Vellu on uskossa ja lapamato on Uskossa!

Kristitty on uskossa Jeesukseen!

Tiedän että nyt vl-idioottiosasto käy kaas sutena kimppuuni demoneineen.

Toivon että te järkevät vellut, joidenka kanssa olen täällä käynyt hyviä keskusteluja, ette ota tätä itseenne ettekä herjana. Asioita täytyy esittää eri näkökulmista.

34

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se Usko, jossa lapamato asuu, on mies,-ihminen.
      En siis väittänyt että lapamato on vellu . . .

    • No niin, nyt "papparainen", Päivystää: Annan luvan jopa vl-idioottiosastolle esittää mielipiteensä aiheesta,-ei minusta. En ole palstan aihe,.!

      • Anonyymi

        Nää se jaksat riekkua päivästä toisseen. Kiikkustuolissa istut ja kulutat päiviäsi moisseen typeryytteen. Keksi joku parempi harrastus. Ala vaikka nypläämään piziä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nää se jaksat riekkua päivästä toisseen. Kiikkustuolissa istut ja kulutat päiviäsi moisseen typeryytteen. Keksi joku parempi harrastus. Ala vaikka nypläämään piziä!

        Terveisiä Ouluun!


    • Anonyymi

      Sick kimmo visiting himself.

      • Joku Kimmo saa nyt minun takia vihat niskaansa, sorry Kimmo!
        Älkää nyt ainakaan häntä menkö pahoinpitelemään!


    • Anonyymi

      Toinen jaksaa riekkua yhtennään. En ymmärrä sua niin ku ei moni muukaan. Mistä nää oikkeen saat enerkiat tohon ylettömmään riekkumisseen? Ei ainakkaa mun kaaleen mene tollanen. Ihan käsitöntä! Ei voi ymmärttää!

      • Totuudenrakkaudesta saan energiani!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Totuudenrakkaudesta saan energiani!

        Erehdyt, demonipesää ruokkii demonit.


    • Anonyymi

      riekkuminen mainittu taas !

      • Anonyymi

        ,mutta on se ihme miksi veeällät ei te eparannusta ja ala seurata raamatun opetuksia !?

        kai te nyt sen tajuatte että oulun opeilla ei aukene yläkerran ovet, vai mitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ,mutta on se ihme miksi veeällät ei te eparannusta ja ala seurata raamatun opetuksia !?

        kai te nyt sen tajuatte että oulun opeilla ei aukene yläkerran ovet, vai mitä!

        Ei kysymys ole tajuamisesta, kysymys n voimakkaasta tunteesta, joka vie voiton järjestä- ja näkökyvystä. Siksi he kokevatTotuuden sanat niin kiusallisena riekkumisena. He tajuavat kirkkaasti Raamatun totuuden, mutta se Peite Joka Jumala on pannut tottelemattomien päälle pitää otteessaan. Peite laitetaan jokaiselle, joka on hyljännyt Jumalalta lähetetyn Rakkauden Totuuteen.

        Mistäkö tiedän?

        Olen ollut saman kirouksen alla ja en tottavie nauti näiden madonlukujen lukemisesta velluille. Mutta voisinko väistää velvollisuuteni olla kertomatta?

        2.kor.
        4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ei kysymys ole tajuamisesta, kysymys n voimakkaasta tunteesta, joka vie voiton järjestä- ja näkökyvystä. Siksi he kokevatTotuuden sanat niin kiusallisena riekkumisena. He tajuavat kirkkaasti Raamatun totuuden, mutta se Peite Joka Jumala on pannut tottelemattomien päälle pitää otteessaan. Peite laitetaan jokaiselle, joka on hyljännyt Jumalalta lähetetyn Rakkauden Totuuteen.

        Mistäkö tiedän?

        Olen ollut saman kirouksen alla ja en tottavie nauti näiden madonlukujen lukemisesta velluille. Mutta voisinko väistää velvollisuuteni olla kertomatta?

        2.kor.
        4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,

        Tai pakko sanoa etteivät tajua kirkkaasti, mutta tajuavat kuitenkin että heidän taikauskoa ri ole Raamatun mukaista,

        Vellu ei kirouksen takia tajua millään ,että usko tarkoittaa Uskoa Jeesukseen.

        Velluille usko on joku metafyysinen kummajainen, jossa Jeesuksella on vain siivoojan rooli.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tai pakko sanoa etteivät tajua kirkkaasti, mutta tajuavat kuitenkin että heidän taikauskoa ri ole Raamatun mukaista,

        Vellu ei kirouksen takia tajua millään ,että usko tarkoittaa Uskoa Jeesukseen.

        Velluille usko on joku metafyysinen kummajainen, jossa Jeesuksella on vain siivoojan rooli.

        2.Korinttolaiskirje:
        4:1 Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
        4:2 vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
        4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
        4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
        4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden


    • Anonyymi

      Uskossa vahvana ja Uskossa vahvana.

    • Anonyymi

      Mielestäni lapa mato on epäuskovainen.

      • Anonyymi

        En Usko!


    • Ulkopuolisena huomautan, että aloituksesi kuulostaa riidan haastamiselta.
      Jos uskot Raamattuun, niin tiedät, että usko on lahja jumalalta, etkä sinä voi sitä antaa.

      • Anonyymi

        Saalemisti onkin ihan jumalaton riukuja ja riidan haastaja. Hänen toiminnassaan ei ole mitään järkeä, eikä se ole Jumalan mielen mukaistakaan.


      • Oikeasti se on havaintoesimerkki, jota sinäkään et näköjään ymmärrä.

        Ei ole Kristinuskoa ilman Kristus-objektia, eli suomeksi sanottuna:Ilman Jeesus kohdetta.


        Jos puhutaan uskosta ilman kohdetta, niin se on aina taikauskoa, vaikka sitä höystettäisiin vaikka minkälaisia hurskailla sanoilla!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oikeasti se on havaintoesimerkki, jota sinäkään et näköjään ymmärrä.

        Ei ole Kristinuskoa ilman Kristus-objektia, eli suomeksi sanottuna:Ilman Jeesus kohdetta.


        Jos puhutaan uskosta ilman kohdetta, niin se on aina taikauskoa, vaikka sitä höystettäisiin vaikka minkälaisia hurskailla sanoilla!

        Puhutaanko siis uskosta vai Uskosta?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oikeasti se on havaintoesimerkki, jota sinäkään et näköjään ymmärrä.

        Ei ole Kristinuskoa ilman Kristus-objektia, eli suomeksi sanottuna:Ilman Jeesus kohdetta.


        Jos puhutaan uskosta ilman kohdetta, niin se on aina taikauskoa, vaikka sitä höystettäisiin vaikka minkälaisia hurskailla sanoilla!

        Demonipesän objekti on pahuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaanko siis uskosta vai Uskosta?

        Usko isolla uulla on mies, mutta usko ilman Jeesuskohdetta on taikauskoa.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oikeasti se on havaintoesimerkki, jota sinäkään et näköjään ymmärrä.

        Ei ole Kristinuskoa ilman Kristus-objektia, eli suomeksi sanottuna:Ilman Jeesus kohdetta.


        Jos puhutaan uskosta ilman kohdetta, niin se on aina taikauskoa, vaikka sitä höystettäisiin vaikka minkälaisia hurskailla sanoilla!

        Minun silmissäni touhusi ei poikkea juuri genitaaliteologeista, jotka vahtivat ja mollaavat muita jatkuvasti.
        Viestisi on varmasti tullu VL:lle tutuksi.


      • Verum_an_falsum kirjoitti:

        Minun silmissäni touhusi ei poikkea juuri genitaaliteologeista, jotka vahtivat ja mollaavat muita jatkuvasti.
        Viestisi on varmasti tullu VL:lle tutuksi.

        Joka väittää olevansa kristitty, mutta toimii ja opettaa vastoin kristillisyyttä, niin sellaistako ei sai kritisoida?


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Joka väittää olevansa kristitty, mutta toimii ja opettaa vastoin kristillisyyttä, niin sellaistako ei sai kritisoida?

        Vähempikin kritisointi riittäisi.
        Alkuekklesiaankin mahtui monta erilaista näkemystä.


      • Verum_an_falsum kirjoitti:

        Vähempikin kritisointi riittäisi.
        Alkuekklesiaankin mahtui monta erilaista näkemystä.

        On vain yksi Totuus.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On vain yksi Totuus.

        Ja sinä olet varmasti sataprosenttisen oikeassa?
        Olen melko varma, että jokainen ihminen luottaa itseensä ja vakaumukseensa yhtä lujasti kuin sinä.


      • Verum_an_falsum kirjoitti:

        Ja sinä olet varmasti sataprosenttisen oikeassa?
        Olen melko varma, että jokainen ihminen luottaa itseensä ja vakaumukseensa yhtä lujasti kuin sinä.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
        Room. 5:2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.
        Hebr. 10:20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta.


      • Verum_an_falsum kirjoitti:

        Ja sinä olet varmasti sataprosenttisen oikeassa?
        Olen melko varma, että jokainen ihminen luottaa itseensä ja vakaumukseensa yhtä lujasti kuin sinä.

        Tämä (-kään) ei ole arvovaltakysymys, jos en olisi sataprosenttisen varma, olisin "hiljaa",. Opettajan on tunnistettava oman egonsa vaarat.

        Olemme halpoja saviastioista, jotta ihmiset näkisivät tuon suunnatoman voiman tulevan Jumalasta, eikä meistä.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
        Room. 5:2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.
        Hebr. 10:20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta.

        Mitä siitä?

        Joh. 14:6 Jeesuksen käskyjä noudattamalla pääsee Taivasten valtakuntaan.
        Joh. 11:25 Jeesus puhuu sitä, mitä jumala hänessä puhuu.


    • Anonyymi

      Sulla ei taida juuri muuta elämää olla kuin täällä jauhaa josnkin yhden herätysliikkeen kuvioista. Tää on hiukan sama kuin joku tupakoimaton jauhaisi kiouttomiin jonkun tupakoivan tupakoinnista. Se tupakoiva voisi tokaista: "On se vähän outoa, että sä olet vielä tupakassa kiinni. Etkä sä ole edes omissa tupakoissasi kiinni, vaan mun tupakoissa."

      • Anonyymi

        Po. loputtomiin


      • Herätysliike?????
        Oliko tuo vitsi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe