S-Sisustus Oy kokemuksia työpaikkana

Anonyymi

Millasia kokemuksia on S-sisustus Oy nimisestä yrityksestä, millanen on työpaikkana ja millasia ovat yrityksen pomot yleensä ?

Yksi siivousalan ihminen

31

5143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

S-Sisutuksellella näyttää olevan rakentamista ja siivouspalvelua ja kotihoitopalvelua, vähän minusta hajottaa liikaa, jos aivan 2 erilaista toimialaa yritetään hoitaa järkevästi, tuollasella ei oikein pysy asiat hallussa, räpistellään vähän jokapaikassa ..

• Anonyymi

Yrityksen pomolla ei tunnu olevan oikein hommat hanskassa, lienee liikaa räpistelee niin erilaisilla aloilla yhtäaikaa, siivous ja rakentaminen ja viellä näemmä on joku hoivapalveluja tarjoava yritys, poikkeavat kyllä niin suuresti toisistaan..

• Anonyymi

Yritys nimeltä S-Sisustus Oy, Oulu kuuluu Dun&Bradstreetin luottoluokituksessa AAn luottoluokkaan, johon pääsee vain pieni osa suomalaista yrityksistä. Luokat ovat A,AA ja AAA.

S-Sisustus Oy kuuluu Suomen Asiakastiedon mukaan kategoriaan "Suomen Vahvimmat" ja olisi oikeutettu käyttämään "Suomen Vahvimmat" sertifikaattia. Viime vuonna S-Sisustus kuului vielä "Suomen Vahvimmat AA"-kategoriaan, nyt näköjään nousu korkeammalle.

Hyviä työntekijöitä täytyy kyllä olla tuon perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritys nimeltä S-Sisustus Oy, Oulu kuuluu Dun&Bradstreetin luottoluokituksessa AAn luottoluokkaan, johon pääsee vain pieni osa suomalaista yrityksistä. Luokat ovat A,AA ja AAA.

S-Sisustus Oy kuuluu Suomen Asiakastiedon mukaan kategoriaan "Suomen Vahvimmat" ja olisi oikeutettu käyttämään "Suomen Vahvimmat" sertifikaattia. Viime vuonna S-Sisustus kuului vielä "Suomen Vahvimmat AA"-kategoriaan, nyt näköjään nousu korkeammalle.

Hyviä työntekijöitä täytyy kyllä olla tuon perusteella.

Arvotan! Hyvät työntekijät!

• Anonyymi

Palkkaavat nuoria nollasopimuksella, tekijöiden vaihtuvuus on suurta. Esihenkilön käytös epäasiallista, jopa huutaa työntekijöillensä.

• Anonyymi

Ei kyllä minusta. Olen ollut töissä yrityksessä kohta 7 vuotta. Työkaverit ovat iältään keskimäärin 26 - 64v. Samat työkaverit on mulla ollu melkein saman kuin minä olen ollu. Esihenkilö on jämäkkä ja vaativa, se on tosi hyvä. Häneltä saa aina apua, kun tarvitsee. Nollasopimusta mulla ei oo. Jos olis niin sillähän ei oo merkitystä, kun siitä tulee kokoaikainen se mukaan, mitä teet töitä, siis puolen vuoden - vuoden sisällä allekirjoituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä minusta. Olen ollut töissä yrityksessä kohta 7 vuotta. Työkaverit ovat iältään keskimäärin 26 - 64v. Samat työkaverit on mulla ollu melkein saman kuin minä olen ollu. Esihenkilö on jämäkkä ja vaativa, se on tosi hyvä. Häneltä saa aina apua, kun tarvitsee. Nollasopimusta mulla ei oo. Jos olis niin sillähän ei oo merkitystä, kun siitä tulee kokoaikainen se mukaan, mitä teet töitä, siis puolen vuoden - vuoden sisällä allekirjoituksesta.

Esihenkilön käytös epäasiallista ja työntekijät vaihtuvat tämän takia.
        Pitäisikö esihenkilö laittaa vaihtoon.

• Anonyymi

Halusin 0-sopimuksen.

• Anonyymi

Sama kokemus. Esihenkilö käyttäytyy asiattomasti työntekijöitään kohtaa, kyykyttää.

• Anonyymi

voihan esihenkilö olla jämäkkä ja vaativa, mutta se pitää ainakin totta että se huutaa omille työntekijöille, vakkari työ tekijät jotka on talossa ollu alusta asti,ovat samalaisia kun pomo,

• Anonyymi

Ohhoh, asiallista settii alkaa huutaa.

• Anonyymi

Arvostan!

• Anonyymi

Hyvä!

• Anonyymi

En suosittele ollenkaan menemään tänne töihin, jos esimies on sama nainen kuin mun ollessa siellä töissä. Hirveetä selän takana puhumista eri työntekijöistä eri työntekijöiden kesken, asiat käsitellään huutamalla eikä puhumalla ja kun vihdoin sanot, että moro nyt riittää niin sitten uhkaillaan eri tavoin. Säästäkää itsenne tältä, varmasti jostain muualta töitä löytyy!

• Anonyymi

Tämäpä juuri ....

• Anonyymi

Aikamoista!
        Onhan (onneksi) noita muitakin vaihtoehtoja jos haluaa siivousta tehdä elääkseen

• Anonyymi

Työntekijät puhuu paskaa selän takana .varsinkin riepula
      Suomela ymm

• Anonyymi

Olitko kauan hommissa tuolla?

• Anonyymi

Ei näköjään tuu yhtäkään positiivista kommenttia. Kertoo jotain.....

• Anonyymi

Ei hyvä.

• Anonyymi

Toisella kanavalla hirveät kehut. Koko suku antaa positiivista palautetta, varmaan pyydetty kaikkia Raution sukuun kuuluvia laittamaan kehuja. Naurettavaa toimintaa. Niin tyypillistä heille..

• Anonyymi

Ilmeisesti sukujuhlien ohjelmanumero?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti sukujuhlien ohjelmanumero?

Hyviä nää google arvostelut. Saakeli työntekijöiden tekemiä! Saahan omaa työtä arvostaa ja arvostella, mutta tää on kyllä jo hupaisaa!

• Anonyymi

Esihenkilö vaativa, niin pitää ollakin. Kaikkien leipä on kyseessä, kilpailu kovaa. Kun työsi teet, hyvin menee. Eikö yrittäjällä ole oikeus vaatia oikeaa työpanosta kun palkankin maksaa. 5 v talossa ja tyytyväinen.

• Anonyymi

Kiva kun yrittäjä käy ihan itse kommentoimassa.

• Anonyymi

Hyvät ihmiset
      Älkää menkö tähä s sisustukseen töihin
      Se on todella paska virma

• Anonyymi

Nykyään tunnetaan nimellä Sisulla Oy..... No ei nimi firmaa pahenna. Vai miten se menikään.....

• Anonyymi

Moneskohan nimi jo tällä firmalla? Oikeita natseja ovat koko sakki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moneskohan nimi jo tällä firmalla? Oikeita natseja ovat koko sakki

Yleensä yritykset pitävät nimestään kiinni, koska brändi.
        Voimmeko olettaa, että brändi on heikko jos nimeä noin vain vaihdetaan?

• Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä yritykset pitävät nimestään kiinni, koska brändi.
        Voimmeko olettaa, että brändi on heikko jos nimeä noin vain vaihdetaan?

Niinpä..... Nimi vaihtoon ja oletetaan että kukaan ei huomaa 😄

• Anonyymi00032

Hah hah hah. Elsa ja Oskari. Hlöt kuolleet aikaa sitten ja nimet käyttöön oikein kuvan kera. Liekkö kysytty haudasta, että saako laittaa kuvaa. Nimeä on ollu jos jonkilaista. Eikä johtajistoa edes hävetä. Ei muutako uutta nimeä jo keksimään ja paksu kaulaketju heilumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      20
      1639
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      53
      1518
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1376
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1049
    Aihe