttuisi happamaksi ukoksi. Vihreää valoa häneltä naiselta toivon, jotta voisimme kokeilla mihin kaikki voisi johtaa. Muutos on elämän tarkoitus, jumitus on vain taantumusta.

        M42


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäero 6-10v. on aika tyypillinen, eikä merkitse mitään 30 ikäisten välillä. Palstalla ei kannata olettaa mitään, siksi tuskinpa.

        Matkustajana olen ollut jo yli 10- vuotta, mutta haen muutosta etten muuttuisi happamaksi ukoksi. Vihreää valoa häneltä naiselta toivon, jotta voisimme kokeilla mihin kaikki voisi johtaa. Muutos on elämän tarkoitus, jumitus on vain taantumusta.

        M42

        Välillä olen kyllä pohtinut että onko 7v liikaa, mutta ei kai se ole, jotain on tehtävä ettei muutu ikäväksi akaksi. Olen kyllä luonteeltani yltiöpositiivinen, joten kovin ikäväksi en muutu vaikka vähän harmittaa välillä ja voihan sitä aina tyytyä matkustajaksi. N33


    • Anonyymi

      Voisin kirjoittaa täysin samalla tavalla yhdelle miehelle. Ympäristö vain eri.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe