Millasia kokemuksia on S-sisustus Oy nimisestä yrityksestä, millanen on työpaikkana ja millasia ovat yrityksen pomot yleensä ?
Yksi siivousalan ihminen
S-Sisustus Oy kokemuksia työpaikkana
17
2980
Vastaukset
- Anonyymi
S-Sisutuksellella näyttää olevan rakentamista ja siivouspalvelua ja kotihoitopalvelua, vähän minusta hajottaa liikaa, jos aivan 2 erilaista toimialaa yritetään hoitaa järkevästi, tuollasella ei oikein pysy asiat hallussa, räpistellään vähän jokapaikassa ..
- Anonyymi
Yrityksen pomolla ei tunnu olevan oikein hommat hanskassa, lienee liikaa räpistelee niin erilaisilla aloilla yhtäaikaa, siivous ja rakentaminen ja viellä näemmä on joku hoivapalveluja tarjoava yritys, poikkeavat kyllä niin suuresti toisistaan..
- Anonyymi
Yritys nimeltä S-Sisustus Oy, Oulu kuuluu Dun&Bradstreetin luottoluokituksessa AAn luottoluokkaan, johon pääsee vain pieni osa suomalaista yrityksistä. Luokat ovat A,AA ja AAA.
S-Sisustus Oy kuuluu Suomen Asiakastiedon mukaan kategoriaan "Suomen Vahvimmat" ja olisi oikeutettu käyttämään "Suomen Vahvimmat" sertifikaattia. Viime vuonna S-Sisustus kuului vielä "Suomen Vahvimmat AA"-kategoriaan, nyt näköjään nousu korkeammalle.
Hyviä työntekijöitä täytyy kyllä olla tuon perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys nimeltä S-Sisustus Oy, Oulu kuuluu Dun&Bradstreetin luottoluokituksessa AAn luottoluokkaan, johon pääsee vain pieni osa suomalaista yrityksistä. Luokat ovat A,AA ja AAA.
S-Sisustus Oy kuuluu Suomen Asiakastiedon mukaan kategoriaan "Suomen Vahvimmat" ja olisi oikeutettu käyttämään "Suomen Vahvimmat" sertifikaattia. Viime vuonna S-Sisustus kuului vielä "Suomen Vahvimmat AA"-kategoriaan, nyt näköjään nousu korkeammalle.
Hyviä työntekijöitä täytyy kyllä olla tuon perusteella.Arvotan! Hyvät työntekijät!
- Anonyymi
Palkkaavat nuoria nollasopimuksella, tekijöiden vaihtuvuus on suurta. Esihenkilön käytös epäasiallista, jopa huutaa työntekijöillensä.
- Anonyymi
Ei kyllä minusta. Olen ollut töissä yrityksessä kohta 7 vuotta. Työkaverit ovat iältään keskimäärin 26 - 64v. Samat työkaverit on mulla ollu melkein saman kuin minä olen ollu. Esihenkilö on jämäkkä ja vaativa, se on tosi hyvä. Häneltä saa aina apua, kun tarvitsee. Nollasopimusta mulla ei oo. Jos olis niin sillähän ei oo merkitystä, kun siitä tulee kokoaikainen se mukaan, mitä teet töitä, siis puolen vuoden - vuoden sisällä allekirjoituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä minusta. Olen ollut töissä yrityksessä kohta 7 vuotta. Työkaverit ovat iältään keskimäärin 26 - 64v. Samat työkaverit on mulla ollu melkein saman kuin minä olen ollu. Esihenkilö on jämäkkä ja vaativa, se on tosi hyvä. Häneltä saa aina apua, kun tarvitsee. Nollasopimusta mulla ei oo. Jos olis niin sillähän ei oo merkitystä, kun siitä tulee kokoaikainen se mukaan, mitä teet töitä, siis puolen vuoden - vuoden sisällä allekirjoituksesta.
Esihenkilön käytös epäasiallista ja työntekijät vaihtuvat tämän takia.
Pitäisikö esihenkilö laittaa vaihtoon. - Anonyymi
Halusin 0-sopimuksen.
- Anonyymi
voihan esihenkilö olla jämäkkä ja vaativa, mutta se pitää ainakin totta että se huutaa omille työntekijöille, vakkari työ tekijät jotka on talossa ollu alusta asti,ovat samalaisia kun pomo,
- Anonyymi
Ohhoh, asiallista settii alkaa huutaa.
- Anonyymi
Arvostan!
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
En suosittele ollenkaan menemään tänne töihin, jos esimies on sama nainen kuin mun ollessa siellä töissä. Hirveetä selän takana puhumista eri työntekijöistä eri työntekijöiden kesken, asiat käsitellään huutamalla eikä puhumalla ja kun vihdoin sanot, että moro nyt riittää niin sitten uhkaillaan eri tavoin. Säästäkää itsenne tältä, varmasti jostain muualta töitä löytyy!
- Anonyymi
Tämäpä juuri ....
- Anonyymi
Aikamoista!
Onhan (onneksi) noita muitakin vaihtoehtoja jos haluaa siivousta tehdä elääkseen
- Anonyymi
Työntekijät puhuu paskaa selän takana .varsinkin riepula
Suomela ymm - Anonyymi
Ei näköjään tuu yhtäkään positiivista kommenttia. Kertoo jotain.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968